WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf englishchannel » 8. feb 2019, 15:19

Jeg skulle købe en ny flydende håndsæbe i dag, og ville gerne have en, der var lidt ekstra lækker. Jeg finder så en, der dufter godt, men kan ikke se et prismærke på den. Og jeg tænker "Herregud, hvad kan sådan en håndsæbe koste?", og skal lige til at tage den op til kassen, da jeg alligevel ser prisskiltet.

275 kr. for én dunk håndsæbe :8:

Den blev så pænt sat på plads igen, og jeg fandt en anden, men WTF? Hvem betaler 275 kr. for noget, der holder 14 dage? Og så håndsæbe af alle ting.
4
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 8. feb 2019, 15:48

englishchannel skrev:Jeg skulle købe en ny flydende håndsæbe i dag, og ville gerne have en, der var lidt ekstra lækker. Jeg finder så en, der dufter godt, men kan ikke se et prismærke på den. Og jeg tænker "Herregud, hvad kan sådan en håndsæbe koste?", og skal lige til at tage den op til kassen, da jeg alligevel ser prisskiltet.

275 kr. for én dunk håndsæbe :8:

Den blev så pænt sat på plads igen, og jeg fandt en anden, men WTF? Hvem betaler 275 kr. for noget, der holder 14 dage? Og så håndsæbe af alle ting.


Jeg har lyst til at sige kvinder :devil: Men af hensyn til liv og førlighed (min), må jeg nok moderere det til, nogle særligt velhavende kvinder?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. feb 2019, 16:56

'It was later reported, according to journalist Daniel Simone, the wedding was cancelled after it was discovered Burton only wanted to marry [Charles] Manson so she and a friend, Craig "Gray Wolf" Hammond, could use his corpse as a tourist attraction after his death'
4
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12180

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf achillaxedprune » 8. feb 2019, 17:02

englishchannel skrev:Jeg skulle købe en ny flydende håndsæbe i dag, og ville gerne have en, der var lidt ekstra lækker. Jeg finder så en, der dufter godt, men kan ikke se et prismærke på den. Og jeg tænker "Herregud, hvad kan sådan en håndsæbe koste?", og skal lige til at tage den op til kassen, da jeg alligevel ser prisskiltet.

275 kr. for én dunk håndsæbe :8:

Den blev så pænt sat på plads igen, og jeg fandt en anden, men WTF? Hvem betaler 275 kr. for noget, der holder 14 dage? Og så håndsæbe af alle ting.


Hvilken håndsæbe var det?
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Persnikedy » 8. feb 2019, 17:48

DetSorteCirkus skrev:'It was later reported, according to journalist Daniel Simone, the wedding was cancelled after it was discovered Burton only wanted to marry [Charles] Manson so she and a friend, Craig "Gray Wolf" Hammond, could use his corpse as a tourist attraction after his death'


Det bedste ved den historie er at Manson ikke blev sur over at hun ikke elskede ham, men at hun ikke troede på at han var udødelig :lol:
9
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Stitch » 8. feb 2019, 17:53

Wizzze skrev:Jeg har lyst til at sige kvinder :devil: Men af hensyn til liv og førlighed (min), må jeg nok moderere det til, nogle særligt velhavende kvinder?


Det siger vist mest om dig og den type kvinder du omgås.



:P :devil:
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Queen Molly » 8. feb 2019, 20:30

Jeg har set Den store UFO konspiration i dag.
Der er mennesker der seriøst tror at jorden bliver styret af insekt lignende væsner fra rummet.
Det var meget underholdende. :D
0
HerErJeg
Indlæg: 4192
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 8. feb 2019, 20:38

Verdens største parodi.
https://folkebladetlemvig.dk/holstebro/ ... kel/317587
Man bygger en ny busterminal, men glemmer alt om toiletter. Ved siden af ligger den fine gamle DSB bygning med i alt 8 toiletter, desværre kan man ikke finde en leje sammen med DSB, så de kan bruges.
Nyt i sagen er at kommunen slet ikke kan finde penge til toiletter før 2020, hvilket virker helt utroligt fattigt ud af et stort kommunalt budget.
Hvis det er kommunens skyld at der ikke er toiletter på deres busterminal, så må man simpelthen til lommerne, med det samme, og ikke når det passer bedst muligt rent økonomisk.
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 8. feb 2019, 20:43

Queen Molly skrev:Jeg har set Den store UFO konspiration i dag.
Der er mennesker der seriøst tror at jorden bliver styret af insekt lignende væsner fra rummet.
Det var meget underholdende. :D

Jeg har faktisk mødt en af dem for nylig! :8:

(altså ikke insekterne, men en der troede på det ...) :)
0
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Queen Molly » 8. feb 2019, 21:47

dgd2007 skrev:
Queen Molly skrev:Jeg har set Den store UFO konspiration i dag.
Der er mennesker der seriøst tror at jorden bliver styret af insekt lignende væsner fra rummet.
Det var meget underholdende. :D

Jeg har faktisk mødt en af dem for nylig! :8:

(altså ikke insekterne, men en der troede på det ...) :)

Jeg er lidt skuffet over din parentes. Troede ellers lige at debatten kunne få insider viden.

Men hvor er det vildt. Jeg havde ikke hørt om det før, men det er åbenbart ret stort.
5
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 8. feb 2019, 22:31

Queen Molly skrev:Jeg er lidt skuffet over din parentes. Troede ellers lige at debatten kunne få insider viden.

Men hvor er det vildt. Jeg havde ikke hørt om det før, men det er åbenbart ret stort.

Det var en amerikaner, hvis det kan berolige dig. :wink3:
2
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf englishchannel » 9. feb 2019, 06:22

achillaxedprune skrev:
englishchannel skrev:Jeg skulle købe en ny flydende håndsæbe i dag, og ville gerne have en, der var lidt ekstra lækker. Jeg finder så en, der dufter godt, men kan ikke se et prismærke på den. Og jeg tænker "Herregud, hvad kan sådan en håndsæbe koste?", og skal lige til at tage den op til kassen, da jeg alligevel ser prisskiltet.

275 kr. for én dunk håndsæbe :8:

Den blev så pænt sat på plads igen, og jeg fandt en anden, men WTF? Hvem betaler 275 kr. for noget, der holder 14 dage? Og så håndsæbe af alle ting.


Hvilken håndsæbe var det?


Jeg fik ikke lige navnet, men det var noget urtehalløj i stueetagen i Magasin.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. feb 2019, 06:28

Queen Molly skrev:Jeg har set Den store UFO konspiration i dag.
Der er mennesker der seriøst tror at jorden bliver styret af insekt lignende væsner fra rummet.
Det var meget underholdende. :D


Så vil jeg anbefale dig podcasten om den danske Orthon-bevægelse.
Jeg skrev lidt om det i podcast-tråden og postede links til de fire episoder.
viewtopic.php?f=22&t=7437&p=794177&hilit=Br%C3%B8nsh%C3%B8j#p794177
1
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20420
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43836

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 9. feb 2019, 07:22

Apropos UFO'er. Jeg og min kæreste, så et program på Discovery Science i går. En amerikansk mand, var som barn blevet hentet op i en UFO, hvor man havde taget en prøve fra hans ene arm. Og nu, 40 år sendere, var det så sket igen. Hvad gør man så? Jo, man tilkalder naturligvis 'The Alien Investigators', som er et lille team af eksperter bestående af en fyr der kalder sig 'tidligere FBI-ansat' (han var vist engang receptionist i en FBI-afdeling) samt en lille tyk fyr fra England, med udpræget cockney-accent.
FBI-manden, er altid klædt i sort. En lang sort frakke, der går helt ned til hans sorte cowboystøvler. En sort bredskygget hat, sort skjorte etc.

'Eksperterne' lytter til manden, ser på hans arm, går ud og kigger lidt ned i jorden, hvor UFO'en angiveligt skulle have stået. Konklusionen er klar: Aliens, er kommet hertil for 40 år siden. Men da det har taget så lang tid at komme hertil, kan de jo ikke nå hjem igen. Derfor tager de DNA, fra fyren fra Sydstaterne og omskaber sig selv til hybridmennesker, som kan leve her på jorden uden at vi ved det. Nu er nogle af deres venner så også kommet hertil , efter 40 år - derfor konkluderer de, at det må have taget 40 år at komme hertil. Nu lever de nyankomne så også som hybridmennesker.

Den engelske alien investigator, udbryder så med glæde i øjnene: "De er her allerede. De lever i blandt os". Det er FBI-manden enig i, må være forklaringen. 'Ofret', var glad for at der endelig var nogen, der ville anerkende hans oplevelse.

Jeg og min kæreste har aldrig grint så meget. Min kæreste sad og skreg af grin. Det samme gjorde jeg. :lol:

FBI-eksperten

Billede
10
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Queen Molly » 9. feb 2019, 07:23

DetSorteCirkus skrev:
Queen Molly skrev:Jeg har set Den store UFO konspiration i dag.
Der er mennesker der seriøst tror at jorden bliver styret af insekt lignende væsner fra rummet.
Det var meget underholdende. :D


Så vil jeg anbefale dig podcasten om den danske Orthon-bevægelse.
Jeg skrev lidt om det i podcast-tråden og postede links til de fire episoder.
viewtopic.php?f=22&t=7437&p=794177&hilit=Br%C3%B8nsh%C3%B8j#p794177

Tak for anbefalingen, den må jeg bestemt høre. Og anede ikke at der var en podcast tråd.

Til dem der er interesseret i udsendelsen findes den på dr.dk. Det var DR2 der sendte den igår.
0

Tilbage til "Generelt"