Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4897
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8821

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Skorstenen » 25. mar 2024, 07:29

Dirtylittledevil skrev:Reklamer for fx en butik eller et madprodukt, hvor familien står i køkkenet og bare nyyyder at lave mad i slow motion. Tager én cherrytomat og bruger flere minutter på at skære den midt over. Frem og tilbage og frem og tilbage med kniven i verdens langsomste tempo :cuss:
800 små løgringe der skal vendes enkeltvis på panden med en madpincet, selvfølgelig i omhyggelig slow motion :cuss:
Alle ingredienser til en blandet salat placeres stykke for stykke med en gaffel nede i den store salatskål :whine:
Det er simpelthen så irriterende og frustrerende at se på!

madrek..jpg

Eller bare videoer med madlavning. Skræl og hak nu inden du starter optagelsen. Jeg behøver ikke se dig skrælle kartofler og hakke løg.
2
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17257
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3582
Likede indlæg: 42105

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 25. mar 2024, 09:05

Nicolait skrev:Jeg skulle have taget fri i dagene op til påsken.


Det skulle jeg også...
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3088
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8049

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 25. mar 2024, 09:16

LaMariposa skrev:
Nicolait skrev:Jeg skulle have taget fri i dagene op til påsken.


Det skulle jeg også...

Os mig :rulle:
2
MOGA
Indlæg: 4054
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MOGA » 25. mar 2024, 16:58

Charly skrev:
LaMariposa skrev:
Nicolait skrev:Jeg skulle have taget fri i dagene op til påsken.


Det skulle jeg også...

Os mig :rulle:


Og mig. Jeg er glad for mit arbejde, men det føltes virkelig som en straf i morges.
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16318
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1411
Likede indlæg: 30314

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TinaW » 26. mar 2024, 06:41

Den kat, der strejfer rundt på/omkring vores grund og som nægter at gå i fælden. 4 gange har den været sat op, uden kræet er gået i.
Og den er der, for den vækker min mand med dens jamren (tror det er en hunkat i løbetid)
1
HerErJeg
Indlæg: 4246
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5051

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HerErJeg » 28. mar 2024, 07:53

Jeg har en pakke i en Instabox pakkebox.
Det meget usmarte er, at boksen er placeret i butikken og dermed ikke kan åbnes pga. påsken. Tidligst lørdag.

Der er samme sted en anden pakkeboks som står udenfor butikken. Den kan altid åbnes.
1
Brugeravatar
Galoldriel
Indlæg: 1222
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:52
Kort karma: 237
Likede indlæg: 3972

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Galoldriel » 28. mar 2024, 09:34

Når folk, jeg af og til skriver med, starter en samtale med "hej" og intet andet. Det er så dovent. Skriv dog noget med bare lidt substans, så jeg ved, hvad det er, du gerne vil tale med mig om!

Jeg ville da heller aldrig selv ringe nogen op og bare sige "hej", når de tager røret. Det er så underlig en måde at kommunikere på.
5
“I’m a man who discovered the wheel and built the Eiffel Tower out of metal and brawn. That’s what kind of man I am. You’re just a woman with a small brain. With a brain a third the size of us. It’s science.”

- Ron Burgundy
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11644
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 916
Likede indlæg: 18733

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 28. mar 2024, 10:14

Galoldriel skrev:Når folk, jeg af og til skriver med, starter en samtale med "hej" og intet andet. Det er så dovent. Skriv dog noget med bare lidt substans, så jeg ved, hvad det er, du gerne vil tale med mig om!

Jeg ville da heller aldrig selv ringe nogen op og bare sige "hej", når de tager røret. Det er så underlig en måde at kommunikere på.


Årh hvor er jeg enig. Jeg svarer konsekvent ikke, hvis det er det eneste folk lægger ud med.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Sofakartoflen
Indlæg: 3831
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 430
Likede indlæg: 9095

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sofakartoflen » 28. mar 2024, 10:45

PaleSeptember skrev:
Galoldriel skrev:Når folk, jeg af og til skriver med, starter en samtale med "hej" og intet andet. Det er så dovent. Skriv dog noget med bare lidt substans, så jeg ved, hvad det er, du gerne vil tale med mig om!

Jeg ville da heller aldrig selv ringe nogen op og bare sige "hej", når de tager røret. Det er så underlig en måde at kommunikere på.


Årh hvor er jeg enig. Jeg svarer konsekvent ikke, hvis det er det eneste folk lægger ud med.


Jeg forstår ikke jeres indlæg.
Skriver de kun hej og ikke andet, eller må de ikke starte deres besked med hej.... Skal de også skrive jeres navn?
0
Brugeravatar
Galoldriel
Indlæg: 1222
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:52
Kort karma: 237
Likede indlæg: 3972

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Galoldriel » 28. mar 2024, 10:53

Sofakartoflen skrev:
PaleSeptember skrev:
Galoldriel skrev:Når folk, jeg af og til skriver med, starter en samtale med "hej" og intet andet. Det er så dovent. Skriv dog noget med bare lidt substans, så jeg ved, hvad det er, du gerne vil tale med mig om!

Jeg ville da heller aldrig selv ringe nogen op og bare sige "hej", når de tager røret. Det er så underlig en måde at kommunikere på.


Årh hvor er jeg enig. Jeg svarer konsekvent ikke, hvis det er det eneste folk lægger ud med.


Jeg forstår ikke jeres indlæg.
Skriver de kun hej og ikke andet, eller må de ikke starte deres besked med hej.... Skal de også skrive jeres navn?


De skriver kun hej. Intet andet.

Det ville i øvrigt ikke ændre noget, hvis de skrev "hej [mit navn]". De kan da i det mindste spørge, hvordan det går, eller på en anden måde give udtryk for, hvad de vil.

Jeg er ikke typen, der gider smalltalk heller. Hverken i tale eller på skrift.
Senest rettet af Galoldriel 28. mar 2024, 11:03, rettet i alt 1 gang.
2
“I’m a man who discovered the wheel and built the Eiffel Tower out of metal and brawn. That’s what kind of man I am. You’re just a woman with a small brain. With a brain a third the size of us. It’s science.”

- Ron Burgundy
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16318
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1411
Likede indlæg: 30314

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TinaW » 28. mar 2024, 10:55

Overnattende gæster, der ikke stiller egne brugte ting i opvaskemaskinen.
3
Brugeravatar
Galoldriel
Indlæg: 1222
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:52
Kort karma: 237
Likede indlæg: 3972

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Galoldriel » 28. mar 2024, 10:55

Jeg gør så det, at jeg selv kun besvarer med hej. Så hvis den samtale, de åbenbart gerne vil starte, ikke skal dø ud dér, må de jo så sige, hvad de har på sinde.
3
“I’m a man who discovered the wheel and built the Eiffel Tower out of metal and brawn. That’s what kind of man I am. You’re just a woman with a small brain. With a brain a third the size of us. It’s science.”

- Ron Burgundy
Oak123
Indlæg: 2146
Tilmeldt: 26. okt 2018, 15:40
Kort karma: 106
Likede indlæg: 4003

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Oak123 » 28. mar 2024, 11:29

Galoldriel skrev:Når folk, jeg af og til skriver med, starter en samtale med "hej" og intet andet. Det er så dovent. Skriv dog noget med bare lidt substans, så jeg ved, hvad det er, du gerne vil tale med mig om!

Jeg ville da heller aldrig selv ringe nogen op og bare sige "hej", når de tager røret. Det er så underlig en måde at kommunikere på.


Det minder mig om da man i fordums tid startede en chat, for lige at tjekke om den anden var klar.
Men at voksne mennesker starter en sms, blot ved at skrive hej - til nogen de kender, giver da igen mening. Skriv da hvad du vil, og hvis du ikke rigtig vil noget, så la` da vær.
3
Rhododendron
Indlæg: 440
Tilmeldt: 29. jan 2016, 19:54
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1079

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Rhododendron » 28. mar 2024, 11:51

Jeg har i flere uger haft tics ved det ene øje, og det er fandeme irriterende :sur:
4
fisken80
Indlæg: 22407
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1135
Likede indlæg: 52709

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf fisken80 » 28. mar 2024, 11:51

Oak123 skrev:
Galoldriel skrev:Når folk, jeg af og til skriver med, starter en samtale med "hej" og intet andet. Det er så dovent. Skriv dog noget med bare lidt substans, så jeg ved, hvad det er, du gerne vil tale med mig om!

Jeg ville da heller aldrig selv ringe nogen op og bare sige "hej", når de tager røret. Det er så underlig en måde at kommunikere på.


Det minder mig om da man i fordums tid startede en chat, for lige at tjekke om den anden var klar.
Men at voksne mennesker starter en sms, blot ved at skrive hej - til nogen de kender, giver da igen mening. Skriv da hvad du vil, og hvis du ikke rigtig vil noget, så la` da vær.


Eller sådan en teenageflirt, hvor man ikke helt ved hvad man skal sige…
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans

Tilbage til "Generelt"