Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Wizzze » 19. jun 2018, 12:13

paint skrev:At se fodbold på TV2. Hvorfor har de overhovedet kommentatorer med i programmet? De får jo ikke lov til at sige noget, fordi TV2, skal bruge hele pausen på deres lortereklamer. :cuss:


DR´s kommentatorer må heller ikke kommentere ;)

https://www.bt.dk/vm/peter-moeller-sat- ... dr-ledelse
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Rothkeen
Indlæg: 83
Tilmeldt: 30. dec 2015, 18:01
Kort karma: 32
Geografisk sted: Sjælland
Likede indlæg: 119

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Rothkeen » 19. jun 2018, 12:19

Hader at vente, især når det ang. kærlighed.
1
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf paint » 19. jun 2018, 13:43

Wizzze skrev:
paint skrev:^^ Er det ikke ofte det, der sker på Facebook. Nogle bruger det som et sted, hvor de kan komme af med alle deres bøvede onkel morfar 'vittigheder' - gerne med afsæt i andres opslag?


Hov hov, vi er nogle der bruger debatten til bøvede onkel morfar vittigheder!


Ja. Og jeg er sgu sikkert én af dem :afro:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 20. jun 2018, 08:52

At jeg lige havde besluttet mig for at bede min leder om at komme til USA til den sidste del af mit kursus i september, men ser så, at det bedste hotel af dem min arbejdsplads bruger ikke har ledige værelser i den periode. Gider simpelthen ikke bo et eller andet skodsted udenfor lands lov og ret, så nu har jeg bedt om at komme afsted i oktober i stedet - og det er vel også OK, bortset fra at min kollega muligvis også skal afsted der og jeg magter faktisk ikke, at vi skal være afsted sammen, har virkelig brug for noget alenetid på sådan en tur og sidst plagede ham mig konstant, selvom vi kun overlappede hinanden med 3 dage :træt3:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaScrooge » 20. jun 2018, 09:30

vulpesVelox skrev:
LaScrooge skrev:Hver gang man laver et opslag på Facebook hvor man søger et eller andet: en konkret ting, svar på et spørgsmål, råd om whatever - så kan man stensikkert regne med en masse sjove svar OG/ELLER svar, som tilbyder noget andet end det ønskede. Ho ho! Leder du efter et sted at bo? Du må gerne bo i et telt i min have, tø-hø. Leder du efter lejlighed i København? Hvad med dette skønne hus i Rødby. Vil du gerne have råd til hvordan du gør X? Jeg gør det gerne for 4000 i timen, men kun hvis du giver pizza.

Den stensikre konsekvens er, at resten af besvarelserne tager farve efter det. Det bliver de morsomme kommentarers holdeplads og pludselig er det blevet en useriøs tråd, hvor man i hvert fald *ikke* kan regne med at få noget brugbart ud af det.

Jeg er fucking træt af at se det, både på min egne og på andres vegne. Jeg synes det er skide upassende at møve sig ind i andres space for at kunne lufte sin egen fladpandedthed og få gnedet sit ego på andres bekostning.
Hold nu bare kæft!

Hov! Nu jeg lige har fat i dig: I hvor høj grad ville du være villig til at skifte platform, besvær og bøvl inklusive?
Lad os forestille os noget non-kommercielt, hvor det lægges mindre vægt på det personlige mausoleum, og mere vægt på netop kommunikation og kontakt?

I andre må også gerne svare, det' klart :D


Det afhænger af hvor seriøs en satsning den nye platform er, for jeg vil have alle med. Facebook er fantastisk til en masse ting og de ting, skal det nye sted kunne også. Det skal være stabilt og tilregneligt, for jeg bruger ikke Facebook til pral, men til kontakt og planlægning.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 20. jun 2018, 12:25

Måske mere 1st World problem :D

Men det irriterer mig grænseløst, at de ærter man pt kan købe i løssalg i supermarkederne er sådan nogle bløde fesne nogle :sur: Jeg vil have lange sprøde ærtebælge, med velsmagende ærter i. Ikke bløde, blege bælge med intetsigende melede ærter!


Det er så vidt jeg ved, pga varmen at de har “udviklet” sig sådan, så jeg håber at den kølighed vi er ramt af lige nu gør noget godt for næste hold ærter. Dem jeg selv har er ihf ikke bløde og kedelige. Jeg har bare ikke nok til at stille min ærtetrang :D
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 21. jun 2018, 14:14

Når der bliver skrevet en bemærkning i evighedstrådene, omhandlende en eller anden indforstået, igangværende lille sag man åbenbart burde kende til, så der derfor ikke bliver uddybet eller linket til yderligere information :cuss:

A: "De der hjulspind efter ellerter er simpelthen noget der bør stoppe!!"
B: "Jeg vidste slet ikke det var et problem. Hvorfor er det et problem?"
A: "Jamen det er bare fordi der på den lukkede villavej jeg bor på i Brovst er to bilejere der kører om kap med hver deres ellert."


Det virker fandeme ligesom folk der søger opmærksomhed på Facebook nogle gange.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. jun 2018, 15:53

Ska do spil smart?

elll.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 21. jun 2018, 17:16

Dirtylittledevil skrev:Ska do spil smart?

elll.jpg

:gammel:

(Starter 15 sekunder inde)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lisva » 21. jun 2018, 18:42

EU!
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 21. jun 2018, 20:00

CopenHell, jeg er pisse misundelig.
0
...
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 21. jun 2018, 20:01

Ellin skrev:
Lisva skrev:EU!


Pga. ferieregler?

Skal de nu også til at pille ved vores ferie??
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 21. jun 2018, 20:03

Jeg har lige lagt neglelak på fingrene. Nu går det så op for mig, jeg glemte at tage min Blax-elastik ud af håret først. Og den er stram!
2
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf twinkle » 22. jun 2018, 07:43

At antenneforeningen har sendt en opkrævning, selv om jeg tilbage i december meddelte formanden pr. mail, at vi meldte os ud. Orker ikke tovtrækkeri med dem igen, vi har i forvejen betalt for 3 mdr. fuld pakke (som vi ikke bruger) fordi vi ikke blev oplyst om da vi flyttede ind og overtog tidligere ejers abonnent, hvornår der var skæringsdato for seneste udmelding.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4382
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10735

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf BlueBunny » 22. jun 2018, 09:08

Har en fb ven der rejser en del i forbindelse med sit arbejde. Og hele tiden er det tjek ud-tjek ind i lufthavne, og foto af mad fra et eller andet sted. I starten var det "like" for det var da spændende. Nu er det bare irriterende
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne

Tilbage til "Generelt"