Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 23. apr 2018, 12:32

Apropos kliche-vendinger, så angående over overenskomstforhandlinger:

    lande en aftale
    få den i hus
    kunne se sig selv i den
:whine:
2
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 23. apr 2018, 14:07

Jeg har fucking mellemørebetændelse. Hvad fanden sker der for det?!
Det suser i ørerne, jeg har propper i dem og med mellemrum gør det så ondt at jeg alvorligt overvejer at hamre mit hoved ind i væggen.
Men til gengæld har jeg lige fundet ud af en rigtig træls ting om mit nye arbejde, der gør at jeg ikke kan blive der.
Ingen ulykke kommer alene, som man siger.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 23. apr 2018, 14:09

Mangoness skrev:
bluetof1 skrev:
Mangoness skrev:Jeg har fået tilbudt en ungdomsbolig, som jeg skal svare ja eller nej til senest på onsdag, og jeg vil gerne have den vist frem, før jeg svarer.

Den nuværende lejer svarer åbenbart ikke på sms'er. Jeg sendte en i torsdags og igen i dag. :cuss:

(Jeg har gennemgået nummeret flere gange for at være sikker på, at jeg ikke har skrevet til den forkerte)


Hvorfor ringer du ikke?


Det er næste skridt :-D


Ellers ring til boligselskabet og sig det som det er, så de kan hjælpe dig med det - for selvfølgelig skal du da se den før du svare. Da jeg fik tilbudt min lejlighed stod der i hvert fald i brevet at jeg skulle lave en aftale med den tidligere lejer, men af jeg kunne ringe til udlejer hvis det ikke var muligt at lave en aftale med dem der boede der.
0
...
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 23. apr 2018, 21:07

At FB fucker i det...igen.


Har pludselig sidepanelet med chat og uanset hvor mange gange jeg skjuler lortet, dukker det op hver gang jeg opdaterer siden/går på en ny side. :cuss:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 23. apr 2018, 21:12

At jeg ikke kan slippe tanken om, at min nye meget dyre seng er købt for blød. Jeg sover egentligt rigtig godt i den. Men den er meget blød. Jeg kommenterede det allerede i butikken, men blev overbevist af sælgeren om, at det var den model min rygrad lå rigtigst. Så måske er alt godt. Men jeg bliver ved med at tænke på det.

Jeg kan få den ombyttet for 1500 kr - men ... hvad hvis den slet ikke ER for blød?
0
Brugeravatar
Sue-Ellen
Indlæg: 562
Tilmeldt: 28. dec 2015, 14:00
Kort karma: 22
Likede indlæg: 696

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sue-Ellen » 23. apr 2018, 21:46

Muspel skrev:At jeg ikke kan slippe tanken om, at min nye meget dyre seng er købt for blød. Jeg sover egentligt rigtig godt i den. Men den er meget blød. Jeg kommenterede det allerede i butikken, men blev overbevist af sælgeren om, at det var den model min rygrad lå rigtigst. Så måske er alt godt. Men jeg bliver ved med at tænke på det.

Jeg kan få den ombyttet for 1500 kr - men ... hvad hvis den slet ikke ER for blød?


Kam du ikke prøve med en lidt hård topmadras, og se om det føles bedre?
0
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 23. apr 2018, 21:51

Sue-Ellen skrev:
Muspel skrev:At jeg ikke kan slippe tanken om, at min nye meget dyre seng er købt for blød. Jeg sover egentligt rigtig godt i den. Men den er meget blød. Jeg kommenterede det allerede i butikken, men blev overbevist af sælgeren om, at det var den model min rygrad lå rigtigst. Så måske er alt godt. Men jeg bliver ved med at tænke på det.

Jeg kan få den ombyttet for 1500 kr - men ... hvad hvis den slet ikke ER for blød?


Kam du ikke prøve med en lidt hård topmadras, og se om det føles bedre?


... men topmadrassen i sig selv kostede det halve af sengen, fordi det er sådan en allergi-halløj en. 3.500 bobs....
0
Brugeravatar
Sue-Ellen
Indlæg: 562
Tilmeldt: 28. dec 2015, 14:00
Kort karma: 22
Likede indlæg: 696

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sue-Ellen » 24. apr 2018, 06:55

Muspel skrev:
Sue-Ellen skrev:
Muspel skrev:At jeg ikke kan slippe tanken om, at min nye meget dyre seng er købt for blød. Jeg sover egentligt rigtig godt i den. Men den er meget blød. Jeg kommenterede det allerede i butikken, men blev overbevist af sælgeren om, at det var den model min rygrad lå rigtigst. Så måske er alt godt. Men jeg bliver ved med at tænke på det.

Jeg kan få den ombyttet for 1500 kr - men ... hvad hvis den slet ikke ER for blød?


Kam du ikke prøve med en lidt hård topmadras, og se om det føles bedre?


... men topmadrassen i sig selv kostede det halve af sengen, fordi det er sådan en allergi-halløj en. 3.500 bobs....


Splitte mine bramsejl :8:
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 24. apr 2018, 10:07

Vi har jo fået frokostordning på arbejde, hvilket er virkelig skønt. I de første uger, inden firmaet ansatte en medarbejder til at tage sig af det, stod vi selv for at stille an og rydde op. Det blev meldt ud, at hver afdeling skulle have en uge. I den uge, hvor det var min afdelings tur, havde jeg megatravlt med det arbejde, vi rent faktisk kan fakturere til vores kunder. Alligevel brugte jeg 45 min. 4 ud af 5 dage på at ordne frokost. 2 afdelinger var så heldige, at de ikke nåede at have deres tur, før den frokostansvarlige medarbejder blev ansat. Hun har så haft ferie i denne og sidste uge, og derfor er der kommet en mail fra ledelsen om, at alle skal hjælpe lidt til. Men som sædvanlig sker det, at når alle har ansvaret, har ingen ansvaret. Vi er flere, der har sagt direkte, at vi syntes, det ville klæde de 2 afdelinger, der ikke tidligere har haft ansvaret, at de går forrest i disse 2 uger, men det sker bare ikke. Og så bliver jeg altså lidt stædig. Så i dag er der ikke blevet stillet noget frokost frem.
9
You can't spell awesome without me.
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 24. apr 2018, 11:42

Sue-Ellen skrev:
Muspel skrev:
Sue-Ellen skrev:
Muspel skrev:At jeg ikke kan slippe tanken om, at min nye meget dyre seng er købt for blød. Jeg sover egentligt rigtig godt i den. Men den er meget blød. Jeg kommenterede det allerede i butikken, men blev overbevist af sælgeren om, at det var den model min rygrad lå rigtigst. Så måske er alt godt. Men jeg bliver ved med at tænke på det.

Jeg kan få den ombyttet for 1500 kr - men ... hvad hvis den slet ikke ER for blød?


Kam du ikke prøve med en lidt hård topmadras, og se om det føles bedre?


... men topmadrassen i sig selv kostede det halve af sengen, fordi det er sådan en allergi-halløj en. 3.500 bobs....


Splitte mine bramsejl :8:


Forstår du nu, hvorfor det irriterer mig grænseløst? :gammel:
0
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 24. apr 2018, 13:00

Min dumme mave ( jeg har irritabel tyktarm ) :tie:
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Minionine » 24. apr 2018, 17:25

At man ikke kan besvare grønne kort. Jeg har fået nogle kort hvor jeg gerne ville sige tak for de søde ord til afsenderne :love2: Men man kan jo ikke besvare dem, hvilket jeg synes er enormt frustrerende :panik:
Hvad gør I andre?
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 24. apr 2018, 17:29

Minionine skrev:At man ikke kan besvare grønne kort. Jeg har fået nogle kort hvor jeg gerne ville sige tak for de søde ord til afsenderne :love2: Men man kan jo ikke besvare dem, hvilket jeg synes er enormt frustrerende :panik:
Hvad gør I andre?


Klikker på profil navnet og finder deres sidste indlæg og smider kortet der. Og efter de kort-samtaler jeg har haft så er det også sådan flere andre gør
6
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 24. apr 2018, 18:09

Minionine skrev:At man ikke kan besvare grønne kort. Jeg har fået nogle kort hvor jeg gerne ville sige tak for de søde ord til afsenderne :love2: Men man kan jo ikke besvare dem, hvilket jeg synes er enormt frustrerende :panik:
Hvad gør I andre?


Enten som Persnikedy eller sender dem en PB.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. apr 2018, 06:15

sigge skrev:
Minionine skrev:At man ikke kan besvare grønne kort. Jeg har fået nogle kort hvor jeg gerne ville sige tak for de søde ord til afsenderne :love2: Men man kan jo ikke besvare dem, hvilket jeg synes er enormt frustrerende :panik:
Hvad gør I andre?


Enten som Persnikedy eller sender dem en PB.


Jeg er så mere typen der plejer at svare med fyldt chokolade, selvfølgelig alt efter hvor sødt kortet var :cool2:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"