WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9549
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26698

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Santa » 31. jul 2019, 12:43

Guilded_Lily skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
cola skrev:Jeg har aldrig brugt kagerullen når først jeg har tilsat rosiner, netop fordi de blir så... "nedrullet"

Som tillæg kan jeg sige at min kagerulle blir "tørret" af, som eneste rengøring, og mine pander blir bare sat ind i skabet efter brug, uden rengøring, skeen til salt, blir bare puttet ned i saltet igen, osv... så det er vist meget almindeligt blandt folk.


Hvad?? Du vasker ikke brugte pander op?



Min ex-svigermor vaskede heller ikke pander af efter brug. Det fandt jeg ud af, da jeg undrede mig over, at hakkebøfferne smagte af fisk. Nårhmen, det var fordi, de havde fået paneret fisk et par dage før og panden blev sat i skabet uden rengøring. Jeg havde meget svært ved at spise der, når det var pandestegt mad.

Hun finhakkede også i forvejen hakket kød. Hakkebøfferne var så bastante, de mindede om dåsehundemad :puke:

Selv jeg synes at det er ulækkert ikke at vaske sine pander af - hvis de så i det mindste blev skoldet og alle madrester fjernet, så kunne jeg være med. Støbejernspander har ikke godt af sulfo nemlig.

Og jeg er på ingen hysterisk med rengøring - både sengetøj og håndklæder bruges mange gange her før vask.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Guilded_Lily » 31. jul 2019, 12:50

Santa skrev:
Guilded_Lily skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
cola skrev:Jeg har aldrig brugt kagerullen når først jeg har tilsat rosiner, netop fordi de blir så... "nedrullet"

Som tillæg kan jeg sige at min kagerulle blir "tørret" af, som eneste rengøring, og mine pander blir bare sat ind i skabet efter brug, uden rengøring, skeen til salt, blir bare puttet ned i saltet igen, osv... så det er vist meget almindeligt blandt folk.


Hvad?? Du vasker ikke brugte pander op?



Min ex-svigermor vaskede heller ikke pander af efter brug. Det fandt jeg ud af, da jeg undrede mig over, at hakkebøfferne smagte af fisk. Nårhmen, det var fordi, de havde fået paneret fisk et par dage før og panden blev sat i skabet uden rengøring. Jeg havde meget svært ved at spise der, når det var pandestegt mad.

Hun finhakkede også i forvejen hakket kød. Hakkebøfferne var så bastante, de mindede om dåsehundemad :puke:

Selv jeg synes at det er ulækkert ikke at vaske sine pander af - hvis de så i det mindste blev skoldet og alle madrester fjernet, så kunne jeg være med. Støbejernspander har ikke godt af sulfo nemlig.

Og jeg er på ingen hysterisk med rengøring - både sengetøj og håndklæder bruges mange gange her før vask.


Det var ganske almindelige pander. Margarinen fik lov at størkne, mens panden kølede af, og så røg det ind i skabet til næste gang, der skulle steges noget :wacko:

Min kokkemand gør sine støbejernsting rene i kogende vand.

Vi bruger også håndklæder og sengetøj længere end den gængse konsensus herinde.
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FruKuk » 31. jul 2019, 16:10

musling skrev:
Nicolait skrev:At den kollega, jeg sidder overfor og nærmest har fødselsdag samme dag, som jeg har.


Jeg er nr 2, der blev ansat på min arbejdsplads. Både nr 1 og jeg har fødselsdag samme dag :nerve:

Nu er vi 7 (og har været 10-11 i alt) og der er heldigvis ikke kommet flere til med samme fødselsdato.
Til gengæld hedder sidstankomne det samme som jeg :nerve:


Min mand og jeg har fødselsdag samme dag
2
Bergen
Indlæg: 7309
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11938

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Bergen » 31. jul 2019, 18:56

Wizzze skrev::8: :nerve: :ad!:



26 børn med 15 forskellige mødre :gisp:
:tie:


Arme børn :tie:
Det jo vanvittige opvækstbetingelser.
1
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tibbler » 31. jul 2019, 19:31

FruKuk skrev:
musling skrev:
Nicolait skrev:At den kollega, jeg sidder overfor og nærmest har fødselsdag samme dag, som jeg har.


Jeg er nr 2, der blev ansat på min arbejdsplads. Både nr 1 og jeg har fødselsdag samme dag :nerve:

Nu er vi 7 (og har været 10-11 i alt) og der er heldigvis ikke kommet flere til med samme fødselsdato.
Til gengæld hedder sidstankomne det samme som jeg :nerve:


Min mand og jeg har fødselsdag samme dag


Det havde min farmor og farfar også :D
1
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tibbler » 31. jul 2019, 19:33

Wizzze skrev::8: :nerve: :ad!:



26 børn med 15 forskellige mødre :gisp:
:tie:


Jeg blev wtf over den far, der fyldte sutteflasker op med Coca Cola til de mindre børn :nerve:
3
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20483
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43964

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 1. aug 2019, 09:01

En amerikansk mand, havde doneret sin afdøde mors krop til medicinsk forskning (hun døde af Alzheimer). Nu, har han så fundet ud af, at kroppen blev solgt til Pentagon (det amerikanske forsvarsministerium) som brugte liget i et eksperiment, der gik ud på at liget blev sat i en stol og sprængt i luften. Sønnen er, vel forståeligt nok, ret vred.

:nerve:
20
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55892
Kontakt:

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ado » 1. aug 2019, 11:42

Det er lidt wtf, at tallene 1 og 2 går igen i vores familie mht. fødselsdage:
Min storebror: D. 12.
Min far: D. 21.
Min nevø: D. 21.
Mig: D. 11.
Min søn: D. 12.
Min bedstemor: D. 11.
Min mor: D. 12.
Min datter: D. 21.
Min lillebror: D. 11.
16
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 1. aug 2019, 11:50

Jeg er ikke kendt i hirtshals meen jeg tror jeg satser på at der er kortere ruter end den der kommer op.. :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Planten » 1. aug 2019, 12:02

hotlips skrev:Jeg er ikke kendt i hirtshals meen jeg tror jeg satser på at der er kortere ruter end den der kommer op.. :gruble:

Det er der ikke. Hvis du kører af Jyllandsgade, skal du alligevel ud i den der sløjfe. Lige efter sløjfen er billetsalget, så vidt jeg ved :)
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 1. aug 2019, 12:03

Jeg har fortalt det før, men apropos:
Jeg har en kollega, der har en mand. Denne mand har to brødre.
ALLE 3 brødre har en kone/kæreste der har fødselsdag samme dag.
9
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
SofieP
Indlæg: 124
Tilmeldt: 11. jan 2016, 12:12
Kort karma: 14
Likede indlæg: 159

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf SofieP » 1. aug 2019, 12:04

hotlips skrev:Jeg er ikke kendt i hirtshals meen jeg tror jeg satser på at der er kortere ruter end den der kommer op.. :gruble:


Hvis i skal gå fra ColorLine terminalen, kan jeg anbefale gangbroen fra terminalen til togstationen - så er der ikke så langt at gå :) Selve kørevejen ser meget rigtig ud, eftersom der er en del steder hvor det er svært at komme til at køre i modsat retning på grund af til- og frakørsel til færgeterminalerne.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Guilded_Lily » 1. aug 2019, 18:20

Min mand, søn og jeg har alle fødselsdag d. 19. Far og søn samme dag. Datteren blev tvunget ud af sygehuset d. 18. Gid, jeg havde ventet.

Sønnen gik i børnehave med en dreng, der delte fødselsdag med sin far OG farfar.
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 1. aug 2019, 20:07

En veninde har lige slået op på Facebook at hun har klaret 5000 baner i Candy Crush.
Are you f*cking kidding me? But why?? Jeg synes det er helt sygt :lol:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tibbler » 1. aug 2019, 20:19

kidkomb skrev:En veninde har lige slået op på Facebook at hun har klaret 5000 baner i Candy Crush.
Are you f*cking kidding me? But why?? Jeg synes det er helt sygt :lol:


Min første tanke var bare; "Er det mon saga, soda eller jelly?" :gruble: :D :genert:
5

Tilbage til "Generelt"