Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16228
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30206

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TinaW » 29. nov 2018, 13:42

kidkomb skrev:
HappyPaww skrev:Når man taler om solen - så kom jeg ud til det her syn i dag :sur:

Fucking hensynsløse nederen menneske :badr:

Jeg var gået fuldkommen balalejka!! :sur:

Det kan ikke være rigtigt at din datter skal være i livsfare når hun tager en lur!
Sæt det billede op i opgangen og skriv at de der gør det udsætter din datter for livsfare.
Jeg ville ikke have kunne styre mit temperament tror jeg. Jeg var strøget direkte op til dem og talt meget vredt.


Kan man ikke klage til boligselskabet, såfremt det ikke hjælper at tale med de her mennesker?
Eller hvis det er ejer bolig, så må der da være en ejerforening.
Senest rettet af TinaW 29. nov 2018, 14:13, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 29. nov 2018, 14:12

TinaW skrev:
kidkomb skrev:
HappyPaww skrev:Når man taler om solen - så kom jeg ud til det her syn i dag :sur:

Fucking hensynsløse nederen menneske :badr:

Jeg var gået fuldkommen balalejka!! :sur:

Det kan ikke være rigtigt at din datter skal være i livsfare når hun tager en lur!
Sæt det billede op i opgangen og skriv at de der gør det udsætter din datter for livsfare.
Jeg ville ikke have kunne styre mit temperament tror jeg. Jeg var strøget direkte op til dem og talt meget vredt.


Kan man ikke klage til boligselskabet, såfremt det ikke hjælpe at tale med de her mennesker?
Eller hvis det er ejer bolig, så må der da være en ejerforening.


I sin tid klagede jeg til DAB da mine overboer kastede skodder og flasker ud fra deres svalegang som landede på min terrasse og smadrede. De handlede prompte - jeg var virkelig overrasket over deres effektivitet. Så hvis det er DAB, så kontakt dem - forhåbentlig er de stadig lige så effektive som dengang!
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 29. nov 2018, 14:21

At jeg føler mig som jaget vildt, fordi min fagforening bliver ved at presse på for at være med i lønstatistik og svare på spørgeskemaer om mine politiske holdninger.
Idet min tillidskvinde har adgang til at se præcis hvem der har svaret på disse "anonyme undersøgelser" og ringer personligt til mig for at få mig til at være med, så føler jeg lidt at anonymiteten er så som så.
Lad mig nu være!
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 29. nov 2018, 14:34

TinaW skrev:
kidkomb skrev:
HappyPaww skrev:Når man taler om solen - så kom jeg ud til det her syn i dag :sur:

Fucking hensynsløse nederen menneske :badr:

Jeg var gået fuldkommen balalejka!! :sur:

Det kan ikke være rigtigt at din datter skal være i livsfare når hun tager en lur!
Sæt det billede op i opgangen og skriv at de der gør det udsætter din datter for livsfare.
Jeg ville ikke have kunne styre mit temperament tror jeg. Jeg var strøget direkte op til dem og talt meget vredt.

Jeg ved desværre ikke hvem det kommer fra - vi er nederste af 9 etager. Men tro mig - der kommer opslag og det er i Facebook-gruppen, og nu klager jeg også til boligselskabet.


Kan man ikke klage til boligselskabet, såfremt det ikke hjælper at tale med de her mennesker?
Eller hvis det er ejer bolig, så må der da være en ejerforening.
1
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11594
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18649

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 29. nov 2018, 14:44

At jeg lige kom til at gå amok i de Twist-poser, vi har liggende i skuffen. Det går ikke så godt i spænd med LCHF :rulle:
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 29. nov 2018, 15:12

At jeg har haft tics on/off lige under mit øjenbryn hele dagen b
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36801

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 29. nov 2018, 15:16

Jeg kan se på T&T at en pakke er ankommet til det udleveringssted hvor jeg skal hente den. Men der står, at jeg først kan hente når jeg modtager mail/SMS .... det er en time siden den blev registreret, men jeg har stadig ikke modtaget SMS. Kom nu GLS!
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 29. nov 2018, 16:28

Lemonella skrev:
Guilded_Lily skrev:
Skorstenen skrev:
Guilded_Lily skrev:At jeg er blevet så forkølet! Mit hoved føles som en for hårdt pumpet basketball og næsen skiftevis løber/brænder/stopper til. Læberne er helt tørre af vejrtrækning gennem munden og læbepomade virker ikke. Suk.


Næsespray da :)


Jeg køber en, når jeg har fri om en time. Jeg bryder mig bare ikke så meget om at bruge den, når næsen brænder. Men det andet gør mig vanvittig!


Du kunne jo prøve sådan en fætter her. Den er jeg selv ret glad for: https://www.webapoteket.dk/personlig-pl ... d-p-218284


Not gonna happen! Den trigger min brækrefleks.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Spjaerten » 29. nov 2018, 16:30

Guilded_Lily skrev:
Lemonella skrev:
Guilded_Lily skrev:
Skorstenen skrev:
Guilded_Lily skrev:At jeg er blevet så forkølet! Mit hoved føles som en for hårdt pumpet basketball og næsen skiftevis løber/brænder/stopper til. Læberne er helt tørre af vejrtrækning gennem munden og læbepomade virker ikke. Suk.


Næsespray da :)


Jeg køber en, når jeg har fri om en time. Jeg bryder mig bare ikke så meget om at bruge den, når næsen brænder. Men det andet gør mig vanvittig!


Du kunne jo prøve sådan en fætter her. Den er jeg selv ret glad for: https://www.webapoteket.dk/personlig-pl ... d-p-218284


Not gonna happen! Den trigger min brækrefleks.


Jeg bruger saltvands næsespray i stedet for de ordinære for mine slimhinder kan ikke holder op det.
Var det måske en ide?
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 29. nov 2018, 17:20

HappyPaww skrev:Når man taler om solen - så kom jeg ud til det her syn i dag :sur:

Fucking hensynsløse nederen menneske :badr:


Fy for pokker noget svineri. Jeg forstår virkelig godt, hvorfor du koger.
Jeg tror, jeg ville være ude over opslagstavler og henstillinger her. Jeg kunne blive sur nok til at vade dampende af arrigskab op til dem og vise dem billedet.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36801

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 29. nov 2018, 17:37

Daine skrev:Jeg kan se på T&T at en pakke er ankommet til det udleveringssted hvor jeg skal hente den. Men der står, at jeg først kan hente når jeg modtager mail/SMS .... det er en time siden den blev registreret, men jeg har stadig ikke modtaget SMS. Kom nu GLS!

Det hjalp at skrive her, SMSen kom 7 min senere og nu er pakken hentet :D
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pyjamas » 29. nov 2018, 21:16

Folk, der afbryder! Hold da op, hvor er det mega irriterende! :ad!: I dag var det en kollega, som jeg ville fortælle en problemstilling til; hun afbrød mig og berettede efter om, at hendes mand havde prøvet det samme - som overhovedet ikke var det samme, som hun ville have hørt, hvis hun ikke afbrød mig :panik:

Jeg forsøger mig med at tale højere, når jeg bliver afbrudt, for det kan jo være, at personen tror, at min anekdote er færdig. Dog oplever jeg, at den person, der afbryder, pludselig også taler højere, så vi ender med at stå og råbe til hinanden :forvirret:
7
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 29. nov 2018, 22:03

Pyjamas skrev:Folk, der afbryder! Hold da op, hvor er det mega irriterende! :ad!: I dag var det en kollega, som jeg ville fortælle en problemstilling til; hun afbrød mig og berettede efter om, at hendes mand havde prøvet det samme - som overhovedet ikke var det samme, som hun ville have hørt, hvis hun ikke afbrød mig :panik:

Jeg forsøger mig med at tale højere, når jeg bliver afbrudt, for det kan jo være, at personen tror, at min anekdote er færdig. Dog oplever jeg, at den person, der afbryder, pludselig også taler højere, så vi ender med at stå og råbe til hinanden :forvirret:

Jeg har en dårlig vane med at simultan-snakke. Det er ikke for at afbryde, jeg kan bare godt snakke samtidig med at jeg lytter, men det kan min modpart sjældent og så bliver det noget rod.
Jeg prøver virkelig at lade være.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 29. nov 2018, 22:07

Det barn, jeg troede havde lagt sig med en forkølelse, ligger vist med lungebetændelse i stedet. Han er godt nok flad og har sovet middagslur for første gang siden han var 3½.
Ældstebarnet har været til julefrokost i sfoen. Han er lige kommet i seng efter 2,5 time på skadestuen fordi han har brækket en tå. Lægen konstaterede knastørt at drengene som regel var lidt ældre før de begyndte at få julefrokostrelaterede skader :lol:
Smålingerne er raske endnu, men lad os nu se om ikke også de lægger sig med noget i weekenden.
6
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 30. nov 2018, 08:30

Jeg købte et gavekort i Solo (værdi 500,- til 250,- kr), og nu skal jeg altså have en ny vinterjakke. Men gavekortet er pistforsvundet! FFS!
0

Tilbage til "Generelt"