Hvad har du sidst drømt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Joe » 30. mar 2017, 16:48

Spjaerten skrev:
Joe skrev:Jeg skulle bruge en freelancejournalist til at lave nogle artikler for mig, og derfor fangede jeg min dværghamster Kati (som i virkeligheden snart har været død i et år) og puttede hende ind i hendes bur, så vi kunne tale om den freelanceopgave, som hun jo skulle løse. I buret var også min brors i virkeligheden forlængst afdøde dværghamster Basse, og jeg var lidt spændt på, om de to kunne med hinanden, så skulle holde øje. Det gik fint, indtil jeg opdagede at der var et langt større dyr i buret, sådan rotteagtigt på en tegneserieagtig måde. Og så skulle jeg jo have det ud.

Jeg har aldrig oplevet noget, der giver så mange stressdrømme som de fire år, jeg var dværghamsterejer. Mit næste dyr skal være mindre stressende.


Tænkte lige FTW Joe - havde ikke opdaget jeg var i drømmetråden :lol:


Altså jeg giver ikke altid særligt meget mening. Men alligevel lidt mere end når jeg drømmer.
1
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Novella » 30. mar 2017, 17:07

At jeg knaldede ret grundigt med en noget rockeragtig type i min perifere omgangskreds. Omgivet af noget palmer og tropesol.

:genert:
1
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Badesandalen » 10. maj 2017, 05:53

Jeg drømte at der var kommet store, aggressivt-udseende aliens herned som vi gik ud fra ville kolonisere Jorden og enten slå os ihjel eller tage os som slaver. Det viste sig så at der var udbrudt en alvorlig sygdom som størstedelen allerede havde og som ville udrydde os alle, og ingen vidste at den overhovedet eksisterede, bortset fra de der aliens der havde set det fra rummet og var kommet for at hjælpe os.

Mine drømme er for det meste helt enormt virkelighedstro, så denne var meget mere spændende. :D
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 10. maj 2017, 08:51

Jeg ville holde poolparty og det var enormt vigtigt for mig at have en person i omgangskredsen med som jeg finder enormt usympatisk og ucharmerende med. Jeg vidste godt at min kæreste ikke ville gide et poolparty med ham den bekendte, så jeg lagde festen en dag min kæreste skulle noget andet.
Det ender så med at min kæreste kommer hjem midt i festen, og er sur over at jeg holder en fed fest uden ham, og jeg bliver nødt til at bruge hele min fest på at gemme ham den bekendte afvejen. Det var en lorte fest.
1
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 17. maj 2017, 10:09

Jeg havde låst mig ude, uden min mobil og jeg skulle ringe til min mor det havde ekstranøglen. Jeg finder en dame og spørger om jeg må låne hendes telefon, det må jeg gerne men hun har kun en fastnet telefon så jeg bliver nødt til at gå med hjem til hende.
Det viser sig at hun bor med sin familie af tykke, gamle behårede naturister der var i gang med at spise eftermiddagskage.
Hun viser mig telefonen som ligner en helt almindelig telefon, men det var det ikke, de tal der stod på knappen var ikke de tal der kom på skærmen når mam trykkede, de faktiske tal var hulter til bulter. Det føltes som om jeg var der i mange timer, og jeg nåede aldrig at få tastet det rigtige nummer ind før jeg vågnede.
0
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. maj 2017, 18:16

Jeg drømte at jeg pillede en hård tingest ud af mit øre, formen var som en aflang nød. Jeg knækkede skalden på den og indeni lå et lille bitte guldarmbånd :forvirret2:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. maj 2017, 18:20

LadyFox skrev: de tal der stod på knappen var ikke de tal der kom på skærmen når mam trykkede, de faktiske tal var hulter til bulter. Det føltes som om jeg var der i mange timer, og jeg nåede aldrig at få tastet det rigtige nummer ind før jeg vågnede.


Den del drømmer jeg også tit. Står midt i en krise/nødsituation og så vil telefonen bare slet ikke opføre sig ordentligt, ofte fordi den er så gammel at den er med drejeskive og min finger smutter ud af de huller i skiven, eller sidder fast osv. Mega frustrerende.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf paint » 18. maj 2017, 18:26

LadyFox skrev:Jeg havde låst mig ude, uden min mobil og jeg skulle ringe til min mor det havde ekstranøglen. Jeg finder en dame og spørger om jeg må låne hendes telefon, det må jeg gerne men hun har kun en fastnet telefon så jeg bliver nødt til at gå med hjem til hende.
Det viser sig at hun bor med sin familie af tykke, gamle behårede naturister der var i gang med at spise eftermiddagskage.
Hun viser mig telefonen som ligner en helt almindelig telefon, men det var det ikke, de tal der stod på knappen var ikke de tal der kom på skærmen når mam trykkede, de faktiske tal var hulter til bulter. Det føltes som om jeg var der i mange timer, og jeg nåede aldrig at få tastet det rigtige nummer ind før jeg vågnede.


Hahaha. Man siger ofte at drømme, har en såkaldt 'dagsrest'. Dvs. ét eller andet man har oplevet, som drømmen arbejder/digter videre på. Men dén type familie du beskriver der, må være (forhåbentlig) forholdsvis sjældne. :-D
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5558

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Luffegås » 14. jun 2017, 05:50

Jeg har lige drømt jeg var medlem af det danske kongehus, og vi skulle holde royal-kom-sammen med alle de andre landes kongelige. Det var skønt vejr, og rigtig fætter-kusine-fest-stemning :) Med nye billeder taget hvor de kongelige for 100 år siden har fået taget billeder, masser af søde mennesker, men der var en prins af berleburg eller noget der lagde an på mig, ikke noget galt i det, men jeg havde jo en anden.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 88
Likede indlæg: 902

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Jydepigen » 14. jun 2017, 08:05

I går drømte jeg at jeg havde indbrud igen i min lejlighed. De havde snuppet alle værdifulde ting - og så skulle jeg starte forfra igen.

I nat drømte jeg at jeg var i en kælder med noget af min familie, hvor det blev oversvømmet. Min mor var alt for langsom til at komme op, selvom jeg virkelig advarede hende og prøvede at hjælpe. Pludselig kom et kæmpe skyl ned ad trappen, mens vi var på vej op, hvilket maste os ned i kælderen igen. Så vågnede jeg....

Virkelig nogle nætter, hvor jeg ikke føler at jeg har sovet særlig godt, og vågnet med ubehag i krop og sind :/
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4932
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7924

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Nicolait » 14. jun 2017, 08:33

At jeg først skulle kommentere fodboldkampe fra den engelske liga. Det gik som sådan meget godt. Efterfølgende skulle jeg kommentere håndboldslutrunde. Det gik mindre godt, og i et panisk øjeblik, som skulle udfyldes med musik, kom jeg til at spille Pet shop boys' version af "go West".
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Venus222 » 14. jun 2017, 20:29

At jeg havde en affære med Donald Trump. :panik: Jeg vågnede med et intenst behov for at desinficere min hjerne. :tie:
5
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Badesandalen » 16. jun 2017, 09:32

At min mand var ude og spise ribs med Patrick Stewart og Ian McKellen. Det var i en bar der også serverer mad, så de havde både sådan nogle lave sofa-puffer og almindelige borde og stole. På trods af at de vidste de skulle have ribs, ville Patrick Stewart absolut sidde på de der puffer, så det endte med at de lå halvt ned og spiste ribs. :stoned:
4
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19616

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Animi » 18. jun 2017, 19:29

Nu skal I høre om min utrolig kedelig drøm - det er helt vildt at min underbevidsthed, der kan gøre alt muligt, vælger at drømme så trivielt :lol: .

Jeg var i Netto og skulle købe et nyt brusehoved. De havde dog ikke det brusehoved til 50kr som jeg havde set, de havde kun et helt sæt med stang også til 99kr. Jeg må derfor tage det, og går efterfølgende lidt rundt i Netto. Der, gemt bag andre varer, ser jeg et helt parti af de brusehoveder til 50kr jeg havde ledt efter.
Og så vågnede jeg.
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 29. jun 2017, 10:01

Jeg mødte nogle fyre i toget som jeg faldt i snak med, jeg begyndte så at snave med den ene af dem. Han viste sig at være 14 år gammel så det holdt jeg op med. Så begyndte jeg at snave med hans ven - men denne gang valgte jeg at undlade at spørge om alder for så var det jo ikke forkert. :shock:
3
...

Tilbage til "Generelt"