WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Purple Haze » 16. aug 2018, 05:57

lillebjoern skrev:Jeg havde fødselsdag i starten af måneden, og fik en ring af min faster i fødselsdagsgave. Der er ikke så meget WTF i det, men her er lidt baggrundshistorie: Min faster er meget velhavende og har arvet en masse penge fra min onkel, som solgte et kæmpe firma. Min familie har aldrig haft meget, og det er ikke fordi vi forventer noget som helst af hende, men for lige at sætte det i perspektiv fik jeg i 18-års fødselsdagsgave 20 udklip af madopskrifter fra Hjemmet, som hun har samlet gennem 90'-erne og 00'erne. Hun har altid givet os lidt sådan... ja, "junk" i gave; noget billigt fra tirsdagsmarkedet i Spanien, hvor hun bor, fx et fake Gucci-ur eller en shower gel til 1 euro. Nå, men jeg blev helt vildt glad for denne her ring, og den ligger i en æske fra et internationalt mærke, der er ret dyrt - omkring 1000,- for en ring, ca. Jeg bliver noget overrasket, fordi hun ikke plejer at give noget så dyrt, men hun fortæller at det er en kombineret kandidat- og fødselsdagsgave, og at hun købte den i lufthavnen på vej hertil. I dag kigger jeg så i æsken, hvor der er sådan et certifikat med modelnummer, str., bevis, m.m. og slår så modellen op, for jeg er ret nysgerrig på, hvad den mon har kostet. Det er en helt anden ring. Det modelnavn tilhører en helt anden ring, og har intet med den i æsken at gøre - og efter jeg kiggede nærmere på ringen og gned lidt på den, kan jeg allerede se, at forgyldningen er aftagende.... så hun har seriøst købt en ring til sig selv og lagt et eller andet billigt skrammel i æsken :lol: Hun bliver ved med at overraske....


Jeg var blevet sur.
Ikke fordi hun gav en billig ring. Men fordi hun prøver at bilde dig ind at noget der nok er sundhedsskadeligt er OK at gå med.
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf lillebjoern » 16. aug 2018, 07:42

Purple Haze skrev:
lillebjoern skrev:Jeg havde fødselsdag i starten af måneden, og fik en ring af min faster i fødselsdagsgave. Der er ikke så meget WTF i det, men her er lidt baggrundshistorie: Min faster er meget velhavende og har arvet en masse penge fra min onkel, som solgte et kæmpe firma. Min familie har aldrig haft meget, og det er ikke fordi vi forventer noget som helst af hende, men for lige at sætte det i perspektiv fik jeg i 18-års fødselsdagsgave 20 udklip af madopskrifter fra Hjemmet, som hun har samlet gennem 90'-erne og 00'erne. Hun har altid givet os lidt sådan... ja, "junk" i gave; noget billigt fra tirsdagsmarkedet i Spanien, hvor hun bor, fx et fake Gucci-ur eller en shower gel til 1 euro. Nå, men jeg blev helt vildt glad for denne her ring, og den ligger i en æske fra et internationalt mærke, der er ret dyrt - omkring 1000,- for en ring, ca. Jeg bliver noget overrasket, fordi hun ikke plejer at give noget så dyrt, men hun fortæller at det er en kombineret kandidat- og fødselsdagsgave, og at hun købte den i lufthavnen på vej hertil. I dag kigger jeg så i æsken, hvor der er sådan et certifikat med modelnummer, str., bevis, m.m. og slår så modellen op, for jeg er ret nysgerrig på, hvad den mon har kostet. Det er en helt anden ring. Det modelnavn tilhører en helt anden ring, og har intet med den i æsken at gøre - og efter jeg kiggede nærmere på ringen og gned lidt på den, kan jeg allerede se, at forgyldningen er aftagende.... så hun har seriøst købt en ring til sig selv og lagt et eller andet billigt skrammel i æsken :lol: Hun bliver ved med at overraske....


Jeg var blevet sur.
Ikke fordi hun gav en billig ring. Men fordi hun prøver at bilde dig ind at noget der nok er sundhedsskadeligt er OK at gå med.


Jeg kunne blive sur af flere årsager - både fordi det kan være sundhedsskadeligt, men også fordi hun jo har løjet overfor mig og holdt mig for nar. Det, der undrer mig, er bare, at hun har forsøgt at fremstille ringen som dyr, når hun normalt ikke plejer at gå op i hvad vi får - altså hvorfor ikke bare pakke ringen ind i et stykke papir og give mig den? Hvorfor lyve om det? Nå, men jeg tager det altså bare med som en af hendes quirks... kan ikke overskue at blive vred over det :lol:
4
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55653
Kontakt:

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ado » 16. aug 2018, 10:28

I går på jobbet ... Vi har flygtningekvinder i et forløb hos os. Deres øjne blev ret wtf, da min kollega mødte på arbejde - drivvåd pga. regnen - og hvor hun pludselig skiftede til tørt tøj. Midt i køkkenet. What the actual fuck?
Vi har et ret åbent køkken. Folk fra kontorgangen kommer tit ud. Der er åbne døre ud til det store fælles område, hvor også kursister opholder sig. Og så stod hun bare der midt mellem kogeplader, røremaskiner og flygtningekvinder i bh og trusser og havde slet ikke travlt med at få tøj på.
Vi HAR ganske fine omklædningsrum og toiletter.
Men nej - damen skulle da skifte tøj midt i køkkenet. Og stå og tørre sig grundigt mellem benene.


:stoned:
7
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 16. aug 2018, 12:08

Ado skrev:I går på jobbet ... Vi har flygtningekvinder i et forløb hos os. Deres øjne blev ret wtf, da min kollega mødte på arbejde - drivvåd pga. regnen - og hvor hun pludselig skiftede til tørt tøj. Midt i køkkenet. What the actual fuck?
Vi har et ret åbent køkken. Folk fra kontorgangen kommer tit ud. Der er åbne døre ud til det store fælles område, hvor også kursister opholder sig. Og så stod hun bare der midt mellem kogeplader, røremaskiner og flygtningekvinder i bh og trusser og havde slet ikke travlt med at få tøj på.
Vi HAR ganske fine omklædningsrum og toiletter.
Men nej - damen skulle da skifte tøj midt i køkkenet. Og stå og tørre sig grundigt mellem benene.


:stoned:

Det er også upassende af din kollega. Hører sig ikke til i et køkken. Det er faktisk lidt klamt.
11
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55653
Kontakt:

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ado » 16. aug 2018, 13:25

BlueBunny skrev:
Ado skrev:I går på jobbet ... Vi har flygtningekvinder i et forløb hos os. Deres øjne blev ret wtf, da min kollega mødte på arbejde - drivvåd pga. regnen - og hvor hun pludselig skiftede til tørt tøj. Midt i køkkenet. What the actual fuck?
Vi har et ret åbent køkken. Folk fra kontorgangen kommer tit ud. Der er åbne døre ud til det store fælles område, hvor også kursister opholder sig. Og så stod hun bare der midt mellem kogeplader, røremaskiner og flygtningekvinder i bh og trusser og havde slet ikke travlt med at få tøj på.
Vi HAR ganske fine omklædningsrum og toiletter.
Men nej - damen skulle da skifte tøj midt i køkkenet. Og stå og tørre sig grundigt mellem benene.


:stoned:

Det er også upassende af din kollega. Hører sig ikke til i et køkken. Det er faktisk lidt klamt.

Det er da pisse klamt.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. aug 2018, 18:17

Billede
4
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 17. aug 2018, 18:21

DetSorteCirkus skrev:Billede


Garanteret opfundet af en psykolog, der er mange mange timers konsultationer i de dimser :8: :tie: :nerve: :panik:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. aug 2018, 18:23

Wizzze skrev:Garanteret opfundet af en psykolog, der er mange mange timers konsultationer i de dimser :8: :tie: :nerve: :panik:


Ja, især kiwien ser ud til at have ondt i livet.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Flora » 17. aug 2018, 18:25

DetSorteCirkus skrev:
Wizzze skrev:Garanteret opfundet af en psykolog, der er mange mange timers konsultationer i de dimser :8: :tie: :nerve: :panik:


Ja, især kiwien ser ud til at have ondt i livet.


Det ville jeg sgu også have, hvis jeg vidste, jeg var ved at blive spist :gisp:
2
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 17. aug 2018, 18:26

DetSorteCirkus skrev:
Wizzze skrev:Garanteret opfundet af en psykolog, der er mange mange timers konsultationer i de dimser :8: :tie: :nerve: :panik:


Ja, især kiwien ser ud til at have ondt i livet.


Den ligner Kermit, man kan ikke sætte tænder i Kermit :gisp:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 17. aug 2018, 18:28

Og et æg, der blinker og laver tilnærmelser :panik:
Jeg har nok problemer når en levende kvinde gør det.
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. aug 2018, 18:32

Wizzze skrev:Og et æg, der blinker og laver tilnærmelser :panik:
Jeg har nok problemer når en levende kvinde gør det.


Det er alt i alt, som Arkens daværende direktør formulerede det, da han skulle forsvare indkøbet af et stort Superflex-fotografi, "en kompleks fortolkning af de menneskelige grundvilkår på kanten af det 21. århundrede".
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. aug 2018, 21:06

En perifær bekendt med to børn på 12 og 11 år har fået en lille ny baby.
Det er ikke wtf! på den negative måde. Jeg blev bare overrasket.
0
Money_man
Indlæg: 289
Tilmeldt: 5. maj 2016, 06:52
Kort karma: 14
Geografisk sted: Spentrup
Likede indlæg: 605

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Money_man » 18. aug 2018, 21:28

Lyder bekendt DSC. En kammerat på 47 har fundet sig en kæreste på 35. Han har to børn på 14 og 11 og skal nu ha barn med hende. De har været sammen i 11mdr og hun skal føde DN af de nærmeste dage.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. aug 2018, 03:54

Money_man skrev:Lyder bekendt DSC. En kammerat på 47 har fundet sig en kæreste på 35. Han har to børn på 14 og 11 og skal nu ha barn med hende. De har været sammen i 11mdr og hun skal føde DN af de nærmeste dage.


Her er det samme par, der har alle tre børn sammen :)
0

Tilbage til "Generelt"