Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
K.toldam
Indlæg: 4134
Tilmeldt: 15. dec 2021, 16:53
Kort karma: 18
Likede indlæg: 1783

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf K.toldam » 1. dec 2022, 11:29

kartoffelpizza skrev:Pap-sugerør er frygteligt. Det bliver særligt skørt når man på fx espresso House får udleveret sin drik i en kop af plastik men med pap-sugerør. Gå nu væk.

Til fødselsforberedelse anbefaler de også selv at medbringe sugerør af fx metal/plast til fødslen fordi de kun har pap


jeg købte en smoothies på en tankstation, et gennemsigtigt plastbæger, med en gennemsigtigt halvkugle som låg, med et papsugerør :genert:
1
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR
Lys
Indlæg: 5919
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 503
Likede indlæg: 10646

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lys » 1. dec 2022, 11:29

kartoffelpizza skrev:Pap-sugerør er frygteligt. Det bliver særligt skørt når man på fx espresso House får udleveret sin drik i en kop af plastik men med pap-sugerør. Gå nu væk.

Til fødselsforberedelse anbefaler de også selv at medbringe sugerør af fx metal/plast til fødslen fordi de kun har pap


Uh, kombinationen af en tumling og et papsugerør er også ubeskrivelig! Man opdager også det skøre i, at papsugerørene er pakket ind i plastik på juicebrikker…
4
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 1. dec 2022, 12:23

Gamle mænd med nye computere.
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7792
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 598
Likede indlæg: 11558

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kerrigan » 1. dec 2022, 12:30

Lys skrev:
kartoffelpizza skrev:Pap-sugerør er frygteligt. Det bliver særligt skørt når man på fx espresso House får udleveret sin drik i en kop af plastik men med pap-sugerør. Gå nu væk.

Til fødselsforberedelse anbefaler de også selv at medbringe sugerør af fx metal/plast til fødslen fordi de kun har pap


Uh, kombinationen af en tumling og et papsugerør er også ubeskrivelig! Man opdager også det skøre i, at papsugerørene er pakket ind i plastik på juicebrikker…

Det er især fantastisk når de kun drikker halvdelen, og man glemmer at hive sugerøret lidt op, så det ligner papmaché dagen efter. :ninja:
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2570
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 129
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8606

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Raenil » 1. dec 2022, 12:31

Vi har købt en masse plastic sugerør og har dem i bilen. De kan købes i pakninger af 500 til 80 kroner. Køb dem evt i sort, så folk omkring jer ikke opdager hvilke frygtelige mennesker i er.
Åbn evt linket i en privat fane i jeres browser: https://www.ctiparty.dk/menu-engangsser ... oed-dia8mm

Man kan også købe plastic tallerkener. Har jeg hørt. :slem:
2
Lys
Indlæg: 5919
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 503
Likede indlæg: 10646

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lys » 1. dec 2022, 13:09

Raenil skrev:Vi har købt en masse plastic sugerør og har dem i bilen. De kan købes i pakninger af 500 til 80 kroner. Køb dem evt i sort, så folk omkring jer ikke opdager hvilke frygtelige mennesker i er.
Åbn evt linket i en privat fane i jeres browser: https://www.ctiparty.dk/menu-engangsser ... oed-dia8mm

Man kan også købe plastic tallerkener. Har jeg hørt. :slem:


:shock: :shock:

Jeg har købt 80 “genanvendelige” plastiksugerør inkl børste i et supermarked, som vi bruger herhjemme. Er egentlig overrasket over, at man stadig kan få plastsugerør, som ikke er maskeret som genanvendelige.
0
K.toldam
Indlæg: 4134
Tilmeldt: 15. dec 2021, 16:53
Kort karma: 18
Likede indlæg: 1783

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf K.toldam » 1. dec 2022, 13:15

:P
Raenil skrev:Vi har købt en masse plastic sugerør og har dem i bilen. De kan købes i pakninger af 500 til 80 kroner. Køb dem evt i sort, så folk omkring jer ikke opdager hvilke frygtelige mennesker i er.
Åbn evt linket i en privat fane i jeres browser: https://www.ctiparty.dk/menu-engangsser ... oed-dia8mm

Man kan også købe plastic tallerkener. Har jeg hørt. :slem:

jeg ville købe de gennemsigtige, de viser bedst hvor uartigt jeg er
0
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17369
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3594
Likede indlæg: 42377

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 2. dec 2022, 10:45

Kulden. Jeg fryser konstant!
0
:lun: Be brave
K.toldam
Indlæg: 4134
Tilmeldt: 15. dec 2021, 16:53
Kort karma: 18
Likede indlæg: 1783

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf K.toldam » 2. dec 2022, 10:54

LaMariposa skrev:Kulden. Jeg fryser konstant!

og så hjælper det ikke at man er i tvivl om kontoret er koldere end udenfor
0
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR
Aviva
Indlæg: 1773
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 2. dec 2022, 11:59

Postnord.

-har ellers aldrig haft problemer med dem før, men skal da love for at de gør det grundigt..
KOM MED MIN PAKKER FOR FAEN DA!!!!!!
-må nok hellere bestille min medicin i god tid, for man kan da vist ikke regne med de er særlig hurtige for tiden..(næste dags levering gælder vist ikke pt)
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4686
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 684
Likede indlæg: 21507

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf catnip » 2. dec 2022, 12:56

Bestilte de lækreste hjemmesko på boozt til min mand i julegave med heftig Black Friday rabat. De har så sendt dem i en forkert størrelse og nu er de udsolgt. Fuck you very much :cuss:

Så nu er dilemmaet om jeg 1) afslører gaven for min mand og lader ham prøve dem jeg har fået hjem (han går ikke så højt op i gaver og ville egentlig nok være ok med at vide hvad han får), 2) satser og beholder dem og håber at han kan passe dem, eller 3) bytter til en størrelse over hans normale størrelse OG i en anden farve (stadig med rabatten)...ARGH!
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 2. dec 2022, 12:57

Små fluer. Der står eddikeskåle i alle rum, men fluerne bliver ved med at eksistere.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24647
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3203
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36856

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 2. dec 2022, 17:05

Min chef, der har brokket sig højlydt og længe over at jeg har ferie i næste uge, for det er SÅ ubelejligt! Jamen hallo, du har jo selv sagt ja?!
Sådan noget kan pisse mig af, jeg spurgte pænt for nogle måneder siden og hun godkendte det - vel vidende at det var uge 49. Jeg ville egentligt gerne have haft uge 48, men da lærlingen er på skole (sidste dag i dag) kunne jeg ikke få ferie i dén periode - jeg har stadig ikke helt gennemskuet hvorfor, for lærlingen har ferie det meste af næste uge, samtidig med mig …

Og så synes min chef der var synd for min kollega at hun skal stå alene næste fredag morgen (og det var jo min skyld!). Og det ER en røvtjans, det er hårdt at stå selv den morgen der er altid travlt. Men det er åbenbart ikke mere synd, end at min chef selv har taget fri de efterfølgende 2 fredage … og den ene af dem er igen min kollega der skal stå selv …
21
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17031
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21247

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 2. dec 2022, 17:10

Daine skrev:Min chef, der har brokket sig højlydt og længe over at jeg har ferie i næste uge, for det er SÅ ubelejligt! Jamen hallo, du har jo selv sagt ja?!
Sådan noget kan pisse mig af, jeg spurgte pænt for nogle måneder siden og hun godkendte det - vel vidende at det var uge 49. Jeg ville egentligt gerne have haft uge 48, men da lærlingen er på skole (sidste dag i dag) kunne jeg ikke få ferie i dén periode - jeg har stadig ikke helt gennemskuet hvorfor, for lærlingen har ferie det meste af næste uge, samtidig med mig …

Og så synes min chef der var synd for min kollega at hun skal stå alene næste fredag morgen (og det var jo min skyld!). Og det ER en røvtjans, det er hårdt at stå selv den morgen der er altid travlt. Men det er åbenbart ikke mere synd, end at min chef selv har taget fri de efterfølgende 2 fredage … og den ene af dem er igen min kollega der skal stå selv …

Det er da også helt vildt provokerende og uprofessionelt af din chef! Jeg forstår godt du er irriteret over det.
7
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19704
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2453
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46478

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 4. dec 2022, 16:43

Daine skrev:Min chef, der har brokket sig højlydt og længe over at jeg har ferie i næste uge, for det er SÅ ubelejligt! Jamen hallo, du har jo selv sagt ja?!
Sådan noget kan pisse mig af, jeg spurgte pænt for nogle måneder siden og hun godkendte det - vel vidende at det var uge 49. Jeg ville egentligt gerne have haft uge 48, men da lærlingen er på skole (sidste dag i dag) kunne jeg ikke få ferie i dén periode - jeg har stadig ikke helt gennemskuet hvorfor, for lærlingen har ferie det meste af næste uge, samtidig med mig …

Og så synes min chef der var synd for min kollega at hun skal stå alene næste fredag morgen (og det var jo min skyld!). Og det ER en røvtjans, det er hårdt at stå selv den morgen der er altid travlt. Men det er åbenbart ikke mere synd, end at min chef selv har taget fri de efterfølgende 2 fredage … og den ene af dem er igen min kollega der skal stå selv …

Hvad har din chef tænkt sig at du skal bruge det der til? Vil hun have af du skal aflyse din ferie, at du skal bruge din ferie og tiden op til med dårlig samvittighed og en følelse af at lade din arbejdsplads i stikken?
Det er da super dårlig stil. Jeg er med på at ferie altid kan være ubelejligt for en leder eller kollegaer, men sådan er det jo, og så bider man det sgu da i sig og ønsker sin medarbejder/kollega gid ferie.
9
...

Tilbage til "Generelt"