Hvad har du sidst drømt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Badesandalen » 20. okt 2017, 06:05

Noget langt og indviklet der sluttede med at jeg skulle til at danse tango med min onkels ekskone. Godt vækkeuret nåede at ringe. :gisp:
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Nicolait » 22. okt 2017, 06:47

Jeg ville ønske at jeg kunne huske hele sammenhængen i min drøm, men følgende skete:

Jeg diskuterede med nogle mennesker, hvor magnum p.i var en af verdens bedste tv-serier.
Desværre kom min kammerat, higgens fra magnum og jeg til en fest til at lave en joke med en kvinde uden humor, så hun blev rigtig sur på os, så vi måtte flygte hende og hendes håndlangere.
Vi flygtede til et storcenter, hvor wham skulle spille. Jeg var ved at blive opdaget af hende damen, så jeg prøvede at skjule mig som back-up sanger for wham, men george Michael opdagede mig, og sagde at jeg havde ødelagt koncerten, og nu ville han have erstatning.

Jeg flygtede ud af centret med damen, hendes håndlangere og wham efter mig. Uden for centret opdager jeg, at higgens har stjålet Magnums røde Ferrari, som vi kan flygte i.
Desværre opdager magnum os, da vi er inde og tanke, at vi har stjålet hans bil, så nu har vi både damen, hendes håndlangere, wham og magnum efter os.

Vi flygter videre, og støder ind i elefanten jumbo, som netop er blevet solgt til en amerikaner. Vi tror, at jumbo kan redde os med at holde forfølgerne væk, men desværre bliver jumbo ramt af et tog, så amerikaneren vil nu også have erstatning.

Af en eller anden grund mener vi at vores bedste chancer for at klare os, er at hvis vi kan få en flodbølge fra Florida med Michael Jackson i til at ramme Rio de jainero så kan vi klare os. Vi bliver enige om at fordele udgifter ved eventuelle følgeskader fra flodbølgen, således at man skrev et beløb ned på et stykke papir, som først blev afsløret, når alle havde skrevet deres beløb ned. Jeg skrev 400 kr, højeste beløb var 2600 kr.

Vi er så på vej med flodbølgen og har fået en masse med på den. Vi har endda fået enrico iglesias til underholde forrest på flodbølgen.

På et tidspunkt går det op for os at vi nok ikke overlever, hvis vi er forrest, så vi prøver at svømme tilbage.

Men så vågner jeg.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Miss_no_More » 5. nov 2017, 16:33

Jeg drømte forleden, at jeg var hjemme i mit barndomshjem, som er et rækkehus med en lille have til. Naboen holdte havefest og jeg blev uvenner med en kvinde til festen. Derfor forlader jeg festen og vasker tøj istedet.
Tøjet skal så hænge til tørre nederst i naboens have, men jeg er bange for at gå forbi en tiger, der ligger på en solseng :ticks: Inden jeg når ind til naboens have, angriber tigeren nogle af gæsterne og kravler igennem hækken ind til mine forældres have. Vi planlægger at stikke af i bil, indtil tigeren er indfanget.
Jeg er dog træt af at skulle efterlade min mobil og smøger, som ligger på et bord i naboens have og tænker ret meget på, hvordan jeg kan få fat i det :stoned:

Nå, men istedet for at stikke af, ringer jeg til politiet, så de kan hjælpe med tigeren. Min kærestes Samsung mobil er helt vild besværlig og ikke til at finde ud af. Samtidig panikker jeg lidt over, at min far synes det er sjovt at sidde foran vinduet i terrassedøren og kigge ud på tigeren, som nu ligger helt op ad vinduet.
Jeg prøver at forklare ham, at den let kan smadre ruden, hvis den smækker poten på den. Min far tror ikke på det og "den gør jo ikke noget, den er så sød".

Så vågner jeg. Jeg var ret panisk for at få min far i sikkerhed og var helt groggy og forvirret, da jeg vågner. Virkelig underlig drøm :gruble: You can't make that shit up :D
2
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Badesandalen » 6. nov 2017, 09:05

At mine naboer skulle flytte. For anden gang indenfor en måned. Jeg håber lidt at jeg drømmer profetisk, men det er jo ikke til at vide hvem der så flytter ind.
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Tata » 12. nov 2017, 12:50

At jeg lå og røg en cigaret i min seng (det er rigtig mange år siden, jeg holdt op med at ryge, og har aldrig røget i sengen bvadr) og så blev jeg træt og tabte cigaretten og var ved at falde i søvn :shock: total livagtigt, lå døsigt og famlede efter cigaretten, og tænkte jeg skulle finde den og slukke den, og ikke falde i søvn, og så sov jeg :gisp:
1
Timian :lun:
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Maoam » 21. nov 2017, 06:41

Min ørering var gået i stykker, og en jeg kenders kæreste havde hacket Rusland og var på flugt :gruble: :stoned:
1
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 21. nov 2017, 10:30

Jeg lå og prøvede på at sove, men der var en fremmed person ved siden af min seng det blev ved at sætte kakerlakker på mit ansigt.
1
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 22. nov 2017, 06:48

Det var sommer og jeg hang ud og grillede med Tjotalt Åblyst på en plads.
1
...
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Annione » 22. nov 2017, 08:44

Det tør jeg ikke uddybe her. Men det var hååååt :slem:
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Tricolette » 22. nov 2017, 10:20

Jeg skulle passe mine forældres galme hus, imens de var på ferie sydpå. Da jeg (i drømmen) vågner, åbner døren ind til mig helt af sig selv i slowmotion. Jeg får vækket min søn, som af en eller anden grund sover i deres soveværelse, og vi gå fra rum til rum for at se, om der er nogle i huset. Intet mystisk indtil vi kommer ind i stuen, som er halvtom. Der havde åbenbart været indbrud, imens vi sov. Men mest mærkeligt er, at de er kommet ind via altanen = fra haven og op er der næsten 5 meter, og det de havde taget var deres gamle mørke spisebord med store kakler, som vejede et kvart ton og deres gamle slidte hjørnesofa og alle juleplatterne...... Mærkelige indbrudstyve.
Desuden ringede jeg til mine forældre, og 5 minutter senere var min far der - altså ret hurtigt hjem fra en ferie sydpå.... :gruble:
Nok godt at vækkeuret ringede :lol:
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14699

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 22. nov 2017, 14:12

Jeg drømte at min kæreste og jeg besluttede os for at vi skulle have en baby. Og så gik vi ellers i gang - og der skete bare ingenting. Tiden gik ligeså hurtigt som når man ser lang tid gå via en kalender i tegnefilm. Og der skete bare ingenting overhovedet. Til sidst blev vi begge to så kede af det at vi gik fra hinanden.

Derefter skiftede min drøm over til at jeg var i et meget ustabilt tårn udenfor Næstved Stadion (der nu lignede Camp Nou btw) og der var så en der ville sige noget til mig i det her tårn, derfor gik vedkommende ind i tårnet og det væltede ... så jeg døde/vågnede op.

For lige at understrege drøm 1 - så vågnede jeg selvfølgelig med den kraftigste mens jeg har haft i 9 år ... wooo!
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf sigge » 9. mar 2018, 11:46

Jeg drømte i nat, at jeg skulle interviewe Kevin Magnussen, og han var sådan rimeligt flirtende. Det var ret hyggeligt.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18168

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mi55y » 9. mar 2018, 14:13

Jeg er gravid, og drømte at vi havde fået babyen. Men min kæreste blev ved at tabe den på klinkerne, så den til sidst var helt flad i den ene side af ansigtet. :8:
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 9. mar 2018, 16:51

I sidste uge drømte jeg at jeg gik på jorden, og pludselig forsvandt den under mig, og jeg faldt ned i et meget smalt hul langt nede i jorden. Et barn rutsjede ned for at sætte sig på mit ansigt så jeg ikke kunne trække vejret.
1
...
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Badesandalen » 22. mar 2018, 13:01

At jeg mødte min gamle bedste ven igen, han krammede mig og sagde at han savnede mig. Det var virkelig dejligt at være sammen og snakke med ham i drømmen, så nu har jeg savnet ham hele dagen.
0

Tilbage til "Generelt"