Hvad har du sidst drømt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mi55y » 11. mar 2016, 12:21

Inspireret af en nat fyldt med mærkelige drømme...

Først drømmer jeg, at jeg er oppe for at tisse. Min kæreste kommer så og spørger hvad jeg laver. Selvom jeg svarer, at jeg tisser, så er han overbevist om, at jeg vil have sex. Så jeg sidder og forsøger at tisse mens han kravler rundt på mig for at have sex. :forvirret2:

Så drømmer jeg, at Mr. Anderson fra the Matrix har overtaget Angela Merkels job, fordi hun er blevet sprunget i luften.

Dernæst drømmer jeg, at jeg er kommet til skade med mine ben og derfor ikke kan bevæge mig. To unge drenge kommer så forbi og ser, at jeg er hjælpeløs og begynder at grave i mine skinneben. Til sidst er de helt udhulede og man kan se ind til knoglerne... :puke:

Hvad har du sidst drømt?
4
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Guldfisk » 11. mar 2016, 12:29

Jeg drømte, at jeg skulle på lejrskole eller noget lignende.
Vi dør så alle sammen på vejen, men fortsætter turen som spøgelser.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Rapfisk » 11. mar 2016, 12:32

Jeg har også haft en drømmerig nat, og dette er nok mindst tre-fire drømme, som på én eller anden måde er kædet sammen i min hjerne.

Jeg drømte, at den kollega, jeg flirter med, gav mig billetter til World Press Photo-udstillingen. En stak billetter, faktisk, for der var også til mine tre børn (jeg har ikke nogen i virkeligheden...) og til ét af hans :rulle: Vi var der vist nok alle sammen, men bagefter var det kun os, og så droppede han mig ved at sige, at vi ikke kunne følges til Amager, hvor jeg skulle aflevere nogle nøgler i en nøglering med en stor fugl dækket af blåt glimmer på KUA (hvor jeg ikke har været, siden jeg studerede derude for mere end ti år siden).

Jo, min hjerne har været på overarbejde...
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Sevii » 11. mar 2016, 13:21

At jeg igen havde brugt al min data op på min mobil. Nøj, hvor blev jeg vred og jeg kunne simpelthen ikke lade være med også at blive ærgelig, fordi det gav ikke mening da jeg lige havde betalt. Det er åbenbart et vaskeægte mareridt for mig. :stoned:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 11. mar 2016, 13:38

Jeg drømte jeg havde sex med Cain fra dette års Paradise Hotel. Det var helt okay synes jeg i min drøm.
0
...
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Studsgaard » 11. mar 2016, 13:39

Den her tråd kommer jeg til at syntes om. Så kan jeg more mig over andre også drømmer sære ting, så er det ikke kun mig. Jeg plejer at have mystiske drømme, men jeg skal gerne fortælle dem til nogen eller bevidst kæmpe for at huske dem, eller glemmer jeg dem hurtigt.
0
Brugeravatar
.s.
Indlæg: 28
Tilmeldt: 6. mar 2016, 16:47
Kort karma: 5
Likede indlæg: 44

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf .s. » 11. mar 2016, 21:31

Jeg drømte om min gamle hest Charmeur. Han var glad og ung, nu er han 19 år gammel, så jeg håber ikke, jeg drømte om ham, fordi han er død. Jeg må lige finde ud af, om han stadig er i live og har det godt. Da jeg vågnede var jeg bare rigtig glad og varm indeni. Det er skønt at se sine gamle "kæle"dyr i drømmenes verden.
2
Brugeravatar
Tutter27
Indlæg: 341
Tilmeldt: 13. jan 2016, 17:47
Kort karma: 32
Likede indlæg: 801

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Tutter27 » 11. mar 2016, 22:08

Jeg drømte at der var noget galt med mit ene øje og det skulle fjernes, men det vidste jeg godt så jeg var ikke angst i drømmen....

Sidste år havde jeg er uheld med en giftig syre på arbejdet, syren går ind og opløser knoglen. Efter det drømte jeg at alt huden faldt af hænderne og store kødstykker faldt af og knoglerne stak bare op fra håndleddene FØJ det var gusten.
0
Brugeravatar
.s.
Indlæg: 28
Tilmeldt: 6. mar 2016, 16:47
Kort karma: 5
Likede indlæg: 44

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf .s. » 12. mar 2016, 14:37

I nat drømte jeg, jeg spillede Civerlization V i virkeligheden imod insekterne. Da jeg nåede til at lave museer bankede det på døren til mit kontroltårn, så kom der en biomekanisk mand ind. Han var lavet af små insekter, og jeg prøvede at smadre ham med alverdens ting og sager, men han ville bare ikke dø. Det var vildt ulækkert!
1
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mi55y » 23. mar 2016, 08:01

Jeg kan huske to drømme fra i nat.

Den ene var inspireret af, at min bil blev overskidt af måger på arbejdet i går, så den foregik på en tankstation, hvor jeg skulle bruge noget vand og en børste. Pigen, der stod bag kassen, fandt en spand vand til mig ude bagved. Men da jeg begyndte at hælde vand udover bilen, så begyndte lakken at skalle af. Hun var kommet til at give mig noget helt andet end vand...

Den næste drøm var en debatkomsammen, der blev holdt privat. En af pigerne (ikke en jeg kunne genkende, hun havde sort page) forsøgte at kysse mig og mente helt sikkert ikke, at min kæreste ville have noget imod det. Min kæreste kom så og overnattede, og midt om natten vækker han mig, fordi han vil have sex - mens alle andre ligger og sover. Det her sex går så åbenbart ud på, at han dickslapper mig på brystet og i fjæset og vender sig og sover videre... :gruble: Om morgenen finder jeg ud af, at halvdelen af selskabet har siddet vågne ude på terassen og har set det hele gennem vinduet.

:stoned: :lol:
3
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 23. mar 2016, 08:18

Jeg drømte jeg skulle købe grønsager. Men alle grønsagerne var mærkelige, enten var de bløde som skumgummi, eller også var de den forkerte farve inden i - eller andet. Og jeg rendte så rundt i de forskellige butikker, men det var det samme alle steder.
0
...
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mumifar » 24. mar 2016, 02:16

Drømte at jeg sad til en eller anden forelæsning. Albert Einstein sad som studerende et par pladser fra mig, og jeg tænkte at han da egentlig var meget nede på jorden
1
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf HappyPaww » 24. mar 2016, 08:36

I forgårs drømte jeg to ret nederen drømme:

1. Jeg opdagede at min kæreste havde en eller anden dating profil, og han var super nedladende og ond omkring det, da jeg konfronterede ham :(

2. Jeg blev fyret fra jobbet, hvor min hed stak mig et håndskrevet brev om at jeg var for sjusket med mit stempel, og der kom sværte uden for felterne og på tastaturet :stoned: :lol:
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Sangius » 24. mar 2016, 10:36

Jeg havde den mærkeligste drøm. På sådan en klam måde.

Drømte at jeg blev parteret levende af en eller anden udefinerbar mand. Han saver først min arm af, og derefter mit ben, hvor han sådan må smutte knoglen af, lige som når man piller en kylling :nerve:
Der er bare blod alle vegne, i denne drøm!
Jeg får så overtalt ham til at stoppe, og han bærer mig op på et værelse, og ligger mig på gulvet ved siden af sengen. Så ligger han sig ned ved siden af mig, og så putter vi. Rigtig hyggeligt.

En god del af mine kollegaer mener, at jeg burde finde en plads på den lukkede. :stoned:
3
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Guilded_Lily » 24. mar 2016, 11:28

I nat drømte jeg igen-igen om min mor. Denne gang var hun vågnet i sin kiste og havde på én eller anden måde fået den åbnet og gravet sig fri. Og så kan jeg egentlig ikke huske så meget, andet end hun lavede sin fantastiske lammekølle til mig, min mand og børn, mine søskende og en flok af mine elever - det var/er jo påske...

Min mor har været død i lige knapt to år siden og blev brændt og begravet i urne...
0

Tilbage til "Generelt"