Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Queen Molly » 20. apr 2018, 09:18

sigge skrev:
Daine skrev:
Queen Molly skrev:Fandt nogle fine kjoler på Ellos hjemmeside. Trykkede køb og udfyldte en masse for at finde ud af at man kun kan købe med sit nemid. Gider ikke hjem og hente nemid for at smide 2000 kr i jeres shop. :sur:

Det må være noget nyt, jeg har aldrig skulle bruge nemid på deres hjemmeside (eller nogen anden webshop). Men nu er det efterhånden også over et år siden jeg sidst handlede hos dem, jeg gider ikke tøjfirmaer hvor jeg skal betale returfragt, når der findes gode alternativer hvor man ikke skal.


Det er også flere år siden, jeg har handlet hos Ellos, men jeg har da heller aldrig været ude for at skulle bruge NemID. Queen Molly, har du evt. valgt at betale i rater eller på regning i stedet for bare med kort?

Nej ikke i rater bare med kort. Men snakkede med kundeservice om noget andet og hun sagde at de havde lavet det for at sikre kunderne mod at få tømt kontoen hvis det var stjålet. Gider bare ikke så meget bøvl. :D
2
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Queen Molly » 20. apr 2018, 09:19

Flora skrev:
Queen Molly skrev:Fandt nogle fine kjoler på Ellos hjemmeside. Trykkede køb og udfyldte en masse for at finde ud af at man kun kan købe med sit nemid. Gider ikke hjem og hente nemid for at smide 2000 kr i jeres shop. :sur:


Det lyder mærkeligt. Jeg handlede hos dem for et par uger siden og der skulle jeg ikke bruge Nem-ID :gruble:

Det er sært. Så må det være meget nyt. Jeg har aldrig handlet der før.
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 20. apr 2018, 09:30

Visse veganere.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf didas » 20. apr 2018, 09:33

Jeg kan godt se ideen bag den nye Persondataforordning, men for helvede hvor giver det meget ekstraarbejde, at gøre klar til implementationen, når man sidder i en branche, der bliver maks "ramt" af det.
5
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 20. apr 2018, 09:54

Ado skrev:Visse veganere.

Det er altså pinligt så uoplyst nogle fanatiske veganere er :tie:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
PerXX
Indlæg: 1378
Tilmeldt: 25. maj 2016, 13:53
Kort karma: 153
Likede indlæg: 4561

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PerXX » 20. apr 2018, 09:55

didas skrev:Jeg kan godt se ideen bag den nye Persondataforordning, men for helvede hvor giver det meget ekstraarbejde, at gøre klar til implementationen, når man sidder i en branche, der bliver maks "ramt" af det.


Jeg er helt enig, der er godt nok meget, tørt arbejde i det! Til gengæld må man jo nok indrømme at uden GDPR så er sikkerhed, rettigheder osv ikke noget der bliver prioriteret af ret mange ledelser.
0
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 20. apr 2018, 10:22

Stitch skrev:
Smiling_Goat skrev:
Viskelæder skrev:Flere af mine kolleger spiser virkelig ulækkert. Sådan mad i mundvigene og på læberne, mens de snakker. Fx i dag var der en, der spiste yoghurt til frokost, og hun havde det bare ude på læberne hele tiden, det her hvide stads. Jeg kunne slet ikke se andet. Kan hun ikke mærke det?


Jeg har en kollega, der ligesom stikker tungen ud af munden, når hun skal spise.

Munden helt åben, tungen ud og ned mod hagen, så man får frit udsyn til resterne af den gennemtyggede mad fra sidste mundfuld. Jeg undgår at kigge på hende, når vi spiser sammen.



Min ene kollega smasker. Virkelig virkelig højt. Faktisk prøver de fleste at komme til at sidde så langt fra ham som muligt.


Jeg havde også en kollega hvor man bare tydeligt kunne fornemme hvordan maden bare blev kørt rundt og vendt flere gange i munden. Det var virkelig grafisk. Gad vide om det er en lidelse eller bare en form for dårlig opdragelse.
1
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 20. apr 2018, 12:03

Min kollega der vist ikke helt kender til konceptet intimsfære, eller også har han en helt anden grænse end jeg. Ofte læner han sig ind over mit bord når han skal snakke med ham der sidder over for mig. Jeg har påtalt det flere gange, at det er forstyrrende, men det er som om det ikke helt går ind.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 20. apr 2018, 12:55

Folk der går ind på en tråd eller et opslag bare for at gøre opmærksom det at de ikke kan mene noget om det der diskuteres.

"har i andre købt vintertøj til børnene endnu?"

Så er der altid nogen der skriver sådan noget som næ for jeg har ikke børn eller vi bor i kuala lumpur og har ikke brug for det.

Hvis nogen spørger om man ser et bestemt tvprogram så er der nogen der lige skal gøre opmærksom på at de ikke har fjernsyn og i de årlige tråde om hvordan man fejrer halloween og Valentines så er den stensikker, der kommer mindst en og som regel flere bare for lige at fortælle at det gør de sørme slet ikke.

For hævled' så lad dog være med at skrive når du kun kan komme med at du ikke har andet at bidrage med end at du helt overordnet ikke interesseret dig for den kategori der blev spurgt i.
10
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 20. apr 2018, 13:02

Når bussemanden/konen kører råddent så man sidder og glider rundt i sædet :sur:

-er stadig godt øm i ryggen.. var lige ved at råbe: så kør da ordentligt!
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 20. apr 2018, 13:57

hotlips skrev:Folk der går ind på en tråd eller et opslag bare for at gøre opmærksom det at de ikke kan mene noget om det der diskuteres.

"har i andre købt vintertøj til børnene endnu?"

Så er der altid nogen der skriver sådan noget som næ for jeg har ikke børn eller vi bor i kuala lumpur og har ikke brug for det.

Hvis nogen spørger om man ser et bestemt tvprogram så er der nogen der lige skal gøre opmærksom på at de ikke har fjernsyn og i de årlige tråde om hvordan man fejrer halloween og Valentines så er den stensikker, der kommer mindst en og som regel flere bare for lige at fortælle at det gør de sørme slet ikke.

For hævled' så lad dog være med at skrive når du kun kan komme med at du ikke har andet at bidrage med end at du helt overordnet ikke interesseret dig for den kategori der blev spurgt i.

:lol: :lol: :lol: Det kan jeg godt nogle gange have lyst til ... men jeg styrer mig som regel for ikke at få vrøvl med debattør Hotlips.

Men bortset fra det, vil jeg dog mene, der godt kan være situationer, hvor det er fair nok at gå ind og anbefale TS noget helt andet end det, hun egentlig spurgte til. :gammel:
Senest rettet af dgd2007 20. apr 2018, 15:38, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 20. apr 2018, 15:10

dgd2007 skrev:
hotlips skrev:Folk der går ind på en tråd eller et opslag bare for at gøre opmærksom det at de ikke kan mene noget om det der diskuteres.

"har i andre købt vintertøj til børnene endnu?"

Så er der altid nogen der skriver sådan noget som næ for jeg har ikke børn eller vi bor i kuala lumpur og har ikke brug for det.

Hvis nogen spørger om man ser et bestemt tvprogram så er der nogen der lige skal gøre opmærksom på at de ikke har fjernsyn og i de årlige tråde om hvordan man fejrer halloween og Valentines så er den stensikker, der kommer mindst en og som regel flere bare for lige at fortælle at det gør de sørme slet ikke.

For hævled' så lad dog være med at skrive når du kun kan komme med at du ikke har andet at bidrage med end at du helt overordnet ikke interesseret dig for den kategori der blev spurgt i.

:lol: :lol: :lol: Det kan jeg godt nogle gange have lyst til ... men jeg styrer mig som regel for at få vrøvl med debattør Hotlips.

Men bortset fra det, vil jeg dog mene, der godt kan være situationer, hvor det er fair nok at gå ind og anbefale TS noget helt andet end det, hun egentlig spurgte til. :gammel:


Ingen regel uden undtagelse men det er jo vildt så tit det forekommer. Jeg kan huske første gang det faldt mig i øjnene, det var helt tilbage på den unævnelige, der blev spurgt om vi havde haft en hård fødsel, der var en der i sin fulde længde skrev "jeg har ikke børn".. Det var så mærkeligt at jeg flere gange overvejede at spørge om der var noget ved det svar jeg ikke kunne gennemskue, en intern joke eller noget.

Een ting er de der fladpander der altid skal skrive "hvem er han /hun?" på Facebook, det er idiotisk men hvor lidt sjovt det end er så er der trods alt en mening man kan følge men det andet der det får mig altid til at føle mig lidt som deltager i en samtale med professor tourneso.
l" se hende der i fjernsynet, er hun ikke ny? "

" fjernsyn?.. Næ nej det tror jeg ikke.. Men jeg har engang haft en radio.. Nu har jeg en pladespiller, skulle vi iøvrigt ikke også til koncert i næste uge? "

:gruble:
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Skorstenen » 20. apr 2018, 16:27

hotlips skrev:Folk der går ind på en tråd eller et opslag bare for at gøre opmærksom det at de ikke kan mene noget om det der diskuteres.

"har i andre købt vintertøj til børnene endnu?"

Så er der altid nogen der skriver sådan noget som næ for jeg har ikke børn eller vi bor i kuala lumpur og har ikke brug for det.

Hvis nogen spørger om man ser et bestemt tvprogram så er der nogen der lige skal gøre opmærksom på at de ikke har fjernsyn og i de årlige tråde om hvordan man fejrer halloween og Valentines så er den stensikker, der kommer mindst en og som regel flere bare for lige at fortælle at det gør de sørme slet ikke.

For hævled' så lad dog være med at skrive når du kun kan komme med at du ikke har andet at bidrage med end at du helt overordnet ikke interesseret dig for den kategori der blev spurgt i.


Det er ligesom opslag om omplaceringsdyr. Langt over halvdelen er opslag, der fortæller hvorfor folk IKKE kan tage dyret.
"Åh den er sød, men jeg har kat i forvejen, hund i forvejen, brækket hoften, har ikke råd, kan ikke køre helt til Roskilde efter dyret, min moster er faldet på kælk."

Så luk dog arret.
11
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lykke » 21. apr 2018, 05:14

#hvisjegkankanduogså

Nej, sådan fungerer det virkelig ikke.
7
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muddi » 21. apr 2018, 05:42

At min psyke er begyndt at gøre knuder igen. For fanden da! Nu gik det jo lige så godt!
0

Tilbage til "Generelt"