Hvad har du sidst drømt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18168

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mi55y » 16. nov 2016, 08:40

LadyFox skrev:For nogle dage siden drømte jeg at jeg havde fået lus. Først så kæmmede jeg mig, men de forsvandt ikke. Så købte jeg en lusekur som heller ikke hjalp. Så gik jeg på google og søgte på husmor råd, og jeg endte med at hælde alle mulige mærkelige ting i håret uden det hjalp.
Det var blandt andet havregrød, mælk, ketchup og kokasse. :shock:


Det minder mig om en tilbagevendende drøm, jeg havde som ung, da jeg stadig boede hjemme, og mine mindre søskende ofte havde lus med hjem. Jeg drømte ofte, at jeg havde lus og holdte dem som kæledyr, så jeg var panisk angst for, at andre skulle opdage dem i mit hår og kræve, at jeg fjernede dem :stoned: :lol:
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 16. nov 2016, 08:41

Mi55y skrev:
LadyFox skrev:For nogle dage siden drømte jeg at jeg havde fået lus. Først så kæmmede jeg mig, men de forsvandt ikke. Så købte jeg en lusekur som heller ikke hjalp. Så gik jeg på google og søgte på husmor råd, og jeg endte med at hælde alle mulige mærkelige ting i håret uden det hjalp.
Det var blandt andet havregrød, mælk, ketchup og kokasse. :shock:


Det minder mig om en tilbagevendende drøm, jeg havde som ung, da jeg stadig boede hjemme, og mine mindre søskende ofte havde lus med hjem. Jeg drømte ofte, at jeg havde lus og holdte dem som kæledyr, så jeg var panisk angst for, at andre skulle opdage dem i mit hår og kræve, at jeg fjernede dem :stoned: :lol:

Det er sødt, på en creepy måde.
1
...
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf girl_beat » 16. nov 2016, 10:23

Jeg drømte i nat, at min mand var med mig på arbejde som praktikant. Det var meningen, at han skulle følges med mig rundt, men han blev ved med at løbe ned i IT-afdelingen for liiiiige at løse nogen af deres udfordringer :lol:

*gift med IT-nørd*
3
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 20. nov 2016, 11:14

Jeg var en moderne indianer, i en indanerfamilie - jeg havde en storebror, som var blevet uvenner med sin bedste ven der kom fra en anden indianer familie der havde været vores familievenner i mange generationer. Min storebrors uvenskab med vennen havde startet en strid i mellem de to familier som så de hele tiden prøvede at slå hinanden ihjel - så min bror og jeg brugte meget tid på at gemme os. Min brors ven kom få over og ville have våbenhvile hvilket min bror gik med til, og så gik vi alle tre ud på en mark for at snakke og så stak vennen et spyd igennem min brors hjerte så han døde.
0
...
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Animi » 20. nov 2016, 23:40

Jeg drømte i nat at min ekskæreste som jeg var sammen med for nogen år siden, og hans nuværende kæreste, åbenbart havde lejet et værelse hos mig. Jeg havde dog glemt at tømme værelset for mine møbler, hvilket jeg var meget flov over fordi de så havde været nødt til selv at bære alle mine møblet ud i gården.
Min ekskæreste var åbenbart meget sur over det og nægtede derfor at tale med min. Jeg belærte derfor om at man ikke kunne leje et værelse hos en, uden i det mindste at sige godmorgen.

:stoned:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Muddi
Indlæg: 3431
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Muddi » 15. dec 2016, 05:55

Jeg drømte, at jeg ankom til mit hotel i New York - uden Sigge, vi rejste åbenbart hver for sig. Jeg bliver af en tjener fulgt op på mit værelse, hvor Sigge så sidder med to veninder og den enes kæreste. Der er helt vildt god udsigt fra værelset, men vi bor åbenbart på Times Sqare, for lige uden for det ene vindue, er en kæmpe blinkende lysreklame, der reklamerer for Mc Donalds.
Jeg går ned i hotellets restaurent, og finder min tidligere gå-forening :stoned: Og buffeten i restauranten er helt tom, selvom der er masser af mennesker
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 15. dec 2016, 09:49

Min "kæreste" og jeg skulle købe nogle karameller på karamelleriet i julegave, og vi fik en masse bland-selv-slik med gratis ved siden af. Jeg var mægtig glad for jeg havde lyst til slik, men min "kæreste" ville give det til sin mors nisseven :stoned: Og han var slet ikke til at hugge eller stikke i, og mine argumenter omkring at jeg havde betalt, så jeg bestemte virkede slet ikke, så han endte med at tage slikket og gå, mens jeg satte mig foran butikken og græd.
1
...
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Animi » 15. dec 2016, 10:03

Drømte endnu engang om min ekskæreste jeg var sammen med for nogen år siden :gruble:
Denne gang drømte jeg at min søster fortalte at hun havde talt med en pige, hvis kæreste åbenbart havde begået selvmord. Jeg finder så ud af at pigen hun har snakket med, er min eks nuværende kæreste, så det betød at det var min eks der var død.
Jeg finder så ud af at alle åbenbart har vidst at han var død - også dem jeg kender, men som ikke kender ham - og alle udover mig har været til hans begravelse, uden at fortælle mig det. Hvilket jeg var meget vred over.

:stoned:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 2. jan 2017, 08:45

Jeg var sammen med nogle andre ude et sted med bjerge, og bakker og badesøer med det smukkeste lyseblå vand, og vi bader og hygger os, da vi skal gå følger vi en sti som går langs en lille å der går ned til den sø vi lige har været i. Pludselig opdager jeg at der ligger døde kæledyr hele vejen mellem stien og åen. Først en tamrotte, så en mops, så nogle andre hunde, og en kat og en kanin osv.
Det var temmelig ubehageligt.
0
...
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Spjaerten » 2. jan 2017, 10:02

Jeg så musikåret 2016 i fredags. Natten til lørdag drømte jeg at Liss (bandet) optog musikvideo nede i vores gård. Vi havde åbenbart vildt udstyr i form af kæmpe trampolin og skateboard ramper mm.
:lol:
0
Tryk på * :slem:
Muddi
Indlæg: 3431
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Muddi » 20. jan 2017, 06:41

Jeg drømte i nat at jeg gik fra Viborg til Herning kun iført shorts og en fremmed hættetrøje, for at aflevere hættetrøjen til dens ejermand, som åbenbart boede i Herning. Det var sidst på eftermiddagen, og det nåede at blive mørkt inden jeg nåede frem. Men pludselig stod jeg inden midt i Herning, selvom jeg sekundet før gik på landevejen. Nå, jeg kendte åbenbart en i Herning, som jeg besøgte. Jeg var lidt i panik over, at jeg skulle nå at finde hættetrøjens ejer, inden den sidste bus gik hjem igen. Prøvede så at lave et opslag på Facebook på en eller anden datingside :stoned: Det ender med at jeg får lov til at sove hos min bekendte
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Fillie » 21. jan 2017, 14:54

Jeg drømte, at jeg var med metroen og stod og snuste til en fremmed mands arm. :8:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 21. jan 2017, 15:00

Jeg drømte at jeg skulle med bussen og da jeg skulle betale for billetten fik jeg lavet noget rod så alle mønterne lå blandet i de forkerte huller - jeg prøvede så at rette op på det hvor det endte med at halveden af alle mønterne landede på gulvet, og resten lå mere forkert end før. Jeg biksede med at få styr på det, og buschaufføren begyndte at stresse for at komme videre i teksten. Det endte med at han sagde at jeg bare kunne tage mønterne og betalingsystemet med hjem og få det i orden igen, så ville han komme forbi efter pengene når han havde fået fri. I min drøm var jeg meget betænkelig ved det - hvad nu hvis jeg kom til at smide nogle af pengene væk?
2
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 22. jan 2017, 08:01

Smiling_Goat skrev:Jeg drømte, at jeg lå og sov ved siden af min kæreste, da han pludselig begyndte at blive freaky med en mannequin. Han havde gang i rimelig vild sex ved siden af mig, og jeg lå bare og var irriteret, mens Howard Wollowitz fra The Big Bang Theory stod og kiggede på mens han onanerede...

I don't even :nerve:

:shock: :panik:
Det lyder skrækkeligt :nerve:
0
...
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Joe » 22. jan 2017, 22:54

Jeg havde en ret heftig drømmeaktivitet i nat. Men den sjoveste handlede om at jeg skulle til matematikeksamen, men som udgangspunkt for eksamen skulle vi komme med alle de matematikafleveringer, vi havde lavet hele året. Og det var et problem, for jeg havde ikke lavet en eneste. Så det var temmeligt stressende.

Til sommer er det ni siden jeg blev student, og dermed ni år siden jeg stoppede med at have matematik for (forhåbentlig) good. Men drømmen om matematikeksamen er tilbagevendende. Og detaljen med afleveringer er ægte - jeg lavede ikke en eneste matematikaflevering i hele 3.G.

Ðet er egentlig skægt med der tilbagevendende drømme. Min anden handler om min ekskæreste, også med næsten samme handling hver gang.
0

Tilbage til "Generelt"