Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 17. nov 2019, 13:31

Jeg var lidt ved siden af mig selv i går, så jeg var ikke lige så opmærksom, da jeg var i Rema. De havde en pose med fem juleboller (som viste sig ikke at være den julebolle, jeg er vant til) for 20 kr. Da jeg laver mad, piller jeg så bonen af posen med frosne ærter og gulerødder, der havde klistret sig fast. Spotter så et underligt beløb - jeg har fandme betalt 100,- for den pose boller!

Jeg prøver at køre derop om lidt, men jeg tvivler på, jeg får de 80 kr. tilbage.

Og så har jeg knækket en negl, da jeg hev tøj ud af tørretumbleren. FFS!
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 17. nov 2019, 13:55

Damen i køen efter mig i Rema. Shit hun var irriterende.

Da jeg har lagt varende på båndet står hun så tæt på at jeg ikke kan komme af med min kurv, da jeg bøjer mig ned efter en pose træder hun mig i hælene flere gange i sin iver for at få sine vare på båndet. Mine vare kommer på den side af deleren ud mod gangen, og da hendes vare bliver scannet har hun sindssygt travlt med at passe sin pose, og det gør hun så ved at stå ved kassedamen og ligge sin pose oven i mine vare og række ind over båndet sådan at jeg ikke ville kunne passe mine vare uden at fægte fysisk med armene.

Jeg forstår slet ikke hvis hun ikke selv kan se at hendes adfærd er træls og asocial.
5
...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 17. nov 2019, 14:33

LadyFox skrev:Damen i køen efter mig i Rema. Shit hun var irriterende.

Da jeg har lagt varende på båndet står hun så tæt på at jeg ikke kan komme af med min kurv, da jeg bøjer mig ned efter en pose træder hun mig i hælene flere gange i sin iver for at få sine vare på båndet. Mine vare kommer på den side af deleren ud mod gangen, og da hendes vare bliver scannet har hun sindssygt travlt med at passe sin pose, og det gør hun så ved at stå ved kassedamen og ligge sin pose oven i mine vare og række ind over båndet sådan at jeg ikke ville kunne passe mine vare uden at fægte fysisk med armene.

Jeg forstår slet ikke hvis hun ikke selv kan se at hendes adfærd er træls og asocial.

Jeg bliver SÅ irriteret over folk der ikke kan acceptere at deres vare løber i det inderste felt på båndet.
Hold nu op og kom over det din stive mokke m/k. Du dør under ingen omstændigheder af at flytte dit selvretfærdige legeme de to meter for at pakke dine varer. Og du får i øvrigt både overstrukket din ryg og arme af at stå der og være en demonstrativ 3-årig. Til gengæld kan du være helt sikker på at du er virkelig irriterende for den stakkel der tilfældigvis har sine varer i yderste felt. Fjols.
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DenBruneMunk » 17. nov 2019, 14:50

Det irriterer mig altså grænseløst, at man kan lave produkter som ikke holder hvad de lover.
Har afprøvet sådan en elektronisk vinduespudser men den kunne ikke andet end lave striber på ruderne.

Så tilbage til vinduesskraberen , den er vist en sikker vinder der.
1
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Straniera » 17. nov 2019, 14:52

Folk, der stopper brat op for at ordne noget på deres telefoner, når de går på gaden. Gå dog ind til siden!
11
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf AgentPixie » 17. nov 2019, 15:51

Min dreng der skriger og laver drama, fordi han ikke gider i bad. Når han så skal op er der fandeme også skrig og drama, fordi han vil blive i badet.
Bestem dig dog..
6
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf AgentPixie » 17. nov 2019, 15:53

Straniera skrev:Folk, der stopper brat op for at ordne noget på deres telefoner, når de går på gaden. Gå dog ind til siden!

Og forældre der stopper brat op midt på fortovet med en barnevogn, fordi babyen brokker sig lidt. Gå dog ind til siden.
Nogle gange overvejer jeg brage ind i dem med min egen barnevogn :genert:
4
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf AgentPixie » 17. nov 2019, 17:55

..
Senest rettet af AgentPixie 17. nov 2019, 17:55, rettet i alt 1 gang.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 17. nov 2019, 17:55

kidkomb skrev:
LadyFox skrev:Damen i køen efter mig i Rema. Shit hun var irriterende.

Da jeg har lagt varende på båndet står hun så tæt på at jeg ikke kan komme af med min kurv, da jeg bøjer mig ned efter en pose træder hun mig i hælene flere gange i sin iver for at få sine vare på båndet. Mine vare kommer på den side af deleren ud mod gangen, og da hendes vare bliver scannet har hun sindssygt travlt med at passe sin pose, og det gør hun så ved at stå ved kassedamen og ligge sin pose oven i mine vare og række ind over båndet sådan at jeg ikke ville kunne passe mine vare uden at fægte fysisk med armene.

Jeg forstår slet ikke hvis hun ikke selv kan se at hendes adfærd er træls og asocial.

Jeg bliver SÅ irriteret over folk der ikke kan acceptere at deres vare løber i det inderste felt på båndet.
Hold nu op og kom over det din stive mokke m/k. Du dør under ingen omstændigheder af at flytte dit selvretfærdige legeme de to meter for at pakke dine varer. Og du får i øvrigt både overstrukket din ryg og arme af at stå der og være en demonstrativ 3-årig. Til gengæld kan du være helt sikker på at du er virkelig irriterende for den stakkel der tilfældigvis har sine varer i yderste felt. Fjols.


Jeg fatter heller ikke hvorfor man ikke går ned og handler på et andet tidspunkt hvis man har så travlt at man ikke kan opfører sig ordenligt.
Jeg gider virkelig heller ikke at have folks varer stående på mit wienerbrød :rulle:

Hvis ikke jeg har sådan en dag med følelserne helt ude på tøjet havde jeg også sagt noget til hende.
1
...
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14369

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 17. nov 2019, 22:12

Guilded_Lily skrev:Jeg var lidt ved siden af mig selv i går, så jeg var ikke lige så opmærksom, da jeg var i Rema. De havde en pose med fem juleboller (som viste sig ikke at være den julebolle, jeg er vant til) for 20 kr. Da jeg laver mad, piller jeg så bonen af posen med frosne ærter og gulerødder, der havde klistret sig fast. Spotter så et underligt beløb - jeg har fandme betalt 100,- for den pose boller!

Jeg prøver at køre derop om lidt, men jeg tvivler på, jeg får de 80 kr. tilbage.

Og så har jeg knækket en negl, da jeg hev tøj ud af tørretumbleren. FFS!


Fik du pengene igen? :)
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 18. nov 2019, 08:21

Straniera skrev:Folk, der stopper brat op for at ordne noget på deres telefoner, når de går på gaden. Gå dog ind til siden!


Eller cyklister der holder for rødt og dimser med deres telefon, og er uopmærksomme, så når det så bliver grønt bliver de stående og sløver hele køen bag dem. Idioter.
4
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 18. nov 2019, 10:20

Mangoness skrev:
Guilded_Lily skrev:Jeg var lidt ved siden af mig selv i går, så jeg var ikke lige så opmærksom, da jeg var i Rema. De havde en pose med fem juleboller (som viste sig ikke at være den julebolle, jeg er vant til) for 20 kr. Da jeg laver mad, piller jeg så bonen af posen med frosne ærter og gulerødder, der havde klistret sig fast. Spotter så et underligt beløb - jeg har fandme betalt 100,- for den pose boller!

Jeg prøver at køre derop om lidt, men jeg tvivler på, jeg får de 80 kr. tilbage.

Og så har jeg knækket en negl, da jeg hev tøj ud af tørretumbleren. FFS!


Fik du pengene igen? :)


Ja, heldigvis - og uden problemer :gogo:
9
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 18. nov 2019, 14:18

Folk der ikke faktatjekker, inden de poster lort på facebook. Bare i dag er jeg stødt på, at vindmøller åbenbart er så miljøbelastende at producere, at de aldrig vil producere så meget energi, som der blev brugt til at producere dem, samt at indefryste feriepenge går til politikernes lønninger.... Ej men stop nu jer selv :rulle:
5
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Spjaerten » 18. nov 2019, 15:19

At det er lyst i under 8.5 time
Kan lige nå at se 10 minutters dagslys på vej på job og det er det
6
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. nov 2019, 16:08

At min arbejdsplads i så høj grad benytter sig af "brandsluknings-ansættelser". Det ender alt for ofte med, at folk, udover at skulle vænne sig til alt det nye, står med et halvdårligt skema med mange lektioner i komplicerede klasser og/eller fag, de ikke er uddannet til, hvilket selvfølgelig medfører frustration og risiko for hurtig exit.

Jeg ved godt, at det lige for tiden er svært at skaffe egnet personale, men jeg tror, at der i nogle tilfælde ville være alternative og bedre løsninger.
0

Tilbage til "Generelt"