WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 17. maj 2019, 16:54

Æble skrev:
cola skrev:Ok flertallet har talt... jeg stemmer, som altid blankt igen... for jeg aner virkelig ikke hvad de forskellige partier står for, da de alle sammen siger 1 og gør 2.
Jeg mangler et sted hvor jeg NEMT kan finde ud af hvad de forskellige partier har gjort de sidste 4 år, altså ikke hvad de selv siger de har gjort, men hvad de rent faktisk har gjort.

Jeg fik understreget nemt... ikke.


Du kan tage valgtesten på DRs hjemmeside. Tager ca 10 minutter. Så kan du læse om de tre kandidater eller partier du har mest til fælles med. Ca 5 min pr styk. Så har du stadig 5 minutter til at tænke over det du har læst. Så på en halv time kan du blive stemmeklar :D

Jeg så godt at du vil se hvad de HAR gjort. Men politik handler jo om hensigtserklæringer og hvad man vil arbejde for. Ingen får alle deres ønsker opfyldt. Men man bør stemme på dem der vil kæmpe for det man tror på.

Problemet er at de flere gange end få, har sagt et og gjort noget helt andet. Det samme parti endda, og det er dem selv der ligger forslaget op til afgørelse, så det kan end ikke være fordi et andet parti har sagt det skal op og de så stemmer for, det er dem selv. Derfor så stoler jeg ikke på hvad de står for, siger eller lover. For de gør ofte det modsatte.

Selv DF er begyndt at gå imod deres invandrepolitik, og den troede jeg ellers de aldrig ville forlade. Socialdemokraterne siger de vil det sociale velfærd, og alligevel skære de rask væk på alt det sociale, så vi efterhånden har ældre der kun kommer i bad 1 gang hver måned, hvis de er heldige. Venstre, der engang var landbrugets parti, stemmer for stramninger mod landbruget... jeg kan sikkert komme på flere af den slags sager. Så nej den der "hvem holder du med" holder ikke en meter, for det er jo ikke det de gør, når det kommer til stykket.

Hvis der fandtes et parti ala, Jakob haugård ville jeg stemme på det, det er ikke blevet korrupt endnu.
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 17. maj 2019, 16:59

Cali skrev:
cola skrev:Ok flertallet har talt... jeg stemmer, som altid blankt igen... for jeg aner virkelig ikke hvad de forskellige partier står for, da de alle sammen siger 1 og gør 2.
Jeg mangler et sted hvor jeg NEMT kan finde ud af hvad de forskellige partier har gjort de sidste 4 år, altså ikke hvad de selv siger de har gjort, men hvad de rent faktisk har gjort.

Jeg fik understreget nemt... ikke.



Du kan måske bruge denne her: https://www.dr.dk/nyheder/webfeature/hv ... mer-du-som

Den gjorde det ikke nemt...

a
Socialdemokratiet 61%
i
Liberal Alliance 57%
c
Det Konservative Folkeparti 53%

Ok jeg kender ikke de 3 partier, men er de ikke dybt forskellige ?
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf RavenClaw » 17. maj 2019, 20:09

En i mit lejlighedskompleks har smidt et billede og en advarsel på vores beboergruppe i dag. Fordi pizzabuddet tabte en pizza på jorden, samlede den op i bakken igen og afleverede den til en af mine naboer.

I. Shit. You. Not.
13
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tibbler » 17. maj 2019, 20:11

RavenClaw skrev:En i mit lejlighedskompleks har smidt et billede og en advarsel på vores beboergruppe i dag. Fordi pizzabuddet tabte en pizza på jorden, samlede den op i bakken igen og afleverede den til en af mine naboer.

I. Shit. You. Not.


Lækkert :nerve:

Men det kan vel have været fra hvilket som helst pizzaria i lokalområdet :gruble:
- Altså med mindre der kun et et enkelt.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. maj 2019, 01:11

Paludan synes at en der føler sig truet af ham spilder politiets resourcer. Altså ham som har kostet 41 mill alene i politibeskyttelse mener at det er spild af resourcer... det er vel egentlig hverken Wtf eller overraskende. Manden er fra en anden planet

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik ... ne/7638894

Rasmus Paludan siger desuden til Berlingske, at han er ligeglad med, at Bwalya Sørensen har opfattet hans adfærd som truende. Han synes, at "hun er et rablende vanvittigt" og "et meget ubehageligt menneske".

Paludan kalder det "rablende vanvittigt", at Bwalya Sørensen har fået en overfaldsalarm og mener, at det er spild af politiets ressourcer, at hun har anmodet om et tilhold.
18
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf RavenClaw » 18. maj 2019, 05:52

Tibbler skrev:
RavenClaw skrev:En i mit lejlighedskompleks har smidt et billede og en advarsel på vores beboergruppe i dag. Fordi pizzabuddet tabte en pizza på jorden, samlede den op i bakken igen og afleverede den til en af mine naboer.

I. Shit. You. Not.


Lækkert :nerve:

Men det kan vel have været fra hvilket som helst pizzaria i lokalområdet :gruble:
- Altså med mindre der kun et et enkelt.


Der er masser. Jeg håber dog, at den uheldige modtager af pizzaen nåede at se opslaget
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Mamaseraptor
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1429

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mamaseraptor » 18. maj 2019, 07:11

Sidder på cafe i lufthavn og spiser morgenmad og der er en udenlandsk dame der klipper sine tånegle...Adddd!
9
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Danseprinsesse » 18. maj 2019, 16:17

Vi var nede og brevstemme i dag. Samtidig med os kommer 2 unge mænd ind. Den ene taler i mobiltelefon. Han går over til den ene skranke, mens han fortsætter med at tale i telefon. Efter lidt tid beder damen ved skranken ham afslutte opkaldet, så hun kan betjene ham.
Han ignorerer hende og taler videre.
Hun forsøger igen med samme resultat.
Efter yderligere et stykke tid siger hun lidt højere, at hun ikke betjener ham, før han har afsluttet opkaldet. Totalt uanfægtet giver han sig god tid til at afslutte.

Da han efterfølgende får en kort forklaring (som alle andre) på, hvordan og hvorledes, så griner han overbærende og fortæller, at det har han altså helt styr på.

Det var så akavet og sært. Jeg håber næsten, han var fuld.
6
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 18. maj 2019, 19:28

Det er da også en slags farve...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Studsgaard » 18. maj 2019, 20:55

HerErJeg skrev:Det er da også en slags farve...

Lige det hus har jeg undret mig over mange gange. (Jeg tror næsten ikke der findes flere huse der ser lige sådan der ud :lol: )
Nu kører jeg forbi når jeg skal på arbejde. Så jeg tænker ikke rigtigt over det mere.
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 19. maj 2019, 06:06

https://www.facebook.com/larzulrich.dk/ ... -xWnM48Fb2

Ser lige om det virker.

Jeg er mest WTF over den forældre, der i baggrunden vælger at tage sit barn op på skuldrene, så han bedre kan se det uheld der lige er sket...
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Fru Sunshine » 19. maj 2019, 06:11

Min svigerinde er gravid igen. Det er nummer tre på tre år.
Den sidste (der blev født to dage efter sin storebrors fødselsdag) og den, der kommer til november er angiveligt lavet på dårlige p-piller.

Jeg siger ikke, at det er umuligt. Jeg tror bare ikke en skid på hende.
15
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf milisa » 19. maj 2019, 06:32

HerErJeg skrev:Det er da også en slags farve...


:shock:
0
Tally-ho
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. maj 2019, 10:56

I efteråret underskrev 141 kunstnere – herunder 13 danske - en fælles udtalelse via et åbent brev i The Guardian.

- Den 14. maj, få dage efter Israels sejr i Eurovision, dræbte det israelske militær 62 ubevæbnede, palæstinensiske demonstranter i Gaza, heriblandt seks børn, og sårede flere hundrede, primært med sprængstoffer. Amnesty International fordømmer Israels skyd-for-at-dræbe-eller-såre-politik, og Human Rights Watch beskriver drabene som "ulovlige og bevidste", skrev de blandt andet.

Blandt underskriverne er belgiske Helmut Lotti og britiske Roger Waters fra hedengangne Pink Floyd, og blandt danskerne er skuespiller Jesper Christensen.


Det er ikke lige den slags, jeg normalt forbinder Helmut Lotti med.
1
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Prosperity74 » 22. maj 2019, 18:32

Hvordan kan man glemme sådan et lille pus ?
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... xa/7643105
0

Tilbage til "Generelt"