Ringer du tilbage?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Ringer du tilbage?

Indlægaf Luffegås » 19. feb 2016, 09:02

Min mor ringer aldrig. Så har jeg et ubesvaret opkald fra hende så smider jeg alt hvad jeg har i hænderne, kun for at finde ud af hun altså bare lige stod i Føtex og så en smaaart bluse/taske/whatever og skulle høre min tøjstørrelse :P. Tilgengæld er hun også god til at bruge telefonsvaren og sige "jeg ville ikke noget vigtigt, vi snakkes bare ved over messenger".
Min mormor laver hele rapporter, hvor der som regel er en anmodning om at ringe tilbage eller ej.

Jeg hader at snakke i telefon, så vil helst ikke ringe tilbage.. Men nu søger jeg jo jobs, så der ved jeg at jeg hellere må hvis det er ukendt nummer.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Ringer du tilbage?

Indlægaf hotlips » 19. feb 2016, 22:56

Angelina skrev:
Allmost_Famous skrev:Det var slet ikke faldet mig ind, at folk ligefrem kunne finde det irriterende at deres opkald bliver returneret, når vedkommende ikke svarede. Jeg ringer tilbage - hvis nummeret ser telefonsælgeragtigt ud, tjekker jeg det dog lige først. Ellers går jeg da ud fra, at folk gerne vil have fat i mig når de ringer til mig.


Jeg er også dybt forundret over at det for nogle er et problem at man ringer retur - jeg mener faktisk det er ret uhøfligt ikke at ringe retur når man kan se der er et ubesvaret opkald (altså, man kan glemme det og alt det der, men at bare ignorere det, opfatter jeg som dårlig pli).


Jeg vil gerne ringe retur men jeg har i perioder telefonsælgere i røret hveranden dag og så orker jeg bare ikke at blive irriteret over det igen igen hvis det så bare er sådan en... Som det iøvrigt er rigtig tit for de bliver jo ved med at ringe til de får fat i en.
0

Tilbage til "Generelt"