Parken, siddepladser, ståpladser? Koncert...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Parken, siddepladser, ståpladser? Koncert...

Indlægaf kidkomb » 17. feb 2016, 11:56

Jeg skal sidde klar næste torsdag og bestille billetter til Springsteen :banan:

Men jeg er i tvivl om hvilke billetter jeg skal gå efter?
Springsteen er jo kendt for at holde marathon-koncerter, men det får han jo nok desværre ikke lov til i Parken.

Anywho, jeg har dårlig ryg, så at stå op i 3 timer er ikke en mulighed for mig.
Kan man, hvis man køber siddeplads, også gå ned på ståplads-området? Eller skal man blive på sin plads?

Hvor langt opad kan man komme uden at lyden bliver elendig?
-den er elendig i forvejen desværre. Sidst jeg så Springsteen derinde gik det lige an at stå næsten oppe foran og ude i venstre side.
Da jeg så George Michael derinde, var der skidt over det hele! :sur:

Jeg går virkelig op i lyden, så hvis nogen har nogle input til det bliver jeg glad.
Uanset, så skal jeg ikke sidde til en Springsteen koncert og høre bassen 1½ gang hele tiden.
Det vil gøre mig grædefærdig. Og så River-tour :trist:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Parken, siddepladser, ståpladser? Koncert...

Indlægaf Pussikat82 » 17. feb 2016, 12:23

Jeg vil ikke an befale at sidde i andet lag opadtil (øvre tribune). Der sad vi, da vi var til Madonna, og vi kunne INTET høre af, hvad hun sang! Totalt spildte billetter. Jeg øver mig på at blive mere modig til at stå nede foran, og det er da også der, man har den bedste oplevelse. Til min første store koncert (Pink + en masse(!) opvarmningsbands), sim foregik i Parken, besvimede jeg nede foran scenen, så siden har jeg kun turdet siddepladser, for det var så modbydeligt. Jeg har dog senere prøvet at stå op i Falconer salen og på Vega (og på Roskilde), og det gik ok, heldigvis. Når vi skal til koncerter, beder vi til, at det ikke er i Parken, for det er den dårligste lyd EVER, der er derinde. I hvert fald med låg på (har ikke prøvet andet). Næste gang, vi skal derind, vil jeg så tæt på scenen som muligt. Jeg forestiller mig, at man ikke må gå ned på gulvet, når man har siddepladser, fordi der skal holdes styr på, at der ikke kommer for mange på gulvet, så folk bliver mast. Derudover er det også ofte dyrere, jo tættere du kommer på scenen, selvom det kan variere.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Parken, siddepladser, ståpladser? Koncert...

Indlægaf thomassneum » 17. feb 2016, 12:48

Jeg har haft siddepladser, til højre for scenen (tribunen). Det var rigtig godt. Massere af plads, ingen kø ved bar og toilet, og lyden var helt i orden.
Vi kunne gå ned til forreste række på tribunen, og stå - eller vi kunne vælge at sidde.

Det fungerede super, og har intet at klage over.
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Parken, siddepladser, ståpladser? Koncert...

Indlægaf kidkomb » 17. feb 2016, 12:53

Øv, hvor det heller ikke lyder sjovt, Pussi :ae:
Jeg kan da godt forstå du hellere vil sidde så.

Inde foran scenen tror jeg der bliver sådan et dyrere område, en slags VIP om du vil, som koster mere, men bagved, altså resten af gulvet, plejer at være helt almindelige ståpladser. Og det er dér jeg gerne ville kunne stå et par numre, hvis jeg kunne.
For jeg gider heller ikke at sidde ned til en hel Springsteen koncert :(

Jeg beder også altid til, at det ikke er i Parken, men udlandet ved jo ikke, at lyden er så elendig (går jeg ud fra) siden de bliver ved at sige ja til, at spille derinde. Det er det koncertsted på Sjælland, hvor der kan være flest tilhørere samtidig jo, men det er bare så ærgerligt!
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Parken, siddepladser, ståpladser? Koncert...

Indlægaf kidkomb » 18. feb 2016, 13:24

Rikke skrev:Jeg har været til en del koncerter i Parken igennem årene, og jeg har endnu ikke oplevet, at der var adgang til plænen med siddeplads-billetter, desværre.

Tak, Rikke!
Fantastisk at du ved det. Så må jeg købe ståpladser og sætte mig undervejs på rumpen.
Man sidder ikke og hører Bruce :naughty:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Dingo
Indlæg: 52
Tilmeldt: 21. aug 2015, 06:51
Kort karma: 1
Likede indlæg: 16

Re: Parken, siddepladser, ståpladser? Koncert...

Indlægaf Dingo » 18. feb 2016, 17:51

Jeg har været til koncert, hvor vi havde siddepladser. Det var på nederste tribune. Alle stod op under hele koncerten. Man måtte ikke stå op nede ved forreste række.
0

Tilbage til "Generelt"