Hvad skal du lave i weekenden ?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf FrøkenM » 14. okt 2017, 08:42

I går: Havde sent fri, tog ind til byen og købte kort + gave til min veninde. Efterfølgende fredag på sofaen med film.
I dag: Til min venindes 25-års i aften med hygge, dans, druk og søde mennesker
I morgen: Forudser tømmermænd
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf LadyFox » 14. okt 2017, 09:04

I går var jeg på Funchs Vinstue med min mor - jeg blev fuld og fik taget en samtale på Messenger med min venneflirt som jeg bestemt ikke skulle tage hverken fuld eller på skrift. Så natten er blevet brugt på whine musik og fuld drama.
I dag skal jeg spise med mine veninder og deres børn og bagefter hygge med min flirt.
I morgen skal vi så snakke ud, om vi skal fortsætte vores ting, hvilket vi begge håber men der skal nogle kompromiser til fra begge sider hvis det skal give mening.
1
...
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Hunkat » 14. okt 2017, 09:18

Gør rent og gøre plads til at manden ankommer på tirsdag. Der er lige nogle småting der skal på plads, rydde hans sengebord som eller har været fin som ekstra opbevaringsplads for mit lort :blush:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Daine » 14. okt 2017, 10:02

Jeg har lige været i Herning og købe lidt ind, nu skal jeg i gang med en produktion af kødsovs, så jeg kan lave lasagner til fryseren. I morgen står den på masseproduktion af mørbradgryde til fryseren :)

Derudover er jeg i gang med Kazinskis 'Søvnen og døden' på lydbog og Archers 'En velbevaret hemmelighed' på bog, de skulle gerne begge afsluttes i morgen.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Daphne » 14. okt 2017, 10:31

Jeg nyyyyyder virkelig at have weekend. Vågnede ret tidligt med tog lige en time mere, bare fordi jeg ku' :P Stadig relativt tidligt oppe, har slappet af på sofaen, kæresten lavede english breakfast til os, og vi har set flere hyggelige ting - bl.a. fandt min kæreste frem til indpakningsscenen fra Love Actually, julesangen fra samme film, og så fortsatte youtube ellers med julemusik - jeg elsker julemusik og det gør mig rolig. Og vejret passer lige til det, når man kigger ud.
Så jeg tror der bliver sat en julefilm på senere - måske Love Actually faktisk og så tror jeg vi skal have and med brunede kartofler og rødkål i aften :jule:
Hele weekenden skal bare gå med afslapning og hygge. Måske en cabriolet-tur i morgen, hvis vejret bliver som de lover :)
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Guilded_Lily » 14. okt 2017, 10:47

Jeg skal nyde, weekenden forlænges til en uge! Elsker efterårsferie!

I går sluttede vi traditionen tro af med motionsløb og frokostbuffet med kollegerne. Brugte aftenen på "Reign".
I dag skal jeg ud og finde en blød hat og nogle små Underberger til min brors prankgave, og så skal vi fejre hans fødselsdag på en ny running sushirestaurant.
I morgen skal der nok laves noget praktisk. Jeg tror, manden forventer hjælp til haven og det stakit, han er ved at male, så det snart kan samles og sættes op, før nattefrosten sætter ind. Jeg vil hellere stene "Reign" :genert:
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf FrøkenM » 20. okt 2017, 16:14

I dag: I dag har jeg brugt på at spise frokost med min mor, min veninde og venindens hjælper på Viktors Madhus. Efter frokost tog min veninde og jeg videre ind til byen og fik byttet hendes Kay Bojesen abe, købt et par julegaver og generelt bare hygget og shoppet lidt. Resten af dagen står på joggingtøj og film i sofaen. En ren hyggedag :love:

I morgen skal jeg ikke noget. Jeg har ikke andre planer end at jeg skal ind og have købt min venindes julegave. Man kan vel lige så godt udnytte at Salling har procenter, men det var lidt svært at få ordnet i dag når hun var med ;)

Søndag skal jeg først til min onkels fødselsdag omkring frokost og senere skal jeg fejre min ekspapapfar og hans søde børns fødselsdage samt min egen (for 3 uger siden) sammen med dem til en omgang aftensmad.

Det bliver en god weekend!
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf twinkle » 20. okt 2017, 16:29

Afslapning og oprydning. Vi overtager hus den 1/11, så det er ved at være på tide at få sorteret osv.
I morgen skal jeg hjem og hygge hos min mor, hvor min lillebror også kommer hjem på besøg. Og ellers skal jeg bare gå og glæde mig til, at jeg kun har fem arbejdsdage tilbage inden barsel :D
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf sigge » 20. okt 2017, 16:58

Så lidt som muligt. :-D I morgen skal jeg klare den ugentlige rengøring, og søndag skulle jeg gerne tage mig sammen til at lave mave-/rygtræning, men ellers skal jeg bare hygge på sofaen med min Robbie Williams biografi og Formel 1.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Pax Romana » 20. okt 2017, 17:07

Lørdag får jeg besøg af min kusine, så vi skal ud og se lidt på København.
Søndag skal vi til frokost hos mine forældre. Senere skal jeg ned træne lidt med en kammerat og så ellers bare hjem på sofaen og flade ud med lidt Netflix.
0
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3853

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf HappyQ » 20. okt 2017, 17:26

Jeg har fødselsdag på søndag, men vi har ikke planlagt noget i år.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Rapfisk » 20. okt 2017, 17:40

I aften: Mad og hygge på sofaen

Lørdag: Bage kage og til tapas og vin med kollegerne

Søndag: Oprydning, rengøring og evt. tømmermænd om formiddagen. Eftermiddag: Generalprøve med koret forud for koncert mandag og onsdag.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Daine » 20. okt 2017, 18:38

Det er de sidste dage i min ferie, så i dag har jeg været en lyntur i Herning for at handle lidt ind, jeg har ryddet op, gjort rent, vasket tøj mv. Og så er jeg blevet 'snigløbet' af min andelsbestyrelse, så jeg åbenbart skal være kasserer efter nytår. Det har betydet en tur i banken i dag også, fordi vi skifter bank og optager lån. Dog ikke noget specielt smertefuldt for mit vedkommende :D

I morgen skal jeg putte længe i sengen, cykle en lang tur og hygge med film hele eftermiddagen. Det skal jeg vist egentlig også søndag :lol: Og læse lidt, ikke at forglemme!



Og Wow, dette var indlæg 8800 :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Frank
Indlæg: 318
Tilmeldt: 16. jun 2017, 09:41
Kort karma: 23
Likede indlæg: 625

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Frank » 20. okt 2017, 18:49

I bilka :tie:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Daine » 20. okt 2017, 18:51

Frank skrev:I bilka :tie:

:kram:

Jeg var der i dag lidt i 11. Det var slemt.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"