WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 22. nov 2017, 23:50

Miss_no_More skrev:Mysteriet om det ustyrligt grimme tøj fortsætter. Denne gang med et dødsfald. Det er jo tragisk nok i sig selv, men at de pårørende så vælger at mindes ham med sådan et grimt billede, forstår jeg ikke :gruble:
sketch-1511390958957.png

FB_IMG_1511390454909.jpg


Mysteriet bliver dog ikke mindre af, at man stalker ham på hans private profil og finder dette gruppebillede:
sketch-1511391119766-1280x720.png

De andre på billedet ser i øvrigt helt normale ud. Major WTF-moment.

Det er squ et WTF opslag der vil noget!

Hvem er/var han? Hvad er pointen med tøjet? Er han død eller ej? Og hvis han er, hvorfor skal han så med rundt på landets krisecentre? :gruble:

:panik:
8
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 23. nov 2017, 01:45

Jeg har lige grint så ukontrolleret af video nr. 2 at min ene hund vågnede og skyndte sig væk :genert: Til mit forsvar skal det måske lige nævnes at jeg er syg og min dømmekraft derfor måske er lidt off..









(Har lige genfundet kanalen, men kan virkelig anbefale den hvis man er til sære videoer..)
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 23. nov 2017, 13:37

I Ringkøbing Skjern er der ballade efter valget for socialdemokraterne har nægtet at samarbejde med kristen demokraterne, fordi deres borgmester kandidat ikke vil vie homoseksuelle par.

Hvordan fanden kan man overhovedet stille op som borgmester hvis man på forhånd har sagt man ikke vil udføre de pligter der følger med jobbet?

Det er en skændsel at acceptere den slags og så er jeg sådan set ligeglad med om det er homoseksuelle, dobbelt mandater eller alt muligt andet. Det er sq en mærkelig holdning der er til at have nogle af de der stillinger der i sig selv giver en hel del privilegier og er så eftertragtede.

Hvem har hørt om en der søgte job som direktør velvidende at de ville have 20% i fravær fast fordi de også havde et andet, vellønnet og priviligeret, job, som de ville have samtidig. Eller en der ansøgte om sådan en stilling og så fortalte under samtalen at han ikke ville underskrive betaling til barsel eller sådan noget fordi han var imod princippet.

Fuldstændig vanvittigt.
18
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 23. nov 2017, 14:52

hotlips skrev:I Ringkøbing Skjern er der ballade efter valget for socialdemokraterne har nægtet at samarbejde med kristen demokraterne, fordi deres borgmester kandidat ikke vil vie homoseksuelle par.

Hvordan fanden kan man overhovedet stille op som borgmester hvis man på forhånd har sagt man ikke vil udføre de pligter der følger med jobbet?

Det er en skændsel at acceptere den slags og så er jeg sådan set ligeglad med om det er homoseksuelle, dobbelt mandater eller alt muligt andet. Det er sq en mærkelig holdning der er til at have nogle af de der stillinger der i sig selv giver en hel del privilegier og er så eftertragtede.

Hvem har hørt om en der søgte job som direktør velvidende at de ville have 20% i fravær fast fordi de også havde et andet, vellønnet og priviligeret, job, som de ville have samtidig. Eller en der ansøgte om sådan en stilling og så fortalte under samtalen at han ikke ville underskrive betaling til barsel eller sådan noget fordi han var imod princippet.

Fuldstændig vanvittigt.

Nej, det har du da ret i. Men det behøver vist ikke vre borgmseteren selv, der går det(?)
Vi er da gift på rådhus (Kbh.), men jeg mener ikke, det var en "rigtig" borgmester, der forestod ceremonien.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 23. nov 2017, 15:53

dgd2007 skrev:
hotlips skrev:I Ringkøbing Skjern er der ballade efter valget for socialdemokraterne har nægtet at samarbejde med kristen demokraterne, fordi deres borgmester kandidat ikke vil vie homoseksuelle par.

Hvordan fanden kan man overhovedet stille op som borgmester hvis man på forhånd har sagt man ikke vil udføre de pligter der følger med jobbet?

Det er en skændsel at acceptere den slags og så er jeg sådan set ligeglad med om det er homoseksuelle, dobbelt mandater eller alt muligt andet. Det er sq en mærkelig holdning der er til at have nogle af de der stillinger der i sig selv giver en hel del privilegier og er så eftertragtede.

Hvem har hørt om en der søgte job som direktør velvidende at de ville have 20% i fravær fast fordi de også havde et andet, vellønnet og priviligeret, job, som de ville have samtidig. Eller en der ansøgte om sådan en stilling og så fortalte under samtalen at han ikke ville underskrive betaling til barsel eller sådan noget fordi han var imod princippet.

Fuldstændig vanvittigt.

Nej, det har du da ret i. Men det behøver vist ikke vre borgmseteren selv, der går det(?)
Vi er da gift på rådhus (Kbh.), men jeg mener ikke, det var en "rigtig" borgmester, der forestod ceremonien.


Men selvom de 99 andre der arbejder på et plejehjem kan skænke kaffe så ville man da aldrig blive ansat hvis man sagde at man ikke ville gøre det helt generelt.

Det er sq et skråplan at der stiller sådan nogle op.
8
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. nov 2017, 23:38

Da jeg skulle holde jul sammen med nogen hvor manden i huset var så besat af sin mors ris a la mande, at der simpelthen ikke var andet for, end at hun kom forbi med en stor skål fuld inden vi skulle spise. Det var jo sødt af hende, og så slap vi for at tænke på den del af middagen, og han havde fortalt om hvor fantastisk det smagte hele november og december.

Men nøjjj hvor blev jeg skuffet. Jeg tror virkelig jeg sad med totalt WTF-fjæs efter første mundfuld. Det var bare SÅ sødt, og med tydelig smag af mandelessens og kemisk vanilje. Aj æv. Og så havde hun åbenbart et hemmeligt trick fra dengang han var lille og ikke gad spise for mange riskorn, og det var altså at tage noget af ris a la manden fra og blende den og så blande den tilbage med det andet. Så det var lidt puré-agtigt :trist:

Jeg syntes det var meget langt fra den ris a la mande jeg selv var vokset op med. Jeg troede ellers ikke jeg havde særligt stærke julevaner men det der var alligevel over grænsen.
11
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 23. nov 2017, 23:55

Begge er annoncer fra Wish. Jeg er egentlig ret nysgerrig på de bukser der, specielt dem til højre med alternativ redigering, men også efter at vide hvem der køber ringen :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1745
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 6029

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ondemand » 24. nov 2017, 05:10

Det øjeblik hvor du chekker en venneanmodning på FB .. konstaterer at den lækre unge dames profil er fake - og at i har fælles venner :D
5
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
HerErJeg
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 24. nov 2017, 05:39

Et eller andet sted, så går jeg WTF over Black Friday. Det er så massivt dækket med reklamer, og det vinkles som om livet slutter, hvis ikke jeg letter røven og fyrer en 10-12-15.000 kr. ligesom alle andre lykkelige mennesker.
Det er startet i det små for nogle år siden som en række gode tilbud, nu er det eksploderet og er overdrevet til ekstremerne.
Jeg skal ikke på Black Friday, jeg tænker at der rent faktisk kommer andre tilbud i løbet af året. Men jeg skal gerne grine over dem der tuder på Facebook i morgen, når de opdager at varerne slet ikke var sat ned alligevel.
6
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 24. nov 2017, 07:57

Jeg kunne godt bruge en "nååå hvor sødt" men den passer også fint herind.
Min chef mente indtil jeg blev ansat at "fejl 40" var for folk på over 40 år :-)
Nu ved han så hvad det står for, men stadig sødt :-)
4
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mangoness » 24. nov 2017, 20:10

2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 24. nov 2017, 20:25

Jeg anede ikke, at elefanten Mimbo Jimbo var så stort et hit, at man både hækler, filter og perler ham.

Billede

Billede

Billede
3
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 24. nov 2017, 20:58

DetSorteCirkus skrev:Jeg anede ikke, at elefanten Mimbo Jimbo var så stort et hit, at man både hækler, filter og perler ham.

Billede

Billede

Billede

Jeg er stødt på den hæklede elefant, eller en der ligner meget, men jeg anede ikke at det var en fra noget bestemt.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mangoness » 24. nov 2017, 21:00

DetSorteCirkus skrev:Jeg anede ikke, at elefanten Mimbo Jimbo var så stort et hit, at man både hækler, filter og perler ham.

[...]

Billede

[...]


Jeg fik helt et chok, da jeg kom til det billede der :nerve:
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 24. nov 2017, 21:03

Mangoness skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg anede ikke, at elefanten Mimbo Jimbo var så stort et hit, at man både hækler, filter og perler ham.

[...]

Billede

[...]


Jeg fik helt et chok, da jeg kom til det billede der :nerve:

Fik du samme udtryk i øjnene? :D
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"