WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 24. maj 2019, 04:26

Elvispop skrev:Har lige set carpool karaoke med Céline Dion..
For Natan, hvor ser hun gammel ud.

Og tynd. Hvor mange lag tøj har hun på under den der meter-tykke twill-suit-agtige ting hun har iklædt sig?
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Purple Haze » 24. maj 2019, 05:19

Ellin skrev:Ah det er altid dejligt wtf at komme ind i en tråd og se shaming rettet mod både at være for tynd og gammel.


Hvor læser du shamin ind i det?

Jeg læser konstateringer.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 24. maj 2019, 05:24

Ellin skrev:Ah det er altid dejligt wtf at komme ind i en tråd og se shaming rettet mod både at være for tynd og gammel.

Det kunne også være bekymring.
Men det er selvfølgelig mere interessant at tillægge andre dårlige motiver eller?
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf PaleSeptember » 24. maj 2019, 06:49

IrmaPigen skrev:
kidkomb skrev:
Jadajada skrev:
IrmaPigen skrev:Sidder i S-toget. Følgende passerer:

En hjemløs med et ben og på krykker kommer ned gennem kupeen og tigger penge.

Da han er ud for min plads ryster jeg på hovedet, og ingen af de andre i min nærhed lader som ingenting.

Den hjemløse giver så mig og/eller de andre en verbal sviner for at ignorere hans spørgsmål.

WTF, siger jeg bare.

Jeg gider faktisk ikke rigtigt blive svinet til fordi jeg ikke giver penge til hjemløse, der tigger penge.

Havde jeg nået det, havde jeg givet ham en verbal røffel retur.



Et eller andet sted er det mest WTF i det ovenstående da din reaktion.
Når dagen er ovre, hvem af jer tror du så har haft den dårligste oplevelse?

Som jeg forstår Irmapigen, så bliver hun og hendes medpassagerer skældt ud for at ignorere den hjemløse. Problemet består i at de netop IKKE ignorerede ham. De sagde bare nej tak.
Jeg var altså også blevet en smule knotten over at få et spørgsmål, sige nej tak og derefter blive skældt ud for ikke at svare :forvirret:


Næ.

Der er faktisk mere det faktum, at man vælger at tigge.

Når man så ikke får nogle penge, så vælger man at svine dem til, som man tigger penge hos.

Uanset er det bare ikke i orden at svine andre mennesker ting for ikke at gøre noget, som de ikke er forpligtede til.

At jeg så rystede på hovedet gør det blot værre.

Jeg møder dagligt hjemløse tiggere i toget. Jeg er kun blevet svinet verbalt til den ene gang.


Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan hjemløse tiggere får råd til at købe togbilletter? Offentlig transport er sgu da dyrt i Danmark :gruble:
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lykke » 24. maj 2019, 06:54

PaleSeptember skrev:
IrmaPigen skrev:
kidkomb skrev:
Jadajada skrev:
IrmaPigen skrev:Sidder i S-toget. Følgende passerer:

En hjemløs med et ben og på krykker kommer ned gennem kupeen og tigger penge.

Da han er ud for min plads ryster jeg på hovedet, og ingen af de andre i min nærhed lader som ingenting.

Den hjemløse giver så mig og/eller de andre en verbal sviner for at ignorere hans spørgsmål.

WTF, siger jeg bare.

Jeg gider faktisk ikke rigtigt blive svinet til fordi jeg ikke giver penge til hjemløse, der tigger penge.

Havde jeg nået det, havde jeg givet ham en verbal røffel retur.



Et eller andet sted er det mest WTF i det ovenstående da din reaktion.
Når dagen er ovre, hvem af jer tror du så har haft den dårligste oplevelse?

Som jeg forstår Irmapigen, så bliver hun og hendes medpassagerer skældt ud for at ignorere den hjemløse. Problemet består i at de netop IKKE ignorerede ham. De sagde bare nej tak.
Jeg var altså også blevet en smule knotten over at få et spørgsmål, sige nej tak og derefter blive skældt ud for ikke at svare :forvirret:


Næ.

Der er faktisk mere det faktum, at man vælger at tigge.

Når man så ikke får nogle penge, så vælger man at svine dem til, som man tigger penge hos.

Uanset er det bare ikke i orden at svine andre mennesker ting for ikke at gøre noget, som de ikke er forpligtede til.

At jeg så rystede på hovedet gør det blot værre.

Jeg møder dagligt hjemløse tiggere i toget. Jeg er kun blevet svinet verbalt til den ene gang.


Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan hjemløse tiggere får råd til at købe togbilletter? Offentlig transport er sgu da dyrt i Danmark :gruble:


Tror du de køber billet?
7
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sof » 24. maj 2019, 07:12

Det er ikke et ukendt fænomen at tiggere og hjemløse har +100 bøder i deres navn, som aldrig bliver betalt.

https://www.bt.dk/krimi/dsb-kraever-149 ... og-gratist
1
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf gro71 » 24. maj 2019, 07:21

[/quote]Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan hjemløse tiggere får råd til at købe togbilletter? Offentlig transport er sgu da dyrt i Danmark :gruble:[/quote]

For et par år siden bebudede DSB, at de ville lave en særlig billet meget billige penge (jeg tror, det var kr. 50 eller sådan noget lignende for en dagsbillet) til alle de der hjemløse, der ellers ikke betaler nogetsomhelst for at køre med toget. Det var en idiotisk ide, og jeg er ikke sikker på, at den nogensinde blev gennemført.

Fandt faktisk et opslag på nettet om det: https://www.dsb.dk/om-dsb/presse/nyhede ... -en-hand-/
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16078
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf TinaW » 24. maj 2019, 07:28

Person aftager tre stk. gratis killinger, for så er der mulighed for at hun ikke mister dem alle til landevejen - ikke om jeg ville give så meget som en tissemyre til en, der havde den indstilling til sine dyr.
17
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 24. maj 2019, 11:50

2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 24. maj 2019, 11:52

https://www.facebook.com/JungleFourNine ... 586593585/
I naturally want to be flamingo..
Wtf? :lol:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 24. maj 2019, 12:36

lillebjoern skrev:De der telefonsælgere fra Indien er begyndt at "overtage" danske numre, så man i højere grad snydes til at tage den. Når man slår numrene op, er det Erna fra Sønder-Omme og Jens fra Grenaa, som er intetanende ofre...

Guij, stakkels mennesker. Er det ikke også dem Lars Løkke altid lige har mødt, hver gang der er folketingsvalg? :fløjt:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 25. maj 2019, 00:44

Undskyldningen/forklaringen, markeret med rødt, på hvorfor det ikke er ulovligt at sælge stødhalsbånd til kæledyr, selvom de er ulovlige.

Man kan se, at firmaerne et eller andet sted godt er klar over, at det ikke er lovligt. Det skriver de også, men de beskriver samtidig, hvor nemt man kan gøre, så den alligevel kan give stød, siger Kirsten Brock. TV2/ Fyn har talt med *ejere af hjemmesider der forhandler stødhalsbånd*. Ingen af ejerne af de tre webshops ønsker at medvirke.

De indrømmer dog, at de sælger halsbånd, der kan give stød. Men de mener ikke, at de gør noget ulovligt, fordi stødfunktionen er slået fra, når de sender dem til køberen.

Nååh.. :lol: :stoned: Billede
5
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyPaww » 25. maj 2019, 05:27

Til gengæld er Celine nok den bedste og sjoveste deltager i CPK nogensinde :love: :rock: Hun er så griner! :lol:
1
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 25. maj 2019, 09:05

"En ganske usædvanlig - og tragisk - sag har ramt et alderdomshjem i Chézy-sur-Marne i det nordøstlige Frankrig, skriver Bild.

Her er en 102-årig kvinde mistænkt for drabet på en 92-årig kvinde, der bor på naboværelset på plejehjemmet.

Den 92-årig blev kvalt med de bare næver. "

:nerve:
5
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lucia » 25. maj 2019, 12:23

Jeg er ved at købe snørebånd og jeg bliver simpelthen nødt til at dele denne bekrivelse med nogen :lol: :stoned:

Har du nogensinde haft lyst til at give dine fødder noget ekstra? Har du brug for snørebånd der giver en aura af mystik? Vi introducerer: Mørkegrå snørebånd. Deres funktion rækker langt ud over blot at sørge for at dine sko ikke falder af. De omkranser dine sko i mystik. De er afledningsmanøvren før du trækker kaninen op af hatten. De fortæller alt, uden at sige noget.

For nogen snørebånds-eksperter er det for åbenlyst med simple sorte eller hvide snørebånd. Og de farvestrålende snørebånd tiltrækker for meget opmærksomhed. Flade mørkegrå snørebånd er løsningen på dette mode-problem. Med dem skal man læse mellem linjerne. Man lægger ikke mærke til dem med det samme, men så snart de er set kan man ikke fjerne blikket.

Jo, grå bliver nogen gange associeret med det kedelige eller triste. Men hvis man tror det om disse snørebånd, misser man pointen. Der er en grund til at folk spiser havregrød til morgenmad. Det giver en solid bund som man kan bygge videre på. Grå gør det samme. Hvis du undervurderer denne farve, bliver du overrasket.

Vores flade grå snørebånd har, hvad mange af vores kunder leder efter: Alsidighed. De går godt med næsten alle verdens farver. De er den sofistikerede middelvej som du har ledt efter.
30

Tilbage til "Generelt"