Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Santa » 23. maj 2018, 20:59

Moxy-lady skrev:
Santa skrev:
Santa skrev:
DetSorteCirkus skrev:
LadyFox skrev:
Dirtylittledevil skrev:Når nogen skriver noget med BJ og man simpelthen ikke aner om det drejer sig om Ben and Jerry eller blowjob og man prøver at finde et så bredt svar at det kan være dækkende for begge situationer.

Det er den evige diskussion i Bullet Journal-gruppen. Nogen mener at det er helt okay at kalde hobbyen for BJ, nogen synes det er okay at joke med det når nogen skriver BJ, nogen mener det er okay fordi man jo godt ved hvad der menes, andre mener at det betyder blow job og kun det, andre mener også det kan stå for Bon Jovi.


Jeg har en lærerkollega, der er blevet tildelt initialerne BJ...

Det har jeg osse!!!
Men han har haft dem altid og vil ikke af med dem....vi er så platte på mit job! :D

Hov, og min skoleleders er LBJ.....long blow job......og ja, det har vi fniset af flere gange. Sammen med ham.
#metoo er ikke så kendt hos os.


Jeg ved godt at dit indlæg ikke er ment seriøst, men nu siger jeg det altså alligevel fordi det passer ind i denne tråd:

Det irriterer mig når #MeToo og sådan noget bruges som en slags skældsord, især fordi det oftest bruges forkert. Ovenstående har intet med metoo at gøre whatsoever. Kolleger må have lige præcis den slags grovkornede humor de har lyst til, så længe at ingen føler sig ubehageligt til mode over denne, og ingen påtvinges/presses til en adfærd de ikke har lyst til. Alt der handler om sex, for sjov eller alvor, er ikke metoo, og det udvander begrebet og gør det mindre slagfærdigt når det bruges i situationer som ovenstående.

Igen, jeg ved godt at det bare var for sjov, og jeg ville ikke have sagt noget, hvis det ikke var fordi det blev skrevet i denne tråd.


Og hvad får dig til at tro at jeg ikke ved det?
Jeg kan udmærket skelne mellem alvor og spøg, og har ingen problemer med at vide, hvornår en spøg er passende.
Jeg kan bestemt heller ikke se, hvordan min spøg skulle kunne udvande begrebet i alvorlige situationer. Kun for folk, som ikke forstår forskellen mellem spøg og alvor.
Men dig om det.
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 23. maj 2018, 22:12

Santa skrev:Hov, og min skoleleders er LBJ.....long blow job......og ja, det har vi fniset af flere gange. Sammen med ham.
#metoo er ikke så kendt hos os.

Det var der jo også en amerikansk præsident, der blev forkortet som - og rent faktisk kaldt. Men dengang var det andet ikke så moderne, som det blev efter videoens opfindelse. Jeg ved faktisk ikke engang om udtrykket fandtes dengang. :-D






*Lyndon Baines Johnson (præs. 1963-69)
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 24. maj 2018, 11:29

At det er mig, der skal stå på mål for og løse problemer som følge af løsninger, mine kolleger har valgt.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 24. maj 2018, 11:49

At der bliver lavet en aftale som en person ikke er enig i og så skal alle involveres i sure mails og drama.
Du er ikke top dog, fat det!
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 24. maj 2018, 18:35

At jeg tæppebombarderes pga den nye EU-persondata-poltiik.

I spil, via mail osv osv....


Jeg ved godt de skal..men hold nu bare!
9
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 24. maj 2018, 18:42

icelady skrev:At jeg tæppebombarderes pga den nye EU-persondata-poltiik.

I spil, via mail osv osv....


Jeg ved godt de skal..men hold nu bare!


Jeg har brugt det som en anledning til at rydde op i alt det lort man har fået tilmeldt sig over årene. Men jeg tror også jeg har slettet de første 100 mails om GDPR.
5
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 24. maj 2018, 21:21

Myggestik sindssygt irriterende steder hvor man ikke rigtigt kan klø igen. Fx på akillesenen eller svangen :cuss: :cuss: :cuss:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 24. maj 2018, 21:24

At kvarterets løsgående katte er begyndt at bruge mit nyplantede urtebed som kattebakke, de skider og pisser i det og graver planterne op.

Tager jeg dem på fersk gerning kyler jeg en granitskærv efter dem.
Senest rettet af IrmaPigen 25. maj 2018, 13:39, rettet i alt 1 gang.
1
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HerErJeg » 25. maj 2018, 05:17

Jeg har skrammet min egen bil på det groveste.
En kampe papkasse med nye havemøbler skulle bugseres ind i haven, så er der et hjørne på kassen der skaber hen langs siden på bilen og laver en milliard små ridser, næsten som en helt tåge.
Nøj jeg fik travl med slipol og voks - det er næææsten væk, men jeg ved hvor jeg skal se hen for at finde dem, så det er dælme øv.
0
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sevii » 25. maj 2018, 07:44

Hold da op, hvor er det irriterende med alle de mails om persondatapolitik. Har næsten fået 20 mails på kort tid. :8:
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Santa » 26. maj 2018, 06:43

Sevii skrev:Hold da op, hvor er det irriterende med alle de mails om persondatapolitik. Har næsten fået 20 mails på kort tid. :8:

Ja! Men jeg fryder mig hver gang, de har brug for min accept til at fortsætte deres spam....den får de så ikke, og jeg får mindre spam i det lange løb. Hæ.
4
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 26. maj 2018, 08:56

FB-venskabs-anmodninger fra folk man gik i skole med, og som man ikke har haft kontakt med på nogen mulig måde siden man forlod folkeskolen.


Hvis du er nysgerrig ang hvad jeg laver og hvordan jeg ser ud efter så mange år, så send en PB i stedet for.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 26. maj 2018, 16:40

Jeg skal skifte læge fordi min nuværende læge lukker sin praksis, men når jeg prøver at søge mig frem til en anden får jeg denne besked uanset hvad jeg søger på:

Screenshot_20180526-183219.png


:cuss:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
...
Puf
Indlæg: 104
Tilmeldt: 17. okt 2016, 14:19
Kort karma: 32
Likede indlæg: 444

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Puf » 26. maj 2018, 19:33

At alt åbenbart skal være “JA TAK”-tilbud fra supermarkeder på facebook i dag. Det er sjovt nok, når der er 5 x oksemørbrad til 100 kr eller andet vildt til salg, men seriøst, Kvickly - jeg gider ikke skrive JA TAK! for at reservere en kasse fyrfadslys eller en pakke koteletter til normalpris.
6
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25611

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 26. maj 2018, 23:00

Santa skrev:
Sevii skrev:Hold da op, hvor er det irriterende med alle de mails om persondatapolitik. Har næsten fået 20 mails på kort tid. :8:

Ja! Men jeg fryder mig hver gang, de har brug for min accept til at fortsætte deres spam....den får de så ikke, og jeg får mindre spam i det lange løb. Hæ.


Jeg har fået noget, der ligner en trussel, selvom det selvfølgelig er ment som en venlig forespørgsel. :lol:

Da du ikke har været aktiv på Osuma.dk i lang tid, overvejer vi at slette din profil med e-mailen xx @ bla.dk. Det gør vi, da vi ikke ønsker at gemme din persondata unødvendigt. Hvis du ikke længere ønsker at besøge Osuma.dk og lade dig inspirere eller handle dine dagligvarer, ser vi ingen grund til holde på dig, med andre ord. Logger du ikke ind på Osuma inden 24. juni 2018, vil vi permanent slette alle oplysninger, vi har om dig.
5
14 11 14

Tilbage til "Generelt"