Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf AgentPixie » 21. apr 2018, 06:01

Høns der gokker (høhø).. De skal lukke røven når klokken kun er 8.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 21. apr 2018, 09:17

Jeg har ikke haft energi til den daglige rengøring i løbet af ugen, så huset trænger til en oprydning, klud og støvsuger. Samtidig står manden og tripper for at vi skal i haven og lave alt muligt hårdt arbejde. Jeg gider ingen af delene, og dilemmaet giver mig hovedpine. Jeg har ikke flere panodiler.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 21. apr 2018, 15:44

Jeg har fået tilbudt en ungdomsbolig, som jeg skal svare ja eller nej til senest på onsdag, og jeg vil gerne have den vist frem, før jeg svarer.

Den nuværende lejer svarer åbenbart ikke på sms'er. Jeg sendte en i torsdags og igen i dag. :cuss:

(Jeg har gennemgået nummeret flere gange for at være sikker på, at jeg ikke har skrevet til den forkerte)
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 21. apr 2018, 16:00

Mangoness skrev:Jeg har fået tilbudt en ungdomsbolig, som jeg skal svare ja eller nej til senest på onsdag, og jeg vil gerne have den vist frem, før jeg svarer.

Den nuværende lejer svarer åbenbart ikke på sms'er. Jeg sendte en i torsdags og igen i dag. :cuss:

(Jeg har gennemgået nummeret flere gange for at være sikker på, at jeg ikke har skrevet til den forkerte)


Hvorfor ringer du ikke?
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 21. apr 2018, 16:22

bluetof1 skrev:
Mangoness skrev:Jeg har fået tilbudt en ungdomsbolig, som jeg skal svare ja eller nej til senest på onsdag, og jeg vil gerne have den vist frem, før jeg svarer.

Den nuværende lejer svarer åbenbart ikke på sms'er. Jeg sendte en i torsdags og igen i dag. :cuss:

(Jeg har gennemgået nummeret flere gange for at være sikker på, at jeg ikke har skrevet til den forkerte)


Hvorfor ringer du ikke?


Det er næste skridt :-D
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 21. apr 2018, 16:23

Mangoness skrev:
bluetof1 skrev:
Mangoness skrev:Jeg har fået tilbudt en ungdomsbolig, som jeg skal svare ja eller nej til senest på onsdag, og jeg vil gerne have den vist frem, før jeg svarer.

Den nuværende lejer svarer åbenbart ikke på sms'er. Jeg sendte en i torsdags og igen i dag. :cuss:

(Jeg har gennemgået nummeret flere gange for at være sikker på, at jeg ikke har skrevet til den forkerte)


Hvorfor ringer du ikke?


Det er næste skridt :-D


Det er handlekraft lige der :-D
Jeg håber det er en god lejlighed :)
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 21. apr 2018, 16:37

At mine skinneben er så stive i det og brænder..
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf D.itsen » 22. apr 2018, 07:38

Smiling_Goat skrev:Min læge har anbefalet mig at spise antiinflammatorisk kost, og det er okay med mig. Så jeg har forsøgt at finde ud af, hvordan man gør det, men hold nu op hvor jeg synes, det er svært at finde ud af, hvad der er reelt evidensbaseret og hvad en eller anden guru hiver ud af sin popo.

Jeg købte en bog om emnet, som en læge har skrevet, så jeg tænkte at indholdet måtte være gældende iht. Forskningen på området.. Jeg blev ret påpasselig med at tro på indholdet, da han roste livsstilen i et omfang der for mig virkede overdrevet, og nærmest lovede at man ville lære at flyve, hvis man overholdt diæten. Jeg lagde helt bogen fra mig, da han sagde, diæten kunne kurere autisme :sarkasme:

Jeg synes helt ærligt, der efterhånden skal indføres noget jura omkring formidling af sundhed. Jeg kan simpelthen ikke forstå, det kan være i orden, at man kan udgive hvad som helst og lade det fremstå som korrekt og gældende - helt ukritisk. Folk tror jo på det skidt, stopper med at indtage laktose, gluten og alt muligt andet, fordi én eller anden helseguru siger, at det er en god idé og får det til at lyde forjættende, fordi de fuldstændigt unuanceret kun fremstiller deres side af sagen - som i princippet kan være kommet til dem i en drøm.

Jeg er så træt af at høre folk fortælle om "sandheden om sundhed" fordi de har set én eller anden dokumentar på Netflix.

Hold op, hvor jeg savner noget lødig viden om sundhed baseret på andet end formidlerens mavefornemmelse, berømmelsestrang eller hvad der ellers motiverer dem til at udspy alle mulige mærkelige teser. Det er en jungle at finde rundt i derude, og man skal virkelig være skeptisk, når man åbner en bog el.lign. Om sundhed, og det irriterer mig. Det kunne være vildt fedt, hvis man indførte en slags mærkningsordning, ligesom med restauranter :D

Amen

Morten Elsøe siger mange kloge ting om sundhed og mad, men han er selvfølgelig meget konservativ, fordi han kun udtaler sig, hvis det er evidensbaseret.
5
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf paint » 22. apr 2018, 17:02

At jeg sidder her i Danmark, når vi, efter planen skulle have været i Rom - allerede fra d.19/4. :cuss:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9560
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26715

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Santa » 22. apr 2018, 17:07

At der er så mange ting, møder og formalia man skal igennem inden man kan eje et sommerhus.
Vil bare ha de nøgler nu.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Tata » 23. apr 2018, 07:28

At det varer så pisse lang tid at få svaret på min MR scanning :panik:
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 23. apr 2018, 11:01

Når man vågner fordi man skal på toilettet, men man er for træt til at man orker at stå op og tissetrangen er for stor til at man kan sove fra det.
12
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 23. apr 2018, 11:47

At jeg enten er dødtræt eller øm i kroppen (som om jeg har været motionscenter).. kan ikke huske hvornår jeg sidst havde det nogenlunde godt
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13004
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55906
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 23. apr 2018, 12:23

Dem, der i kommentarfeltet til artikler om Peter Madsen, skriver: "Smid ham i en celle og smid nøglen væk!!!!"
Find på noget nyt. Den der sætning er efterhånden temmelig prollet.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lisva » 23. apr 2018, 12:31

Gæster, der kommer for tidligt. Jeg har flere gange bogstaveligt talt stået med bar røv, når det ringede på døren. :nerve:
4

Tilbage til "Generelt"