Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12860
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 927
Likede indlæg: 12680

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 20. apr 2024, 07:13

Fucking bananfluer! :cuss:
1
JoyNips
Indlæg: 12123
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34096

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 20. apr 2024, 07:14

Nesnay skrev:
Flora skrev:
Nesnay skrev:
Santa skrev:
Nesnay skrev:Jeg skal have nyt pas. Jeg har derfor fået taget pasfotos. Det viser sig nu, at man ikke længere skal medbringe selv, i hvert fald fald ikke i Aarhus, det er obligatorisk at tilvælge (og betale for) at få taget billedet hos borgerservice. Øv, spild af penge, men o.k., det kunne jeg have undersøgt. Nu forsøger jeg så at bestille en tid, men jeg kan kun få vist 10 mulige datoer og intet længere fremme i tid end d. 3 maj. Det system er da virkelig ikke særlig brugervenligt for typer, der gerne vil planlægge i god tid.

100 kr på at den fotograf der tog dine billeder godt vidste det. Det kunne de godt have sagt.
De reklamererer specifikt for pasfotos og understreger, at de tager dem efter alle retningslinjer, så de bliver godkendt. Så jeg synes, det er lidt shady, hvis de godt ved, at billederne reelt er ubrugelige til formålet. Men hey, lesson learned.


Jeg fik lavet pas i Lyngby for 1,5 år siden, og der kunne man vælge, om man ville have taget billede på borgerservice eller selv have et med. Enig i at det er shady, hvis fotografen har vidst, at man ikke kunne have billede med selv i Århus, men det er ikke givet, at h*n vidste det, eftersom det ikke er sådan alle steder.

Det er selvfølgelig irriterende at bruge unødige penge uanset.
Ja, hvis det ikke er en generel ting, at man ikke længere selv skal/må medbringe billleder, er det Aarhus Kommune, der er irriterende, og ikke fotografen :D


Det er Aarhus Kommune. Jeg fik fornyet mit eget pas og hhv fornyet og lavet pas til begge børn i november og vi kunne godt have egne billeder med. Det skulle vi faktisk til den mindste, for de tog ikke billeder af børn under en bestemt alder på kommunen.
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
JoyNips
Indlæg: 12123
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34096

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 20. apr 2024, 07:16

2SHY skrev:At de bh’er jeg har fået leveret i dag er virkelig trælse at have på, så de må retur :( Jeg havde ellers bevist gået efter noget som andre havde anbefalet men nej. Jagten på den “perfekte” bh fortsætter :(


Sådan har jeg det med trusser for tiden! Efter to børn og dertilhørende vægtøgninger og -tab sidder alle mine trusser træls. Mit bækken og mine baller har åbenbart forandret sig mere end hvad jeg selv lige kan se. Så jeg køber trusser i ét væk blot for at bruge dem få gange og så smide dem nederst i skuffen i erkendelse af at de sidder træls.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17389
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3596
Likede indlæg: 42432

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 20. apr 2024, 09:18

JoyNips skrev:
2SHY skrev:
Sådan har jeg det med trusser for tiden! Efter to børn og dertilhørende vægtøgninger og -tab sidder alle mine trusser træls. Mit bækken og mine baller har åbenbart forandret sig mere end hvad jeg selv lige kan se. Så jeg køber trusser i ét væk blot for at bruge dem få gange og så smide dem nederst i skuffen i erkendelse af at de sidder træls.


Jeg er rigtig glad for dem her:
https://www.change.com/dk/product/dolly ... RkQAvD_BwE
0
:lun: Be brave
JoyNips
Indlæg: 12123
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34096

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 20. apr 2024, 10:16

LaMariposa skrev:
JoyNips skrev:
2SHY skrev:
Sådan har jeg det med trusser for tiden! Efter to børn og dertilhørende vægtøgninger og -tab sidder alle mine trusser træls. Mit bækken og mine baller har åbenbart forandret sig mere end hvad jeg selv lige kan se. Så jeg køber trusser i ét væk blot for at bruge dem få gange og så smide dem nederst i skuffen i erkendelse af at de sidder træls.


Jeg er rigtig glad for dem her:
https://www.change.com/dk/product/dolly ... RkQAvD_BwE


Jeg duer ikke til blonder og sådan noget, det generer når man er på hesteryg.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17389
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3596
Likede indlæg: 42432

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 20. apr 2024, 10:19

JoyNips skrev:
LaMariposa skrev:
JoyNips skrev:
2SHY skrev:
Sådan har jeg det med trusser for tiden! Efter to børn og dertilhørende vægtøgninger og -tab sidder alle mine trusser træls. Mit bækken og mine baller har åbenbart forandret sig mere end hvad jeg selv lige kan se. Så jeg køber trusser i ét væk blot for at bruge dem få gange og så smide dem nederst i skuffen i erkendelse af at de sidder træls.


Jeg er rigtig glad for dem her:
https://www.change.com/dk/product/dolly ... RkQAvD_BwE


Jeg duer ikke til blonder og sådan noget, det generer når man er på hesteryg.


Ok.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Galoldriel
Indlæg: 1268
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:52
Kort karma: 242
Likede indlæg: 4128

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Galoldriel » 20. apr 2024, 11:40

Bambustrusser er ret behagelige. De er ikke specielt dyre, de er holdbare og dejligt bløde.
1
“I’m a man who discovered the wheel and built the Eiffel Tower out of metal and brawn. That’s what kind of man I am. You’re just a woman with a small brain. With a brain a third the size of us. It’s science.”

- Ron Burgundy
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10226
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1215
Likede indlæg: 18367

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf .Magic. » 21. apr 2024, 07:58

Jeg bruger dymo på hestens tilskud, men nu er den begyndt at skabe sig :cuss:
Det var dog irriterende. Skriften burde være som “morgen og aften” og ikke presset sammen :rulle:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16433
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1418
Likede indlæg: 30584

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TinaW » 21. apr 2024, 09:10

Regn selv om der var forudsagt tørvejr.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14972
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1189
Likede indlæg: 25200

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 21. apr 2024, 09:34

Lance Stroll. (En Formel 1 kører til de uindviede.)
2
You can't spell awesome without me.
vestjyden
Indlæg: 132
Tilmeldt: 30. aug 2021, 14:39
Kort karma: 5
Likede indlæg: 123

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf vestjyden » 21. apr 2024, 10:36

2SHY skrev:At de bh’er jeg har fået leveret i dag er virkelig trælse at have på, så de må retur :( Jeg havde ellers bevist gået efter noget som andre havde anbefalet men nej. Jagten på den “perfekte” bh fortsætter :(

Find gruppen /abrathatfits på enten Reddit eller Facebook.

De er rigtig gode til at hjælpe med at finde bh'er der vil passe til ens "form".
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15720
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1645
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21129

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 21. apr 2024, 10:44

vestjyden skrev:
2SHY skrev:At de bh’er jeg har fået leveret i dag er virkelig trælse at have på, så de må retur :( Jeg havde ellers bevist gået efter noget som andre havde anbefalet men nej. Jagten på den “perfekte” bh fortsætter :(

Find gruppen /abrathatfits på enten Reddit eller Facebook.

De er rigtig gode til at hjælpe med at finde bh'er der vil passe til ens "form".

For mig er det ikke så meget formen der er problemet. Der er så meget med underlige syninger og masser af blonder osv som kan ses gennem tøjet og det vil jeg ikke have. Ellers er det med bøjler (som jeg forsøger at sige farvel til) eller laves ikke i større skåle. Eller også koster det spidsen af en jetjager og det harmonerer ikke ret godt med min indkomst
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17389
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3596
Likede indlæg: 42432

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 22. apr 2024, 04:59

sigge skrev:Lance Stroll. (En Formel 1 kører til de uindviede.)


Nu så jeg ikke løbet denne gang, så jeg ved ikke, om du hentyder til noget konkret i forhold til løbet. Men altså, med det navn kan man vel ikke forvente den vilde succes i et racerløb :lol:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11396
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1802
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23646

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 22. apr 2024, 05:09

At jeg fredag brugte 7 timer, lørdag 8 og i går 13 timer på at få huset klar til ejendomsmægler. Manden brugte i går 3 - resten af tiden har han været ved kæresten og sætte skur op. Her til morgen pisker jeg rundt for at få det sidste på plads før vi skal ud af døren, men hans sidder og scroller FB - for han har så ondt i hele kroppen. Prøv at gæt hvad jeg har?
8
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17036
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1079
Likede indlæg: 21262

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 22. apr 2024, 07:17

At Google Maps ikke længere er en valgmulighed, ligesom billeder, produkter osv., når man søger på et eller andet.
5

Tilbage til "Generelt"