WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf icelady » 27. jul 2022, 18:08

Jeg blev nysgerrig på Pooping Cat-kalenderen....


Jeg fandt så denne. :cool: :lol:


Billede
9
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Selma156
Indlæg: 2343
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Selma156 » 27. jul 2022, 18:10

Jeg var til bisættelse i dag, og midt under trosbekendelsen ringer præstens telefon virkelig højt med en funky ringetone. Det er altså 2022, når præsten har sin telefon med til alteret.

Heldigvis tog folk det med et grin, og det var generelt en virkelig fin og personlig afsked!
3
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 28. jul 2022, 07:34

Jeg sidder og arbejder med en tegning. Det er lidt svært her i sommerferietiden, og jeg mangler materiale fra en underleverandør.
Vedkommende holder ferie, og ham jeg snakkede med, vidste ikke om han kunne finde noget.
Så han var op på hans kontor og se om der lå noget printet ud. Han var i en kundemappe på et netværksdrev, den var tom.

Konklusionen blev, at vedkommende nok havde arbejdet med sagen på sin egen harddisk, og nu holdt han altså ferie.
Det er et dansk firma med salgskontorer over hele verden, det er imponerende at det stadigvæk kan tillades at være så "håndholdt", at enkelt persons ferie kan sætte alt i stå.
Ham jeg snakkede med virkede ikke særligt forundret, jeg tænker at det er helt normal praksis.
4
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sophies-mor » 28. jul 2022, 08:01

Selma156 skrev:Jeg var til bisættelse i dag, og midt under trosbekendelsen ringer præstens telefon virkelig højt med en funky ringetone. Det er altså 2022, når præsten har sin telefon med til alteret.

Heldigvis tog folk det med et grin, og det var generelt en virkelig fin og personlig afsked!

Jeg er wtf over, at præsten går på arbejde med en tændt tlf.
En ting er arbejde i sognet/ på kontoret. Men under kirkelige handlinger, bør den som minimum være lydløs.
Mangel på pli.

Men godt, at ingen blev sure.

Og disclaimer:
Naturligvis kan det være en forglemmelse.
4
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Purple Haze » 28. jul 2022, 08:26

HerErJeg skrev:Jeg sidder og arbejder med en tegning. Det er lidt svært her i sommerferietiden, og jeg mangler materiale fra en underleverandør.
Vedkommende holder ferie, og ham jeg snakkede med, vidste ikke om han kunne finde noget.
Så han var op på hans kontor og se om der lå noget printet ud. Han var i en kundemappe på et netværksdrev, den var tom.

Konklusionen blev, at vedkommende nok havde arbejdet med sagen på sin egen harddisk, og nu holdt han altså ferie.
Det er et dansk firma med salgskontorer over hele verden, det er imponerende at det stadigvæk kan tillades at være så "håndholdt", at enkelt persons ferie kan sætte alt i stå.
Ham jeg snakkede med virkede ikke særligt forundret, jeg tænker at det er helt normal praksis.


Heh…

Jeg er Document Controller. Dvs jeg skal sørge for at den slags ikke sker, og er desværre ikke overrasket.
Der er overraskende mange steder og mange ansatte der ikke lige ser værdien af at der er styr på dokumentationen.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Selma156
Indlæg: 2343
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Selma156 » 28. jul 2022, 08:28

Sophies-mor skrev:
Selma156 skrev:Jeg var til bisættelse i dag, og midt under trosbekendelsen ringer præstens telefon virkelig højt med en funky ringetone. Det er altså 2022, når præsten har sin telefon med til alteret.

Heldigvis tog folk det med et grin, og det var generelt en virkelig fin og personlig afsked!

Jeg er wtf over, at præsten går på arbejde med en tændt tlf.
En ting er arbejde i sognet/ på kontoret. Men under kirkelige handlinger, bør den som minimum være lydløs.
Mangel på pli.

Men godt, at ingen blev sure.

Og disclaimer:
Naturligvis kan det være en forglemmelse.


Jeg er helt enig. Tænk, at den ikke engang var på lydløs! Og så forstår jeg heller ikke, at den ikke ligger ude i et baglokale et sted, de 30 min bisættelsen varede.
2
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sophies-mor » 28. jul 2022, 09:11

Selma156 skrev:
Sophies-mor skrev:
Selma156 skrev:Jeg var til bisættelse i dag, og midt under trosbekendelsen ringer præstens telefon virkelig højt med en funky ringetone. Det er altså 2022, når præsten har sin telefon med til alteret.

Heldigvis tog folk det med et grin, og det var generelt en virkelig fin og personlig afsked!

Jeg er wtf over, at præsten går på arbejde med en tændt tlf.
En ting er arbejde i sognet/ på kontoret. Men under kirkelige handlinger, bør den som minimum være lydløs.
Mangel på pli.

Men godt, at ingen blev sure.

Og disclaimer:
Naturligvis kan det være en forglemmelse.


Jeg er helt enig. Tænk, at den ikke engang var på lydløs! Og så forstår jeg heller ikke, at den ikke ligger ude i et baglokale et sted, de 30 min bisættelsen varede.

Og så til en bisættelse/ begravelse!!
Jeg synes det er respektløst.

Havde det været en mere festlig begivenhed som en vielse eller barnedåb, havde jeg nok været mere Laissez faire, men var det sket til fx min svigerfar bisættelse, havde jeg fortalt præsten, hvad jeg mente om ham bagefter.
På en pæn måde naturligvis. Men... arrrrh.
3
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Danseprinsesse » 28. jul 2022, 10:51

Jeg skulle til højre i et stort T-kryds, hvor der er en højresvingsbane og to venstresvingsbaner.

Idet der blev grøn pil til højre og jeg begyndte at trille frem, kunne jeg høre en ambulance komme kørende med retning mod krydset, så jeg blev naturligvis holdende... der er ret dårligt udsyn til venstre i krydset, så man kunne ikke se ambulancen med det samme, og bilen bagved mig begyndte at dytte ret intenst af mig.
Efter få sekunder blev der også grøn pil til de to venstresvingsbaner, og bilen i den ene bane begyndte at køre ud i krydset. På dette tidspunkt var ambulancen kommet frem til krydset og måtte sænke farten, fordi bilen der drejede til venstre var midt i krydset.

Alle der holdte i krydset, kunne altså nu tydeligt se ambulancen køre forbi med udrykning. Da den var passeret, var der stadig grønt lys, så jeg drejede til højre, som jeg oprindeligt skulle. Den bagvedliggende bil drejede også til højre, smed aggressivt sin bil ud i overhalingsbanen og kørte forbi mig, mens han vredt gestikulerede gennem bilruden.

Så han syntes tydeligvist, jeg skulle have kørt anderledes...? Altså også have kørt ud foran ambulancen...? :forvirret:
19
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Purple Haze » 28. jul 2022, 12:47

Nogen folk er bare idioter i trafikken.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyHippo » 28. jul 2022, 15:38

Mai Manniche på onlyfans
12
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. jul 2022, 16:41

HappyHippo skrev:Mai Manniche på onlyfans


Hendes mest populære opslag derinde har 3 likes :-D
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9417

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Modesty Blame » 28. jul 2022, 19:40

Sophies-mor skrev:
Selma156 skrev:Jeg var til bisættelse i dag, og midt under trosbekendelsen ringer præstens telefon virkelig højt med en funky ringetone. Det er altså 2022, når præsten har sin telefon med til alteret.

Heldigvis tog folk det med et grin, og det var generelt en virkelig fin og personlig afsked!

Jeg er wtf over, at præsten går på arbejde med en tændt tlf.
En ting er arbejde i sognet/ på kontoret. Men under kirkelige handlinger, bør den som minimum være lydløs.
Mangel på pli.

Men godt, at ingen blev sure.

Og disclaimer:
Naturligvis kan det være en forglemmelse.

Det minder mig om, da vi var til min mormors begravelse, og rustvognen ikke kunne starte.
2
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lurende Peber » 28. jul 2022, 20:43

Modesty Blame skrev:
Sophies-mor skrev:
Selma156 skrev:Jeg var til bisættelse i dag, og midt under trosbekendelsen ringer præstens telefon virkelig højt med en funky ringetone. Det er altså 2022, når præsten har sin telefon med til alteret.

Heldigvis tog folk det med et grin, og det var generelt en virkelig fin og personlig afsked!

Jeg er wtf over, at præsten går på arbejde med en tændt tlf.
En ting er arbejde i sognet/ på kontoret. Men under kirkelige handlinger, bør den som minimum være lydløs.
Mangel på pli.

Men godt, at ingen blev sure.

Og disclaimer:
Naturligvis kan det være en forglemmelse.

Det minder mig om, da vi var til min mormors begravelse, og rustvognen ikke kunne starte.

Til en tantes urnenedsættelse var kirkegården lukket. Heldigvis var urnen alligevel blevet væk ved krematoriet :rulle: , så vi var kun forbi kirkegården for at se, hvor hun skulle ende med at være. Den nærmeste familie tog det pænt. Tydeligvis ikke overraskede :gruble:
(Det var i et sydeuropæisk land. Og urnen blev fundet få dage efter)
3
Registreret Gammel Gris :gris:
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Petrix » 28. jul 2022, 21:13

Videoen der viser en russisk soldat som skærer kønsdelene af en såret ukrainer
0
27102021
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10263

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Kakadu » 28. jul 2022, 21:45

^
Kan du ikke lade være med at skrive sådan noget så eksplicit? Det ville jeg gerne have været fri for at læse.
15
Hvis hesten er død, så stå af.

Tilbage til "Generelt"