WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Daine » 22. apr 2019, 06:50

Misantropen skrev:
Zombie skrev:Der står på EB, at de 3 døde danskere er 3 børn, søskende, hvor forældrene overlevede.

What the fuck.

Hvordan finder man meningen med livet igen som forælder og par i sådan en situation? :(

Det er jo ikke kun dødsfaldene der sætter spor, men også omstændighederne, følelserne, panikken, de synlige skader overalt, desperationen, frygten m.m. ved dødfaldene.

Det er iflg TV2 news Bestseller direktøren der har mistet 3 ud af 4 børn ved angrebet. Det er så forfærdeligt :trist:


Og naturligvis lige så forfærdeligt for alle andre der har mistet nogen i angrebet.
6
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
HerErJeg
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 22. apr 2019, 07:09

Daine skrev:
Misantropen skrev:
Zombie skrev:Der står på EB, at de 3 døde danskere er 3 børn, søskende, hvor forældrene overlevede.

What the fuck.

Hvordan finder man meningen med livet igen som forælder og par i sådan en situation? :(

Det er jo ikke kun dødsfaldene der sætter spor, men også omstændighederne, følelserne, panikken, de synlige skader overalt, desperationen, frygten m.m. ved dødfaldene.

Det er iflg TV2 news Bestseller direktøren der har mistet 3 ud af 4 børn ved angrebet. Det er så forfærdeligt :trist:


Og naturligvis lige så forfærdeligt for alle andre der har mistet nogen i angrebet.


Det er nemlig utroligt vigtigt, at det er ikke er "mere" forfærdeligt fordi det er Anders Holch Poulsen, end hvis det havde været en "Jensen" fra Lærkevej.
Men nu vil medierne selvfølgelig tvære rundt i det her til bevistløshed - fordi Anders er den han er.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyPaww » 22. apr 2019, 07:26

Ja man undres jo egentlig ikke, men hvad fanden sker der for EBs helt ekstremt upassende overskrift?! :sur:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. apr 2019, 07:29

HerErJeg skrev:Det er nemlig utroligt vigtigt, at det er ikke er "mere" forfærdeligt fordi det er Anders Holch Poulsen, end hvis det havde været en "Jensen" fra Lærkevej.
Men nu vil medierne selvfølgelig tvære rundt i det her til bevistløshed - fordi Anders er den han er.


Ja, og af den grund kan det godt blive mere forfærdeligt for familien, end hvis medierne ikke oveni interesserede sig for dem af kulørte grunde.
12
HerErJeg
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 22. apr 2019, 07:42

HappyPaww skrev:Ja man undres jo egentlig ikke, men hvad fanden sker der for EBs helt ekstremt upassende overskrift?! :sur:


Det stinker lidt af at man prøver at grundlægge dårlig karma, "rige svin, hvad kan penge gøre for for dig nu?"
Man har dog ikke aktiveret kommentatorfeltet, for det ville ikke blive kønt.
8
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 22. apr 2019, 07:50

En på fb efterspørger supportgruppe til folk med depression. Nogle Folks situationsfornemmelse er lig nul
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf POCKETKITTEN » 22. apr 2019, 07:54

Min kæreste anede ikke, hvem Holch Povlsen var. Er det et problem overhovedet at varedeklarere ham for dem, der ikke kender ham?

Manden står i spidsen for en gigantisk organisation og har en større berøringsflade end den almindelige Jensen og Hansen, vil jeg vove at påstå. Hans tragiske tab er ikke mere tragisk, end det ville være for enhver anden, der måtte opleve det samme, men det kan nok ikke undgå at få betydning for mange mennesker i koncernen.

Det er virkelig frygteligt. Hjerteskærende. Hvordan kan noget menneske rejse sig efter det? Stakkels, stakkels familie, venner og pårørende.
10
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
HerErJeg
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 22. apr 2019, 07:58

DetSorteCirkus skrev:
HerErJeg skrev:Det er nemlig utroligt vigtigt, at det er ikke er "mere" forfærdeligt fordi det er Anders Holch Poulsen, end hvis det havde været en "Jensen" fra Lærkevej.
Men nu vil medierne selvfølgelig tvære rundt i det her til bevistløshed - fordi Anders er den han er.


Ja, og af den grund kan det godt blive mere forfærdeligt for familien, end hvis medierne ikke oveni interesserede sig for dem af kulørte grunde.

Det kan måske forklare hvorfor Løkke var presset til pressemødet. Han har sikkert vist det, og for ham har det været tættere på end nabo Jensen.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. apr 2019, 08:01

HerErJeg skrev:
DetSorteCirkus skrev:
HerErJeg skrev:Det er nemlig utroligt vigtigt, at det er ikke er "mere" forfærdeligt fordi det er Anders Holch Poulsen, end hvis det havde været en "Jensen" fra Lærkevej.
Men nu vil medierne selvfølgelig tvære rundt i det her til bevistløshed - fordi Anders er den han er.


Ja, og af den grund kan det godt blive mere forfærdeligt for familien, end hvis medierne ikke oveni interesserede sig for dem af kulørte grunde.

Det kan måske forklare hvorfor Løkke var presset til pressemødet. Han har sikkert vist det, og for ham har det været tættere på end nabo Jensen.


Sådan tolker jeg det ikke. Jeg tror, at det temmelig meget skyldtes, at der er tale om tre børn, endda søskende, hvilket han jo ikke kunne fortælle på daværende tidspunkt.
5
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf billiebean » 22. apr 2019, 08:11

Ja, det forklarer nok lidt af Løkkes fremtræden. Men puha altså, det gør ondt i maven. Tre børn, søskende. Og ja, hvordan rejser man sig fra den tragedie?
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4382
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10735

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 22. apr 2019, 08:18

Jeg kan slet ikke forstå at der er behov for at diskutere hvorvidt en sorg er større eller mindre end andres. Altså undskyld men WTF! Havde det været en anden var der uden tvivl startet en støtteindsamling. Det giver ikke mening nu. Jeg håber at nogen finder en anden måde at vise sympati med familien. For det er DYBT DYBT tragisk
17
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 22. apr 2019, 08:23

HappyPaww skrev:Ja man undres jo egentlig ikke, men hvad fanden sker der for EBs helt ekstremt upassende overskrift?! :sur:

De tænker jo kun på at få læsere, koste hvad det vil, men jeg er enig med dig. Det er klamt og usmageligt at sælge nyheder om tragedien pga. faderens job og status :badr:
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 22. apr 2019, 09:22

Misantropen skrev:De tænker jo kun på at få læsere, koste hvad det vil, men jeg er enig med dig. Det er klamt og usmageligt at sælge nyheder om tragedien pga. faderens job og status :badr:

Jeg må indrømme jeg ikke følger så meget med i den slags. Men det er vel heller ikke kun et spørgsmål om status?
Det er altid lidt frastødende at kredse om andres ulykke, men det med hvem det er, er vel en oplysning til damerne om at "det er ham som I måske kender fra den og den og sammenhæng"? :gruble:
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16243
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30224

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf TinaW » 22. apr 2019, 09:30

billiebean skrev:Ja, det forklarer nok lidt af Løkkes fremtræden. Men puha altså, det gør ondt i maven. Tre børn, søskende. Og ja, hvordan rejser man sig fra den tragedie?


Det må være svært. De har jo så et 4. barn, men uanset, så vil hele familien vel være mærket for livet.
Så tragisk og sørgeligt.
Så mange døde pga. ekstremisters idioti og mangel på respekt for menneskeliv.
4
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 22. apr 2019, 09:55

dgd2007 skrev:
Misantropen skrev:De tænker jo kun på at få læsere, koste hvad det vil, men jeg er enig med dig. Det er klamt og usmageligt at sælge nyheder om tragedien pga. faderens job og status :badr:

Jeg må indrømme jeg ikke følger så meget med i den slags. Men det er vel heller ikke kun et spørgsmål om status?
Det er altid lidt frastødende at kredse om andres ulykke, men det med hvem det er, er vel en oplysning til damerne om at "det er ham som I måske kender fra den og den og sammenhæng"? :gruble:


Hvilke damer?
7

Tilbage til "Generelt"