Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 29. dec 2020, 10:06

Mit humør. Jeg trænger virkelig til alenetid. Det er der bare ikke lige udsigt til foreløbigt.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 29. dec 2020, 11:32

Mig selv. Min mand tager det ret roligt med at komme på plads. Han bliver heller ikke irriteret over ting, der står fremme hist og pist, hvor de ikke skal stå. Og mig? Jeg bliver arrig og træls og går i gang med at rydde op, mens jeg snakker med mig selv og bander. Det er da altid noget jeg er alene hjemme.
Men det er typisk mig. Jeg hader at bo i flytterod. Der skal hurtigst muligt være ro for mine øjne.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 29. dec 2020, 16:55

At man sletter en tråd, som andre har brugt tid på at svare i. Kan se, at nogen har citeret mig, men kan jo ikke se, hvad der er skrevet....
2
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 29. dec 2020, 18:10

ARGH!!!

Min mor! Har lige afsluttet en 10 minutters samtale med hende, de første 2 min (max!) var om min far, at de havde taletrænet lidt med ham på rehab. og at de er forsigtigt optimistiske omkring hans synkeproblemer (hans synkerefleks er væk). Dejligt!
De resterende 8 min var brok over alt og alle på det center.

Men på den anden side. Det er meget meget klassisk min mor, hun elsker at brokke sig og finde det negative i alt. Så det er måske nok bare et sundhedstegn at hun kunne holde den gående i 8 min .... :rulle:


Derudover fik jeg lige indskudt at jeg havde fået fikset min arbejdsplan i næste uge, så jeg kan tage med til de to møder hun skal til (og som hun bad mig om at tage med til!) - jeg får en rodet plan og 4 morgenvagter ud af det, ikke optimalt for mig overhovedet. Hendes reaktion på jeg kunne komme med til begge møder: “Nå. Men det var da godt ... du behøver da kun at komme med til onsdagsmødet?”.
1. Det var ikke det du bad om.
2. Skal jeg med til noget, skal det være begge møder. Det duer ikke jeg ikke er orienteret om hvad der er snakket om på mandagsmødet til onsdagsmødet. Det første er med Rehab. og Visitaionsafdeling, det andet med Rehab. og min fars læge + fysioterapeut. Og der kan nemt være henvisning til noget der tidligere er talt om ... eller noget der ikke er talt om. Og jeg stoler ikke på min mors hukommelse.


Åh, det lettede! :D
6
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Dawwty
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 6. aug 2019, 11:03
Kort karma: 12
Likede indlæg: 1190

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dawwty » 29. dec 2020, 18:20

Lige nu er det covid19 situation som irritere mig grænseløst.
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Luffegås » 29. dec 2020, 21:21

Når folk tror man er idiot. Jeg er over 30 år gammel, jeg tror jeg har prøvet den situation før.
Hvad end det er sygdom, økonomi, eller andet.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 30. dec 2020, 12:11

Facebooks marketplace og dets regler. Jeg vil sælge lidt rideudstyr, men fx min annonce om et hovedtøj til en hest bliver slettet fordi der er en hest på billedet og man må ikke sælge dyr :rulle:

Ligeledes har jeg en knæ-bandage til en hest med indvævet keramisk materiale, den bliver slettet fordi der står bandage, og man må ikke sælge medicinsk udstyr :rulle:

Gaaah!
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 30. dec 2020, 12:42

Svoger, som outede sin sygeplejerske-kusine på Face, fordi hun ikke overholder anbefalingerne, har besluttet at tage til nytårsfest med 9 venner.
Jeg er ret sikker på at jeg kan se min drøbel, så langt vender mine øjne bagud i hovedet.
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 30. dec 2020, 13:55

Et dumt firma som jeg har shoppet hos.

Der er sket en fejl, for da jeg modtager min faktura ser jeg at der står Cypern i stedet for Danmark på min adresse.

Jeg prøver flere dage at kontakte firmaet i Tyskland, men de svarer ikke. Jeg får dog en mail om at de har sendt varen. Til Cypern.

Nu vil de så have at jeg skal vente på at pakken kommer retur til dem, før de vil returnere mine penge. Og nej, de vil heller ikke sende pakken tilbage til mig, jeg kan lave en ny ordre siger de. (Selvom der kun var een tilbage i den rigtige størrelse)

Arrrhhhggg! Idioter! :cuss: :cuss: :cuss:
0
Closure, closure, closure closure closure
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 30. dec 2020, 15:06

Min kæreste har fødselsdag i dag. Han skulle egentlig holde fri, men pga de seneste corona-udmeldinger har hans telefon kimet hele dagen. Nu har han lige - her kl 16 - lovet én at vende tilbage I DAG når han har undersøgt noget nærmere. Jeg gider ikke stå med mad og kage så.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 30. dec 2020, 19:34

At ingen i min omgangskreds gider at spille GTAO. Jeg tror det kunne blive sjovt og hyggeligt at gøre sammen. Særligt sammenlignet med spil som D2, som jeg stiller op til, men som i den grad er ensformige.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lulu » 30. dec 2020, 19:39

JoyNips skrev:Facebooks marketplace og dets regler. Jeg vil sælge lidt rideudstyr, men fx min annonce om et hovedtøj til en hest bliver slettet fordi der er en hest på billedet og man må ikke sælge dyr :rulle:

Ligeledes har jeg en knæ-bandage til en hest med indvævet keramisk materiale, den bliver slettet fordi der står bandage, og man må ikke sælge medicinsk udstyr :rulle:

Gaaah!


Jeg ville sælge hængemapper (sådan nogle til arkivskab) i sommers. Det måtte jeg ikke, fordi jeg kaldte dem hængemapper (som de hedder og kan Google frem til). Da jeg så forsøgte med et andet navn fik jeg ikke lov, fordi den genkendte mine billeder og de var blevet nægtet annonce en gang :rulle:
0
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Straniera » 30. dec 2020, 21:13

Min mand irriterer mig grænseløst for tiden. Han har en vane med at stå i ét rum, mens jeg selv er i et andet, og sige ting som "Hvad er dét her?", "Skal du bruge denne her?", "Har vi flere af sådan nogle her?" osv., og for det første kan jeg dårligt høre, hvad han siger, og for det andet aner jeg ikke, hvad han taler om, når han ikke bruger tingens navn. Det har stået på i flere år, og efter at have forklaret ham det pænt mange gange, er jeg holdt op med at svare ham, for så må han da fatte, at han skal gå hen og spørge, men nej, det er åbenbart ret svært at forstå.
8
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 30. dec 2020, 21:49

Min mand irriterer mig lige nu. Jeg trænger til alenetid, men i stedet sidder han trofast i den anden sofa og glor i sin mobiltelefon i stedet for at gå i seng. Jeg tør vædde med, at han bliver siddende her lige så længe, som jeg gør, om jeg så bliver siddende her 3 timer endnu :sur:
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 30. dec 2020, 23:27

PaleSeptember skrev:Min mand irriterer mig lige nu. Jeg trænger til alenetid, men i stedet sidder han trofast i den anden sofa og glor i sin mobiltelefon i stedet for at gå i seng. Jeg tør vædde med, at han bliver siddende her lige så længe, som jeg gør, om jeg så bliver siddende her 3 timer endnu :sur:

Kan du ikke bare selv gå ind i sengen?
6
...

Tilbage til "Generelt"