WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 5. dec 2018, 12:43

dgd2007 skrev:
Daine skrev:I guder! Stakkels pige(r).

(Jeg er på fra PC og den artikel var det noget af det mest rodede jeg længe har set. Både indholdsmæssigt, hvor oplysningerne stak af i flere retninger, så jeg blev helt i tvivl om jeg ville få selve historien på overskriften. Men også på billedsiden, hvor de skabte forstyrrelse i teksten mere end at hjælpe den. Indimellem savner jeg det trykte medie!)

Ja, jeg må indrømme jeg opgav at læse videre da jeg havde spolet en halv kilometer ned, og jeg stadig ikke forstod sammenhængen. :genert:

Jeg måtte også opgive pga. alle de gentagelser og cliffhangers.

Selve artiklens indhold(ikke emnet!) minder mig om en halvhjertet skoleopgave, hvor man har fundet ud af at gentagelser også er en slags måde at opnå lærerens krav om opgavens længde :genert:
3
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf vibbsen » 5. dec 2018, 13:27

Misantropen skrev:
vibbsen skrev:Et WFT moment af lidt ældre dato :

Mini Vibbsen har i et stykke tid være kærester med William S (Ja, der er flere..Og det er altså RET vigtig at få defineret at det er den "rigtige" William). Hvad dette sådan helt konkret indebærer henligger lidt i det uvisse....Men de er åbenbart enige om dette...Jeg ved dog så meget som at at hun og William S havde været på toilet samtidig. Og da de står og vasker hænder spørger han om de skal være kærester. Og Mini Vibbsen siger ja.

...

Når hun bliver ældre kan du bruge Debatten som skrækeksempel på hvad der kan ske, fx når hun bliver teenager og skal til sin første fest.

I mellemtiden skal du nok lade være med at spørge om hvad der sker i puderummet, når børnene er der alene..


Hr.vibbsen har i lyset at min - efter hans mening fuldstændig forfejlede håndtering af Monogami Samtale med 6 årig - meddelt mig at jeg kan glemme alt om at få lov til at løfte nogen form for opgaver i forbindelse med Emmas opdragelse som teenager :-D Der er også blevet uddelt forbud mod at jeg må tage med hende på Roskilde Festival (OK, vi havde så også lige set Max Pinlig - Med mor på Roskilde Festival). Det skal han nok tackle... :fløjt: :fløjt: :fløjt:

Hvad angår puderummet så kom Emma hjem igår og kunne lidt forurettet berette at hun og COrnelius ikke længere må mysse....Det siger lærerne... :-D
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 5. dec 2018, 13:46

vibbsen skrev:
Misantropen skrev:
vibbsen skrev:Et WFT moment af lidt ældre dato :

Mini Vibbsen har i et stykke tid være kærester med William S (Ja, der er flere..Og det er altså RET vigtig at få defineret at det er den "rigtige" William). Hvad dette sådan helt konkret indebærer henligger lidt i det uvisse....Men de er åbenbart enige om dette...Jeg ved dog så meget som at at hun og William S havde været på toilet samtidig. Og da de står og vasker hænder spørger han om de skal være kærester. Og Mini Vibbsen siger ja.

...

Når hun bliver ældre kan du bruge Debatten som skrækeksempel på hvad der kan ske, fx når hun bliver teenager og skal til sin første fest.

I mellemtiden skal du nok lade være med at spørge om hvad der sker i puderummet, når børnene er der alene..


Hr.vibbsen har i lyset at min - efter hans mening fuldstændig forfejlede håndtering af Monogami Samtale med 6 årig - meddelt mig at jeg kan glemme alt om at få lov til at løfte nogen form for opgaver i forbindelse med Emmas opdragelse som teenager :-D Der er også blevet uddelt forbud mod at jeg må tage med hende på Roskilde Festival (OK, vi havde så også lige set Max Pinlig - Med mor på Roskilde Festival). Det skal han nok tackle... :fløjt: :fløjt: :fløjt:

Hvad angår puderummet så kom Emma hjem igår og kunne lidt forurettet berette at hun og COrnelius ikke længere må mysse....Det siger lærerne... :-D
Det er heller ikke altid helt uskyldigt det der forgår i puderum..

Men spændende hvordan din mand vil gribe det an i stedet, når han sidder overfor sin lille pige der pludselig er blevet en teenager og klar til at tage til fest. Så er han måske ikke så kæphøj mere når realiteterne er gået op for ham :lol:
2
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf vibbsen » 5. dec 2018, 14:08

Misantropen skrev:
vibbsen skrev:
Misantropen skrev:
vibbsen skrev:Et WFT moment af lidt ældre dato :

Mini Vibbsen har i et stykke tid være kærester med William S (Ja, der er flere..Og det er altså RET vigtig at få defineret at det er den "rigtige" William). Hvad dette sådan helt konkret indebærer henligger lidt i det uvisse....Men de er åbenbart enige om dette...Jeg ved dog så meget som at at hun og William S havde været på toilet samtidig. Og da de står og vasker hænder spørger han om de skal være kærester. Og Mini Vibbsen siger ja.

...

Når hun bliver ældre kan du bruge Debatten som skrækeksempel på hvad der kan ske, fx når hun bliver teenager og skal til sin første fest.

I mellemtiden skal du nok lade være med at spørge om hvad der sker i puderummet, når børnene er der alene..


Hr.vibbsen har i lyset at min - efter hans mening fuldstændig forfejlede håndtering af Monogami Samtale med 6 årig - meddelt mig at jeg kan glemme alt om at få lov til at løfte nogen form for opgaver i forbindelse med Emmas opdragelse som teenager :-D Der er også blevet uddelt forbud mod at jeg må tage med hende på Roskilde Festival (OK, vi havde så også lige set Max Pinlig - Med mor på Roskilde Festival). Det skal han nok tackle... :fløjt: :fløjt: :fløjt:

Hvad angår puderummet så kom Emma hjem igår og kunne lidt forurettet berette at hun og COrnelius ikke længere må mysse....Det siger lærerne... :-D
Det er heller ikke altid helt uskyldigt det der forgår i puderum..

Men spændende hvordan din mand vil gribe det an i stedet, når han sidder overfor sin lille pige der pludselig er blevet en teenager og klar til at tage til fest. Så er han måske ikke så kæphøj mere når realiteterne er gået op for ham :lol:


Jeg har faktisk allerede købt popcorn. Og overvejer at live streame her på debatten....INGEN - og jeg gentager INGEN - tråd vi nogensinde har set hverken her eller på jubii kommer til at blive nær så interessant som "Min far er en stor fed nar vs Min datter er slet ikke til at styre feat. Hr.vibbsen & Teenage Vibbsen" :-D :-D :-D :-D :-D :-D
8
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15291
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 5. dec 2018, 14:22

cola skrev:
dgd2007 skrev:
Daine skrev:I guder! Stakkels pige(r).

(Jeg er på fra PC og den artikel var det noget af det mest rodede jeg længe har set. Både indholdsmæssigt, hvor oplysningerne stak af i flere retninger, så jeg blev helt i tvivl om jeg ville få selve historien på overskriften. Men også på billedsiden, hvor de skabte forstyrrelse i teksten mere end at hjælpe den. Indimellem savner jeg det trykte medie!)

Ja, jeg må indrømme jeg opgav at læse videre da jeg havde spolet en halv kilometer ned, og jeg stadig ikke forstod sammenhængen. :genert:

Jeg forstår ikke hvordan den nye metode består... er det noget med det "hjertepulver" og store kvinder at gøre eller ?


Den nye metode mærker du ikke din ende af mailen.
Artiklen er temmelig rodet, men ultrakort handler det om heksekunster og sort magi. Pige bliver slået ihjel, ligdele bliver brugt til ritualer, som skal fortrylle modtageren af mailen. Blandt andet bliver hjertet brændt og lavet til støv og lagt i lykkeamuletter. Man tror det er løgn i et (forholdsvis) moderne samfund.
0
14 11 14
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Queen Molly » 5. dec 2018, 14:30

Nu vil PETA have at vi laver de gamle ordsprog om. Vi må ikke sige tage tyren ved hornene men skal bruge tag blomsterne ved tornene.
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15291
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 5. dec 2018, 14:32

Queen Molly skrev:Nu vil PETA have at vi laver de gamle ordsprog om. Vi må ikke sige tage tyren ved hornene men skal bruge tag blomsterne ved tornene.


Seriøst? Hvor?
0
14 11 14
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Queen Molly » 5. dec 2018, 14:51

Delfin skrev:
Queen Molly skrev:Nu vil PETA have at vi laver de gamle ordsprog om. Vi må ikke sige tage tyren ved hornene men skal bruge tag blomsterne ved tornene.


Seriøst? Hvor?

Læste det lige på TV2 hjemmeside.
Med en fin oversigt over nogle der skulle skiftes ud og forslag til erstatning. :D
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 5. dec 2018, 15:18

En vens kæreste, der få facebook taggede sin søster i en video med en samojede og skrev:
Vi skal så meget have en samojede næste gang!

Nej, det skal I virkelig lade være med!!!!
Jeres første hund knurrede og snappede efter jeres baby, fordi I intet begreb har om hvordan man skal behandle en hund og så afleverede I den endda ikke til et internat, så den kunne være blevet omplaceret, nej I aflivede den, for ingen andre skulle da have jeres hund.

Held og lykke med en race som samojede så.....
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 5. dec 2018, 15:41

Queen Molly skrev:
Delfin skrev:
Queen Molly skrev:Nu vil PETA have at vi laver de gamle ordsprog om. Vi må ikke sige tage tyren ved hornene men skal bruge tag blomsterne ved tornene.


Seriøst? Hvor?

Læste det lige på TV2 hjemmeside.
Med en fin oversigt over nogle der skulle skiftes ud og forslag til erstatning. :D

Og det er altsammen Disneys skyld! :evil:

PS: Hvis nogen (som jeg) undrer sg obver hvad "PETA" står for, kan jeg spare jer for en googling. Det står for "People for the Ethical Treatment of Animals" (amerikansk).
2
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf PaleSeptember » 5. dec 2018, 15:46

kidkomb skrev:En vens kæreste, der få facebook taggede sin søster i en video med en samojede og skrev:
Vi skal så meget have en samojede næste gang!

Nej, det skal I virkelig lade være med!!!!
Jeres første hund knurrede og snappede efter jeres baby, fordi I intet begreb har om hvordan man skal behandle en hund og så afleverede I den endda ikke til et internat, så den kunne være blevet omplaceret, nej I aflivede den, for ingen andre skulle da have jeres hund.

Held og lykke med en race som samojede så.....


Det bekræfter virkelig mine fordomme om nogen mennesker. Men OK, jeg har selv en bror, der er på samme måde (har ikke kontakt til ham længere).
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 5. dec 2018, 15:47

PaleSeptember skrev:
kidkomb skrev:En vens kæreste, der få facebook taggede sin søster i en video med en samojede og skrev:
Vi skal så meget have en samojede næste gang!

Nej, det skal I virkelig lade være med!!!!
Jeres første hund knurrede og snappede efter jeres baby, fordi I intet begreb har om hvordan man skal behandle en hund og så afleverede I den endda ikke til et internat, så den kunne være blevet omplaceret, nej I aflivede den, for ingen andre skulle da have jeres hund.

Held og lykke med en race som samojede så.....


Det bekræfter virkelig mine fordomme om nogen mennesker. Men OK, jeg har selv en bror, der er på samme måde (har ikke kontakt til ham længere).

Ej, men altså, det er så sygt synes jeg. Det er et levende væsen og et stort ansvar.
De er heldigvis nogle ret gode forældre, men hund det kan de virkelig ikke finde ud af!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dykkersild » 5. dec 2018, 15:55

vibbsen skrev:
Misantropen skrev:
vibbsen skrev:
Misantropen skrev:
vibbsen skrev:Et WFT moment af lidt ældre dato :

Mini Vibbsen har i et stykke tid være kærester med William S (Ja, der er flere..Og det er altså RET vigtig at få defineret at det er den "rigtige" William). Hvad dette sådan helt konkret indebærer henligger lidt i det uvisse....Men de er åbenbart enige om dette...Jeg ved dog så meget som at at hun og William S havde været på toilet samtidig. Og da de står og vasker hænder spørger han om de skal være kærester. Og Mini Vibbsen siger ja.

...

Når hun bliver ældre kan du bruge Debatten som skrækeksempel på hvad der kan ske, fx når hun bliver teenager og skal til sin første fest.

I mellemtiden skal du nok lade være med at spørge om hvad der sker i puderummet, når børnene er der alene..


Hr.vibbsen har i lyset at min - efter hans mening fuldstændig forfejlede håndtering af Monogami Samtale med 6 årig - meddelt mig at jeg kan glemme alt om at få lov til at løfte nogen form for opgaver i forbindelse med Emmas opdragelse som teenager :-D Der er også blevet uddelt forbud mod at jeg må tage med hende på Roskilde Festival (OK, vi havde så også lige set Max Pinlig - Med mor på Roskilde Festival). Det skal han nok tackle... :fløjt: :fløjt: :fløjt:

Hvad angår puderummet så kom Emma hjem igår og kunne lidt forurettet berette at hun og COrnelius ikke længere må mysse....Det siger lærerne... :-D
Det er heller ikke altid helt uskyldigt det der forgår i puderum..

Men spændende hvordan din mand vil gribe det an i stedet, når han sidder overfor sin lille pige der pludselig er blevet en teenager og klar til at tage til fest. Så er han måske ikke så kæphøj mere når realiteterne er gået op for ham :lol:


Jeg har faktisk allerede købt popcorn. Og overvejer at live streame her på debatten....INGEN - og jeg gentager INGEN - tråd vi nogensinde har set hverken her eller på jubii kommer til at blive nær så interessant som "Min far er en stor fed nar vs Min datter er slet ikke til at styre feat. Hr.vibbsen & Teenage Vibbsen" :-D :-D :-D :-D :-D :-D


Jeg tænker youtube-kanal - det kan kun blive et hit!
4
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15291
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 5. dec 2018, 16:32

Queen Molly skrev:
Delfin skrev:
Queen Molly skrev:Nu vil PETA have at vi laver de gamle ordsprog om. Vi må ikke sige tage tyren ved hornene men skal bruge tag blomsterne ved tornene.


Seriøst? Hvor?

Læste det lige på TV2 hjemmeside.
Med en fin oversigt over nogle der skulle skiftes ud og forslag til erstatning. :D


Giv mig styrke :gisp:
4
14 11 14
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 5. dec 2018, 16:49

vibbsen skrev:
hotlips skrev:[

Okay, hun er tilgivet, klassens psyko unge havde lavet sin ynglingsfinte på hendes dreng, det vil sige helt umotiveret at lægge hænderne om halsen bagfra, trække ham baglæns ned og så forsøge at trampe ham i hovedet, så hun var pænt rystet og det kan man jo godt forstå.

Der er bare ikke lige andre end mig der har forsøgt at råbe nogen op, og det er ikke engang gået ud over min dreng, han har kun været blandet ind i det når han har forsvaret sine venner, og så stopper ham tossen da også, han går kun efter de mindste børn og helst de der bare bliver kede af det og ikke slår igen.

Det er fuldstændig vanvittigt, så står pædagoger og lærere og siger at børn på 7 bare skal trykke på pyt knappen.. Det er også både rimeligt og realistisk når de bliver overfaldet på den måde. Fæhoveder.

Men nu er der da en mere der render til inspektøren og så må vi se, det ender med at nogen kommer til skade, men de har så travlt med deres pædagogiske pladder at det er som at tale til en dør at få dem til at fatte at det ikke kan blive ved.


OK...det er jo fuldstændig vanvittigt...Hvordan fanden kan det være en del af det pædagogiske grundlag at lære børnene at sige "pyt" når de bliver overfaldet ?? Hvad blev der lige af anti-mobbe politik og "her behandler vi hinanden ordentligt" ?? Har I slet ikke sådan noget på jeres skole ?? Og hvis I har , hvad siger Børne - Unge udvalget i kommunen til at dette ikke bliver overholdt....Typisk så er disse ting jo en del af en større overordnet trivselsstrategi på børne-ungeområdet....


Selvfølgelig har vi det men der er åbenbart ikke skrevet ind i alle deres fine planer hvad de gør når der ikke er nogen forud konflikt at løse, ham igår havde stået og talt med en anden dreng da han pludselig blev taget om halsen og væltet bagover.. Det er lige før de begynder at bippe og sige error error når man prøver at trænge igennem med at de bliver nødt til at gøre noget ved det.

Jeg kan jo være ligeglad, min dreng får højst en balle for at slå, men det pisser mig sq af at han skal have dem når det faktisk er fordi han passer på bedste vennen, klassens mindste dreng der ikke tør slå igen og som bare tager imod til han græder og så bliver Benjamin gal og så ryger han på ham, og så lader ham tossen bedste vennen være i et par uger og så går han efter en af de andre små..

Jeg har været hos lærere og ledere og to gange har jeg stået og insisteret på at få et møde med inspektøren, det fik jeg så også men jeg får jo intet at vide om hvad de har gang i af tiltag, så jeg tager fat i lærerne hver gang der har været noget og nu er de ved at være så trætte af mig at de begyndt at hvæse at jeg ikke skal blande mig i deres arbejde, så jeg har sagt at de jo bare kan trykke på pyt knappen, men det er åbenbart ikke noget der forventes af de voksne.

Det er latterligt hvor meget tid man skal bruge for at få noget så indlysende forkert taget alvorligt, men det kunne jo være det hjalp hvis nogen af de der har børn der virkelig bliver udsat for sindssyge ting af den dreng tog sig lidt sammen, i sidste uge kom vi ind og så ham lave den der finte på bedste vennen med at tage fat om halsen og så trække ham ned baglæns og så prøve at trampe ham i hovedet, men selvom jeg har fortalt hans mor det og også at der overhovedet ikke blev gjort noget selvom jeg sagde til deres lærer hvad der var sket, så har hun ikke gjort en skid.
Det er totalt uforståeligt for mig, hvis min dreng bliver overfaldet på den måde så må det som udgangspunkt blive til en anmeldelse til politiet og kommunen, og jeg synes det er vanvid at forvente at fordi de går i første klasse så lægger vi andre børn til hvad som helst.

Det bliver en dyr omgang at få rettet op på hvis ikke de snart får fingeren ud, og det er ellers en virkelig god og velfungerende klasse så jeg er sikker på de havde haft alt at vinde ved at tage det alvorligt med det samme. Det kom nærmest fra den ene dag til den anden og der har ikke tidligere været noget som helst med den dreng.
1

Tilbage til "Generelt"