Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 642
Likede indlæg: 6698

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 15. okt 2018, 01:24

At en lorte-buschauffør sagde, at det ikke var hans bus jeg skulle med - det var det så, så det kostede mig lige næsten 2 timers ekstra ventetid i lufthavnen, fuck jeg er irriteret!
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 637
Likede indlæg: 7996

Indlægaf Dmitra » 15. okt 2018, 08:01

At Halloween (2018) ikke bliver vist i nogen af Aalborgs biografer :evil:.
1
Life is the bitch, and death is her sister.
Sleep is the cousin, we're a fuckin' family picture :deer:
Aviva
Kort karma: 23
Likede indlæg: 227

Indlægaf Aviva » 15. okt 2018, 09:02

Alle de edderkopper der mylder ind af vinduer og døre... bliv ude!
1
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL

Næste år i Jerusalem :banan:
Brugeravatar
Dmitra

Indlægaf Dmitra » 15. okt 2018, 09:03

Dmitra skrev:At Halloween (2018) ikke bliver vist i nogen af Aalborgs biografer :evil:.

Nu finder jeg ud af den kører i Hjørring, hvilket er ligeså tæt på, så er der så bare det at den offentlige transport her er til at lukke op og skide i og den er jeg selvfølgelig afhængig af, så selvom jeg godt kan komme ind og se filmen i Hjørring, jamen så kan jeg sgu ikke komme hjem igen før dagen efter :boo:.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 432
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 6408

Indlægaf Studsgaard » 15. okt 2018, 09:08

Misantropen skrev:
Studsgaard skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Delfin skrev:
Rosa Espinosa skrev:Billedet af Momo folk deler. Det er også okay, gider heller ikke kunne sove i nat.

Hvem er Momo?

Det er med vilje at jeg ikke sætter et billede af den ind, for den skræmmer mig, men det er en uhyggelig dukke. Det er komplet åndssvagt. Men søg på Google, der er også en artikel (tror det er på BT).

Jeg havde en pige i 5. Klasse der brød helt sammen pga en klassekammerat havde fundet billedet. Jeg undrede mig lidt over den voldsomme reaktion. Men jeg forstår det lidt bedre når voksne som dig også bliver skræmt af den.

Jeg havde hørt historien bag, og forstår godt hvorfor børn og unge lader sig presse af “den”. Men havde ikke forventet så voldsom en reaktion pga man ser er billede af den - også fordi mine egne to drenge (på 13 og 14) slægter mig på og lader sig ikke skræmme aaf ret mange ting (i film og historier m.m) så de har været ret ligeglade med den.
Men din reaktion giver mig lidt perspektiv.

Jeg er en kylling så jeg turde ikke at søge andre steder end på BT :genert:

Jeg kan godt huske omtalen og rygterne om "Blue Whale" for år tilbage, men ikke i detaljer.

Studsgaard blev pigen bange over billedet med dukken eller fordi klassekammeraten deltog i udfordringen? Eller historien i sig selv?

Det var billedet. Hun syntes det var vildt uhyggeligt.
Klassen vidste ikke hvad det var eller noget om udfordringen. Men havde hørt nogle andre snakke noget om momon og ville så søge og se den
1
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 248
Likede indlæg: 2971

Indlægaf girl_beat » 15. okt 2018, 10:40

Pandesteg skrev:At en lorte-buschauffør sagde, at det ikke var hans bus jeg skulle med - det var det så, så det kostede mig lige næsten 2 timers ekstra ventetid i lufthavnen, fuck jeg er irriteret!

Det kan jeg sgu godt forstå :ae:

Lige nu irriterer min mor mig grænseløst. Hun har udviklet en vane med at invitere ekstra gæster/familie/venner, når vi har aftalt at ses, uden at spørge eller lige vende idéen med mig først. Så nu melder jeg afbud til en aften, hvor hun har inviteret en masse ekstra gæster, selvom jeg ved, hun bliver mega fornærmet over det. Gider simpelthen ikke have trukket sociale arrangementer ned over hovedet uden mulighed for at melde til eller fra :sur:
5
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1357

Indlægaf Misantropen » 15. okt 2018, 12:22

Studsgaard skrev:
Misantropen skrev:
Studsgaard skrev:Jeg havde en pige i 5. Klasse der brød helt sammen pga en klassekammerat havde fundet billedet. Jeg undrede mig lidt over den voldsomme reaktion. Men jeg forstår det lidt bedre når voksne som dig også bliver skræmt af den.

Jeg havde hørt historien bag, og forstår godt hvorfor børn og unge lader sig presse af “den”. Men havde ikke forventet så voldsom en reaktion pga man ser er billede af den - også fordi mine egne to drenge (på 13 og 14) slægter mig på og lader sig ikke skræmme aaf ret mange ting (i film og historier m.m) så de har været ret ligeglade med den.
Men din reaktion giver mig lidt perspektiv.

Jeg er en kylling så jeg turde ikke at søge andre steder end på BT :genert:

Jeg kan godt huske omtalen og rygterne om "Blue Whale" for år tilbage, men ikke i detaljer.

Studsgaard blev pigen bange over billedet med dukken eller fordi klassekammeraten deltog i udfordringen? Eller historien i sig selv?

Det var billedet. Hun syntes det var vildt uhyggeligt.
Klassen vidste ikke hvad det var eller noget om udfordringen. Men havde hørt nogle andre snakke noget om momon og ville så søge og se den

Hvor synd :(
0

Beklager savefejl. Mine biller er i stykker.

Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 335
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11035

Indlægaf Hunkat » 15. okt 2018, 13:08

Har lige sendt en sur mail til en stud. som bare ikke VILLE forstå. Jeg hader når den skal trækkes helt der ud for at nogen fatter pointen.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Dmitra

Indlægaf Dmitra » 15. okt 2018, 13:34

Med fare for at lyde topforkælet og utaknemlig så har jeg rigtigt svært ved at finde på fødselsdagsgaveønsker og julegaveønsker men kom på nogle ting alligevel.

Bl.a. nævner jeg at jeg ønsker mig noget sort bestik da sort vil er det eneste der egentligt passer til mine tallekener.

Hun siger så at hun har flere sæt (ikke sorte) liggende og jeg bare kan få et af dem, siger tak men nej tak, at jeg gerne vil have sort og vil ønske mig til fødselsdag og jul. Ingen problemer.

Så kommer min far forbi nu her og siger "jeg skulle give dig det her fra mor", tada sterlingbestik.

Hun gør det jo ikke af ond vilje. Men min reaktion skyldes nok også det med en gennemgående faktor i mit liv med forældrene har været ikke at blive hørt, jo de hører måske, men ind af det ene ud af det andet.

Og selvom det ikke er tænkt sådan så bliver jeg lidt provokeret af det.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 158
Likede indlæg: 2455

Indlægaf Skorstenen » 15. okt 2018, 13:40

Min generelle afmattelse. Hvis det hedder det.

Jeg kører på 3. uge med helt ufarlig sygdom nu, og nu trækker det virkelig tænder ud. Jeg kan næsten ikke hænge sammen. Jeg sørgede for at få masser af sol og frisk luft her i weekenden, sammen med en masse lækre grøntsager og generel sund kost, jeg har sovet som jeg skulle, og intet - INTET hjælper. Kl. er halv fire, og jeg kunne gå direkte ind og sove til i morgen.

Nogen med gode ideer til energiboost?
0
LaMariposa
Kort karma: 354
Likede indlæg: 5909

Indlægaf LaMariposa » 15. okt 2018, 15:30

Den kat, der har sneget sig ind under afdækningen af vores havemøbler, og som har trådt mudder rundt og efterladt en masse kattehår på hynderne :(

Edit: Det kan selvfølgelig ikke gå af i vask. Dumme kræ.
Senest rettet af LaMariposa 15. okt 2018, 16:55, rettet i alt 1 gang.
0
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1943
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19827

Indlægaf Daine » 15. okt 2018, 15:38

Jeg har en eller anden fornemmelse af, at jeg har glemt noget vitalt jeg skulle huske i forbindelse med min miniferie i morgen. Skideirriterende, for jeg har været min mentale tjekliste igennem flere gange uden at kunne finde problemer. Jeg mangler lige at få de sidste aftaler helt på plads, men det er med debattører og ikke noget jeg er bekymret for, så hvad er det lige der trigger :gruble:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Muspel
Kort karma: 272
Likede indlæg: 4084

Indlægaf Muspel » 15. okt 2018, 16:57

Daine skrev:Jeg har en eller anden fornemmelse af, at jeg har glemt noget vitalt jeg skulle huske i forbindelse med min miniferie i morgen. Skideirriterende, for jeg har været min mentale tjekliste igennem flere gange uden at kunne finde problemer. Jeg mangler lige at få de sidste aftaler helt på plads, men det er med debattører og ikke noget jeg er bekymret for, så hvad er det lige der trigger :gruble:

Bekræfte overnatning?
Sætte penge ind på rejsekort?
Bestille orangebillet?
Pas?? ( ej jeg ved godt, du skal til Sjælland)
Bog til toget?
Rene underbukser?
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1943
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19827

Indlægaf Daine » 15. okt 2018, 17:34

Muspel skrev:
Daine skrev:Jeg har en eller anden fornemmelse af, at jeg har glemt noget vitalt jeg skulle huske i forbindelse med min miniferie i morgen. Skideirriterende, for jeg har været min mentale tjekliste igennem flere gange uden at kunne finde problemer. Jeg mangler lige at få de sidste aftaler helt på plads, men det er med debattører og ikke noget jeg er bekymret for, så hvad er det lige der trigger :gruble:

Bekræfte overnatning? Tjek, skal bo privat
Sætte penge ind på rejsekort? Tjek
Bestille orangebillet? Tjek
Pas?? ( ej jeg ved godt, du skal til Sjælland) :D
Bog til toget? Tjek, har Mofibo
Rene underbukser? Tjek. Indtil flere par!

Men jeg havde glemt at printe mine orangebilletter, så det har jeg lige gjort. Jeg er faktisk lidt usikker på, om det er nødvendigt når jeg kan fremvise dem på telefonen, men der står de skal. Better safe than sorry :)
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 69
Likede indlæg: 1514

Indlægaf RavenClaw » 15. okt 2018, 18:08

At der er undertekster på Kriger.....
0
Ja, det er en slem Dreng, den Amor.

Tilbage til "Generelt"