WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf sigge » 14. dec 2018, 09:49

kidkomb skrev:Man skal i øvrigt bestille tid.
Dette er tiderne jeg kan vælge imellem...
Mere wtf?
Ansøgningompas3.png


Øj, din borgerservice er hurtigere end min. I min kommune kører de med 4 minutters intervaller. :lol2:
4
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 14. dec 2018, 09:52

sigge skrev:
kidkomb skrev:Man skal i øvrigt bestille tid.
Dette er tiderne jeg kan vælge imellem...
Mere wtf?
Ansøgningompas3.png


Øj, din borgerservice er hurtigere end min. I min kommune kører de med 4 minutters intervaller. :lol2:

Haha :lol: Det er simpelthen så sært at det er skægt det her. Jeg skal derop om nogle timer. Så ser vi hvad der sker. Og om det vitterligt tager 3 minutter :lol:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf sigge » 14. dec 2018, 09:54

kidkomb skrev:
sigge skrev:
kidkomb skrev:Man skal i øvrigt bestille tid.
Dette er tiderne jeg kan vælge imellem...
Mere wtf?
Ansøgningompas3.png


Øj, din borgerservice er hurtigere end min. I min kommune kører de med 4 minutters intervaller. :lol2:

Haha :lol: Det er simpelthen så sært at det er skægt det her. Jeg skal derop om nogle timer. Så ser vi hvad der sker. Og om det vitterligt tager 3 minutter :lol:


Jeg har lige booket tid til en gang i januar, og jeg kunne simpelthen ikke tage de der skæve tidspunkter seriøst, så jeg bestilte til kl. 17:20, selvom jeg sikkert teoretisk godt kunne nå det til 17:12.
1
You can't spell awesome without me.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 14. dec 2018, 10:26

Mistermor skrev:
cola skrev:Du må bo i ebeltoft kommune for jeg skulle lige til at skrive det samme... her går folk bare ind og trykker på pas og så får de i første omgang udleveret det dokument de skal skrive, hvis de ikke har gjort det på forhånd, og så bliver de ekspederet bagefter. Jeg har dog ikke prøvet det selv, men da jeg var ledig så jeg deres måde.


Men hvis det skete i Ebeltoft kommune, er det jo mange år siden? Den har ikke eksisteret siden 2006.

ok ok Syddjurs. men kommunekontoret ligger i Ebeltoft.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 14. dec 2018, 13:50

Haha, så er jeg hjemme og det gik meget fint.
Det var en mand der ekspederede og han tog det stille og roligt og effektivt. Og han godkendte mit billede uden at blinke.
De 3 minutter holdt ikke, men der var seriøst heller ikke et øje udover os, så det var helt afslappet og fint.
Jeg er en meget tilfreds kunde :D
Gad vide om jeg kan tillade mig at spørge efter ham en anden gang, så jeg slipper udenom de knotne damer de ellers har deroppe :blush:
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 14. dec 2018, 14:33

kidkomb skrev:Man skal i øvrigt bestille tid.
Dette er tiderne jeg kan vælge imellem...
Mere wtf?
Ansøgningompas3.png



Selvom det ser tåbeligt ud og kun kan tages som vejledende tid, må det vel vel komme til at se sådan ud, hvis de baserer tidsbestillingen på, hvor mange ekspeditioner de kan nå pr time? Det ville jo være dumt at sætte 10-15 min af til hver, hvis der ikke er behov for det, og så vidt jeg husker en forklaring, jeg engang fik, kan systemet ikke håndtere at man booker 3 personer på samme tidspunkt, men det kan godt håndtere at man sætter dem på med få min. mellemrum. Min kommune sætter dog 7 min. af pr pas, men det kommer måske også an på, hvor mange der er til at ekspedere og dermed også, hvor mange de kan nå pr time.
3
14 11 14
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. dec 2018, 17:27

Det her kan næsten ikke være tilfældigt.

’I Shot The Sheriff’ er et af reggae-ikonet Bob Marleys helt store klassikere.

Men det er ikke en sang, der passer til hver en lejlighed. Det må man sande hos den franske tv-nyhedskanal BFMTV.

Torsdag brugte kanalen netop ’I Shot The Sheriff’ som underlægningsmusik under en direkte udsendelse, hvor man kunne fortælle, at politiet havde skudt gerningsmanden fra det nylige angreb i Strasbourg.

Gerningsmanden navn var Chérif Chekatt.


0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 14. dec 2018, 18:10

Hvad i himlens navn har de gjort ved Rip, Rap, Rup og co :8: Fyr den tegner - nu!


Det er vist meget længe siden, jeg har haft lukket op for Disney sjov :nerve:
3
14 11 14
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyPaww » 14. dec 2018, 18:15

Delfin skrev:Hvad i himlens navn har de gjort ved Rip, Rap, Rup og co :8: Fyr den tegner - nu!


Det er vist meget længe siden, jeg har haft lukket op for Disney sjov :nerve:

Jeg vil have min søn i seng tidligere, så jeg har fundet gode gamle Bubbi bjørnene og Nøddepatruljen på Youtube som han kan se i stedet for :love: Det holder!

I øvrigt et lille Pro-tip til forældrene der vil snyde børnene til at komme tidligere i seng ;) Man kan også finde Ramasjang Sover (det mange bruger til at vise børnene at det nu er sengetid) på Youtube :worship:
3
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Velvet-Goldmine » 14. dec 2018, 20:20

HerErJeg skrev:Jeg har lige kørt med en bilist bag mig over 12 km., som ikke havde andet lys foran på bilen end 1 (et) positionslys. Det svarer sådan cirka til 5 fyrfadslys.
Ude på motorvejen vælger idioten at overhale mig og jeg taber ham desværre af syne, så jeg kan ikke få ringet til politiet.
Men det er et forbandet svineri og burde koste kortet ubetinget. At sætte sig bag rattet og køre uden selv at kunne se skid, det er fuldstændigt forrykt at man tænker så lidt.


Jeg var engang ved at blive slået ihjel af sådan en idiot!
Jeg skal hente min veninde og hendes familie i lufthavnen i Billund, og der er en lang lige landevej uden gadelamper derud. Det er vinter og mørkt og jeg kommer til at ligge bag en lastbil og trækker lidt ud for at se om der er fri bane så jeg kan overhale.
Jeg ser et par billygter laaaaangt væk, så jeg trækker ud og overhaler ......og når LIGE at komme ind foran lastbilen inden en bil med de svageste lygter i verden (det var også positions lys,, for det var intet nærlys og han har intet kunne se på den mørke vej) fræser forbi mig! Lastbilen tuder i det store horn, mit hjerte sidder oppe i munden og livet passerede revy.
Jeg var så rystet at jeg bad min venindes mand om at køre hjem, for jeg var totalt gele i hele kroppen. Fuck det var grimt.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 15. dec 2018, 01:11

Delfin skrev:Hvad i himlens navn har de gjort ved Rip, Rap, Rup og co :8: Fyr den tegner - nu!

Det er vist meget længe siden, jeg har haft lukket op for Disney sjov :nerve:

Det kan være de er computeranimerede nutildaws, så de allerede har fyret tegneren. :gisp:

Hvad var der da med dem? :)
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyPaww » 15. dec 2018, 06:25

dgd2007 skrev:
Delfin skrev:Hvad i himlens navn har de gjort ved Rip, Rap, Rup og co :8: Fyr den tegner - nu!

Det er vist meget længe siden, jeg har haft lukket op for Disney sjov :nerve:

Det kan være de er computeranimerede nutildaws, så de allerede har fyret tegneren. :gisp:

Hvad var der da med dem? :)

:whine:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 15. dec 2018, 07:17

HappyPaww skrev:
dgd2007 skrev:
Delfin skrev:Hvad i himlens navn har de gjort ved Rip, Rap, Rup og co :8: Fyr den tegner - nu!

Det er vist meget længe siden, jeg har haft lukket op for Disney sjov :nerve:

Det kan være de er computeranimerede nutildaws, så de allerede har fyret tegneren. :gisp:

Hvad var der da med dem? :)

:whine:


Ej Wtf? Det ligner en Minecraft udgave :lol:
5
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 15. dec 2018, 07:40

HappyPaww skrev:
dgd2007 skrev:
Delfin skrev:Hvad i himlens navn har de gjort ved Rip, Rap, Rup og co :8: Fyr den tegner - nu!

Det er vist meget længe siden, jeg har haft lukket op for Disney sjov :nerve:

Det kan være de er computeranimerede nutildaws, så de allerede har fyret tegneren. :gisp:

Hvad var der da med dem? :)

:whine:


Det der er jo helligbrøde :shock: :panik:

Rip, Rap og Rup SKAL være som her!!!

2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6166
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16113

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Urtekussen » 15. dec 2018, 08:29

Den hætte på trøjen er da for lille til hans kæmpe hoved.
0
2011
2015
2018
2020
2023

Tilbage til "Generelt"