Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 8. dec 2018, 10:26

LaMariposa skrev:
Persnikedy skrev:At jeg lige blev angrebet af en jagt edderkop på badeværelset, de skulle jo være døde nu? eller i det mindste gemme sig et eller andet sted der ikke er mit loft hvor den som en anden Tom Cruise valgte at lade sig falde lige end i hoved på mig


Nu har jeg læst meget om edderkopper her på debatten, og selvom vi har mange edderkopper, hvor jeg bor, så er jeg aldrig blevet angrebet af en? :gruble: Render de bare hen og bider, eller hvad gør de?


Det var som ud af en gyserfilm!

Setting: En mørk og stormfuld aften (eller det regnede i hvert fald i går aftes)
En ung dame har afklædt sig og går i mod badeværelset syngende vaskesangen fra Pyrus. Hun kigger i spejlet og børster håret, selvom hun har svært ved at se uden briller er det dog som om en 6.sans går igang og hun kigger frygtsomt op. Der var en sort plet på det eller hvide loft ca 2,5m over hendes hoved. Pletten kom tætter og tætter på og rammer hende lige i ansigtet. Er det en dæmon? er det blod fra et mord? Nej, det er værre, det er en stor fed edderkop som rammer vores heltinde lige i fjæset. Hun laver bevægelser der både minder om en ninjas og riverdance og får slynget bæstet ned i håndvasken og begynder at slå fra sig med hårbørsten. Bæstet er dog for hurtigt, som jagt edderkopper har for vane at være - derfor de er så frygtet, de er der bare pludselig.
Vores heltinde får dog smasket bæstet, muligvis via ind til videre ikke opdaget psygiske kræfter der udfoldende sig som en ny form for Kamehameha, men død er den i hvert fald og tilbage står kun en overlevende. Mig.
6
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11604
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18656

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 8. dec 2018, 10:32

Persnikedy skrev:Det var som ud af en gyserfilm!

Setting: En mørk og stormfuld aften (eller det regnede i hvert fald i går aftes)
En ung dame har afklædt sig og går i mod badeværelset syngende vaskesangen fra Pyrus. Hun kigger i spejlet og børster håret, selvom hun har svært ved at se uden briller er det dog som om en 6.sans går igang og hun kigger frygtsomt op. Der var en sort plet på det eller hvide loft ca 2,5m over hendes hoved. Pletten kom tætter og tætter på og rammer hende lige i ansigtet. Er det en dæmon? er det blod fra et mord? Nej, det er værre, det er en stor fed edderkop som rammer vores heltinde lige i fjæset. Hun laver bevægelser der både minder om en ninjas og riverdance og får slynget bæstet ned i håndvasken og begynder at slå fra sig med hårbørsten. Bæstet er dog for hurtigt, som jagt edderkopper har for vane at være - derfor de er så frygtet, de er der bare pludselig.
Vores heltinde får dog smasket bæstet, muligvis via ind til videre ikke opdaget psygiske kræfter der udfoldende sig som en ny form for Kamehameha, men død er den i hvert fald og tilbage står kun en overlevende. Mig.


Jeg var død af skræk. Så simpelt er det.
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 8. dec 2018, 11:02

PaleSeptember skrev:
Persnikedy skrev:Det var som ud af en gyserfilm!

Setting: En mørk og stormfuld aften (eller det regnede i hvert fald i går aftes)
En ung dame har afklædt sig og går i mod badeværelset syngende vaskesangen fra Pyrus. Hun kigger i spejlet og børster håret, selvom hun har svært ved at se uden briller er det dog som om en 6.sans går igang og hun kigger frygtsomt op. Der var en sort plet på det eller hvide loft ca 2,5m over hendes hoved. Pletten kom tætter og tætter på og rammer hende lige i ansigtet. Er det en dæmon? er det blod fra et mord? Nej, det er værre, det er en stor fed edderkop som rammer vores heltinde lige i fjæset. Hun laver bevægelser der både minder om en ninjas og riverdance og får slynget bæstet ned i håndvasken og begynder at slå fra sig med hårbørsten. Bæstet er dog for hurtigt, som jagt edderkopper har for vane at være - derfor de er så frygtet, de er der bare pludselig.
Vores heltinde får dog smasket bæstet, muligvis via ind til videre ikke opdaget psygiske kræfter der udfoldende sig som en ny form for Kamehameha, men død er den i hvert fald og tilbage står kun en overlevende. Mig.


Jeg var død af skræk. Så simpelt er det.


Med en hjertebanken jeg havde var det vist ren stædighed der gjore at jeg overlevede
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 8. dec 2018, 15:49

PaleSeptember skrev:
kidkomb skrev:
PaleSeptember skrev:At næsten samtlige bilister mister evnen til at køre over 100 OG at holde til højre på motorvejen, bare fordi det regner. Tag jer dog sammen!!!

Ja! Hvad er der med regn og midtersporet?? Det giver ingen mening.


På "min" motorvej er der kun 2 spor. Så jeg var faktisk nødsaget til at overhale inden om 2 gange i morges.

Det er man aldrig nogensinde nødsaget til.
23
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 8. dec 2018, 16:30

Fru Sunshine skrev:
PaleSeptember skrev:
kidkomb skrev:
PaleSeptember skrev:At næsten samtlige bilister mister evnen til at køre over 100 OG at holde til højre på motorvejen, bare fordi det regner. Tag jer dog sammen!!!

Ja! Hvad er der med regn og midtersporet?? Det giver ingen mening.


På "min" motorvej er der kun 2 spor. Så jeg var faktisk nødsaget til at overhale inden om 2 gange i morges.

Det er man aldrig nogensinde nødsaget til.


Hørt! Bliver så træt når folk opfinder deres egne færdselsregler :tie:
9
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 8. dec 2018, 18:54

Pandesteg skrev:
Fru Sunshine skrev:Det er man aldrig nogensinde nødsaget til.


Hørt! Bliver så træt når folk opfinder deres egne færdselsregler :tie:

Jep. Folk.der overhaler indenom skulle fratages førerretten.
At andre kører som idioter, berettiger ikke nogen til at køre som endnu større idioter.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 8. dec 2018, 18:56

At jeg ikke kan styre min sliktrang. Har lige kværnet for 50 kr blandselv...og nu har jeg kvalme :blush:
8
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 9. dec 2018, 11:24

At min søster er tidsoptimist.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 9. dec 2018, 11:42

sigge skrev:At min søster er tidsoptimist.


Jeg har en bror der er sådan. Det lykkes ham at komme for sent juleaften på trods af at han bor under en km fra min mor og var inviteret en halv time før os andre- og han havde glemt julegaver
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 9. dec 2018, 11:47

Min mands afsindigt dårlige humør i dag. Det stresser mig!
0
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7638
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 760
Likede indlæg: 21318

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nesnay » 9. dec 2018, 14:38

Min bagage er åbenbart ikke kommet med fra London. I forvejen er jeg forkølet og ynkelig og har ondt af mig selv, og mit check in var ikke gået igennem, så jeg fik en ekstraregning på 55 pund (og en mail om, at de har trukket 142 pund - det skal jeg også lige have styr på). Alt var kaos i lufthavnen, så vi var flere, der var lige ved ikke at komme med flyet, som derefter blev forsinket pga. papirproblemer.

Og så nåede jeg selvfølgelig ikke bussen fra lufthavnen, fordi der skulle udfyldes anmeldelse af mistet bagage, så jeg kommer markant senere hjem end forventet.

Alt i alt en rigtig dårlig afslutning på ferien - håber bare, bagagen dukker op snart! :panik:
0
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6141

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Contrast » 9. dec 2018, 19:53

Har den her ven, som skriver jævnligt om vi skal ses og spørger hvordan weekenden har været osv. Jeg har det lidt blandet med den slags spørgsmål over skrift, synes det virker lidt ud af den blå luft agtigt. Nå, men det er ikke så meget det, men at han kommunikerer virkelig dårligt på skrift. Og hans brug af smileyer er virkelig forvirrende :lol: F.eks. bruger han den dér Messenger grinesmiley med tårer ud af øjnene i sætninger, hvor jeg slet ikke kan se, hvad der skulle være sjovt. Og han har også sendt kyssesmileyer uden at vide at det er det. :ticks:

Og så spurgte han ind til noget brætspil, jeg var til, ved at skrive "spilled I?", ja altså stavet sådan. Hvor jeg tørt svarede "ja, vi spillede". Hvor han skrev noget i retning af, at han tænkte jeg godt kunne gætte hvad han mente, altså hvad vi spillede. Men man må altså godt gøre sig lidt mere umage... :rulle:

Det irriterer mig, fordi jeg selv er en, der bruger meget tid og energi i at formulere sætninger til folk og være sikker på, at det bliver forstået på den rigtige måde. Så jeg drosler nok meget ned med at skrive med ham. Ikke kun pga. ovenstående, men bare generelt kommunikationsstilen.. :lol:
4
Inge Færch Schott
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 10. dec 2018, 05:37

At jeg så tit skriver danske ting på den engelske facon.Altså ikke sammentrækker ordene osv. Det giver mening i og med at jeg de sidste 12 år stort set kun har benyttet mig af skriftligt engelsk, inkl på studier. Men det er vildt irriterende at se på de fejl jeg laver synes jeg selv.
2
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 10. dec 2018, 22:41

Yousee's latterligt inkompetente kundeservice :cuss:

Til gengæld har jeg sjældent problemer med deres services i form af tv og internet :sarkasme:
1
HerErJeg
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HerErJeg » 11. dec 2018, 01:09

Mit ur er gået i stykker igen. For et år siden blev det repareret for 900 kr. Den dag hvor jeg skulle afhente det igen havde butikken 50%rabat på alt, så jeg kunne have fået et spritnyt. Og nu er den så gal igen.
Desværre er det så også for sent med nye ønsker til jul, den tur har vi været igennem.
0

Tilbage til "Generelt"