WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Stars » 11. aug 2018, 16:45

Flora skrev:
Stars skrev:På den virkelig VIRKELIG ufede måde.

Datteren har en veninde - A - hun var sammen med en bekendt - X - og X's kæreste Y. X og Y venter barn sammen.

På et tidspunkt spørger X Y, om han har et kondom. Ja, det har han, han henter det, og X får derefter Y til at voldtage A, mens hun ser på.

Seriøst ... hvad sker der inde i hovedet på sådan nogle mennesker?


Ej, fuck. Det lyder da helt sindsygt! :8:

A har forhåbentlig anmeldt det?

Jo, det har hun.
Hun har også været på hospitalet.

Men jeg tænker - jeg har meget svært ved at se dem so fornuftige og ansvarlige forældre. Håber godt nok, deres hjemkommune er OBS på dem, når barnet kommer.
3
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Stars » 11. aug 2018, 16:46

SurSødSovs skrev:
Stars skrev:På den virkelig VIRKELIG ufede måde.

Datteren har en veninde - A - hun var sammen med en bekendt - X - og X's kæreste Y. X og Y venter barn sammen.

På et tidspunkt spørger X Y, om han har et kondom. Ja, det har han, han henter det, og X får derefter Y til at voldtage A, mens hun ser på.

Seriøst ... hvad sker der inde i hovedet på sådan nogle mennesker?


Det var dig skrækkeligt. Din datter har godt nok sit at rode med i vennekredsen


Hvis jeg bliver gråhåret før tid, så ved debatten hvorfor :wacko:
3
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Stitch » 11. aug 2018, 20:06

Stars skrev:Jo, det har hun.
Hun har også været på hospitalet.

Men jeg tænker - jeg har meget svært ved at se dem so fornuftige og ansvarlige forældre. Håber godt nok, deres hjemkommune er OBS på dem, når barnet kommer.


Ej men altså. Seriøst. Stakkels pige. Håber virkelig x og y får en lang straf.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mi55y » 11. aug 2018, 22:03

kidkomb skrev:
Mi55y skrev:
Purple Haze skrev:
kidkomb skrev:
Mi55y skrev:Mænd kan klø sig direkte på brystvorten uden at blinke!? Eller min kæreste kan I hvert fald... Er det normalt? Argh, får det helt skidt, hver gang jeg tænker på det. Der er jeg godt nok al for følsom...

Det kan jeg sagtens. Mine brystvorter er røvsyge, for at sige det mildt. De gør intet for mig.


Det samme her.


Skørt, det er jeg aldrig stødt på blandt mine veninder, så jeg troede det var helt normalt at opleve kløende brystvorter uden at kunne klø dem...

Hvis det hjælper, så kan jeg til gengæld overhovedet ikke have at noget som helst rør min navle. Bare at skrive det får jeg tics og kan nærmest ikke holde øjnene åbne fordi de kniber sig i ved tanken. BRRR.
Så det er ikke fordi jeg ikke har "sindssyge-knapper" det er bare ikke brystvorterne :lol:


Det kan jeg heller ikke! Ellere rettere, det kunne jeg ikke, før jeg blev gravid. Nu går det fint!
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24408

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Moxy-lady » 12. aug 2018, 06:00

Mi55y skrev:
kidkomb skrev:
Mi55y skrev:
Purple Haze skrev:
kidkomb skrev:
Mi55y skrev:Mænd kan klø sig direkte på brystvorten uden at blinke!? Eller min kæreste kan I hvert fald... Er det normalt? Argh, får det helt skidt, hver gang jeg tænker på det. Der er jeg godt nok al for følsom...

Det kan jeg sagtens. Mine brystvorter er røvsyge, for at sige det mildt. De gør intet for mig.


Det samme her.


Skørt, det er jeg aldrig stødt på blandt mine veninder, så jeg troede det var helt normalt at opleve kløende brystvorter uden at kunne klø dem...

Hvis det hjælper, så kan jeg til gengæld overhovedet ikke have at noget som helst rør min navle. Bare at skrive det får jeg tics og kan nærmest ikke holde øjnene åbne fordi de kniber sig i ved tanken. BRRR.
Så det er ikke fordi jeg ikke har "sindssyge-knapper" det er bare ikke brystvorterne :lol:


Det kan jeg heller ikke! Ellere rettere, det kunne jeg ikke, før jeg blev gravid. Nu går det fint!


For mig er det omvendt (med brystvorterne). Kunne godt klø dem før graviditet, nu kan jeg næsten ikke røre dem. Så det er megafedt, for de klør jo nærmest aldrig :rulle:
2
My world 12-10-18 :lun:
HerErJeg
Indlæg: 4192
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 12. aug 2018, 11:25

Hvis man tror gamle damer er søde og rare, så blev jeg i hvert fald meget klogere forleden.
Vi var inviteret til fødselsdag og det var hende madammen her også. Alder omkring de 70 år.
Vi går rundt og giver pænt hånd, og jeg er den første til at give hånd til damen. AV FOR SATEN- la' da vær' med det!!! - råber hun op og trækker hånden til sig (Jeg er hverken stor eller muskuløs og trykker ikke særligt hårdt).
Min søn vælger så at gå forbi uden at gøre noget, han er 11 år. "Nå, du har måske ikke lært at sige goddag??" råber hun efter ham, og man bliver lige sådan lidt WTF, men fordi det kommer som lyn fra en klar himmel, så får vi ikke lige givet svar på tiltale.
Hun forlader så rummet en kort tid og vender så tilbage, og så siger hun den ondelyneme igen, "Nå, du har måske stadig ikke fået lært at hilse?"

Det må være prototypen på en kælling, slet og ret. Uforskammet i enhver tænkelig sammenhæng, og er fuldstændig blottet for pli og viden omkring hvornår man holde sin kæft, og bare nøjes med at tænke en tanke.
Jeg har været sammen med hende flere gange, men har aldrig selv oplevet at falde i unåde, men det er i hvert fald sket nu. Så jeg ved hvad hun før har sagt og gjort, og det er slet og ret ubeskriveligt hvad hun kan få sig selv til.
Næste gang så får hun ikke nogen hånd, så må hun bare blive sur, hårdt mod hårdt. Jeg er færdig med at være flink.
4
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lurende Peber » 12. aug 2018, 13:08

Smiling_Goat skrev:Fra en artikel på DR:

"Dét, der tæller, er, om dem, man kan lide, dukker op, og så er det sgu ligegyldigt, hvad de har med i gave, sagde han"

WTF? Sad kommatasten fast? :nerve:

Klassisk kryds og bolle tegnsætning :-D :gogo:
11
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 12. aug 2018, 13:24

Lurende Peber skrev:
Smiling_Goat skrev:Fra en artikel på DR:

"Dét, der tæller, er, om dem, man kan lide, dukker op, og så er det sgu ligegyldigt, hvad de har med i gave, sagde han"

WTF? Sad kommatasten fast? :nerve:

Klassisk kryds og bolle tegnsætning :-D :gogo:

Ha ha, ja jeg skulle også lige til at skive at det da er rigtigt nok efter det gamle system. :)

Efter "uden startkomma"-systemet må det være:
"Dét der tæller, er om dem man kan lide, dukker op, og så er det sgu ligegyldigt hvad de har med i gave, sagde han"

Jeg er selv ved at være overtalt til at gå over til det nye system - netop af hensyn til den slags nørklede/indflettede sætninger. Men jeg må da styre mig lidt for ikke at sætte "startkommaerne" af gammel vane.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf icelady » 12. aug 2018, 14:51

1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Fru Sunshine » 12. aug 2018, 14:54

Lurende Peber skrev:
Smiling_Goat skrev:Fra en artikel på DR:

"Dét, der tæller, er, om dem, man kan lide, dukker op, og så er det sgu ligegyldigt, hvad de har med i gave, sagde han"

WTF? Sad kommatasten fast? :nerve:

Klassisk kryds og bolle tegnsætning :-D :gogo:

Øh... Nej?
Der er i hvert fald tilføjet en hel del ureglementerede krydser og boller.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 12. aug 2018, 14:58

Fru Sunshine skrev:Øh... Nej?
Der er i hvert fald tilføjet en hel del ureglementerede krydser og boller.

1) Dét er
2) der tæller
3) de(m) dukker
4) man kan
5) er det
6) de har
3
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lurende Peber » 12. aug 2018, 15:00

Fru Sunshine skrev:
Lurende Peber skrev:
Smiling_Goat skrev:Fra en artikel på DR:

"Dét, der tæller, er, om dem, man kan lide, dukker op, og så er det sgu ligegyldigt, hvad de har med i gave, sagde han"

WTF? Sad kommatasten fast? :nerve:

Klassisk kryds og bolle tegnsætning :-D :gogo:

Øh... Nej?
Der er i hvert fald tilføjet en hel del ureglementerede krydser og boller.
Det var sådan, det skulle se ud i 70erne.
Komma på hver side af de indskudte sætninger.
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9660
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29251

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 12. aug 2018, 15:00

Fru Sunshine skrev:
Lurende Peber skrev:
Smiling_Goat skrev:Fra en artikel på DR:

"Dét, der tæller, er, om dem, man kan lide, dukker op, og så er det sgu ligegyldigt, hvad de har med i gave, sagde han"

WTF? Sad kommatasten fast? :nerve:

Klassisk kryds og bolle tegnsætning :-D :gogo:

Øh... Nej?
Der er i hvert fald tilføjet en hel del ureglementerede krydser og boller.


Jeg synes heller ikke helt den passer i det grammatiske komma :gruble:

Jeg havde sat dem sådan her:

Det det tæller er, om dem man kan lide dukker op, og så er det sgu ligegyldigt, hvad de har med i gave, sagde han.

Men jeg er sgu heller ikke nødvendigvis en komma-haj, så det er måske forkert? Bilder ellers mig selv ind, at jeg sætter efter kryds og bolle metoden.
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7329
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23146

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Aragorn » 12. aug 2018, 15:02

dgd2007 skrev:
Lurende Peber skrev:
Smiling_Goat skrev:Fra en artikel på DR:

"Dét, der tæller, er, om dem, man kan lide, dukker op, og så er det sgu ligegyldigt, hvad de har med i gave, sagde han"

WTF? Sad kommatasten fast? :nerve:

Klassisk kryds og bolle tegnsætning :-D :gogo:

Ha ha, ja jeg skulle også lige til at skive at det da er rigtigt nok efter det gamle system. :)

Efter "uden startkomma"-systemet må det være:
"Dét der tæller, er om dem man kan lide, dukker op, og så er det sgu ligegyldigt hvad de har med i gave, sagde han"

Jeg er selv ved at være overtalt til at gå over til det nye system - netop af hensyn til den slags nørklede/indflettede sætninger. Men jeg må da styre mig lidt for ikke at sætte "startkommaerne" af gammel vane.


Jeg er for dum til komma, jeg skriver bare.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Viskelæder » 12. aug 2018, 15:21

Jeg ville sætte præcis lige så mange kommaer og samme sted :D

Jeg er til det gamle komma.
11

Tilbage til "Generelt"