Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf AgentPixie » 5. jun 2020, 20:11

Min kærestes chef. Lønningerne er altid flere dage forsinkede.
Grunden er, at nogle medarbejdere glemmer at udfylde timesedlerne på hjemmesiden til det firma der registrerer og kører lønnen.
Så gider chefen åbenbart ikke få lønnen sendt afsted, så alle dem der udfylder til tiden kan få deres løn, før de andre snøvlehoveder får udfyldt timesedler.
Jeg synes det er så vanvittigt!! Men i chefens hoved er det logisk.
1
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf twinkle » 5. jun 2020, 21:49

Min mand har taget de to sidste Panodil vi havde for nogle uger siden, uden at sige at han tømte pakken. Så der er ikke blevet købt nye.
Super fedt, når man (jeg) har ondt i hele kroppen, og bare godt kunne tænke sig en lille smule søvn.
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 6. jun 2020, 07:20

Jeg har de sidste par uger været vanvittigt dårlig til at sove.

Jeg vågner flere gange om natten, og jeg vågner tidligt (uden at kunne falde i søvn igen). Fordi jeg er træt, falder jeg tit i søvn om eftermiddagen.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf zembra1986 » 6. jun 2020, 10:43

Mangoness skrev:Jeg har de sidste par uger været vanvittigt dårlig til at sove.

Jeg vågner flere gange om natten, og jeg vågner tidligt (uden at kunne falde i søvn igen). Fordi jeg er træt, falder jeg tit i søvn om eftermiddagen.


Det er sådan jeg har det det meste af sommeren :s Bare uden at kunne falde i søvn om eftermiddagen.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 6. jun 2020, 10:48

Vejret. For pokker. Mine planter, palmer, oliventræ og citrontræ skal have varme og sol.
1
Donna Martin Graduates!
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf zembra1986 » 6. jun 2020, 17:34

At jeg efter at have været i 6 FORSKELLIGE SUPERMARKEDER, alligevel er kommet hjem uden den Cocao/orange is fra Naturli' jeg har cravet i over en uge og endelig havde givet mig selv lov til at købe :whine: :panik: (De havde til gengæld den nye saltkaramel alle steder......den kan de stikke op et vis sted kan de røvbananer! = choco/kakao >> karamel. Det er lige før jeg finder min indre 3-årige frem og går sur i seng :fløjt: )
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 7. jun 2020, 23:41

At jeg ikke kan sove :( Og det der med at snuppe noget allergimedicin gør ikke en dyt forskel i denne omgang. Det bliver en lang dag på arbejde i morgen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 8. jun 2020, 07:01

Folk og deres uopfordrede gode råd og formaninger om hvordan man har hund og hvad man skal gøre og og og
2
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 8. jun 2020, 07:03

En tand jeg bliver ved at bøvle med. Har snart haft problemer med den i et år. Nu skal jeg til tandlægen igen i næste uge, håber det snart giver pote...
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 8. jun 2020, 07:06

FormerlyKnownAs skrev:Folk og deres uopfordrede gode råd og formaninger om hvordan man har hund og hvad man skal gøre og og og

JA!

Hold kæft, hvor er der mange, der har mange meninger og gode råd og formaninger, når de hører, at vi vil have en Border Collie. Jeg ved ikke hvad fanden der sker. Det er som om, at når racen nævnes, så udløser det en tsunami af hundehviskere, der pludselig har trangen til at belære os, som om vi aldrig før har haft hund eller klappet en hund eller set en hund i levende live. Og en hulens masse belærende (og lidt talen-ned-til-os), som om de tror, at vi har lukket øjnene, åbnet en bog om hunderacer, og sat pegefingeren tilfældigt ned og valgt vores kommende hund ud fra det.

Jeg eksploderer på den næste, der gør det.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 8. jun 2020, 07:13

Ado skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Folk og deres uopfordrede gode råd og formaninger om hvordan man har hund og hvad man skal gøre og og og

JA!

Hold kæft, hvor er der mange, der har mange meninger og gode råd og formaninger, når de hører, at vi vil have en Border Collie. Jeg ved ikke hvad fanden der sker. Det er som om, at når racen nævnes, når udløser det en tsunami af hundehviskere, der pludselig har trangen til at belære os, som om vi aldrig før har haft hund eller klappet en hund eller set en hund i levende live. Og en hulens masse belærende (og lidt talen-ned-til-os), som om de tror, at vi har lukket øjnene, åbnet en bog om hunderacer, og sat pegefingeren tilfældigt ned og valgt vores kommende hund ud fra det.

Jeg eksploderer på den næste, der gør det.


Jeg fik i går at vide at de havde læst om det på nettet og at den ikke må være alene de første tog døgn efter at vi henter hvalpen...No shit Sherlock!!

Vi ville gerne have ventet 14 dage med at hente pga flytning, men opdrætter og en anden jeg stoler ret meget på anbefaler kraftigt at man henter ved 8 uger pga noget mentalt de dage omkring tilknytning osv. Og opdrætter sagde at så længe at den bare er sammen med os, så er alt godt.

“Jeg fik altså først Hund da hun var 6 mdr og vi var meget tæt knyttede”. “Min far fik sin da den var 2 år og der var heller ikke noget”.
...Shut up.

Vedkommendes egen hund var iøvrigt fra helvede og gøede og sprang op i en 30 time efter at man kom og slikkede i hovedet “Den er jo bare glad”...Øh nej, i har ikke fået den opdraget. Ingen andre end jer kan lide den hund.
5
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 8. jun 2020, 07:21

FormerlyKnownAs skrev:
Ado skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Folk og deres uopfordrede gode råd og formaninger om hvordan man har hund og hvad man skal gøre og og og

JA!

Hold kæft, hvor er der mange, der har mange meninger og gode råd og formaninger, når de hører, at vi vil have en Border Collie. Jeg ved ikke hvad fanden der sker. Det er som om, at når racen nævnes, når udløser det en tsunami af hundehviskere, der pludselig har trangen til at belære os, som om vi aldrig før har haft hund eller klappet en hund eller set en hund i levende live. Og en hulens masse belærende (og lidt talen-ned-til-os), som om de tror, at vi har lukket øjnene, åbnet en bog om hunderacer, og sat pegefingeren tilfældigt ned og valgt vores kommende hund ud fra det.

Jeg eksploderer på den næste, der gør det.


Jeg fik i går at vide at de havde læst om det på nettet og at den ikke må være alene de første tog døgn efter at vi henter hvalpen...No shit Sherlock!!

Vi ville gerne have ventet 14 dage med at hente pga flytning, men opdrætter og en anden jeg stoler ret meget på anbefaler kraftigt at man henter ved 8 uger pga noget mentalt de dage omkring tilknytning osv. Og opdrætter sagde at så længe at den bare er sammen med os, så er alt godt.

“Jeg fik altså først Hund da hun var 6 mdr og vi var meget tæt knyttede”. “Min far fik sin da den var 2 år og der var heller ikke noget”.
...Shut up.

Vedkommendes egen hund var iøvrigt fra helvede og gøede og sprang op i en 30 time efter at man kom og slikkede i hovedet “Den er jo bare glad”...Øh nej, i har ikke fået den opdraget. Ingen andre end jer kan lide den hund.

Den slags verbale dumheder er jo pisse provokerende. :tie: Forestil dig, hvis man gik hen til en gravid og sagde: "Nu skal du altså lige huske, at du skal vente nogle måneder, før du sætter barnet i en højstol. De kan ikke sidde, når de er fire uger. Og sørg nu for at få købt bleer. Ellers skal du bare skifte tøj på barnet hele tiden".
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 8. jun 2020, 07:33

Ado skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Ado skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Folk og deres uopfordrede gode råd og formaninger om hvordan man har hund og hvad man skal gøre og og og

JA!

Hold kæft, hvor er der mange, der har mange meninger og gode råd og formaninger, når de hører, at vi vil have en Border Collie. Jeg ved ikke hvad fanden der sker. Det er som om, at når racen nævnes, når udløser det en tsunami af hundehviskere, der pludselig har trangen til at belære os, som om vi aldrig før har haft hund eller klappet en hund eller set en hund i levende live. Og en hulens masse belærende (og lidt talen-ned-til-os), som om de tror, at vi har lukket øjnene, åbnet en bog om hunderacer, og sat pegefingeren tilfældigt ned og valgt vores kommende hund ud fra det.

Jeg eksploderer på den næste, der gør det.


Jeg fik i går at vide at de havde læst om det på nettet og at den ikke må være alene de første tog døgn efter at vi henter hvalpen...No shit Sherlock!!

Vi ville gerne have ventet 14 dage med at hente pga flytning, men opdrætter og en anden jeg stoler ret meget på anbefaler kraftigt at man henter ved 8 uger pga noget mentalt de dage omkring tilknytning osv. Og opdrætter sagde at så længe at den bare er sammen med os, så er alt godt.

“Jeg fik altså først Hund da hun var 6 mdr og vi var meget tæt knyttede”. “Min far fik sin da den var 2 år og der var heller ikke noget”.
...Shut up.

Vedkommendes egen hund var iøvrigt fra helvede og gøede og sprang op i en 30 time efter at man kom og slikkede i hovedet “Den er jo bare glad”...Øh nej, i har ikke fået den opdraget. Ingen andre end jer kan lide den hund.

Den slags verbale dumheder er jo pisse provokerende. :tie: Forestil dig, hvis man gik hen til en gravid og sagde: "Nu skal du altså lige huske, at du skal vente nogle måneder, før du sætter barnet i en højstol. De kan ikke sidde, når de er fire uger. Og sørg nu for at få købt bleer. Ellers skal du bare skifte tøj på barnet hele tiden".


Sygt irriterende!!

Jeg var sådan lidt...men når nu der er noget udviklingsmæssigt hos dem som gør at de knytter særligt bånd omkring de der 8 uger og opdrætter synes at det er bedre at bo i flytning og sammen end ikke, så giver det jo klart mening. “Jamen bla blabla blablabla”

Udover det...mød Kalle :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
24
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 8. jun 2020, 07:35

Åh gud! :love: Lille kærlighedspelsklump. :dåne:
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 8. jun 2020, 08:08

Og nu vi er ved det...vi har købt en landejendom. Folk mener vist at det er ret uansvarligt for vi er jo storbymennesker der har boet ude i verden de sidste 12 års tid.

At min mand oprindeligt er uddannet landmand og vokset op på landet med dyr og marker og har været med og arbejdet i det siden han kunne gå, det er åbenbart sekundært ift forargelsen.

*vi mangler en facepalm emoji herinde
3

Tilbage til "Generelt"