WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17431
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3600
Likede indlæg: 42554

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LaMariposa » 12. apr 2024, 10:32

Sophies-mor skrev:
LaMariposa skrev:
Sophies-mor skrev:
LaMariposa skrev:
Sophies-mor skrev:
LaMariposa skrev:Er i gang med en podcast fra Radio 27syv om Estonias forlis. Den historie er wtf på så mange planer, at jeg næsten ikke ved, hvor jeg skal starte.

Hvad er WTF ved det?


Det korte svar er alt.

Havarikommissionens håndtering af det, det åbenlyse forsøg på at mørklægge årsagen til forliset, valget om at overhøre eksperters vurderinger, at man ikke talte med de overlevende i forbindelse med efterforskningen etc.

Der er jo ikke noget at komme efter. Det er en løsreven bovport, der var årsag til, at færgen tog vand ind.


Jo, der er noget at komme efter. Bovporten var ikke hele årsagen, formentlig kun en lille del af det. Det blev i øvrigt meldt ud, at bovporten var årsagen, inden vraget overhovedet var blevet undersøgt.

Radio 4 har lavet en glimrende podcastserie om forliset. Derudover har en svensk journalist lavet en dokumentarserie, hvor han efter at have filmet på vraget finder nye, mulige årsager.

En film så mange år efter, kan man ikke stole på det visuelle. Havet har en ret stor indvirkning på skroget.
Men, vi bliver ikke enige.


Der er konstateret (og dokumenteret) et kæmpe hul på siden af skroget lige omkring vandlinjen. Det er ret håndgribeligt.

Men nej, vi bliver ikke enige. Jeg synes det er ignorant bare at afvise alt det, der er kommet frem. Der har trods alt været en del eksperter involveret.

Og så håber jeg for de pårørende, at der kommer en rigtig forklaring en dag, så de kan få en afklaring.
8
:lun: Be brave
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9684
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 789
Likede indlæg: 7936

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sophies-mor » 12. apr 2024, 10:40

LaMariposa skrev:
Sophies-mor skrev:
LaMariposa skrev:
Sophies-mor skrev:
LaMariposa skrev:
Sophies-mor skrev:
LaMariposa skrev:Er i gang med en podcast fra Radio 27syv om Estonias forlis. Den historie er wtf på så mange planer, at jeg næsten ikke ved, hvor jeg skal starte.

Hvad er WTF ved det?


Det korte svar er alt.

Havarikommissionens håndtering af det, det åbenlyse forsøg på at mørklægge årsagen til forliset, valget om at overhøre eksperters vurderinger, at man ikke talte med de overlevende i forbindelse med efterforskningen etc.

Der er jo ikke noget at komme efter. Det er en løsreven bovport, der var årsag til, at færgen tog vand ind.


Jo, der er noget at komme efter. Bovporten var ikke hele årsagen, formentlig kun en lille del af det. Det blev i øvrigt meldt ud, at bovporten var årsagen, inden vraget overhovedet var blevet undersøgt.

Radio 4 har lavet en glimrende podcastserie om forliset. Derudover har en svensk journalist lavet en dokumentarserie, hvor han efter at have filmet på vraget finder nye, mulige årsager.

En film så mange år efter, kan man ikke stole på det visuelle. Havet har en ret stor indvirkning på skroget.
Men, vi bliver ikke enige.


Der er konstateret (og dokumenteret) et kæmpe hul på siden af skroget lige omkring vandlinjen. Det er ret håndgribeligt.

Men nej, vi bliver ikke enige. Jeg synes det er ignorant bare at afvise alt det, der er kommet frem. Der har trods alt været en del eksperter involveret.

Og så håber jeg for de pårørende, at der kommer en rigtig forklaring en dag, så de kan få en afklaring.

Hele sagen virker mest for mig - som en masse ikke søfartskyndige - pårørende, der presser på for at få en "afklaring" der ikke eksisterer.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
KIM K
Indlæg: 1651
Tilmeldt: 17. sep 2017, 17:24
Kort karma: 59
Likede indlæg: 2771

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf KIM K » 12. apr 2024, 14:36

Kiggede lige på en amerikansk test over forskellige gaffelnøgler.
Det ene mærke der var med i testen var engelsk, med det mundrette navn King Dick Tools :lol: :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Bergen
Indlæg: 7352
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 471
Likede indlæg: 11990

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Bergen » 13. apr 2024, 06:55

KIM K skrev:Kiggede lige på en amerikansk test over forskellige gaffelnøgler.
Det ene mærke der var med i testen var engelsk, med det mundrette navn King Dick Tools :lol: :lol:



Vi besøge byen for nogle år siden. Værktøjet og senere firmaet var opkaldt efter en hund, der vandt præmier.
3
HerErJeg
Indlæg: 4266
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5079

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 16. apr 2024, 07:09

Slå op i ordbogen under IDIOT, så kommer denne video frem.
2 turister som vælter stenblokke ned i en nationalpark i USA.
https://www.berlingske.dk/kultur/det-ha ... lagt-af-to
3
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7834
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 601
Likede indlæg: 11609

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Kerrigan » 16. apr 2024, 07:49

Børsen brænder.
Det er jeg ret wtf over.
3
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
AFK
Indlæg: 3121
Tilmeldt: 6. maj 2022, 10:54
Kort karma: 43
Likede indlæg: 5366

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf AFK » 17. apr 2024, 14:22

Clint Eastwood er blevet 93 år, og han ligner ikke sig selv mere.

Fun fact: "Clint Eastwood" og "Old West Action" er anagrammer.

clint.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
You can't truly call yourself "peaceful" unless you're capable of great violence. If you're not capable of violence, you're not peaceful. You're harmless.

Important distinction.
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2979
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 281
Likede indlæg: 8387

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Fru Himmelblå » 18. apr 2024, 20:08

Jeg vidste godt at boligmarkedet i København er skørt. Alligevel er det vildt at få tyve beskeder på et kvarter om den andelslejlighed vi snart skal sælge. Den er dyr - dog lav ydelse - så har været lidt bekymret for om vi kan komme af med den til fuld pris.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16472
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30780

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf TinaW » 19. apr 2024, 08:43

2
Oak123
Indlæg: 2159
Tilmeldt: 26. okt 2018, 15:40
Kort karma: 106
Likede indlæg: 4045

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Oak123 » 19. apr 2024, 09:21



Ja, det er helt ufatteligt og forfærdeligt.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7506
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1768
Likede indlæg: 24609

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Moxy-lady » 19. apr 2024, 15:13

Føj for Satan, jeg får kvalme. Der stod alt for meget i den artikel. Føj Føj Føj
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7506
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1768
Likede indlæg: 24609

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Moxy-lady » 19. apr 2024, 15:13

Sikke et spild af plads og luft. Psykopat.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11711
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 922
Likede indlæg: 18909

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf PaleSeptember » 20. apr 2024, 14:10



Fuck, hvor er det klamt! Jeg kan ærligt ikke komme i tanke om en straf, der er hård nok til den mand :badr:
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
didaa
Indlæg: 1719
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2379

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf didaa » 20. apr 2024, 15:52

Fru Himmelblå skrev:Jeg vidste godt at boligmarkedet i København er skørt. Alligevel er det vildt at få tyve beskeder på et kvarter om den andelslejlighed vi snart skal sælge. Den er dyr - dog lav ydelse - så har været lidt bekymret for om vi kan komme af med den til fuld pris.


Sælger til min andelslejlighed fik mere end 50 beskeder på 10 min. Jeg skrev på annoncen da den havde været på i 3 min, og fandt ud af jeg var nr 6. Men det endte alligevel med et køb.
0
HerErJeg
Indlæg: 4266
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5079

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 20. apr 2024, 16:00

Drysset overalt til Gamebox festival i Herning.
Hvem vil ikke gerne vinde en Playstation?
Og (næsten) ikke et ord nævnt om hvem, hvad eller hvorfor.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2

Tilbage til "Generelt"