Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. okt 2018, 13:03

At man ifølge Skagenfood hælder sovs på sin spaghetti sådan her.
Findes der seriøst nogen som står og grabser rundt i sovsen for at få sine 3 kødboller til at ligge korrekt før de spiser det? :stoned:

sovs.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 24. okt 2018, 13:22

Lys skrev:
Misantropen skrev:Inkompetente privatpraktiserende læger! :cuss:

"Jeg kan ikke se noget unormalt, så jeg kan desværre ikke hjælpe".. Jamen fedt. Så må jeg jo bare leve med nedsat syn, irriterede øjne, konstante smerter og spændingshovedpine.

Det passer faktisk ikke helt at hun ikke kunne hjælpe. Hun syntes jeg skulle gå på apoteket efter nogle øjendråber, selvom jeg sagde jeg havde forsøgt med øjendråber uden det har gjort en forskel. Hun kunne dog ikke anbefale mig en bestemt type.

Jeg var også velkommen til at kontakte en øjenlæge, men det vil være uden henvisning. Ventetiden uden henvisning er over et halvt år.

Jeg var grædefærdig da hun ville afslutte konsultationen efter 5 minutter. Ikke fordi hun ikke kunne løse problemet, men fordi hun ikke lyttede eller var interesseret i at hjælpe. Det er jo ikke for sjov jeg tager til læge, men fordi det er et stort problem der påvirker mit liv :sarkasme:


Har du fået tjekket dit syn hos en optiker?

Ja.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 24. okt 2018, 14:25

At nogle folk er så pisse nærtagende.


Der har været stor politi-øvelse i byen, med omkring 300 betjente. Det fylder, og det vil unægtelig have indflydelse på bla trafik.



Og folk er bare "De kan sgu bare skride ud på landet og lave øvelse" (øeh nej...det er en by-relateret øvelse)

og "Nu er busserne forsinkede og så kommer jeg for sent hjem".


Jamen for dælen da. Det er een dag. Kan godt forstå irritationen, men altså.... det er en fucking da.
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 24. okt 2018, 15:32

JoyNips skrev:
Wizzze skrev:
JoyNips skrev:At der allerede er så pissekoldt på mit job. Jeg aner ikke, hvordan jeg skal komme igennem vinteren når jeg allerede nu sidder i 3 lag uld og ryster af kulde.


Måske har de bare glemt at tænde for varmen? :gruble:


Den er skam tændt. Vi har bare til huse i en enormt ringe isoleret bygning lige ud til havnen.


Så siger man til sin chef, at hvis h*n ikke skaffer nogle elradiatorer, så kan man ikke komme på arbejde. Var der sidste vinter, hvor vi sad i en dårligt isoleret bygning og blev syge på stribe.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 24. okt 2018, 19:03

At min søn har smidt sit buskort væk. Igen. Og denne gang kan vi simpelthen ikke finde det! Fandme utroligt, han ikke lærer at lægge det tilbage i skoletasken, når han har bippet ud.
0
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 24. okt 2018, 19:33

Mavesmerter pga kommende mens.. vågnede op i nat fordi det føltes som om maven blev skåret op indefra.

-så gå da igang istedet for det pjat, og skrid snarest igen!
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 24. okt 2018, 20:18

JoyNips skrev:At der allerede er så pissekoldt på mit job. Jeg aner ikke, hvordan jeg skal komme igennem vinteren når jeg allerede nu sidder i 3 lag uld og ryster af kulde.


Fuck hvor træls, jeg ville også gå til! Har I en arbejdsmiljørepræsentant? For så ville jeg klart tage fat i ham/hende!
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Muddi
Indlæg: 3431
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muddi » 24. okt 2018, 20:18

At jeg ikke ved hvad det skal til for, at min mave nu igen gør hamrende ondt. Jeg har ellers ikke mærket noget til den hele dagen, men nu bygger der sig bare en smerte op, der bliver stærkere og stærkere
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 24. okt 2018, 21:57

Guilded_Lily skrev:At min søn har smidt sit buskort væk. Igen. Og denne gang kan vi simpelthen ikke finde det! Fandme utroligt, han ikke lærer at lægge det tilbage i skoletasken, når han har bippet ud.

Hullemaskine - klip hul i et hjørne og sæt en kraftig snor/kæde i og sæt det fast i skoletasken? Hvis man ikke kan være sikker på ikke at lave hul i noget vigtigt inde i kortet, så: laminer kortet så der kommer en kant på og lav et forstærket hul i lamineringen.
8
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3755
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 24. okt 2018, 22:54

At mobilklippekort i hovedstadsområdet droppes næste år og at jeg (næsten) tvinges til et rejsekort. Det har jeg (invendigt) bandet over i sammenlagt tre kvarter i dag plus skrevet en klage.
Magter ikke det lortekort. Tror jeg køber en bil.

(Det gør jeg ikke. Men jeg brokker videre)
4
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 25. okt 2018, 03:45

Blæsten! Det har jo blæst en halv pelikan hele ugen. Stop nu.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 25. okt 2018, 05:20

kidkomb skrev:
Guilded_Lily skrev:At min søn har smidt sit buskort væk. Igen. Og denne gang kan vi simpelthen ikke finde det! Fandme utroligt, han ikke lærer at lægge det tilbage i skoletasken, når han har bippet ud.

Hullemaskine - klip hul i et hjørne og sæt en kraftig snor/kæde i og sæt det fast i skoletasken? Hvis man ikke kan være sikker på ikke at lave hul i noget vigtigt inde i kortet, så: laminer kortet så der kommer en kant på og lav et forstærket hul i lamineringen.


Kan man det på et plastikkort? Altså kreditkorttypen?
0
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sof » 25. okt 2018, 06:55

Guilded_Lily skrev:
kidkomb skrev:
Guilded_Lily skrev:At min søn har smidt sit buskort væk. Igen. Og denne gang kan vi simpelthen ikke finde det! Fandme utroligt, han ikke lærer at lægge det tilbage i skoletasken, når han har bippet ud.

Hullemaskine - klip hul i et hjørne og sæt en kraftig snor/kæde i og sæt det fast i skoletasken? Hvis man ikke kan være sikker på ikke at lave hul i noget vigtigt inde i kortet, så: laminer kortet så der kommer en kant på og lav et forstærket hul i lamineringen.


Kan man det på et plastikkort? Altså kreditkorttypen?


Er det et rejsekort eller et kort der skal stikkes i en automat engang i mellem, med chip eller magnetstribe?

Ved ikke om varmen,( er der ikke det i en lamineringsmaskine?) kan ødelægge chippen.

Da jeg var barn smed jeg også mit væk konstant, når det var løst. Min mor købte nogle kraftige plastiklommer klippede til lidt længere end kortet, limede eller syede den ene side, så det var en kortholder str lomme med en åben side, stadig lidt længere end kortet, hul i midten på den åbne side og så en nøglesnor ala sådan en telefonledning, med karabinhage til at klikke i hullet. Så kunne man tage kortet ind og ud (hvilket nogle kontrollører tvang os til :rulle: ) men det sad stadig fast det meste af tiden.
I vores skoleområde havde vi dog bare sådan nogle pap-månedskort, når det var til skolebørn.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 25. okt 2018, 08:06

Guilded_Lily skrev:
kidkomb skrev:
Guilded_Lily skrev:At min søn har smidt sit buskort væk. Igen. Og denne gang kan vi simpelthen ikke finde det! Fandme utroligt, han ikke lærer at lægge det tilbage i skoletasken, når han har bippet ud.

Hullemaskine - klip hul i et hjørne og sæt en kraftig snor/kæde i og sæt det fast i skoletasken? Hvis man ikke kan være sikker på ikke at lave hul i noget vigtigt inde i kortet, så: laminer kortet så der kommer en kant på og lav et forstærket hul i lamineringen.


Kan man det på et plastikkort? Altså kreditkorttypen?

Hvis det er et kreditkort, så kan man faktisk, med en stærk lommelygte eller lignende, lyse fra bagsiden og se hvor det er sikkert at lave hul. Er kortet i mørk plastik kan det være umuligt. Mit eget kort er lyst (Lån og Spar) og der kan man fint. Et rejsekort bør man også kunne med :D
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 25. okt 2018, 08:46

Sof skrev:
Guilded_Lily skrev:
kidkomb skrev:
Guilded_Lily skrev:At min søn har smidt sit buskort væk. Igen. Og denne gang kan vi simpelthen ikke finde det! Fandme utroligt, han ikke lærer at lægge det tilbage i skoletasken, når han har bippet ud.

Hullemaskine - klip hul i et hjørne og sæt en kraftig snor/kæde i og sæt det fast i skoletasken? Hvis man ikke kan være sikker på ikke at lave hul i noget vigtigt inde i kortet, så: laminer kortet så der kommer en kant på og lav et forstærket hul i lamineringen.


Kan man det på et plastikkort? Altså kreditkorttypen?


Er det et rejsekort eller et kort der skal stikkes i en automat engang i mellem, med chip eller magnetstribe?

Ved ikke om varmen,( er der ikke det i en lamineringsmaskine?) kan ødelægge chippen.

Da jeg var barn smed jeg også mit væk konstant, når det var løst. Min mor købte nogle kraftige plastiklommer klippede til lidt længere end kortet, limede eller syede den ene side, så det var en kortholder str lomme med en åben side, stadig lidt længere end kortet, hul i midten på den åbne side og så en nøglesnor ala sådan en telefonledning, med karabinhage til at klikke i hullet. Så kunne man tage kortet ind og ud (hvilket nogle kontrollører tvang os til :rulle: ) men det sad stadig fast det meste af tiden.
I vores skoleområde havde vi dog bare sådan nogle pap-månedskort, når det var til skolebørn.


Det er et rejsekort. Alle skolebørn i Sønderborg Kommune får kortet gratis. Jeg skal dog betale 50,- i erstatningsgebyr.
Vi har forsøgt med diverse holdere, de der spiralsnore knækker, når de går og slår hinanden med dem, mens de venter på bussen, så de fire, vi har afprøvet, har jeg opgivet.

Det er åbenbart meget svært at lægge kortet tilbage i tasken, for jeg har fundet det de underligste steder før. Han kommer hjem, skal finde sin nøgle i tasken - kortet lægges ikke ned samme sted, når tasken alligevel er åben :rulle: - lægger så kortet på håndklæderne i badeværelset/ved bollerne i køkkenet/i hundekurven/på lillesøsters værelse/i vindueskarmen, hvor han ikke engang går forbi, når han skal ind på sit værelse/under X-boxen/bag sengen - you name it. Det er så noller, altså!
0

Tilbage til "Generelt"