WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
47114711
Indlæg: 171
Tilmeldt: 17. okt 2015, 09:07
Kort karma: 23
Likede indlæg: 353

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf 47114711 » 14. maj 2019, 09:38

hotlips skrev:
Fru Sunshine skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg har aldrig set Bølle Bob, men vi hører et par af sangene fordi min søn synes at de er gode. Bølle Bob og Vi er ikke rigitg voksne et eller andet. I dag kom den her så også. Jeg er lige dele Wtf og smadret af grin

Den version er decideret ringe. Det nærmer sig blasfemi.

:-D


Jeg forstår slet ikke hvorfor de har lavet den om, det er jo ikke engang fordi de har gjort den mere politisk korrekt eller sådan noget.

Det er bare ikke lige så sjovt at bjørnebanden taber til en rockerklub som at den oprindelige tekst.

For bjørnebanden gik det hele legende og glat,
De røved og de plyndred og betalte aldrig skat
De levede i luksus og så skiftede de taktik
De kaldte det for fremskridt og gik ind i politik.

Og det sidste med at splejse til en krans til byens kirkegård det er blevet til en småfilosofisk banalitet om at vi ikke kan leve vores liv i andeby.. Det er virkelig wtf.

Så kan det godt være både glistrup og fremskrifts partiet er døde og borte men det er jo ikke nye sange og det er da sådan noget der gør jeg stadig godt kan synes bøllebob er sjov, det var jo netop ikke meningen det var sange der lod som om børn ikke fattede noget af hvad der foregik omkring dem.

....

Nu svarer jeg lige, uden at have set nærmere på noget af det, men min første tanke er, at det kan være for at undgå at betaler for rettighederne til at opføre Bøllebob
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Fru Sunshine » 14. maj 2019, 11:47

47114711 skrev:
hotlips skrev:
Fru Sunshine skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg har aldrig set Bølle Bob, men vi hører et par af sangene fordi min søn synes at de er gode. Bølle Bob og Vi er ikke rigitg voksne et eller andet. I dag kom den her så også. Jeg er lige dele Wtf og smadret af grin

Den version er decideret ringe. Det nærmer sig blasfemi.

:-D


Jeg forstår slet ikke hvorfor de har lavet den om, det er jo ikke engang fordi de har gjort den mere politisk korrekt eller sådan noget.

Det er bare ikke lige så sjovt at bjørnebanden taber til en rockerklub som at den oprindelige tekst.

For bjørnebanden gik det hele legende og glat,
De røved og de plyndred og betalte aldrig skat
De levede i luksus og så skiftede de taktik
De kaldte det for fremskridt og gik ind i politik.

Og det sidste med at splejse til en krans til byens kirkegård det er blevet til en småfilosofisk banalitet om at vi ikke kan leve vores liv i andeby.. Det er virkelig wtf.

Så kan det godt være både glistrup og fremskrifts partiet er døde og borte men det er jo ikke nye sange og det er da sådan noget der gør jeg stadig godt kan synes bøllebob er sjov, det var jo netop ikke meningen det var sange der lod som om børn ikke fattede noget af hvad der foregik omkring dem.

....

Nu svarer jeg lige, uden at have set nærmere på noget af det, men min første tanke er, at det kan være for at undgå at betaler for rettighederne til at opføre Bøllebob

Nej, for man skal betale, hvis man bruger mere end 4 takter (tror jeg) af en sang, så det er ikke nok at ændre teksten.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21953
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59521

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. maj 2019, 12:00

På stationen.
En børnehave står og venter på toget. En voksen tager billeder af børnegruppen. Toget kommer, og alle undtagen hende, der har fotograferet, går ind i samme kupé.
Det er her, det går op for mig, at kvinden slet ikke er pædagog, men en forbipasserende, der bare har stillet sig op og taget billeder af børnene.
21
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14719
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19068

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Flora » 14. maj 2019, 12:02

DetSorteCirkus skrev:På stationen.
En børnehave står og venter på toget. En voksen tager billeder af børnegruppen. Toget kommer, og alle undtagen hende, der har fotograferet, går ind i samme kupé.
Det er her, det går op for mig, at kvinden slet ikke er pædagog, men en forbipasserende, der bare har stillet sig op og taget billeder af børnene.


Det lyder godt nok sært :lol:
0
Brugeravatar
loular
Indlæg: 146
Tilmeldt: 30. dec 2015, 19:04
Kort karma: 39
Likede indlæg: 456

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf loular » 14. maj 2019, 13:10

DetSorteCirkus skrev:På stationen.
En børnehave står og venter på toget. En voksen tager billeder af børnegruppen. Toget kommer, og alle undtagen hende, der har fotograferet, går ind i samme kupé.
Det er her, det går op for mig, at kvinden slet ikke er pædagog, men en forbipasserende, der bare har stillet sig op og taget billeder af børnene.


Jeg er pædagog i Aarhus centrum og der sker det faktisk tit. Det er især de udenlandske gæster på krydstogtsskibene, der tager billeder af vores børn, når vi går ture med dem. Vi spurgte engang en amerikaner, hvorfor de gjorde det og udover at hele konceptet "gå tur" i en vuggestue var anderledes og sjov, så var en temmelig stor flok af lyshårede børn åbenbart også et billede værdigt.
Meget mærkeligt...
4
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28061

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 14. maj 2019, 13:31

loular skrev:
DetSorteCirkus skrev:På stationen.
En børnehave står og venter på toget. En voksen tager billeder af børnegruppen. Toget kommer, og alle undtagen hende, der har fotograferet, går ind i samme kupé.
Det er her, det går op for mig, at kvinden slet ikke er pædagog, men en forbipasserende, der bare har stillet sig op og taget billeder af børnene.


Jeg er pædagog i Aarhus centrum og der sker det faktisk tit. Det er især de udenlandske gæster på krydstogtsskibene, der tager billeder af vores børn, når vi går ture med dem. Vi spurgte engang en amerikaner, hvorfor de gjorde det og udover at hele konceptet "gå tur" i en vuggestue var anderledes og sjov, så var en temmelig stor flok af lyshårede børn åbenbart også et billede værdigt.
Meget mærkeligt...


Nu bor vi ikke i Dk, men i Asien og folk her vil også virkelig gerne tage billeder af os og især børnene og gør det ofte uden at sprøge. Min søn er snart 6 år og han hader det og det er et klart nej og hvis de prøver alligevel bliver han virkelig sur. Det er også temmelig respektløst, men folk tænker jo ofte “Herregud, det er bare et barn”. Men børn har også grænser. Hvad værre er, er når de vil røre dem. Det går fra 0-100 på et sekund til jeg bliver løvemor. Jeg vil ikke have det. Og det vil vores søn heller ikke og har fået ok til at slå folks hænder væk. Slut prut.
6
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Persnikedy » 14. maj 2019, 15:03

Jeg ser den der TELL NO ONE dokumentar om de polske præster og hvordan der bliver dækket over dem. Det er så fuckt at wtf ikke er stærkt nok til den vrede jeg føler.
En præst siger han angre hvad han har gjort (han er dømt og må ikke være præst længere som i styre messen mm) og da han offer så siger "hvis du angre hvorfor er du så stadig præst?!" svare han noget lort med at gud jo dømmer ham...

:cuss:

0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 15. maj 2019, 12:34

I forhold til ovenstående indlæg er det jo ikke voldsomt, men:
En på min Facebook-venneliste har lige lagt en video op, hvor han filmer sit instrumentbræt i bilen, mens han helt tydeligt kører 120km/t :rulle:
"Tillykke med de 100.000km, du fortjener en vask" har han skrevet.
Jeg har lyst til at skrive at han fortjener en klækkelig bøde og en dumflad....
15
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
gro71
Indlæg: 915
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3255

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf gro71 » 15. maj 2019, 13:20

kidkomb skrev:I forhold til ovenstående indlæg er det jo ikke voldsomt, men:
En på min Facebook-venneliste har lige lagt en video op, hvor han filmer sit instrumentbræt i bilen, mens han helt tydeligt kører 120km/t :rulle:
"Tillykke med de 100.000km, du fortjener en vask" har han skrevet.
Jeg har lyst til at skrive at han fortjener en klækkelig bøde og en dumflad....


Altså.. på nogle motorvejsstrækninger må du jo godt køre 120... :)

Ah, ok. Du mener det der med at filme imens. Bare glem, jeg var her :D
6
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 15. maj 2019, 13:26

gro71 skrev:
kidkomb skrev:I forhold til ovenstående indlæg er det jo ikke voldsomt, men:
En på min Facebook-venneliste har lige lagt en video op, hvor han filmer sit instrumentbræt i bilen, mens han helt tydeligt kører 120km/t :rulle:
"Tillykke med de 100.000km, du fortjener en vask" har han skrevet.
Jeg har lyst til at skrive at han fortjener en klækkelig bøde og en dumflad....


Altså.. på nogle motorvejsstrækninger må du jo godt køre 120... :)

Ah, ok. Du mener det der med at filme imens. Bare glem, jeg var her :D

:D
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 15. maj 2019, 14:44

Forældre der sender deres barn i skole, uden at tjekke hvordan busserne kører når barnet skal hjem igen.
Har i dag måtte opgive at fortælle en dreng hvor han skulle tage sin bus fra, for jeg vidste det ikke, de andre busser har en holdeplads, men lige denne, kører en hel anden rute i disse dage. Vel at mærke har det stået overalt, og der er blevet sagt i radio og tv plus i diverse aviser.

Jeg håber drengen kom godt hjem, alt jeg kunne gøre var at sige han måtte ringe til sine forældre og be dem hente ham.

Skal siges til denne historie kommer det at drengen først sad ved et stoppested inde på et aflukket område... så jeg sagde han skulle længere væk for at få bussen.

ps: classic car race århus.
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4617
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 669
Likede indlæg: 21126

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf catnip » 15. maj 2019, 15:45

Den nye abort-lovgivning i Alabama. Hvad fanden sker der?!?
20
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16913
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1073
Likede indlæg: 21025

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 15. maj 2019, 16:00

cola skrev:Forældre der sender deres barn i skole, uden at tjekke hvordan busserne kører når barnet skal hjem igen.
Har i dag måtte opgive at fortælle en dreng hvor han skulle tage sin bus fra, for jeg vidste det ikke, de andre busser har en holdeplads, men lige denne, kører en hel anden rute i disse dage. Vel at mærke har det stået overalt, og der er blevet sagt i radio og tv plus i diverse aviser.

Jeg håber drengen kom godt hjem, alt jeg kunne gøre var at sige han måtte ringe til sine forældre og be dem hente ham.

Skal siges til denne historie kommer det at drengen først sad ved et stoppested inde på et aflukket område... så jeg sagde han skulle længere væk for at få bussen.

ps: classic car race århus.

Godt du kunne hjælpe.

Det minder mig om at Midttrafiks køreplaner bliver ændret i skolernes sommerferie hvor jeg bor, men tidligere var det uden at oplyse datoerne i køreplanerne :stoned: Det var virkelig irriterende og vel at mærke de almindelige bybusser, ikke skolebusser.
0
HerErJeg
Indlæg: 4216
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5026

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 16. maj 2019, 04:21

I går kom der to bortløbne vovser på besøg. De ville gerne snakke og jeg satte dem i bilen og kørte til dyrlægen for at scanne dem. Der var heldigvis chip i begge, og jeg kørte dem hjem igen.
Det viser sig så, at den ældste hund sandsynligvis er den samme som jeg påkørte for 6 år siden, også fordi den var stukket af hjemmefra.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 16. maj 2019, 12:36

HerErJeg skrev:I går kom der to bortløbne vovser på besøg. De ville gerne snakke og jeg satte dem i bilen og kørte til dyrlægen for at scanne dem. Der var heldigvis chip i begge, og jeg kørte dem hjem igen.
Det viser sig så, at den ældste hund sandsynligvis er den samme som jeg påkørte for 6 år siden, også fordi den var stukket af hjemmefra.

Jeg er måske en smule "kold" på det område, men hvis din hund løber væk, så har du ikke sørget godt nok for at den ikke kan løbe væk, og derfor bør du have en bøde på de ca 5k + det koster at lade din hund vandre rundt. og turen ned til dyrlægen for at hente dem.
2

Tilbage til "Generelt"