Hvad skal du lave i weekenden ?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Lykke » 3. mar 2018, 16:58

Fredag lavede jeg faktisk noget produktivt på mit kommende speciale.
Om aftenen drak manden og jeg en god øl og spise en pose Chips til x-Factor.
I dag har jeg lavet praktiske ting hjemme, bagt en kage, spist kage og været i teateret og se Intet.
I aften skal vi spise en omgang pasta og drikke en flaske vin.
I morgen er programmet åbent. Kunne godt tænke mig at vi skulle på cafe. Men nu må vi se, barnet hoster stadig en del, og spiser endnu ikke rigtigt så meget. Ellers bliver det en hjemmehyggedag. Måske smider jeg en suppe over til frokost og et surdejsbrød i ovnen.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf FrøkenM » 9. mar 2018, 11:21

I dag: Fys, indkøb af fødselsdagsgave til en veninde inden vi skal mødes i aften til drinks og kage et par timer.
I morgen: Se lidt på praktikpladser, ordne praktisk og spise med familien i morgen aften.
Søndag: I bio med min mor og hendes moster. Vi skal se "Så længe jeg lever" og spise flæskesteg hos min mormor bagefter.
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Vixen » 9. mar 2018, 11:50

Vi skal holde navngivningsfest for vores datter i morgen, så i dag skal vi have forberedt det sidste.

Jeg har brugt dagen med at tulle rundt med baby og overvejet, om jeg på nogen måde kan komme til at se frisk ud i morgen - kæft, jeg er træt. :rulle: Mit hår er gået ind i en periode med permanent dårlig hårdag og det tøj, jeg skal have på i morgen, føles sgu ikke lige i skabet.

Men jeg glæder mig til at have familierne samlet, det skal nok blive totalt hyggeligt. Søndag skal vi rydde op og restituere.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Summer » 9. mar 2018, 12:44

Min plan for i dag er, at jeg lige om lidt går i gang med at gøre rent og får ordnet vasketøj. Derefter vil jeg få bagt en kage så vi har noget lækkert til weekenden. :P
Derudover skal jeg lige have handlet ind, men ellers er planen at jeg skal slappe af på sofaen med min dyne og læse min bog.

Resten af weekenden skal der heller ikke rigtigt ske noget. Jeg regner med at gå i gang i morgen med at forberede mit oplæg til den mundtlige eksamen, som er i næste uge. Hvis jeg altså kan få mig sparket i gang. :fløjt:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Daine » 9. mar 2018, 13:52

Se film. Jeg har fundet en større stak frem, som er købt løbende de sidste år, men aldrig blevet set. Nu skal det være :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Myresluger » 9. mar 2018, 13:57

Jeg skal være fugl.. der er risiko for en pelikan :fløjt:
1
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf MissHindenburg » 9. mar 2018, 16:27

Fredags: flade ud på sofaen, jeg får Med stor sandsynlighed selskab af hunden i løbet af aftenen.
Lørdag: aflevere hunden hos svigerforældrene, køre afsted mod sjælland sammen Med kæresten, antropologisk feltstudie ved kastrup (= besøge flyvergrillen sammen Med min kæreste og et vennepar) :lol:. Aftensmaden indtages på Souls kitchen, et sidste besøg inden restauranten lukker :-(
Søndag: retur til jylland m. Stop i korsør, hente hunden og så ellers lade op til at mandagen byder på status på jobbet.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Spjaerten » 9. mar 2018, 16:33

Troede jeg skulle til noget hygge med en håndfuld venner i dag. Men den her forkølelse har slugt alt min energi.
Imorgen: der er inviteret til festivitas, uklart om jeg skal med.....
Søndag: der var ikke planlagt noget.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Spjaerten » 24. mar 2018, 08:44

I går en spontan aftale med et par veninder og lidt brætspil.

I dag påskefrokost med en vennegruppe.

I morgen regner jeg med NADA :lun:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf FrøkenM » 24. mar 2018, 08:53

I går: Burhan G koncert og hygge med bedsteveninden.
I dag og frem til tirsdag: Jeg passer hund hos min tante og onkel der er på forlænget weekend. Jeg regner med at det bliver noget med noget god mad, eksamensopgave, film, bøger og hygge.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Sophies-mor » 24. mar 2018, 09:17

I går: Stille hygge. Gode ribeyes med tilbehør og afslappende aften.
I dag: Træning overstået, senere bowling og måske spisning med gode venner. Fugl, måske?
I morgen: Sandsynligvis brunch. Biograftur med mand og barn, Hulemanden Sten.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Lykke » 24. mar 2018, 09:36

Fredag: ude at spise med en veninde på et veganskspisested. Faktisk overraskende lækkert. Selvom det var lidt rustikt.
Bagefter i teater og se Tændt. Snuppede en øl bagefter.
Lørdag: ud med en veninde på den nye Mikkeller ølbar. Spændende om det er til at komme til for hipstertyper.
Søndag: noget påskehygge. Evt lidt æg i haven til barnet. Ellers afslapning. Måske en tur på biblioteket.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Wizzze » 24. mar 2018, 09:41

Spille computer, se fodbold, æde chips og junk, drikke cola, flyde ud, og generelt lave så lidt seriøst som muligt :love:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf DetSorteCirkus » 24. mar 2018, 11:01

Fredag: Det var sidste arbejdsdag inden ferien, hvor min klasse fik lukket deres temauge om demokrati på en god måde, og ledelsen hyggede om os ansatte med påskeæg og kransekagekonfekt. Eftermiddagen blev brugt på at gøre klar til kombineret fødselsdag og påskefrokost for to veninder, hvilket aftenen så gik med, og pludselig var klokken 2, og jeg havde næsten været oppe i 24 timer :gisp:

Lørdag: Jeg har sovet længe og skal i gang med at rydde op efter i går. Derudover regner jeg med at bruge dagen på at komme lidt videre med mit store oprydningsprojekt i lejligheden akkompagneret af noget podcast. Og så skal jeg ellers bare hygge mig med rester og feriedovenskab.

Søndag: Hjem og se til forældrene, der byder på gammeldags kylling med agurkesalat. Skal hjælpe min mor med at bestille en gave på nettet til hendes faster, der bliver 90 om lidt, og på en tur til en hæveautomat med min far, som har tilbudt at veksle euro gratis for mig. Jeg rejser nemlig til Bruxelles tirsdag morgen.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Studsgaard » 24. mar 2018, 19:21

Igår kom vi på campingpladsen og fik det meste klar.
Idag er det sidste blevet ordnet samt svømmehallen testet.
Imorgen skal vi slappe af og gå en tur i området.
0

Tilbage til "Generelt"