Hvad har du fået nok af?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Misantropen » 14. nov 2019, 22:06

zembra1986 skrev:Bh'er! Alle slags! Jeg er så tæt på at droppe dem og skide hul i hvad omverden må tænke (hvorfor skal man også dikteres til at gå med det bras?)

Jeg synes de alle strammer og som en der lider af kronisk angst, så er det min personlige erfaring at de forværre min angst eller opfattelsen af den i hvert fald.

Jeg synes også bh'er er irriterende! De klør, gnaver, giver varmeknopper og kan føles lettere klaustrofobisk. Jeg har ikke brugt dem med bøjler i flere år og foretrækker helst nogen uden syninger.

Min barm er desværre for stor til at det er rart at gå helt uden støtte, men når jeg bare er herhjemme bruger jeg en stram top/undertrøje i uld eller bomuld. Kunne det være en mulighed for dig? Fx en tubetop, yogatop eller crop top.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf zembra1986 » 14. nov 2019, 22:19

Misantropen skrev:
zembra1986 skrev:Bh'er! Alle slags! Jeg er så tæt på at droppe dem og skide hul i hvad omverden må tænke (hvorfor skal man også dikteres til at gå med det bras?)

Jeg synes de alle strammer og som en der lider af kronisk angst, så er det min personlige erfaring at de forværre min angst eller opfattelsen af den i hvert fald.

Jeg synes også bh'er er irriterende! De klør, gnaver, giver varmeknopper og kan føles lettere klaustrofobisk. Jeg har ikke brugt dem med bøjler i flere år og foretrækker helst nogen uden syninger.

Min barm er desværre for stor til at det er rart at gå helt uden støtte, men når jeg bare er herhjemme bruger jeg en stram top/undertrøje i uld eller bomuld. Kunne det være en mulighed for dig? Fx en tubetop, yogatop eller crop top.


Det vil jeg da prøve :) Jeg har både prøvet bh'er med og uden bøjle, de der helt tynde stof/blonde bh'er uden hægter og sports bh'er, resultatet er det samme: det strammer og presser om brystkassen og giver mig sådan en trykken i brystet, som føles fuldstændig som min angst gør.

Jeg har heldigvis en forholdsvis nedtonet barm. Altså jeg bruger en E skål, men det er bare fordi mine bryster er ret brede hvis man kan sige det sådan........Men de sidder jo ikke helt der hvor de sad for 10 år siden, og det er nok den primære "gripe" jeg har med at skulle være bh løs :genert: Og så forbander jeg lidt mig selv og feministen kommer frem i mig og bliver sådan "det er for helvede naturligt de drager mere og mere syd på, og det er sgu medierne der giver et forskruet billede af hvor spændt op sådan et par babbelutter skal sidde og op i røven med det.....jeg vil bare være mig selv!, NÅ" :D
3
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Prosperity74 » 14. nov 2019, 23:07

Fødemiddel allergi :sur:
0
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7757
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11471

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Kerrigan » 15. nov 2019, 08:11

zembra1986 skrev:Bh'er! Alle slags! Jeg er så tæt på at droppe dem og skide hul i hvad omverden må tænke (hvorfor skal man også dikteres til at gå med det bras?)

Jeg synes de alle strammer og som en der lider af kronisk angst, så er det min personlige erfaring at de forværre min angst eller opfattelsen af den i hvert fald.

Jeg kom til at tænke på dig, da jeg så denne tegneserie i nat.

Før jeg blev gravid, havde jeg noget mindre bryster og gik jævnligt uden BH i offentligheden. Fordi det var en nice følelse, og fordi jeg måske bare har nået en alder hvor jeg er jævnt ligeglad med om folk ser at jeg har hængebryster.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. nov 2019, 19:37

De evigt tilbagevendende historier om Suzanne Brøggers vilde sexliv. Jeg troede egentlig at nu var de passé, men nej.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Mangoness » 18. nov 2019, 09:33

zembra1986 skrev:
Misantropen skrev:
zembra1986 skrev:Bh'er! Alle slags! Jeg er så tæt på at droppe dem og skide hul i hvad omverden må tænke (hvorfor skal man også dikteres til at gå med det bras?)

Jeg synes de alle strammer og som en der lider af kronisk angst, så er det min personlige erfaring at de forværre min angst eller opfattelsen af den i hvert fald.

Jeg synes også bh'er er irriterende! De klør, gnaver, giver varmeknopper og kan føles lettere klaustrofobisk. Jeg har ikke brugt dem med bøjler i flere år og foretrækker helst nogen uden syninger.

Min barm er desværre for stor til at det er rart at gå helt uden støtte, men når jeg bare er herhjemme bruger jeg en stram top/undertrøje i uld eller bomuld. Kunne det være en mulighed for dig? Fx en tubetop, yogatop eller crop top.


Det vil jeg da prøve :) Jeg har både prøvet bh'er med og uden bøjle, de der helt tynde stof/blonde bh'er uden hægter og sports bh'er, resultatet er det samme: det strammer og presser om brystkassen og giver mig sådan en trykken i brystet, som føles fuldstændig som min angst gør.

Jeg har heldigvis en forholdsvis nedtonet barm. Altså jeg bruger en E skål, men det er bare fordi mine bryster er ret brede hvis man kan sige det sådan........Men de sidder jo ikke helt der hvor de sad for 10 år siden, og det er nok den primære "gripe" jeg har med at skulle være bh løs :genert: Og så forbander jeg lidt mig selv og feministen kommer frem i mig og bliver sådan "det er for helvede naturligt de drager mere og mere syd på, og det er sgu medierne der giver et forskruet billede af hvor spændt op sådan et par babbelutter skal sidde og op i røven med det.....jeg vil bare være mig selv!, NÅ" :D


Har du prøvet sloggi's zero feel serie? :)

http://dk.sloggi.com/kvinder/labels/zer ... 20stropper

Jeg er selv glad for denne:
http://dk.sloggi.com/t-shirt-top/sloggi ... 0004_Black
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf MOGA » 18. nov 2019, 19:19

Kønsdebatten. Shit, jeg er træt af den. Biologisk set er du enten dreng eller pige. Hvis du føler dig som noget andet, så fint, men det behøver resten af verden vel ikke at indrette sig efter.
16
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. maj 2020, 10:00

Berlingskes (og sikkert andre onlineavisers) såkaldte "Live blog" - Jeg synes det er en utroligt rodet og irriterende måde at præsentere nyheder på.
11
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 12. maj 2020, 08:24

At sidde med næsen i mobilen konstant.
I går slettede jeg flere profiler på bl.a Instagram og LinkedIn, og ryddede ud i alle mulige apps.
På Facebook har jeg meldt mig ud af et hav af grupper og sat resten på ignorer, så jeg ikke modtager alle mulige notifikationer.
I min mail er jeg i fuld gang med at afmelde alle nyhedsbreve der kommer ind.
Håber jeg kan begynde at bruge min tid på noget mere fornuftigt nu hvor min mobil gerne skulle blive mere stille.
Måske endda finde ro til at læse igen.
4
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Ado » 12. maj 2020, 08:38

Brok hver gang der har været pressemøde. Hvorfor dit, hvorfor dat, hvad med dem, hvad med os, hvorfor må de, hvornår må vi? Osv osv. Jeg er sikker på, at alle gør alt det bedste de kan. Og nej, det er ikke muligt, at Mette F. , Brostrøm eller nogen af de andre kan svinge en tryllestav. Verden er en lort lige nu, men det er fandeme ikke andres skyld end den lille lede virus.
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Ghattner » 12. maj 2020, 08:58

Ado skrev:Brok hver gang der har været pressemøde. Hvorfor dit, hvorfor dat, hvad med dem, hvad med os, hvorfor må de, hvornår må vi? Osv osv. Jeg er sikker på, at alle gør alt det bedste de kan. Og nej, det er ikke muligt, at Mette F. , Brostrøm eller nogen af de andre kan svinge en tryllestav. Verden er en lort lige nu, men det er fandeme ikke andres skyld end den lille lede virus.


Præcis! "Hvorfor gjorde I sådan og sådan og ikke sådan"? "I sagde sådan og sådan". For helvede, de bliver jo hele tiden klogere og det er så let for journalister at sidde og være bagkloge. Heldigvis siger det mere om journalisternes manglende kompetencer end regeringen og myndighedernes. Det er meget få konstruktive spørgsmål der bliver spurgt til sådan et pressemøde.
3
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Misantropen » 8. jul 2020, 03:10

True crime genren.

De samme mordsager igen og igen. Er markedet ikke ved at være mættet?
2
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17190
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41796

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf LaMariposa » 8. jul 2020, 04:19

Misantropen skrev:True crime genren.

De samme mordsager igen og igen. Er markedet ikke ved at være mættet?


Nu taler jeg mest ud fra podcasts, og det er rigtigt, at en del af dem er ikke specielt gode. Der er måske nok gået lidt inflation i at lave (halvdårlige) true crime podcasts.

Men når man rammer de der virkelig gode nogen, hvor de rent faktisk finder ny information, og i nogle tilfælde ligefrem er medvirkende årsag til, at dømte får en ny retssag osv., så er det ret svært ikke at blive grebet af det. Hørte også en, hvor holdet var med til at genforene en søskendeflok, der havde været adskilt, siden de blev tvangsfjernet som børn.

Så for at svare på dit spørgsmål, så tror jeg ikke, at markedet er mættet for dem, der rent faktisk gør en forskel, og hvor holdet bag produktionen behandler de efterladte med den fornødne respekt og måske oven i købet ændrer noget i forhold til det oprindelige udfald af sagen.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Misantropen » 8. jul 2020, 04:38

LaMariposa skrev:
Misantropen skrev:True crime genren.

De samme mordsager igen og igen. Er markedet ikke ved at være mættet?

Nu taler jeg mest ud fra podcasts, og det er rigtigt, at en del af dem er ikke specielt gode. Der er måske nok gået lidt inflation i at lave (halvdårlige) true crime podcasts.

Men når man rammer de der virkelig gode nogen, hvor de rent faktisk finder ny information, og i nogle tilfælde ligefrem er medvirkende årsag til, at dømte får en ny retssag osv., så er det ret svært ikke at blive grebet af det. Hørte også en, hvor holdet var med til at genforene en søskendeflok, der havde været adskilt, siden de blev tvangsfjernet som børn.

Så for at svare på dit spørgsmål, så tror jeg ikke, at markedet er mættet for dem, der rent faktisk gør en forskel, og hvor holdet bag produktionen behandler de efterladte med den fornødne respekt og måske oven i købet ændrer noget i forhold til det oprindelige udfald af sagen.

Jeg synes bestemt også emnet kan være spændende, men der er langt mellem gode, nye podcasts og udsendelser jeg støder på. Det påvirker sikkert min dalende interesse for genren.
0
Brugeravatar
PerXX
Indlæg: 1378
Tilmeldt: 25. maj 2016, 13:53
Kort karma: 153
Likede indlæg: 4561

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf PerXX » 8. jul 2020, 04:46

Ja, kan vi ikke nok få myrdet nogle flere mennesker! Gerne på nogle specielt brutale og opfindsomme måder, så vi kan blive godt underholdt?!
0

Tilbage til "Generelt"