Insp.: Har du nogensinde købt en ting, du allerede ejede?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.

Har du købt noget, du allerede ejede, fordi du ikke kunne finde tingen?

Ja
52
75%
Nej
8
12%
Husker ikke
8
12%
På tværs
1
1%
 
Afgivne stemmer: 69
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23203

Re: Insp.: Har du nogensinde købt en ting, du allerede ejede?

Indlægaf Mani » 24. feb 2016, 05:19

Flora skrev:
Mani skrev:
Flora skrev:
Sevii skrev:Altså, jeg køber hele tiden kuglepenne. Men det er fordi de forsvinder, og jeg er ret sikker på, at det er ikke min skyld. :genert:


Det er det heller ikke. Kuglepenne er lavet af et særligt materiale som går i opløsning efter et stykke tid, hvilket gør at kuglepennen forsvinder sporløst. Eller...det gør de i hvert fald hjemme hos mig, så jeg antager det er det der er forklaringen :genert:

Det er min kollega. Han har bunkevis af penne, men hævder at han ikke hapser dem fra os andre. Hvordan adskillige af mine pink penne er havnet i hans holder er uvist...


Så det du siger er at din kollega sniger sig ind i mit og Sevii's hjem om natten og stjæler vores kuglepenne? :8: :shock: :panik:

Jeg ved ikke om det er om natten :gruble: Og måske der findes andre, som også 'drager' dem!
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Insp.: Har du nogensinde købt en ting, du allerede ejede?

Indlægaf Sevii » 24. feb 2016, 08:51

Flora skrev:
Mani skrev:
Flora skrev:
Sevii skrev:Altså, jeg køber hele tiden kuglepenne. Men det er fordi de forsvinder, og jeg er ret sikker på, at det er ikke min skyld. :genert:


Det er det heller ikke. Kuglepenne er lavet af et særligt materiale som går i opløsning efter et stykke tid, hvilket gør at kuglepennen forsvinder sporløst. Eller...det gør de i hvert fald hjemme hos mig, så jeg antager det er det der er forklaringen :genert:

Det er min kollega. Han har bunkevis af penne, men hævder at han ikke hapser dem fra os andre. Hvordan adskillige af mine pink penne er havnet i hans holder er uvist...


Så det du siger er at din kollega sniger sig ind i mit og Sevii's hjem om natten og stjæler vores kuglepenne? :8: :shock: :panik:


Ej, så vil jeg hellere have de går i opløsning! :nerve:
Men helt ærligt, hvis det er sandt, så er din kollega ret grådig. For en måned siden havde jeg 20 nye kuglepenne, nu har jeg tre tilbage.
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Insp.: Har du nogensinde købt en ting, du allerede ejede?

Indlægaf Badesandalen » 24. feb 2016, 10:14

Ja, men det er med vilje. Da jeg skulle købe en ny saks købte jeg en pakke med to ens i, og senere købte jeg en saks mere fordi den var ekstra lang. Det er det samme med køkkenredskaber, tror jeg har 5-7 grydeskeer af forskellig udformning.
0

Tilbage til "Generelt"