WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 25. maj 2019, 12:34

Lucia skrev:Jeg er ved at købe snørebånd og jeg bliver simpelthen nødt til at dele denne bekrivelse med nogen :lol: :stoned:

Har du nogensinde haft lyst til at give dine fødder noget ekstra? Har du brug for snørebånd der giver en aura af mystik? Vi introducerer: Mørkegrå snørebånd. Deres funktion rækker langt ud over blot at sørge for at dine sko ikke falder af. De omkranser dine sko i mystik. De er afledningsmanøvren før du trækker kaninen op af hatten. De fortæller alt, uden at sige noget.

For nogen snørebånds-eksperter er det for åbenlyst med simple sorte eller hvide snørebånd. Og de farvestrålende snørebånd tiltrækker for meget opmærksomhed. Flade mørkegrå snørebånd er løsningen på dette mode-problem. Med dem skal man læse mellem linjerne. Man lægger ikke mærke til dem med det samme, men så snart de er set kan man ikke fjerne blikket.

Jo, grå bliver nogen gange associeret med det kedelige eller triste. Men hvis man tror det om disse snørebånd, misser man pointen. Der er en grund til at folk spiser havregrød til morgenmad. Det giver en solid bund som man kan bygge videre på. Grå gør det samme. Hvis du undervurderer denne farve, bliver du overrasket.

Vores flade grå snørebånd har, hvad mange af vores kunder leder efter: Alsidighed. De går godt med næsten alle verdens farver. De er den sofistikerede middelvej som du har ledt efter.


Det er jo næsten en nødvendighed at eje sådan et par efter den beskrivelse :lol:

Mon dem fra rodeskuffen kan bruges :D
4
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20483
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43966

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 25. maj 2019, 13:45

Her er en, der har købt de snørebånd, der indhylder brugeren i en mystisk aura. Hun kan sikkert gå på vandet, nu.

Billede
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20483
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43966

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 25. maj 2019, 18:09

paint skrev:Her er en, der har købt de snørebånd, der indhylder brugeren i en mystisk aura. Hun kan sikkert gå på vandet, nu.

Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mangoness » 25. maj 2019, 19:46

:mellow: :lol: :gruble: :stoned:

1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 25. maj 2019, 19:55

Mangoness skrev::mellow: :lol: :gruble: :stoned:



:forvirret: :ad!: :forvirret2: :stoned:

Man må håbe han ikke får hjernerystelse :lol:
3
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16951
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21069

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 26. maj 2019, 11:11

Mangoness skrev::mellow: :lol: :gruble: :stoned:


Børnene i kommentarsporet er vist lidt for unge til at håndtere hvad de ser :tie:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Fru Sunshine » 26. maj 2019, 11:53

Jeg skal spille bøddel i årets forestilling.
Det kostume, de har valgt i første omgang, ligner en burka.

Burka og kæmpeøkse er rimelig meget wtf. Det vil jeg ikke.
6
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf AgentPixie » 26. maj 2019, 13:58

At min kæreste altid har sat to krydser på stemmesedler - en personlig stemme + dennes parti :lol:
Det troede han man skulle, lige indtil i dag.
26
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf ExCoastal » 26. maj 2019, 23:04

Memorial day weekenden er uden tvivl en af de mest farlige i trafikken. I løbet af de første 30 timer blev 741 anholdt for spritkørsel og 18 blev slået ihjel i trafikken (tallene er for hele Californien). Vi er kun halvvejs gennem den lange weekend :shock:

https://www.kron4.com/news/california/c ... 2029192038
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ladysparrow » 27. maj 2019, 17:19

Jeg er på ferie med min kærestes engelske side af familien og jeg er ved at gå ud at mit gode skind. Vi skiftes til at lave mad parvis, men en af kvinderne insisterer på at komme med tilbehør til middagen uanset hvad der serveres nu er det vores tur og hun er dukket op med snacks, på trods af at vi har forberedt snacks og 3 retters. Jeg er normalt ganske tolerant, men hun er simpelthen for meget, jeg ved at hun har jordens dårligste selvtillid og derfor holder jeg munden lukket, men synes hun er totalt uforskammet. Det er ikke fordi hun er allergisk , men mere så hun tror hun viser omtanke, som hun siger. Jeg kan simpelthen ikke klare hende, hun var den der drak sig kanonfuld og hylede gennem hele middagen da vi var sammen for første gang i januar... anledning: min kæreste offentliggjorde vi var blevet forlovet. Hun er kæreste med hans halvbror. Argh, orker ikke at se på hende.
Senest rettet af Ladysparrow 27. maj 2019, 23:31, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 27. maj 2019, 19:04

Ladysparrow skrev:Jeg er på ferie med min kærestes engelske side af familien og jeg er ved at gå ud at mit gode skind. Vi skiftes til at lave mad parvis, men en af kvinderne insisterer på at komme med tilbehør til middagen uanset hvad der serveres nu er det vores du og hun er dukket op med snacks, på trods af at vi har forberedt snacks og 3 retters. Jeg er normalt ganske tolerant, men hun er simpelthen for meget, jeg ved at hun har jordens dårligste selvtillid og derfor holder jeg munden lukket, men synes hun er totalt uforskammet. Det er ikke fordi hun er allergisk , men mere så hun tror hun viser omtanke, som hun siger. Jeg kan simpelthen ikke klare hende, hun var den der drak sig kanonfuld og hylede gennem hele middagen da vi var sammen for første gang i januar... anledning: min kæreste offentliggjorde vi var blevet forlovet. Hun er kæreste med hans halvbror. Argh, orker ikke at se på hende.


Jeg tror ikke helt jeg forstå det - er det fordi hun har taget snacks med, i stedet for en salat eller noget?

Ikke fordi jeg ikke forstår at du er træt af hende, hun lyder lidt som en krampe, jeg forstår bare ikke helr hvad der er sket med det snack/tilbehør der, og hvorfor det er uforskammet :D
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Buller » 27. maj 2019, 19:20

AgentPixie skrev:At min kæreste altid har sat to krydser på stemmesedler - en personlig stemme + dennes parti :lol:
Det troede han man skulle, lige indtil i dag.


Altid noget den ikke bliver ugyldig af det.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Purple Haze » 27. maj 2019, 19:37

Buller skrev:
AgentPixie skrev:At min kæreste altid har sat to krydser på stemmesedler - en personlig stemme + dennes parti :lol:
Det troede han man skulle, lige indtil i dag.


Altid noget den ikke bliver ugyldig af det.



Gør den ikke det? Det troede jeg da.

Rapfisk skrev:Kan du oplyse os?.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf AgentPixie » 27. maj 2019, 20:00

Purple Haze skrev:
Buller skrev:
AgentPixie skrev:At min kæreste altid har sat to krydser på stemmesedler - en personlig stemme + dennes parti :lol:
Det troede han man skulle, lige indtil i dag.


Altid noget den ikke bliver ugyldig af det.



Gør den ikke det? Det troede jeg da.

Rapfisk skrev:Kan du oplyse os?.

Jeg googlede det selv i går, og der stod at så længe det er samme parti, så er stemmen ikke ugyldig.
1
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Rapfisk » 27. maj 2019, 21:15

AgentPixie skrev:
Purple Haze skrev:
Buller skrev:
AgentPixie skrev:At min kæreste altid har sat to krydser på stemmesedler - en personlig stemme + dennes parti :lol:
Det troede han man skulle, lige indtil i dag.


Altid noget den ikke bliver ugyldig af det.



Gør den ikke det? Det troede jeg da.

Rapfisk skrev:Kan du oplyse os?.

Jeg googlede det selv i går, og der stod at så længe det er samme parti, så er stemmen ikke ugyldig.

Det er rigtigt, så længe det er samme parti er der ikke tvivl om vælgerens intention hå(og det vægtes højere end at stemmesedlen potentielt er lettere genkendelig).

Jeg kan ikke huske, om den tæller som person- eller listestemme, men jeg tror det første sådan lige umiddelbart.
1
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Generelt"