Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 11. mar 2019, 08:08

Der er en særlig plads i helvede til egotrippere, der maser sig ind i overfyldte metrotog, med det resultat at dørene ødelægges og hele banen lukker ned i halve timer :evil: :cuss:
7
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 11. mar 2019, 08:15

Folk der snakker i stillezoner i tog. Hold nu bare kæft, så svært er det vel heller ikke for et voksent menneske at være stille i små 30 minutter af gangen?
12
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 11. mar 2019, 08:22

Kunde"service" i Danmark nogle gange

I går skulle jeg købe en sodavand i en kiosk. Jeg stilte mig foran disken med sodavanden og ventede på ekspedientens opmærksomhed. Hun ænsede mig ikke fordi hun åbenbart skulle hjælpe ne kollega med noget. Noget der helt sikkert godt kunne vente, nu hvor der var kunder i butikken. Jeg forstår ikke den mentalitet.

Forleden var jeg på en bar. Jeg ville købe en fadøl. Den jeg ville købe var de så udgået for. Den næste jeg valgte var de søreme også udgået for. Da jeg så måtte vælge nr. 3 på min prioriteringsliste og skulle betale så fik jeg faneme den der type dankort-terminal der spørger om man vil give drikkepenge!? Een ting er at man får valget når man betaler efter man har siddet drukket og spist til den store guldmedalje. Men når man bliver spurgt inden man overhovedet har fået noget der ligner service, de tangerer altså tiggeri. Så de mente at de fortjente drikkepenge når de for det første starter med at skuffe mig to gange ift. mit valg af øl.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9558
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26710

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Santa » 11. mar 2019, 12:21

At en afdelingsleder mener, at det er nemmest (for hende i hvert fald), hvis jeg koordinerer 6 menneskers kalendere (hvoraf de tre (ledernes) er ubekendte for mig!) og finder et mødetidspunkt, hvor alle kan....og helst hurtigst muligt!
Mit første bud er allerede afvist af lederen, og derudover kan det ikke blive hverken onsdag, torsdag eller fredag i denne uge....

Og jeg kan jo ikke flytte rundt på de møder og arbejdsopgaver, som os tre medarbejdere har i vores skemaer som hun ville kunne gøre, så det eneste jeg kan, er at finde ud af hvornår vi tre medarbejdere har fælles huller i skemaerne, og tilbyde dem.
Jeg er godt nok frustreret over det!!
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 11. mar 2019, 12:26

Santa skrev:At en afdelingsleder mener, at det er nemmest (for hende i hvert fald), hvis jeg koordinerer 6 menneskers kalendere (hvoraf de tre (ledernes) er ubekendte for mig!) og finder et mødetidspunkt, hvor alle kan....og helst hurtigst muligt!
Mit første bud er allerede afvist af lederen, og derudover kan det ikke blive hverken onsdag, torsdag eller fredag i denne uge....

Og jeg kan jo ikke flytte rundt på de møder og arbejdsopgaver, som os tre medarbejdere har i vores skemaer som hun ville kunne gøre, så det eneste jeg kan, er at finde ud af hvornår vi tre medarbejdere har fælles huller i skemaerne, og tilbyde dem.
Jeg er godt nok frustreret over det!!

Velkommen til mit arbejde :danse:
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9558
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26710

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Santa » 11. mar 2019, 12:33

HappyPaww skrev:
Santa skrev:At en afdelingsleder mener, at det er nemmest (for hende i hvert fald), hvis jeg koordinerer 6 menneskers kalendere (hvoraf de tre (ledernes) er ubekendte for mig!) og finder et mødetidspunkt, hvor alle kan....og helst hurtigst muligt!
Mit første bud er allerede afvist af lederen, og derudover kan det ikke blive hverken onsdag, torsdag eller fredag i denne uge....

Og jeg kan jo ikke flytte rundt på de møder og arbejdsopgaver, som os tre medarbejdere har i vores skemaer som hun ville kunne gøre, så det eneste jeg kan, er at finde ud af hvornår vi tre medarbejdere har fælles huller i skemaerne, og tilbyde dem.
Jeg er godt nok frustreret over det!!

Velkommen til mit arbejde :danse:

ARGH!

Det er heldigvis ikke normen her, men det sætter ikke en behagelig stemning omkring det møde, som i sig selv heller ikke bliver behageligt, da emnet er medarbejdernes utilfredshed med hendes ledelsesstil...
Jeg er bare glad for at min øverste leder har valgt at sidde med, for han har nemlig en helt anden ledelsesstil, han og jeg er meget enige om, hvordan man agerer som en god leder.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Tricolette » 11. mar 2019, 13:15

Den konstante larm der i dag har været uden for kontoret. De skal til at vælte et par bygninger, og da den ene er kalket/malet gennem mange år, skal det hele sandblæses først.

Man kan jo ikke tænke i den larm

BLIV NU FÆRDIGE!!!!
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Tricolette » 11. mar 2019, 13:24

Tricolette skrev:Den konstante larm der i dag har været uden for kontoret. De skal til at vælte et par bygninger, og da den ene er kalket/malet gennem mange år, skal det hele sandblæses først.

Man kan jo ikke tænke i den larm

BLIV NU FÆRDIGE!!!!



Tak debat - det hjælp at brokke sig herinde - de er stoppet nu :lol:
6
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Stitch » 11. mar 2019, 13:40

Kulden! Har frosset siden jeg mødte på arbejde og jeg har lige så meget tøj på som normalt.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16243
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30223

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TinaW » 11. mar 2019, 13:47

Den nerve jeg har i klemme i lænden - hurra for kiropraktor tid i morgen tidlig.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Stitch » 11. mar 2019, 14:51

Lemonella skrev:Kulden? :forvirret:
Lige nu, sidder jeg med åben altandør, åbne altanvinduer. Der er 18 grader på altanen og 24 grader i min stue. Jeg sveder.


Solen skinner, men her er mega koldt og jeg hundefryser. Sidder med jakke på.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Stitch » 11. mar 2019, 14:59

Lemonella skrev:Æv da. Sådan kan man jo ikke arbejde. :kram:



Ikke rigtig nej. Så nu smutter jeg. Gider ikke mere i dag. Og vil gå hjem under dynen og få varmen.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41854

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 11. mar 2019, 15:02

Fyrst Eberhard skrev:
Elvispop skrev:
Studio_20190309_190644-664x367.jpg

Billede


Det der var så meget mig i sidste uge :genert:
0
:lun: Be brave
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lykke » 11. mar 2019, 20:43

Mennesker som ikke kan finde ud af at gå i teateret.

Nej du trommer ikke med fødderne til samtlige musikstykker, så hele gulvet ryster.
Tag din jakke af når der står; obligatorisk garderobe. Du tigger ikke om at få lov alligevel.
Nej, bland selv slik er til hjemme på sofaen, ikke i teateret.
Fordi du kender en som er med i stykket, så et det jo ikke sjovt hver gang han går på scenen. Seriøst der var et grineri uden lige. Hver gang ham Bjarke fra Doggystyle gik på scenen. Ej, men det var jo synd for ham.
5
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16960
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21092

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 12. mar 2019, 00:42

Lykke skrev:Mennesker som ikke kan finde ud af at gå i teateret.

Nej du trommer ikke med fødderne til samtlige musikstykker, så hele gulvet ryster.
Tag din jakke af når der står; obligatorisk garderobe. Du tigger ikke om at få lov alligevel.
Nej, bland selv slik er til hjemme på sofaen, ikke i teateret.
Fordi du kender en som er med i stykket, så et det jo ikke sjovt hver gang han går på scenen. Seriøst der var et grineri uden lige. Hver gang ham Bjarke fra Doggystyle gik på scenen. Ej, men det var jo synd for ham.

Jeg så en stor opsætning af en musical for nogle år siden. Under numrene var der nogen blandt publikum der sad og klappede med i takt til musikken. For mange år siden så jeg også Skatteøen. Der var nogle blandt publikum der sang med på sangene :forvirret:

Det synes jeg også er sindssygt mærkeligt og irriterende. Det er noget andet til en koncert med et band der interagerer med publikum og stemningen ligger op til fællessang, men jeg tror simpelthen mange ikke aner hvordan man "går i teatret" i dag fordi det efterhånden er blevet en usædvanlig form for underholdning/oplevelse.

Hvorfor grinede de af ham?
3

Tilbage til "Generelt"