Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1056
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 136
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2746

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Venus222 » 31. mar 2016, 21:06

Min søsters første bil, som var en Opel kadett hed Geo. Han er stadig savnet, selv om hun har fået en ny (gammel) bil.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8979
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1522
Likede indlæg: 25685

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Madam Pomfrey » 31. mar 2016, 21:30

Venus222 skrev:Min søsters første bil, som var en Opel kadett hed Geo. Han er stadig savnet, selv om hun har fået en ny (gammel) bil.


Åhh min første bil (arvestykke fra forældrene) var også en Opel Kadett, - og jeg blev noget så blød om hjertet da jeg denne uge er stødt på hele 2 fine eksemplarer af kadetten her i byen. Et uvant syn!
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Nutellaen
Indlæg: 34
Tilmeldt: 28. mar 2016, 10:21
Kort karma: 0
Likede indlæg: 21

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Nutellaen » 2. apr 2016, 07:49

Opfindsom er jeg ikke. Men min Computer hedder "Sorte Vaio". Min bil hedder "Pæne", den tidligere hed "Maz" og ja, det var en Mazda.. Jeg har noget andet, ehm, udstyr, som har navne, men dem holder jeg bare for mig selv.. :gruble: :D
1
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1442
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 103
Likede indlæg: 4925

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Patience » 2. apr 2016, 12:56

Jeg er slem til at mrnneskeliggøre mine ting, og det er sådan set hyggeligt nok, men det gør det bare lidt svært, når de så ikke kan mere.
Min bil hedder Møffe aka Møffesen aka Møf-mobilen. Han er 12 år gammel og rammer snart 400000 km og jeg er allerede helt ødelagt ved tanken om den dag, jeg er nødt til at skifte ham ud. :whine:

Min computer hedder Flora fordi kabinettet er sådan et custom-made med smukke blomster og "diamanter". Hun er nødt til at holde evigt! Jeg siger godmorgen når jeg tænder hende og godnat når jeg slukker.

Jeg har en stendrage havefigur der hedder Norbert og en nisse der hedder Oluf.

Min gps hedder Elsebeth for hun er noget stramtandet, men dygtig nok.
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2210
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3236

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf flicka » 2. apr 2016, 13:05

Vores robotstøvsuger bliver kaldt for MO (kendt fra Wall-E).

Vores biler hedder henholdsvis Polo og Fabia. Så kan I vist godt gætte hvilke biler, der er tale om :wink3:
2
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7108
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1432
Likede indlæg: 13328

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Rapfisk » 8. apr 2016, 13:21

Min nye computer har fået navnet Sally. Vi kender ikke hinanden så godt endnu, men hun er ret sød.

Egentlig skulle den være opkaldt efter Wall-Es kæreste, men Eva hedder min moster, og Eve minder mig om en tidligere kollega. Derfor blev det efter den lille, rappe Porsche i Biler.

Jeg er dog ikke helt sikker på, at hun lever op til navnet. Hurtig er hun i hvert fald ikke, for det har foreløbig taget en time at installere opdateringer til Windows. Men okay, hun er stadig også en baby :lun:
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9125
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1023
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 22035

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Purple Haze » 8. apr 2016, 23:00

Tænkte på at jeg da ikke har noget.... Men...
Havde en robotstøvsuger der hed Berta.
Har en lyserød oppustelig flamingo kaldet Flemming. En skellethund der hedder Bob og en skelletfugel der hedder Arthemis.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Annione » 9. apr 2016, 02:17

Min iPad hedder Paddy, og fordi min kærestes ikke kunne hedde det samme, kaldte han den for Don Padborg, som jeg forkortede til Donny.

Min gamle, elskede bil, som var en gul Kadett fra '76 (3 år ældre end mig) hed Putte. Jeg sørgede altid for at rose hende, også når hun kørte 60 på motorvejen, med 4 tøser i bilen og campingvogn bag på :-D
2

Tilbage til "Generelt"