Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Moxy-lady » 29. okt 2018, 00:23

FormerlyKnownAs skrev:
Moxy-lady skrev:Vi taler om ordet faggot og ikke fuck, ikke?

For Real? Har aldrig hørt at f-word skulle være faggot.


Pas, jeg tænker bare ikke at det er fuck, det er der jo nærmest ingen der censurerer mere? Og det er ikke et ord der "rammer" og er nedladende og stærkt ladet for en befolkningsgruppe.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 29. okt 2018, 07:08

Folk der låner uden at aflevere tilbage!
Fx min kollega der ofte skal låne min mobiloplader. Så køb dog en selv når du gør det så ofte. Du kan endda sikkert få arbejdet til at betale. Jeg er lige kommet tilbage fra et par fridage og kunne ikke finde opladeren (plejer at sidde fast i stikket) og typisk, så ligger den på hans plads.
5
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 29. okt 2018, 07:19

Moxy-lady skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Moxy-lady skrev:Vi taler om ordet faggot og ikke fuck, ikke?

For Real? Har aldrig hørt at f-word skulle være faggot.


Pas, jeg tænker bare ikke at det er fuck, det er der jo nærmest ingen der censurerer mere? Og det er ikke et ord der "rammer" og er nedladende og stærkt ladet for en befolkningsgruppe.


Jeg mente fuck i mit indlæg. Jeg har indtryk af, at det måske er mere ildeset at bruge i USA end herhjemme, og det var egentlig pga. den kontekst, jeg "censurerede" det.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 29. okt 2018, 13:03

TV 2 Zulus speaker.

Nøj, en træls stemme og måde at snakke på.
1
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf catnip » 29. okt 2018, 13:21

At ALLE mine skinny jeans er stået af inden for en måned. Hvad ligner det?!? :sur:
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 29. okt 2018, 14:09

Vi har lige været 10 dage i Bangkok. Der var halloween alle steder. Vi talte om at det var lidt ærgerligt at der ikke vSr noget på skolen for barnet elsker halloween. Mandag i dag, alle er kommet tilbage fra en uges ferie og her til eftermiddag kommer der besked fra skolen om at det er halloween på onsdag og børnene må gerne komme udklædt :rulle:
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophies-mor » 29. okt 2018, 14:14

65 kønsidentiteter.. seriøst?
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6974

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ladysparrow » 30. okt 2018, 09:59

At mine neglerødder, -bånd og hænder bliver så tørre og at jeg ikke kan lade være med at pille i dem. :cuss: :puke:
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Santa » 30. okt 2018, 10:33

At jeg har så svært ved at ringe til lægen og bestille en tid.
Jeg har i den grad brug for det, har hele fire gode grunde, som generer mig ofte til at få det gjort, og det er denne dags absolutte topprioritet .....men jeg skal virkelig overvinde mig selv.
Hvorfor?
Jeg forstår det ikke.
Undskyldningerne er noget med at det bliver svært at finde en tid, som passer med mit arbejde, at det bliver svært at få en dobbelttid (det ER nødvendigt!), at det bliver pinligt og ubehageligt (ikke noget jeg ikke normalt kan håndtere) og at lægen nok ikke kan gøre så meget alligevel eller bare siger at jeg skal tabe mig.
Åh, jeg er virkelig træt af mig selv!
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Stitch » 30. okt 2018, 10:39

ExCoastal skrev:
sigge skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Findes der andre lande hvor man, når det regner, pludselig glemmer hvordan man kører bil, eller er det kun i Danmark?


Ifølge de newyorkere, jeg kørte i bus med ud til Giants-kampen, gælder det også derovre. F-ordet blev brugt ret meget til at beskrive bilisters evne til at køre i regnvejr.


F-ordet er meget populært i trafikken i New York og New Jersey :D

Det er også slemt i Californien, folk glemmer vitterligt, hvordan man skal køre bil i regnvejr. Det kan skyldes, at der kan gå et halvt år uden regn, og når regnen endelig kommer, så er vejene glatte pga. alt det olie og andet snask, der er ophobet i sommerens løb.


Jeg blev helt imponeret over hvor godt de kørte i Florida i regnvejr. Meget bedre end danskere. Og det styrtede endda ned (hurricane aftermath). Der var både flow og fart.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 30. okt 2018, 11:04

At jeg efter at have skiftet kodeord på min LinkedIn profil, nu ikke kan logge ind via appen på min bærbare. Jeg får sådanne “nej jeg er ikke robot” billeder jeg skal krydse af på, og det er simpelthen så svært at se dem ordenligt :rulle: Så den melder fejl hver gang.

Kan dog logge ind via den almindelig app på telefon og ipad, men altså. Det er sgu da irriterende.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 30. okt 2018, 12:09

At min router valgte at opgive livsånden i går aftes :(
Jeg får tilsendt en ny, som skulle være her på fredag (om Gud og PostNord vil ;) ) men indtil da bliver jeg nødt til at bruge min telefon og lave netværksdeling :cuss:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Santa » 30. okt 2018, 12:22

Santa skrev:At jeg har så svært ved at ringe til lægen og bestille en tid.
Jeg har i den grad brug for det, har hele fire gode grunde, som generer mig ofte til at få det gjort, og det er denne dags absolutte topprioritet .....men jeg skal virkelig overvinde mig selv.
Hvorfor?
Jeg forstår det ikke.
Undskyldningerne er noget med at det bliver svært at finde en tid, som passer med mit arbejde, at det bliver svært at få en dobbelttid (det ER nødvendigt!), at det bliver pinligt og ubehageligt (ikke noget jeg ikke normalt kan håndtere) og at lægen nok ikke kan gøre så meget alligevel eller bare siger at jeg skal tabe mig.
Åh, jeg er virkelig træt af mig selv!

Nu kan jeg huske hvorfor jeg har så svært ved det!
De har den mest uempatiske, ubehøvlede klinikdame til at tage telefonen!
Hun afbryder en konstant, hun taler ned til en og hun er sindssygt firkantet!

Endte med at måtte bestille TO tider (for en dobbelttid er ABSOLUT UDELUKKET!, som hun nærmest råbte) på to forskellige dage, og måtte tigge om at få en tid hos sygeplejersken på en af de to dage - ellers havde hun lagt den en tredie dag!
Og hun kan slet ikke forstå at jeg synes at det er svært at få en tid - for de har jo åben 9-14-45 HVER dag, og til 17 om onsdagen....og jeg arbejder sådan cirka 8-16 hver dag, og til 17 om onsdagen.....og vi har en aftale om, at almindelige lægetider lægges udenfor arbejdstiden - selvfølgelig!
Det undrede hun sig over: "Nå, det er jo pudsigt!"
Øh nej?
Hvis man kunne skifte læge i Kbh, så gjorde jeg det, selvom jeg er meget tilfreds med resten af det lægehus.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophies-mor » 30. okt 2018, 12:24

At lige netop, når jeg skal bruge min computer, så crasher den.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 30. okt 2018, 14:06

Rosa Espinosa skrev:To unge piger på omkring en 16-17 år, ringede lige på døren og ville snakke om Jehova. Smiler altid og siger pænt tak og nej til dem, men synes det gør så ondt i hjertet og maven, når det er unge mennesker som er så hjernevasket. Bliver så sur over på deres vegne, fordi de ikke ved bedre. Ville så gerne kunne gøre noget for dem.

Jeg bliver også altid wtf-agtig når folk indrullerer deres børn til at agitere for noget. Det er ligemeget om det er religiøst eller politisk eller miljøvenligt eller hvad har vi. :naughty:
0

Tilbage til "Generelt"