Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 27. apr 2018, 18:31

At det skal være så besværligt at få de penge tilbage jeg låner til min søster..

Er pissetræt af alle de krumspring hun laver hver eneste gang.. SLUT med at låne hende penge
1
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 28. apr 2018, 02:05

Folk der giver knus ved at stå en meter fra en, lægge en hånd på ens skulder og derefter bøje overkroppen ind mod en til deres skulder næsten, men kun næsten, rører ens egen skulder.

Man må hjertens gerne nøjes med at give hånd eller endda bare sige hej helt uden kropskontakt, når man møder mig, men hvis man vælger at give mig et kram, så skal man fandme gøre det ordentligt, i stedet for at stå der og opføre sig som om jeg har væskende byldepest over hele kroppen, som man for alt i verden skal undgå at røre.
6
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. apr 2018, 05:52

Jeg har lige fået ny pung, og så tillader denne model sig at dukke op :whine:
Den må købes til lageret.

Billede
6
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaScrooge » 28. apr 2018, 07:25

Post Nord. Jeg har bestilt en pakke til levering i pakkeboks på Amager, men får besked om st der ikke er plads, så jeg kan hente den på ØSTERBRO. Hvad fanden, altså, hvor er det latterligt ringe!
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf paint » 28. apr 2018, 07:53

LaScrooge skrev:Post Nord. Jeg har bestilt en pakke til levering i pakkeboks på Amager, men får besked om st der ikke er plads, så jeg kan hente den på ØSTERBRO. Hvad fanden, altså, hvor er det latterligt ringe!


Bilen med pakkerne, har sikkert været på Østerbro Postkontor, og fyren har tænkt at jeg gider sgu da ikke køre helt ud til Amager. Den tur kan modtageren da tage. ;)

Jeg har prøvet noget lignende, og bruger nu kun GLS (hvis der er valgmuligheder). Der er altid én eller anden kiosk eller lignede i nabolaget, som har modtagelse af pakker.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf paint » 28. apr 2018, 08:00

Dmitra skrev:
LaScrooge skrev:Post Nord. Jeg har bestilt en pakke til levering i pakkeboks på Amager, men får besked om st der ikke er plads, så jeg kan hente den på ØSTERBRO. Hvad fanden, altså, hvor er det latterligt ringe!


Har prøvet det så ofte. Hvor både eksmanden og jeg har været hjemme og vi har hørt posten fumle med brevsprækken, og komme ud til en seddel med de har forsøgt at levere en pakke men de ingen kunne træffe på adressen :rulle:. Vi skulle så kun ned i byen efter pakken, men sgu da stadig en mærkelig ide at lyve om det bare fordi de fx ikke har gidet slæbe på pakken eller whatever det er.

Det er jo i hvert fald en 10 år siden og forestiller mig de kun er blevet ringere siden da.


Jeg har dem mistænkt for, at den med "Pakkeboksen har ikke plads", er en variant af den du nævner. Så kan de kyle alle pakkerne af, der hvor de nu er, og så kan folk selv tage derhen hvor de nu har losset dem af.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lys » 28. apr 2018, 08:13

paint skrev:
Dmitra skrev:
LaScrooge skrev:Post Nord. Jeg har bestilt en pakke til levering i pakkeboks på Amager, men får besked om st der ikke er plads, så jeg kan hente den på ØSTERBRO. Hvad fanden, altså, hvor er det latterligt ringe!


Har prøvet det så ofte. Hvor både eksmanden og jeg har været hjemme og vi har hørt posten fumle med brevsprækken, og komme ud til en seddel med de har forsøgt at levere en pakke men de ingen kunne træffe på adressen :rulle:. Vi skulle så kun ned i byen efter pakken, men sgu da stadig en mærkelig ide at lyve om det bare fordi de fx ikke har gidet slæbe på pakken eller whatever det er.

Det er jo i hvert fald en 10 år siden og forestiller mig de kun er blevet ringere siden da.


Jeg har dem mistænkt for, at den med "Pakkeboksen har ikke plads", er en variant af den du nævner. Så kan de kyle alle pakkerne af, der hvor de nu er, og så kan folk selv tage derhen hvor de nu har losset dem af.


I alle tilfælde, jeg har muligheden, vælger jeg PostNord-levering til min lokale kiosk. De har altid plads og ligger tættere på min bolig end pakkeboksen...
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 28. apr 2018, 09:23

DetSorteCirkus skrev:Jeg har lige fået ny pung, og så tillader denne model sig at dukke op :whine:
Den må købes til lageret.

Billede


OMG, hvor? :panik:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. apr 2018, 09:47

1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 28. apr 2018, 09:59

DetSorteCirkus skrev:
Mangoness skrev:OMG, hvor? :panik:


https://www.ebay.com/itm/Women-Lady-Min ... 2749.l2649

:dåne:
1
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 28. apr 2018, 18:23

Flora skrev:Folk der giver knus ved at stå en meter fra en, lægge en hånd på ens skulder og derefter bøje overkroppen ind mod en til deres skulder næsten, men kun næsten, rører ens egen skulder.

Man må hjertens gerne nøjes med at give hånd eller endda bare sige hej helt uden kropskontakt, når man møder mig, men hvis man vælger at give mig et kram, så skal man fandme gøre det ordentligt, i stedet for at stå der og opføre sig som om jeg har væskende byldepest over hele kroppen, som man for alt i verden skal undgå at røre.

Ligesom folk der ikke kan give et ordentligt håndtryk :cuss:

Hvis du ikke gider give hånd, så lad vær! Men at give sådan et slapt håndtryk, næsten med fingerspidserne, er så fesent. De kunne lige så godt stikke en en slatten karklud.
7
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25606

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 28. apr 2018, 18:26

Juki skrev:
Flora skrev:Folk der giver knus ved at stå en meter fra en, lægge en hånd på ens skulder og derefter bøje overkroppen ind mod en til deres skulder næsten, men kun næsten, rører ens egen skulder.

Man må hjertens gerne nøjes med at give hånd eller endda bare sige hej helt uden kropskontakt, når man møder mig, men hvis man vælger at give mig et kram, så skal man fandme gøre det ordentligt, i stedet for at stå der og opføre sig som om jeg har væskende byldepest over hele kroppen, som man for alt i verden skal undgå at røre.

Ligesom folk der ikke kan give et ordentligt håndtryk :cuss:

Hvis du ikke gider give hånd, så lad vær! Men at give sådan et slapt håndtryk, næsten med fingerspidserne, er så fesent. De kunne lige så godt stikke en en slatten karklud.


For lidt og for meget. Lad være at knuse mine håndrodsknogler. Det GØR man bare ikke
3
14 11 14
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 28. apr 2018, 18:30


Den her kom op som mulige alternativer til den på dit link :D

Billede

Billede
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 28. apr 2018, 18:31

Juki skrev:
Flora skrev:Folk der giver knus ved at stå en meter fra en, lægge en hånd på ens skulder og derefter bøje overkroppen ind mod en til deres skulder næsten, men kun næsten, rører ens egen skulder.

Man må hjertens gerne nøjes med at give hånd eller endda bare sige hej helt uden kropskontakt, når man møder mig, men hvis man vælger at give mig et kram, så skal man fandme gøre det ordentligt, i stedet for at stå der og opføre sig som om jeg har væskende byldepest over hele kroppen, som man for alt i verden skal undgå at røre.

Ligesom folk der ikke kan give et ordentligt håndtryk :cuss:

Hvis du ikke gider give hånd, så lad vær! Men at give sådan et slapt håndtryk, næsten med fingerspidserne, er så fesent. De kunne lige så godt stikke en en slatten karklud.


Min kærestes kusine giver kun lige en fingerspidserne. Det ser næsten ud som om hun forventer at man kysser hendes hånd i stedet for at trykke den.
Det er dog ikke noget jeg har følt behov for at undersøge nærmere :-D
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 28. apr 2018, 18:31

Delfin skrev:
Juki skrev:
Flora skrev:Folk der giver knus ved at stå en meter fra en, lægge en hånd på ens skulder og derefter bøje overkroppen ind mod en til deres skulder næsten, men kun næsten, rører ens egen skulder.

Man må hjertens gerne nøjes med at give hånd eller endda bare sige hej helt uden kropskontakt, når man møder mig, men hvis man vælger at give mig et kram, så skal man fandme gøre det ordentligt, i stedet for at stå der og opføre sig som om jeg har væskende byldepest over hele kroppen, som man for alt i verden skal undgå at røre.

Ligesom folk der ikke kan give et ordentligt håndtryk :cuss:

Hvis du ikke gider give hånd, så lad vær! Men at give sådan et slapt håndtryk, næsten med fingerspidserne, er så fesent. De kunne lige så godt stikke en en slatten karklud.


For lidt og for meget. Lad være at knuse mine håndrodsknogler. Det GØR man bare ikke

Det er heldigvis ikke eneste alternativ :D

Du får forhåbentlig heller ikke knust hånden hver gang du holder (om) noget eller holder et andet menneske i hånden?
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"