WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Jadajada
Indlæg: 721
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2316

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Jadajada » 9. aug 2018, 12:12

JoyNips skrev:
Jadajada skrev:
JoyNips skrev:https://www.bt.dk/krimi/koebenhavns-politi-er-rykket-ud-45-gange-til-en-enkelt-borger

Kæft mand.
Jeg har arbejdet sammen med ham, og han er simpelthen et kvaj. Dengang dog i mindre grad.



Var det ikke også han der tog billeder af random medtrafikanter der ikke var helt i sync med færdselsloven og lagde dem op på sin egen hjemmeside?


Jo. Det var i hans yngre dage.


Og åbenbart også typen der skriver en artikel om sig selv på wikipedia https://da.m.wikipedia.org/wiki/Rasmus_Paludan_(advokat) (Dette emnes notabilitet er betvivlet)

Shit, han er godtnok en klaphat.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LadyFox » 9. aug 2018, 14:03

Jadajada skrev:
JoyNips skrev:
Jadajada skrev:
JoyNips skrev:https://www.bt.dk/krimi/koebenhavns-politi-er-rykket-ud-45-gange-til-en-enkelt-borger

Kæft mand.
Jeg har arbejdet sammen med ham, og han er simpelthen et kvaj. Dengang dog i mindre grad.



Var det ikke også han der tog billeder af random medtrafikanter der ikke var helt i sync med færdselsloven og lagde dem op på sin egen hjemmeside?


Jo. Det var i hans yngre dage.


Og åbenbart også typen der skriver en artikel om sig selv på wikipedia https://da.m.wikipedia.org/wiki/Rasmus_Paludan_(advokat) (Dette emnes notabilitet er betvivlet)

Shit, han er godtnok en klaphat.


Til gengæld er de meget farverige nogle af de ændringer der har været på artiklen gennem tiden :stoned:
0
...
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. aug 2018, 16:37

Jeg så lige på intranettet, at den lokale grundejerforening i morgen byder på morgenbrød på lærerværelset.
Det er enormt sødt af dem, men hvorfor? Grundejerforening...:forvirret:
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Santa » 9. aug 2018, 16:55

DetSorteCirkus skrev:Jeg så lige på intranettet, at den lokale grundejerforening i morgen byder på morgenbrød på lærerværelset.
Det er enormt sødt af dem, men hvorfor? Grundejerforening...:forvirret:

De er vildt glade for ungernes larm, trafikken om morgenen og alle boldene i deres haver? :gruble: :lol:
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. aug 2018, 17:00

Santa skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg så lige på intranettet, at den lokale grundejerforening i morgen byder på morgenbrød på lærerværelset.
Det er enormt sødt af dem, men hvorfor? Grundejerforening...:forvirret:

De er vildt glade for ungernes larm, trafikken om morgenen og alle boldene i deres haver? :gruble: :lol:


En af mine kolleger spurgte med undren om nogenlunde det samme :lol:
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 10. aug 2018, 03:50

Mistermor skrev:Min søn er startet i sit første job som lærer. Jeg tænker, what the fuck,når en nyuddannet lærer får to klasser med 30 elever i hver til både musik og matematik uden medhjælp/dobbeltlærer af nogen art. Oveni er skemaet lige blevet fyldt ud med en ekstra musikklasse, udgangspunktet var ellers, at der lige skulle være lidt plads til at komme i gang.
Jeg forstår godt nok ikke, at nogen tænker, at man ene menneske kan have musik med 30 11 årige! Og jeg synes, det er mærkeligt, at man ikke passer lidt på de unge mennesker.

Og så synes politikerne, at det bedste, de kan gøre, er at nedsætte en stresspanel uden stressforskere!

..... ja - jeg er også bekymret.

Kun 30 ? Han er da heldig. Andre steder er det 36.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 10. aug 2018, 04:04

cola skrev:
Mistermor skrev:Min søn er startet i sit første job som lærer. Jeg tænker, what the fuck,når en nyuddannet lærer får to klasser med 30 elever i hver til både musik og matematik uden medhjælp/dobbeltlærer af nogen art. Oveni er skemaet lige blevet fyldt ud med en ekstra musikklasse, udgangspunktet var ellers, at der lige skulle være lidt plads til at komme i gang.
Jeg forstår godt nok ikke, at nogen tænker, at man ene menneske kan have musik med 30 11 årige! Og jeg synes, det er mærkeligt, at man ikke passer lidt på de unge mennesker.

Og så synes politikerne, at det bedste, de kan gøre, er at nedsætte en stresspanel uden stressforskere!

..... ja - jeg er også bekymret.

Kun 30 ? Han er da heldig. Andre steder er det 36.



Det er ikke mange. Ifølge Danmark statistik er gælder under 1% af alle elever som er i klasser med over 30 elever. Og ofte skyldes den statistik fejl i registrering så det er årgange og ikke klasser der er registreret https://www.dst.dk/Site/Dst/SingleFiles ... xt=%7B2%7D


Det sagt, så er 20-22 i min optik det mest optimale
2
Bergen
Indlæg: 7286
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11891

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Bergen » 10. aug 2018, 11:23

Hvorfor bruge headphones når man kan lade være i toget.... Det er da sjovere for alle at bruge en højtaler. Vedkommende har lige sagt til billetdamen, at det ikke er stillezone, så hun bare skal blande sig udenom.
13
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Flora » 10. aug 2018, 11:30

Bergen skrev:Hvorfor bruge headphones når man kan lade være i toget.... Det er da sjovere for alle at bruge en højtaler. Vedkommende har lige sagt til billetdamen, at det ikke er stillezone, så hun bare skal blande sig udenom.


Jeg har flere gange oplevet, at folk slæber kæmpehøjtalere med på stranden. Det er åbenbart svært at tænke sig til, at selvom man selv synes, det er hyggeligt at ligge og høre høj musik, så er det ikke sikkert, at resten af strandgæsterne også synes det :rulle:
1
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ghattner » 10. aug 2018, 11:43

Flora skrev:
Bergen skrev:Hvorfor bruge headphones når man kan lade være i toget.... Det er da sjovere for alle at bruge en højtaler. Vedkommende har lige sagt til billetdamen, at det ikke er stillezone, så hun bare skal blande sig udenom.


Jeg har flere gange oplevet, at folk slæber kæmpehøjtalere med på stranden. Det er åbenbart svært at tænke sig til, at selvom man selv synes, det er hyggeligt at ligge og høre høj musik, så er det ikke sikkert, at resten af strandgæsterne også synes det :rulle:


Grænserne for hvad der er blevet socialt acceptabelt har i den grad rykket sig. Eller også er danskerne konfliktsky og ikke tør bede folk om at skrue ned.
7
Bergen
Indlæg: 7286
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11891

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Bergen » 10. aug 2018, 12:01

Ghattner skrev:
Flora skrev:
Bergen skrev:Hvorfor bruge headphones når man kan lade være i toget.... Det er da sjovere for alle at bruge en højtaler. Vedkommende har lige sagt til billetdamen, at det ikke er stillezone, så hun bare skal blande sig udenom.


Jeg har flere gange oplevet, at folk slæber kæmpehøjtalere med på stranden. Det er åbenbart svært at tænke sig til, at selvom man selv synes, det er hyggeligt at ligge og høre høj musik, så er det ikke sikkert, at resten af strandgæsterne også synes det :rulle:


Grænserne for hvad der er blevet socialt acceptabelt har i den grad rykket sig. Eller også er danskerne konfliktsky og ikke tør bede folk om at skrue ned.


Billetdamen fik ikke noget ud af henstille - jeg fandt et andet sted at sidde. Ret mange valg var der sådan set ikke.
0
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ghattner » 10. aug 2018, 12:07

Bergen skrev:
Ghattner skrev:
Flora skrev:
Bergen skrev:Hvorfor bruge headphones når man kan lade være i toget.... Det er da sjovere for alle at bruge en højtaler. Vedkommende har lige sagt til billetdamen, at det ikke er stillezone, så hun bare skal blande sig udenom.


Jeg har flere gange oplevet, at folk slæber kæmpehøjtalere med på stranden. Det er åbenbart svært at tænke sig til, at selvom man selv synes, det er hyggeligt at ligge og høre høj musik, så er det ikke sikkert, at resten af strandgæsterne også synes det :rulle:


Grænserne for hvad der er blevet socialt acceptabelt har i den grad rykket sig. Eller også er danskerne konfliktsky og ikke tør bede folk om at skrue ned.


Billetdamen fik ikke noget ud af henstille - jeg fandt et andet sted at sidde. Ret mange valg var der sådan set ikke.


Mobiltelefon-producenterne fx bør også lige komme ind i kampen og tage noget ansvar. Det er jo dem der udvikler tingester med mulighed for medhør.
0
Bergen
Indlæg: 7286
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11891

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Bergen » 10. aug 2018, 12:08

Ghattner skrev:
Bergen skrev:
Ghattner skrev:
Flora skrev:
Bergen skrev:Hvorfor bruge headphones når man kan lade være i toget.... Det er da sjovere for alle at bruge en højtaler. Vedkommende har lige sagt til billetdamen, at det ikke er stillezone, så hun bare skal blande sig udenom.


Jeg har flere gange oplevet, at folk slæber kæmpehøjtalere med på stranden. Det er åbenbart svært at tænke sig til, at selvom man selv synes, det er hyggeligt at ligge og høre høj musik, så er det ikke sikkert, at resten af strandgæsterne også synes det :rulle:


Grænserne for hvad der er blevet socialt acceptabelt har i den grad rykket sig. Eller også er danskerne konfliktsky og ikke tør bede folk om at skrue ned.


Billetdamen fik ikke noget ud af henstille - jeg fandt et andet sted at sidde. Ret mange valg var der sådan set ikke.


Mobiltelefon-producenterne fx bør også lige komme ind i kampen og tage noget ansvar. Det er jo dem der udvikler tingester med mulighed for medhør.


Både og. Jeg er ofte glad for muligheden derhjemme.
1
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf computermus » 10. aug 2018, 12:52

Jeg har lige modtaget en sms besked om at der ligger en pakke til mig i Dagli brugsen i ASTRUP . Og undertegnede bor altså i SKØRPING . Hvordan dælen de har tænkt sig at jeg skal komme til Astrup , det er mig en gåde. Der går nemlig ikke , såvidt jeg ved offentlig transport den vej, så det vil være et eller andet med at tage togbus til Arden, for så at tage en anden bus ( højst sandsynligt en skolebus eller teletaxa) til Astrup .
Og guess what, yep, Bring kører lige fra Støvring til Arden / Astrup , men smed de min pakke i Støvring, hvor de også har en pakkeshop, nej.
De kører altså til Mariagerfjord kommune med en pakke der skal til modtager i Rebild kommune . Flot eller nowet.
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf sigge » 10. aug 2018, 12:55

computermus skrev:Jeg har lige modtaget en sms besked om at der ligger en pakke til mig i Dagli brugsen i ASTRUP . Og undertegnede bor altså i SKØRPING . Hvordan dælen de har tænkt sig at jeg skal komme til Astrup , det er mig en gåde. Der går nemlig ikke , såvidt jeg ved offentlig transport den vej, så det vil være et eller andet med at tage togbus til Arden, for så at tage en anden bus ( højst sandsynligt en skolebus eller teletaxa) til Astrup .
Og guess what, yep, Bring kører lige fra Støvring til Arden / Astrup , men smed de min pakke i Støvring, hvor de også har en pakkeshop, nej.
De kører altså til Mariagerfjord kommune med en pakke der skal til modtager i Rebild kommune . Flot eller nowet.


Min søster oplevede også med Bring, at de lagde hendes pakke i en pakkeshop i en eller anden kiosk langt ude på landet i stedet for den, der ligger 200 m fra hendes adresse. Meget mærkeligt koncept. Gad vide, om du kan få dem til at flytte den til din nærmeste pakkeshop ved at ringe til dem?
0
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"