Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Pityt
Indlæg: 2612
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 530
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5056

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 14. mar 2024, 17:33

Rygsække i offentlig transport. For fanden hvor er det irriterende, at folk ikke bare tager dem af.
4
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Galoldriel
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:52
Kort karma: 245
Likede indlæg: 4177

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Galoldriel » 15. mar 2024, 11:15

Pityt skrev:Rygsække i offentlig transport. For fanden hvor er det irriterende, at folk ikke bare tager dem af.


JA! Jeg har kørt rigtig meget i bus og tog, og jeg er træt af at blive ramt af folk, der har rygsække på. De
kan tilsyneladende ikke begribe, de fylder mere på den måde, og naturligvis skal være mere opmærksomme på folk i nærheden.

Jeg tager altid selv min taske af.
0
“I’m a man who discovered the wheel and built the Eiffel Tower out of metal and brawn. That’s what kind of man I am. You’re just a woman with a small brain. With a brain a third the size of us. It’s science.”

- Ron Burgundy
Brugeravatar
Galoldriel
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:52
Kort karma: 245
Likede indlæg: 4177

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Galoldriel » 15. mar 2024, 11:21

Påståelige mennesker.
1
“I’m a man who discovered the wheel and built the Eiffel Tower out of metal and brawn. That’s what kind of man I am. You’re just a woman with a small brain. With a brain a third the size of us. It’s science.”

- Ron Burgundy
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16292
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32539

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 15. mar 2024, 13:09

icelady skrev:
fisken80 skrev:
icelady skrev:
Galoldriel skrev:
icelady skrev:At jeg er så skide "over"-opmærksom på mulige scam på bla Marketplace.


Dame med østeuropæisk klingende navn vil gerne købe vare. Bor dog langt væk så vil gerne have jeg sender. Hun vil så købe fragt og maile mig QR-koden, så jeg skal sende navn, mail og mobilnummer.

Og jeg kan ikke sige mig fri for at tænke "Det lyder sgu underligt."


Hvilket leveringsfirma vil hun bruge?


GLS


Lad vær. Det lyder suspekt. Hvad skulle der være i vejen for, at du selv ordner fragten med GLS?
Jeg vil vædde på, at der ikke bare kommer en QR-kode. Der kommer også et link du lige skal trykke på.


Det er også det jeg frygter vil ske. Jeg ved jeg ikke skal trykke på link, men alene dét at jeg har givet både mail og mobilnummer er risikabelt og vil irritere mig.

Jeg lader tvivlen komme mig selv til gode og undlader at gøre mere.


Beklager for at hive denne op, men har fået samme slags beskeder nogle få gange siden-

I dag valgte jeg at svare "Nej tak. Jeg kan give dig mit mobilnummer og når du har overført penge (inkl porto) kan du sende mig dine oplysninger, så opretter jeg selv label."


Personen forlod chatten :lol:
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Pityt
Indlæg: 2612
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 530
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5056

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 15. mar 2024, 17:20

Galoldriel skrev:
Pityt skrev:Rygsække i offentlig transport. For fanden hvor er det irriterende, at folk ikke bare tager dem af.


JA! Jeg har kørt rigtig meget i bus og tog, og jeg er træt af at blive ramt af folk, der har rygsække på. De
kan tilsyneladende ikke begribe, de fylder mere på den måde, og naturligvis skal være mere opmærksomme på folk i nærheden.

Jeg tager altid selv min taske af.

Præcis. Og hvis man har en siddeplads yderst, kan man være så heldig, at man får en rygsæk i fjæset fordi fjolserne ikke tænker på det. Jeg må indrømme, at det er sket mere end én gang, at jeg har skubbet til rygsækken :lol:
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14984
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1189
Likede indlæg: 25214

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 19. mar 2024, 13:51

En hyletone i mit højre øre.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3101
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 436
Likede indlæg: 8122

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 19. mar 2024, 14:15

Min mands helt absurd dårlige musiksmag :tie:
1
Brugeravatar
Posedamen
Indlæg: 398
Tilmeldt: 22. mar 2022, 19:24
Kort karma: 48
Likede indlæg: 979

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Posedamen » 19. mar 2024, 14:48

Min datter bliver ikke mæt af det børnehavens madordning serverer, men jeg må ikke give hende mad med, så hun kan få mere at spise :rulle:
2
I just shit my pants, can I get in yours?
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16446
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1418
Likede indlæg: 30635

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TinaW » 19. mar 2024, 15:39

Charly skrev:Min mands helt absurd dårlige musiksmag :tie:


Sådan en mand har jeg også (selv om han nok vil mene det et mig, der har absurd dårlig musiksmag)
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12860
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 927
Likede indlæg: 12683

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 19. mar 2024, 16:23

Jeg trænger så meget til ferie, at jeg ikke magter tage konfrontationer på arbejde. Ting, som jeg bør påtale.
Opladerkablet til min telefon er begyndt at drille, så det kun oplader langsomt. Dvs. jeg skal investere i fjerde kabel på to år.
Pga. bankbøvl trak banken betalingen for internettet tilbage. Det opdagede vi først, da vi fik en rykker. Indtil den 1. har vi derfor utroligt langsomt internet. Og sønnen skal skrive 1-årsopgave. Smaaaaart!
Nå ja, og så punkterede manden på motorvejen i går. Heller ikke lige en udgift, vi havde brug for!
1
Brugeravatar
Galoldriel
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:52
Kort karma: 245
Likede indlæg: 4177

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Galoldriel » 19. mar 2024, 16:45

Der er simpelthen en grænse for, hvor meget jeg orker at høre på hvinende, fnisende teenagepiger. Den går ved cirka 5 sekunder.
4
“I’m a man who discovered the wheel and built the Eiffel Tower out of metal and brawn. That’s what kind of man I am. You’re just a woman with a small brain. With a brain a third the size of us. It’s science.”

- Ron Burgundy
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10229
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1215
Likede indlæg: 18374

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf .Magic. » 19. mar 2024, 20:46

Jeg har klippet hovskæg og hale på min 20 måneder unge hest i dag og det har aldrig været planen. Der er lerjord og fordi det ligger i marsken så er det lavt og virkelig vådt og mudret. Nu er det så ved at tørre så det betyder at det sætter sig i pelsen som store, hårde mudderkager der ligner hundelorte. De bliver stenhårde som ting lavet af ler.
Ikke andet at gøre end klippe og klippe :rulle: Dét er jeg træt af.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16446
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1418
Likede indlæg: 30635

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TinaW » 20. mar 2024, 04:42

.Magic. skrev:Jeg har klippet hovskæg og hale på min 20 måneder unge hest i dag og det har aldrig været planen. Der er lerjord og fordi det ligger i marsken så er det lavt og virkelig vådt og mudret. Nu er det så ved at tørre så det betyder at det sætter sig i pelsen som store, hårde mudderkager der ligner hundelorte. De bliver stenhårde som ting lavet af ler.
Ikke andet at gøre end klippe og klippe :rulle: Dét er jeg træt af.


Længden på halen kan man vel ikke undgå at klippe? Min den yngste får klippet et par cm af ret ofte. Ellers vader hun i halen. Den gamles vokser ikke så hurtigt.
0
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10229
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1215
Likede indlæg: 18374

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf .Magic. » 20. mar 2024, 05:15

TinaW skrev:
.Magic. skrev:Jeg har klippet hovskæg og hale på min 20 måneder unge hest i dag og det har aldrig været planen. Der er lerjord og fordi det ligger i marsken så er det lavt og virkelig vådt og mudret. Nu er det så ved at tørre så det betyder at det sætter sig i pelsen som store, hårde mudderkager der ligner hundelorte. De bliver stenhårde som ting lavet af ler.
Ikke andet at gøre end klippe og klippe :rulle: Dét er jeg træt af.


Længden på halen kan man vel ikke undgå at klippe? Min den yngste får klippet et par cm af ret ofte. Ellers vader hun i halen. Den gamles vokser ikke så hurtigt.

Hun har/havde stadig ikke lang-lang hale pga hendes alder, men lang nok til mudderkager. Der røg ca 10 cm. og det er træls.
0
Seance
Indlæg: 387
Tilmeldt: 5. jan 2016, 09:45
Kort karma: 55
Likede indlæg: 1944

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Seance » 20. mar 2024, 07:52

Posedamen skrev:Min datter bliver ikke mæt af det børnehavens madordning serverer, men jeg må ikke give hende mad med, så hun kan få mere at spise :rulle:


Ej så må de da give hende en ekstra portion? De kan da ikke bare lade hende gå og være sulten og samtidig sige du ikke må give hende lidt frugt eller brød med i tasken?
4

Tilbage til "Generelt"