Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. aug 2018, 12:49

vulpesVelox skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
vulpesVelox skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
vulpesVelox skrev:Att.: Formely

Hvis jeg nu LOVER, at jeg ikke bliver gravid, kan jeg så få stillingen? Jeg er ærlig og arbejdsom, men desværre ikke særligt køn.


Du må gerne blive gravid, vi er venlige mennesker og kan sagtens lave en god aftale ;) men du er vist også mand ikk :D

Lønnen er fast, du får også betalt transport, frokost og telefon. Bolig må du dog selv rode med :P Du må bare ikke fortælle de andre maids om dine forhold, for vi er typerne der ikke er gode for markedet fordi vi både behandler og betaler rigtig godt. Det er ilde set du ved.

#såerglorienpudset


Det er netop deri, garantien ligger :)

Sådan en ingeniørløn; det lyder da besnærende. Er det ikke noget med at solen også altid skinner?

Red.: Jeg skal nok holde kæft!


Lokal!, ingeniør løn, men jo. Solen skinner for det meste. Bare husk at der også er regntid. Men det er jo bare vand. Det går nok.

Stadig lige besnærende - min mor ville blive så stolt ;)

Jeg ville gå for den, hvis jeg var havde lidt mere zest, men I må nok hellere blive ved med at kigge i lokalområdet :)


Du kan også komme på au-pair ordning. Der er et maidsroom hvis det endelig er.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. aug 2018, 13:31

vulpesVelox skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
vulpesVelox skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
vulpesVelox skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
vulpesVelox skrev:Att.: Formely

Hvis jeg nu LOVER, at jeg ikke bliver gravid, kan jeg så få stillingen? Jeg er ærlig og arbejdsom, men desværre ikke særligt køn.


Du må gerne blive gravid, vi er venlige mennesker og kan sagtens lave en god aftale ;) men du er vist også mand ikk :D

Lønnen er fast, du får også betalt transport, frokost og telefon. Bolig må du dog selv rode med :P Du må bare ikke fortælle de andre maids om dine forhold, for vi er typerne der ikke er gode for markedet fordi vi både behandler og betaler rigtig godt. Det er ilde set du ved.

#såerglorienpudset


Det er netop deri, garantien ligger :)

Sådan en ingeniørløn; det lyder da besnærende. Er det ikke noget med at solen også altid skinner?

Red.: Jeg skal nok holde kæft!


Lokal!, ingeniør løn, men jo. Solen skinner for det meste. Bare husk at der også er regntid. Men det er jo bare vand. Det går nok.

Stadig lige besnærende - min mor ville blive så stolt ;)

Jeg ville gå for den, hvis jeg var havde lidt mere zest, men I må nok hellere blive ved med at kigge i lokalområdet :)


Du kan også komme på au-pair ordning. Der er et maidsroom hvis det endelig er.

Tell you what! Hvis det går helt galt med ansættelsessamtalerne, så ringer I bare. Jeg har åbenbart fået en lille smule mere zest siden sidst, vi talte sammen om emnet :D


Tid modner og gør modig. Du siger bare til.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 16. aug 2018, 15:12

^ I er godt nok generelt lidt uheldige med jeres maids...! (?)
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. aug 2018, 15:38

HappyPaww skrev:^ I er godt nok generelt lidt uheldige med jeres maids...! (?)


Jep. Og jeg må blankt erkende at det der indlæg om at hun er en stakkel og hvor synd det er for hende, pisser mig af og er virkelig grimt og blottet for forståelse for noget som helst.

Vi er overordneligt fair mennesker og yderst gavmilde. Vi har betalt skole for de børn vores maids har haft, givet mere i løn og langt færre timer, betalt transport, måltider, tøj og og og. Vi er mere end fair mennesker som behandler ansatte yderst godt og lukrativt.

Hun får over dobbelt så meget i løn som alle andre og mere end en ingeniør og også transport, telefon og frokost betalt. Hun er ikke en stakkel, ikke fattig, hun har råd til egen lejlighed sim hun har bidt i, i 4 år og slev betalt for studier i Singapore. Hun har åbenabrt tilmed kæreste, hvilket jo kun er godt når der er barn på vej, som også har råd til bolig.

Hun har jo helt bevidst taget røven på os. Mere end man kunne forestille sig. Det kunne have været SÅ meget anderledes for hende og os hvis hun havde været ærlig fra starten. Jeg er godt nok glad for at vores søn ikke fik et forhold til hende. Tilgengæld blev han temmelig ked af det da jeg fortalte ham at hun stopper igen. Vi har jo talt meget om at der kom som skulle hjælpe med alt det kedelige og det gav os mere tid sammen. For det har uden tvivl været et meget langt halvt år for ham med kun ham og jeg og stort savn til sin far. Så det gør ondt at sådan en ting man ikke har tænkt over betød så meget for ham, virkelig ramte ham dybt.
3
Chichu
Indlæg: 339
Tilmeldt: 12. sep 2015, 20:24
Kort karma: 20
Likede indlæg: 834

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Chichu » 16. aug 2018, 19:08

FormerlyKnownAs skrev:
HappyPaww skrev:^ I er godt nok generelt lidt uheldige med jeres maids...! (?)


Jep. Og jeg må blankt erkende at det der indlæg om at hun er en stakkel og hvor synd det er for hende, pisser mig af og er virkelig grimt og blottet for forståelse for noget som helst.

Vi er overordneligt fair mennesker og yderst gavmilde. Vi har betalt skole for de børn vores maids har haft, givet mere i løn og langt færre timer, betalt transport, måltider, tøj og og og. Vi er mere end fair mennesker som behandler ansatte yderst godt og lukrativt.

Hun får over dobbelt så meget i løn som alle andre og mere end en ingeniør og også transport, telefon og frokost betalt. Hun er ikke en stakkel, ikke fattig, hun har råd til egen lejlighed sim hun har bidt i, i 4 år og slev betalt for studier i Singapore. Hun har åbenabrt tilmed kæreste, hvilket jo kun er godt når der er barn på vej, som også har råd til bolig.

Hun har jo helt bevidst taget røven på os. Mere end man kunne forestille sig. Det kunne have været SÅ meget anderledes for hende og os hvis hun havde været ærlig fra starten. Jeg er godt nok glad for at vores søn ikke fik et forhold til hende. Tilgengæld blev han temmelig ked af det da jeg fortalte ham at hun stopper igen. Vi har jo talt meget om at der kom som skulle hjælpe med alt det kedelige og det gav os mere tid sammen. For det har uden tvivl været et meget langt halvt år for ham med kun ham og jeg og stort savn til sin far. Så det gør ondt at sådan en ting man ikke har tænkt over betød så meget for ham, virkelig ramte ham dybt.


det lyder som om I har behandlet dem rigtig godt. Det var bare lidt svært at læse ud af det indlæg, jeg reagerede på.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. aug 2018, 23:19

Chichu skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
HappyPaww skrev:^ I er godt nok generelt lidt uheldige med jeres maids...! (?)


Jep. Og jeg må blankt erkende at det der indlæg om at hun er en stakkel og hvor synd det er for hende, pisser mig af og er virkelig grimt og blottet for forståelse for noget som helst.

Vi er overordneligt fair mennesker og yderst gavmilde. Vi har betalt skole for de børn vores maids har haft, givet mere i løn og langt færre timer, betalt transport, måltider, tøj og og og. Vi er mere end fair mennesker som behandler ansatte yderst godt og lukrativt.

Hun får over dobbelt så meget i løn som alle andre og mere end en ingeniør og også transport, telefon og frokost betalt. Hun er ikke en stakkel, ikke fattig, hun har råd til egen lejlighed sim hun har bidt i, i 4 år og slev betalt for studier i Singapore. Hun har åbenabrt tilmed kæreste, hvilket jo kun er godt når der er barn på vej, som også har råd til bolig.

Hun har jo helt bevidst taget røven på os. Mere end man kunne forestille sig. Det kunne have været SÅ meget anderledes for hende og os hvis hun havde været ærlig fra starten. Jeg er godt nok glad for at vores søn ikke fik et forhold til hende. Tilgengæld blev han temmelig ked af det da jeg fortalte ham at hun stopper igen. Vi har jo talt meget om at der kom som skulle hjælpe med alt det kedelige og det gav os mere tid sammen. For det har uden tvivl været et meget langt halvt år for ham med kun ham og jeg og stort savn til sin far. Så det gør ondt at sådan en ting man ikke har tænkt over betød så meget for ham, virkelig ramte ham dybt.


det lyder som om I har behandlet dem rigtig godt. Det var bare lidt svært at læse ud af det indlæg, jeg reagerede på.


Svært? Ja det er klart,for jeg skrev ikke om det. Istedet antager du noget og gør mig til en egoistisk bad guy overfor en stakkels kvinde. Det er ikke særlig rart
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10619

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Little_Woman » 17. aug 2018, 09:07

Sekretæren hos min læge. Hun er altid så pissr sur og spids når man ringer, uanset ærinde, og uanset om man kan fortælle at det er lægen der har bedt en om at få en tid. Dumme kost - var det ikke verdens bedste egen læge, var jeg skredet!
1
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 17. aug 2018, 09:48

At jeg ikke var lidt mere opmærksom på, hvilken toglinje, vores hotel lå ved, da vi bookede hotel i Milano til om 14 dage. Det er dumt, at vi skal spilde tid på at tage ind omkring centrum og vende, når vi skal fra hotellet ud til Monza, når hotellet ligger nærmest midt mellem centrum og Monza.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pjeps » 18. aug 2018, 12:17

At jeg ikke opdagede at carletti koge chokolade nu kun 170 g i pakken - jeg regnede med 200 g, så jeg måtte stå og regne opskriften om :sur:
0
:ninja:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 18. aug 2018, 13:37

Noget ruhed i halsen, der føles som begyndelsen af en forkølelse. Det gider jeg da ikke,
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 18. aug 2018, 14:36

Jeg er utryg ved en ny holdkammerat jeg var i gruppe med de sidste par dage inden weekenden. Jeg skal heldigvis ikke være i gruppe med ham i næste uge, men jeg kan mærke jeg ikke har lyst til at være i nærheden af ham, da jeg ser ham som dybt ustabil.

Manden er en stor mand på min mors alder. Han har generelt en negativ tilgang til verden synes jeg. I torsdags, var han irriteret over støjniveauet hos nogle af de andre, hvilket var fuldt berettiget, det er slet ikke det - men han gjorde ikke noget ved det, så som at bede folk pænt om at dæmpe sig. Lidt før vi får fri arbejder vi stadig i min gruppe, men gruppen ved siden af går i gang med at rydde op og stole op, og den ene, en 18 årig pige taber en stol på gulvet, hvilket får manden til at banke så hårdt i bordet 10 cm. Fra mig så hårdt at min kaffekop flyver 15 cm. Op i luften mens han rejser sig op og råber og skriger af den unge pige. Det i sig selv er intimiderende, men hans størrelse gør det endnu mere intimiderende.
Altså.. Hvis det er hans første reaktion på nogen irriterer ham....

Det gør så at jeg anser ham som ustabil og utilregnelig. Og det skræmmer mig at en mand som ham vil arbejde med at tage vare på andre mennesker.

Om fredagen endte jeg med at melde mig ud af gruppearbejdet og hænge med en anden gruppe, da jeg kunne mærke at jeg ikke havde lyst til at være så tæt på ham, lige der.
3
...
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 18. aug 2018, 14:40

LadyFox skrev:Jeg er utryg ved en ny holdkammerat jeg var i gruppe med de sidste par dage inden weekenden. Jeg skal heldigvis ikke være i gruppe med ham i næste uge, men jeg kan mærke jeg ikke har lyst til at være i nærheden af ham, da jeg ser ham som dybt ustabil.

Manden er en stor mand på min mors alder. Han har generelt en negativ tilgang til verden synes jeg. I torsdags, var han irriteret over støjniveauet hos nogle af de andre, hvilket var fuldt berettiget, det er slet ikke det - men han gjorde ikke noget ved det, så som at bede folk pænt om at dæmpe sig. Lidt før vi får fri arbejder vi stadig i min gruppe, men gruppen ved siden af går i gang med at rydde op og stole op, og den ene, en 18 årig pige taber en stol på gulvet, hvilket får manden til at banke så hårdt i bordet 10 cm. Fra mig så hårdt at min kaffekop flyver 15 cm. Op i luften mens han rejser sig op og råber og skriger af den unge pige. Det i sig selv er intimiderende, men hans størrelse gør det endnu mere intimiderende.
Altså.. Hvis det er hans første reaktion på nogen irriterer ham....

Det gør så at jeg anser ham som ustabil og utilregnelig. Og det skræmmer mig at en mand som ham vil arbejde med at tage vare på andre mennesker.

Om fredagen endte jeg med at melde mig ud af gruppearbejdet og hænge med en anden gruppe, da jeg kunne mærke at jeg ikke havde lyst til at være så tæt på ham, lige der.



Det der bør du virkelig gå til underviserne med. Det går jo slet slet ikke at sende sådan en mand i praktik!!

Jeg var også blevet utryg
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 18. aug 2018, 14:45

Muspel skrev:
LadyFox skrev:Jeg er utryg ved en ny holdkammerat jeg var i gruppe med de sidste par dage inden weekenden. Jeg skal heldigvis ikke være i gruppe med ham i næste uge, men jeg kan mærke jeg ikke har lyst til at være i nærheden af ham, da jeg ser ham som dybt ustabil.

Manden er en stor mand på min mors alder. Han har generelt en negativ tilgang til verden synes jeg. I torsdags, var han irriteret over støjniveauet hos nogle af de andre, hvilket var fuldt berettiget, det er slet ikke det - men han gjorde ikke noget ved det, så som at bede folk pænt om at dæmpe sig. Lidt før vi får fri arbejder vi stadig i min gruppe, men gruppen ved siden af går i gang med at rydde op og stole op, og den ene, en 18 årig pige taber en stol på gulvet, hvilket får manden til at banke så hårdt i bordet 10 cm. Fra mig så hårdt at min kaffekop flyver 15 cm. Op i luften mens han rejser sig op og råber og skriger af den unge pige. Det i sig selv er intimiderende, men hans størrelse gør det endnu mere intimiderende.
Altså.. Hvis det er hans første reaktion på nogen irriterer ham....

Det gør så at jeg anser ham som ustabil og utilregnelig. Og det skræmmer mig at en mand som ham vil arbejde med at tage vare på andre mennesker.

Om fredagen endte jeg med at melde mig ud af gruppearbejdet og hænge med en anden gruppe, da jeg kunne mærke at jeg ikke havde lyst til at være så tæt på ham, lige der.



Det der bør du virkelig gå til underviserne med. Det går jo slet slet ikke at sende sådan en mand i praktik!!

Jeg var også blevet utryg


Underviserne stod lige ved siden af. De kommenterede mest på støjniveauet. Men.. Jeg håber og tror de har taget en snak med manden bagefter, i stedet for midt på værkstedet foran 57 andre. For Ja.. Jeg mener heller ikke man kan sende sådan en mand i praktik om 4 uger - men det har skolen ikke noget med at gøre, det er kommunen eller regionen, alt efter hvem der har ham ansat - og de var der jo ikke.
0
...
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 20. aug 2018, 09:58

Jeg laver bordplan til vores bryllup på lørdag. Det irriterer mig dels fordi det er nødvendigt for ikke at ende med at jeg sidder ved børnebordet, dels fordi min familie ellers laver en ghetto i den ene ende af bordet og min mands i den anden ende, dels fordi vi ikke aner hvordan bordene ser ud og hvor store de er.
Så jeg laver bordplan og håber det ikke er totalt spild af tid fordi den ikke kan bruges til noget. Min kæreste TROR at bordene er rektangulære og i en størrelse så de kan sættes op som et E med en ekstra streg, men vi risikerer at det er runde 8-mands borde og så er min bordplan intet værd.

Argh! Jeg er så irritabel at jeg har sat julemusik på bare for ikke at koge over :-D
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf BlueBunny » 20. aug 2018, 10:18

bluetof1 skrev:Jeg laver bordplan til vores bryllup på lørdag. Det irriterer mig dels fordi det er nødvendigt for ikke at ende med at jeg sidder ved børnebordet, dels fordi min familie ellers laver en ghetto i den ene ende af bordet og min mands i den anden ende, dels fordi vi ikke aner hvordan bordene ser ud og hvor store de er.
Så jeg laver bordplan og håber det ikke er totalt spild af tid fordi den ikke kan bruges til noget. Min kæreste TROR at bordene er rektangulære og i en størrelse så de kan sættes op som et E med en ekstra streg, men vi risikerer at det er runde 8-mands borde og så er min bordplan intet værd.

Argh! Jeg er så irritabel at jeg har sat julemusik på bare for ikke at koge over :-D

Hvis det er jeres eget bryllup, kan du så ikke kontakte stedet hvor i holder det? Og hvorfor frygter du at ende ved børnebordet på din bryllupsdag?
4
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne

Tilbage til "Generelt"