Hvad har du sidst drømt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 2. jun 2019, 16:49

Jeg drømte at min stedfar og jeg var ude og grille hos min "eks" der pludselig boede i Vanløse og der blev min cykel stjålet og forsikringen gad ikke dække hvilket min eks og stedfar synes var vældig morsomt.
0
...
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf cola » 20. jun 2019, 03:52

At jeg døde, denne gang dog hverken ved at drukne, eller nogen af de normale måder. Denne gang døde jeg ved at jeg lagde mig ned i sneen, det var så fredfyldt, og roligt, alt var som normalt, jeg blev bare så træt i drømmen, så jeg lagde mig ned for at sove videre, selvom jeg godt vidste det var forkert at gøre. Men et sted i mit baghoved, vidste jeg at der var nogen i nærheden, måske derfor jeg bare faldt i søvn, for det var hvad der skete, igen langsomt, men det sorte kom over mig, og så sluttede drømmen... at jeg så "drømte" videre er noget andet.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mangoness » 5. jul 2019, 14:52

Jeg var i en form for dyrepark, og jeg havde åbenbart gjort et eller andet mod en løve. Den blev hvertfald ved med at jagte mig.

Dyrepasserne sagde, at de huskede godt, og hvis man tidligere havde gjort noget mod dem, så ville de blive ved med at jagte en, når de kunne lugte, at man var i nærheden :panik:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mangoness » 5. jul 2019, 14:55

En anden gang drømte jeg, at mig og nogle andre gik op af en smal trappe. For oven gik vi ind af en dør, og indenfor var der et bur med tiger-unger. En af dyrepasserne (de havde begge hvide kitler på) går så ind i buret.

Udenfor står den anden dyrepasser og to andre. Da tigermor så kommer tilbage, og de prøver at få dyrepasseren ud (det kunne de ikke uden at lukke tiger-mor ud også), så flygtede jeg gennem døren, lukkede den og løb ned af trappen. Det havde jeg ikke lyst til at se :panik:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf sigge » 8. jul 2019, 10:54

Jeg var ude at bade i en bugt/lagune sammen med min kollega M og en anden. Vi talte om årsager til, at vandet var helt roligt inde i lagunen, mens der var store bølger lige udenfor, bl.a. kontinentalsokler og vulkansk aktivitet. Jeg gør så opmærksom på, at det der er ikke almindelige bølger, det er hvaler. Først kan vi kun se et par stykker, og jeg bliver vildt glad og svømmer hen imod dem. Så ser jeg, at det er spækhuggere og trækker mig lidt tilbage igen. Pludselig er der så en stor flok på omkring 30-40 spækhuggere, og de svømmer i en stor klump ind mod stranden, hvor de næsten svømmer sig selv på grund i det lave vand og ligger der og plasker og hyler højt. Inden hele flokken svømmer ud igen, drejer 90° og svømmer direkte mod en anden strand i bunden af lagunen.
Så valgte M og jeg at gå op af vandet (den 3. person var nu væk). Vi sætter os udenfor en opgang til en boligblok, der ligger lige ned til vandet. Op ad væggen er opsat et lille gult lætelt. Først tror vi, det er tomt og vil sætte os derind, men vi ser så, at der sidder 2 små børn derinde og sover. Jeg ser så som en genspejling i en rude, at der går en stor løve rundt nede for enden af blokken. Den virker ikke som sådan truende, men den er på vej i vores retning, og jeg har ikke lyst til at møde den. Så jeg siger i sådan et underspillet lavt og roligt tonefald til M, at der altså kommer en løve og måske skulle vi få os og de to børn indenfor. Han fatter ingenting, og til sidst siger jeg ret hårdt, at vi da for h****** skal ind i opgangen, for der kommer en løve! Og så ringer jeg selv på en tilfældig dørtelefon, mens jeg overvejer, om jeg skal udgive mig for at være reklameomdeler eller postbud for at blive lukket ind, og ender med postbud, da flere gider lukke dem ind. Og så vågnede jeg.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Wizzze » 8. jul 2019, 11:05

Havde en helt vildt mærkelig drøm i weekenden. Jeg skulle på en eller anden måde arrangere en koncert med Elton John og Bruce Springsteen, og Elton var sur over at han sad bag et klaver og ikke kunne være med fremme på scenen, så jeg fik Bowie til at være tredjemand og bindeled mellem de 2 andre, virkelig virkelig mærkelig drøm :stoned:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mangoness » 11. jul 2019, 14:41

Jeg var oppe i et meget faldefærdigt hus. Jeg blev ved med at kravle opad, og folk fulgte efter mig. Der var støvet og rodet. De prøvede også at efterlade mig i det faldefærdige hus.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Andromeda
Indlæg: 315
Tilmeldt: 8. nov 2017, 21:46
Kort karma: 14
Likede indlæg: 458

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Andromeda » 11. jul 2019, 15:16

Jeg drømte i nat at jeg købte billetter til Magic Mike liveshow til min veninde, der snart har fødselsdag. Jeg aner faktisk ikke lige hvad jeg skal købe til hende i virkeligheden. Jeg nævnte det for sjov, da jeg så reklamer for showet, men hun lød ikke super begejstret, så jeg tror lige jeg overvejer det lidt mere :D
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 16. jul 2019, 08:06

Jeg sad og pillede i et sår på knæet, og rev lidt skorpe af og så lidt mere. Efter noget tid gik det op for mig at jeg sad og hev lunser af mit kød af benet og at jeg havde pillet så meget af af mit knæ var et stort hul der bulede ind af og indtil knoglen.
Jeg blev rimelig nervøs og det begyndte at føles ubehageligt og det prøvede jeg at fortælle andre, men ingen synes at situationen var alvorlig nok til at jeg skulle handle på det, næ jeg skulle bare tage mig sammen og lade være med at pive.
0
...
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf dgd2007 » 7. aug 2019, 12:34

Jeg havde faktisk en debat-relateret drøm! :fløjt:

Jeg drømte at jeg mødte Paint - og pjattede med at der nu hvilede et stort ansvar på hans skuldre. Tidligere var det ham og Dmitra der postede morsomme billeder ved nattetide, men mens hun er væk, hænger det hele på ham!

Så sagde han noget indforstået/kryptisk om en "Peter" et-eller-andet, og jeg spurgte om han mente Dmitra optrådte under et nyt navn? Så blev han endnu mere kryptisk og skyndte sig videre. :lol:
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf cola » 7. aug 2019, 12:41

Jeg drømte en drøm om Robin Williams, den var faktisk ret god, også selvom den ikke findes og han er død, så var den ret god. I drømmen vidste jeg godt han er død, så undrede mig over filmen, for jeg blev også ved med at tænke, den findes ikke, men den er nu ret god :-)
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 7. aug 2019, 20:58

Jeg var på date på en indendørs legeplads med en flirt :stoned: :wacko: Og da vi skal gå kan jeg ikke finde mine sko, og jeg leder og leder men finder dem ikke og min flirt begynder at blive irriteret over at det tager lang tid, så jeg vælger at gå uden. Da vi kommer ud kan jeg ikke huske hvor jeg har stillet min cykel og den er ikke ved nogen af de mange cykelstativer der er over det hele. Da jeg lige har fået en ny cykel fra forsikrings penge vidste jeg godt at forsikringen ikke ville dække, men min flirt kunne ikke forstå at jeg var trist han synes bare det var dumt at jeg var så langsom.
0
...
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21830

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Purple Haze » 8. aug 2019, 05:30

Havde lånt en kæmpe lidt “interessant” lejlighed, og skulle holde stor fest der.
Aftenen før festen vælter det så ind med gæsterne der er kommet for at hjælpe med at gøre klar. Jeg synes jeg har styr på det, at de roder det hele til og vil egentlig bare gerne have de går, så jeg kan komme i seng.
Men jeg farer rundt og prøver at få folk til at lave noget fornuftigt.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Ado » 8. aug 2019, 06:51

At jeg lå i en tandlægestol, hvor der var en kæmpe hovedpude, og hvor der lå to andre patienter i fodenden.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Primerose » 8. aug 2019, 07:27

At jeg var en del af en apokalyptisk verden, hvor vi skulle finde tøj, mad osv rundt omkring i ren Walking Dead-stil. Heldigvis uden zombierne.
Det har jeg faktisk drømt forskellige variationer af nogle gange her på det sidste. De plejer at være ret spændende, de drømme. Lidt som at se en film.

Inden da drømte jeg noget hvor min kæreste havde slået op med mig, og jeg havde bare sådan en dyb følelse af ulykkelighed. Jeg blev så lettet da jeg vågnede, drejede hovedet, og så lå han der og sov ved min side...
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.

Tilbage til "Generelt"