WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5927
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14751

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 28. mar 2024, 12:53

Moxy-lady skrev:For mig var det afgørende at jeg misforstod og troede at det var et af de andre hold fra samme klub - derudover står der absolut intet i indlægget om hvilken aldersgruppe der er tale om. Jeg tager gerne min del af ansvaret for misforståelsen (omkring at det ikke var et hold fra egen klub) men jeg mener derudover at det er en ret væsentlig del af pointen, hvilken aldersgruppe der er tale om - og hvis dette havde været skrevet som en del af årsagerne til Tacoms reaktion havde jeg slet ikke haft samme problem med hendes indlæg. Men det gør hun ikke, hun går ud af en eller anden søgt tangent om at give CPR til spilere med bar overkrop, som jeg fastholder er mega latterlig. Men selvfølgelig er det da noget andet når der er tale om børn, det siger jo sig selv! Men som en "det burde du have vidst, at min rekation skyldes deres alder når der absolut intet er nævnt om dette i det oprindelige indlæg. Tværtimod insinueres det i mine øjne at hun er der for at have sex med spillere, hvilket giver en forståelse af at der naturligvis er tale om voksne mennesker.

80% af mit indlæg tig udgangspunkt i at det var voksne mennesker og at der er tale om folk fra egen klub. Jeg fastholder den kritik der er udover denne, men medgiver klart at når der er tale om børn, så er det en no brainer, at reglerne er anderledes, som det skal være. Men igen, flere informationer (og en begrundelse af at forsrgelsen primært skyldes spillernes alder i stedet for andre tænkte scenarier) havde givet et noget andet indlæg fra min hånd.

Men beklager at jeg ikke opfangede at det var en helt anden klub, og at jeg derfor fik reageret uden at spørge ind.


Jeg har altid sagt at jeg arbejder i ungdomsfodbold, det har jeg aldrig lagt skjul på. Så når du har så travlt med at hive mine andre indlæg og historik ind, så virker det som en vag undskyldning at sige du troede der var tale om voksne spillere. Jeg synes dine indlæg var personlige og over grænsen, hvor du prøver at tillægge mig de værste intentioner i forbindelse med en situation hvor du hverken kender reglerne eller alle detaljer. I stedet for at spørge. Så er det bare TACOM slutshamer og er giftig.
Reglerne i senior fodbold er btw det samme i forbindelse med påklædning, fordi det er uprofessionelt og upassende i det forhold der er mellem personale/spiller. Det ville være grundlag for disciplinær sag - og igen, du kan miste din autorisation på det. Selvom det er voksne mennesker. Solbad nøgen på din ferie, IDGAF. Men det hører simpelthen ikke hjemme mens man er på arbejde.

Og så er det ikke søgte situationer. Det er pisse glat pool-side, hvad hvis en spiller glider og slår hovedet? Eller deres prøve at drukne hinanden leg går for langt (og ja, vi siger til dem at det skal man ikke, men det er ikke altid den går igennem)? Eller en spiller skærer sig på fliserne i poolen og skal tilses? Eller at en af de (mange) overvægtige trænere, får problemer med hjertet? Eller en spiller får kastet nogle af pool-legetøjet på hinanden og hjertet stopper (commotio cardis)?
Der er fucking mange scenarier af forskellige seriøsitet og probability, men fælles er at det er fucking uprofessionelt potentielt lige at skulle tage tøj på før man kan deale med det, fordi man er stortset nøgen. Der er en grund til at det er et ufravigeligt kriterie for at kunne deltage i de her turneringer, at man har en fysioterapeut til rådighed 24-7.

Og nej, jeg insinuere ikke at hun er der for at have sex med spillerne. Jeg siger at jeg synes det er ærgerlig opførsel, for det giver vægt til at kvinder i sport har seksuelle motiver. Fordi vi BLIVER set som seksuelle væsner om vi vil det eller ej. Når man så ligger stortset nøgen på arbejdet, så er det sgu svært at argumentere for at man bibeholder et professionelt forhold med kollegaer og patienter.
4
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4669
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 684
Likede indlæg: 21390

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf catnip » 28. mar 2024, 13:06

TakeAChanceOnMe skrev:
Moxy-lady skrev:For mig var det afgørende at jeg misforstod og troede at det var et af de andre hold fra samme klub - derudover står der absolut intet i indlægget om hvilken aldersgruppe der er tale om. Jeg tager gerne min del af ansvaret for misforståelsen (omkring at det ikke var et hold fra egen klub) men jeg mener derudover at det er en ret væsentlig del af pointen, hvilken aldersgruppe der er tale om - og hvis dette havde været skrevet som en del af årsagerne til Tacoms reaktion havde jeg slet ikke haft samme problem med hendes indlæg. Men det gør hun ikke, hun går ud af en eller anden søgt tangent om at give CPR til spilere med bar overkrop, som jeg fastholder er mega latterlig. Men selvfølgelig er det da noget andet når der er tale om børn, det siger jo sig selv! Men som en "det burde du have vidst, at min rekation skyldes deres alder når der absolut intet er nævnt om dette i det oprindelige indlæg. Tværtimod insinueres det i mine øjne at hun er der for at have sex med spillere, hvilket giver en forståelse af at der naturligvis er tale om voksne mennesker.

80% af mit indlæg tig udgangspunkt i at det var voksne mennesker og at der er tale om folk fra egen klub. Jeg fastholder den kritik der er udover denne, men medgiver klart at når der er tale om børn, så er det en no brainer, at reglerne er anderledes, som det skal være. Men igen, flere informationer (og en begrundelse af at forsrgelsen primært skyldes spillernes alder i stedet for andre tænkte scenarier) havde givet et noget andet indlæg fra min hånd.

Men beklager at jeg ikke opfangede at det var en helt anden klub, og at jeg derfor fik reageret uden at spørge ind.


Jeg har altid sagt at jeg arbejder i ungdomsfodbold, det har jeg aldrig lagt skjul på. Så når du har så travlt med at hive mine andre indlæg og historik ind, så virker det som en vag undskyldning at sige du troede der var tale om voksne spillere. Jeg synes dine indlæg var personlige og over grænsen, hvor du prøver at tillægge mig de værste intentioner i forbindelse med en situation hvor du hverken kender reglerne eller alle detaljer. I stedet for at spørge. Så er det bare TACOM slutshamer og er giftig.
Reglerne i senior fodbold er btw det samme i forbindelse med påklædning, fordi det er uprofessionelt og upassende i det forhold der er mellem personale/spiller. Det ville være grundlag for disciplinær sag - og igen, du kan miste din autorisation på det. Selvom det er voksne mennesker. Solbad nøgen på din ferie, IDGAF. Men det hører simpelthen ikke hjemme mens man er på arbejde.

Og så er det ikke søgte situationer. Det er pisse glat pool-side, hvad hvis en spiller glider og slår hovedet? Eller deres prøve at drukne hinanden leg går for langt (og ja, vi siger til dem at det skal man ikke, men det er ikke altid den går igennem)? Eller en spiller skærer sig på fliserne i poolen og skal tilses? Eller at en af de (mange) overvægtige trænere, får problemer med hjertet? Eller en spiller får kastet nogle af pool-legetøjet på hinanden og hjertet stopper (commotio cardis)?
Der er fucking mange scenarier af forskellige seriøsitet og probability, men fælles er at det er fucking uprofessionelt potentielt lige at skulle tage tøj på før man kan deale med det, fordi man er stortset nøgen. Der er en grund til at det er et ufravigeligt kriterie for at kunne deltage i de her turneringer, at man har en fysioterapeut til rådighed 24-7.

Og nej, jeg insinuere ikke at hun er der for at have sex med spillerne. Jeg siger at jeg synes det er ærgerlig opførsel, for det giver vægt til at kvinder i sport har seksuelle motiver. Fordi vi BLIVER set som seksuelle væsner om vi vil det eller ej. Når man så ligger stortset nøgen på arbejdet, så er det sgu svært at argumentere for at man bibeholder et professionelt forhold med kollegaer og patienter.


Jeg tænker det måske er lidt vel meget forlangt at forvente at andre debattører kan huske detaljer om ens liv, eller kan udlede hvordan ansættelsesfohold eller situationer er. Det er fx gået hen over hovedet på mig at du arbejder med unge spillere. Jeg har kun registreret at du er fodboldfys-ish. I UK. Ligesom at jeg ved at Mani vist arbejder med tal, abcd med IT, Santa er vist lærer, og Joynips er jurist. Men det hele er jo virkelig overfladisk viden. Vi kender jo kun hinanden meget overfladisk herinde, det er måske også lige værd at huske på, når der indimellem ryger en finke af fadet.
19
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5927
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14751

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 28. mar 2024, 13:35

catnip skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Moxy-lady skrev:For mig var det afgørende at jeg misforstod og troede at det var et af de andre hold fra samme klub - derudover står der absolut intet i indlægget om hvilken aldersgruppe der er tale om. Jeg tager gerne min del af ansvaret for misforståelsen (omkring at det ikke var et hold fra egen klub) men jeg mener derudover at det er en ret væsentlig del af pointen, hvilken aldersgruppe der er tale om - og hvis dette havde været skrevet som en del af årsagerne til Tacoms reaktion havde jeg slet ikke haft samme problem med hendes indlæg. Men det gør hun ikke, hun går ud af en eller anden søgt tangent om at give CPR til spilere med bar overkrop, som jeg fastholder er mega latterlig. Men selvfølgelig er det da noget andet når der er tale om børn, det siger jo sig selv! Men som en "det burde du have vidst, at min rekation skyldes deres alder når der absolut intet er nævnt om dette i det oprindelige indlæg. Tværtimod insinueres det i mine øjne at hun er der for at have sex med spillere, hvilket giver en forståelse af at der naturligvis er tale om voksne mennesker.

80% af mit indlæg tig udgangspunkt i at det var voksne mennesker og at der er tale om folk fra egen klub. Jeg fastholder den kritik der er udover denne, men medgiver klart at når der er tale om børn, så er det en no brainer, at reglerne er anderledes, som det skal være. Men igen, flere informationer (og en begrundelse af at forsrgelsen primært skyldes spillernes alder i stedet for andre tænkte scenarier) havde givet et noget andet indlæg fra min hånd.

Men beklager at jeg ikke opfangede at det var en helt anden klub, og at jeg derfor fik reageret uden at spørge ind.


Jeg har altid sagt at jeg arbejder i ungdomsfodbold, det har jeg aldrig lagt skjul på. Så når du har så travlt med at hive mine andre indlæg og historik ind, så virker det som en vag undskyldning at sige du troede der var tale om voksne spillere. Jeg synes dine indlæg var personlige og over grænsen, hvor du prøver at tillægge mig de værste intentioner i forbindelse med en situation hvor du hverken kender reglerne eller alle detaljer. I stedet for at spørge. Så er det bare TACOM slutshamer og er giftig.
Reglerne i senior fodbold er btw det samme i forbindelse med påklædning, fordi det er uprofessionelt og upassende i det forhold der er mellem personale/spiller. Det ville være grundlag for disciplinær sag - og igen, du kan miste din autorisation på det. Selvom det er voksne mennesker. Solbad nøgen på din ferie, IDGAF. Men det hører simpelthen ikke hjemme mens man er på arbejde.

Og så er det ikke søgte situationer. Det er pisse glat pool-side, hvad hvis en spiller glider og slår hovedet? Eller deres prøve at drukne hinanden leg går for langt (og ja, vi siger til dem at det skal man ikke, men det er ikke altid den går igennem)? Eller en spiller skærer sig på fliserne i poolen og skal tilses? Eller at en af de (mange) overvægtige trænere, får problemer med hjertet? Eller en spiller får kastet nogle af pool-legetøjet på hinanden og hjertet stopper (commotio cardis)?
Der er fucking mange scenarier af forskellige seriøsitet og probability, men fælles er at det er fucking uprofessionelt potentielt lige at skulle tage tøj på før man kan deale med det, fordi man er stortset nøgen. Der er en grund til at det er et ufravigeligt kriterie for at kunne deltage i de her turneringer, at man har en fysioterapeut til rådighed 24-7.

Og nej, jeg insinuere ikke at hun er der for at have sex med spillerne. Jeg siger at jeg synes det er ærgerlig opførsel, for det giver vægt til at kvinder i sport har seksuelle motiver. Fordi vi BLIVER set som seksuelle væsner om vi vil det eller ej. Når man så ligger stortset nøgen på arbejdet, så er det sgu svært at argumentere for at man bibeholder et professionelt forhold med kollegaer og patienter.


Jeg tænker det måske er lidt vel meget forlangt at forvente at andre debattører kan huske detaljer om ens liv, eller kan udlede hvordan ansættelsesfohold eller situationer er. Det er fx gået hen over hovedet på mig at du arbejde med unge spillere. Jeg har kun registeret at du er fodboldfys-ish. I UK.. Ligesom at jeg ved at Mani vidst arbejder med tal, abcd med IT, Santa er vidst lærer, og Joynips er jurist. Men det hele er jo virkelig overfladisk viden. Vi kender jo kun hinanden meget overfladisk herinde, det er måske også lige værd at huske på, når der indimellem ryger en finke af fadet.


Generelt er jeg absolut enig med dig - men jeg synes Moxy var rigtig grov baseret på ting hun har taget fra min historik. Jeg er både giftig, slutshamer og en mobber - egentlig også lidt dobbeltmoralsk, for jeg er jo ikke glad når det er mig der er modtager. Men en del af de indlæg hun henviser til, har informationer om at jeg arbejder i ungdomsfodbold. Så jeg synes det er vagt at sige amen det vidste jeg ikke, når hun ellers er helt okay med at svine mig til baseret på selv samme indlæg som hun drager paralleller til.
2
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7488
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24483

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Moxy-lady » 28. mar 2024, 14:16

Du har snakket - meget - om din inkompetente kollega. Jeg er ked af det men jeg bider altså ikke mærke i hvilken aldersgruppe du arbejder med. For mig er det, som catnip skriver et spørgsmål om at jeg ved at du arbejder som fys i engelsk fodbold. Og så kan du mene at jeg er perfid pg alt muligt andet, men det vil jeg altså også mene er en helt fair udmelding når min (indrømmet, fejlagtige ) forståelse var at det var en kollega fra et andet hold, men samme arbejdsplads - for så er det fandme dårlig stil. Jeg har indrømmet at den del var en fejlslutning og beklaget at jeg var for hurtig på tasterne.
3
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7488
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24483

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Moxy-lady » 28. mar 2024, 14:20

Jeg tror lidt du overvurderer hvor meget man bider mærke i præcis hvad folk arbejder med. Det ryger under én fællesnævner omkring tal, jura, fysio, kontorassistent whatever. Jeg har læst med i job sniksnak tråden hvor du skriver om forskellige ting, men for mig har mit fokus ligget på de problemer du har i relation til dine kollegaer, ikke hvilken aldersgruppe eller klub du arbejder for. Altså, ærligt, bider du mærke i alle dele af andres indlæg eller er der noget du finder mere væsentligt end andet?
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5927
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14751

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 28. mar 2024, 14:49

Moxy-lady skrev:Jeg tror lidt du overvurderer hvor meget man bider mærke i præcis hvad folk arbejder med. Det ryger under én fællesnævner omkring tal, jura, fysio, kontorassistent whatever. Jeg har læst med i job sniksnak tråden hvor du skriver om forskellige ting, men for mig har mit fokus ligget på de problemer du har i relation til dine kollegaer, ikke hvilken aldersgruppe eller klub du arbejder for. Altså, ærligt, bider du mærke i alle dele af andres indlæg eller er der noget du finder mere væsentligt end andet?


Nej, jeg ligger ikke mærke til alt. Men jeg går ind og dobbelttjekker eller spørger ind hvis jeg er i tvivl, inden jeg kalder folk for giftige, siger de mobber eller slutshamer. For jeg synes det er nogle ret personlige ting at slynge ud - specielt når der bliver draget paralleller til tidligere indlæg. Jeg vil nemlig gerne have mit på det rene, hvis jeg kritisere andre på den måde.
4
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7488
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24483

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Moxy-lady » 28. mar 2024, 15:25

Det er helt fair at du har det sådan, jeg kan dog ikke garantere at jeg tager alle forbehold fremover og har styr på alle detaljer. Jeg troede jo netop at den information jeg havde var korrekt, det faldt mig ikke ind at jeg skulle undersøge hvad det nu var dit job var, hvilken aldersgruppe du arbejder med, hvilken klub du arbejder for, hvordan dit badetøj ser ud, hvilke retningslinjer i arbejder med og hvad din yndlingsfarve er. Jeg undskylder for misforståelsen, det giftige stod og faldt jo ligespm med at det var (fjerne) kollegaer du snakkede om.
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
AFK
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 6. maj 2022, 10:54
Kort karma: 42
Likede indlæg: 5309

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf AFK » 28. mar 2024, 17:15

I dag havde jeg den aparte oplevelse, at overhøre 3 unge gutter i fordybet samtale, samlet omkring et antal dåse-påskeøl på bordet mellem dem. En af dem spurgte de andre: Hvad ville I vælge; at se jeres forældre dyrke sex en gang om dagen i resten af jeres liv - eller deltage én gang, og så stopper det?
0
You can't truly call yourself "peaceful" unless you're capable of great violence. If you're not capable of violence, you're not peaceful. You're harmless.

Important distinction.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9090
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21959

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Purple Haze » 28. mar 2024, 21:32

Jeg er så til gengæld WTF over at der findes personer der synes at det er helt fint at være nøgen (så tæt på man kan komme det) omkring sine kolleger.

For nej!
Det er det da på ingen måde, ikke om jeg skal konfronternes med Hams-Jørgens bare røv eller Josephines bryster - og da slet ikke i en arbejdssammenhæng.

WTF altså.
Senest rettet af Purple Haze 29. mar 2024, 03:30, rettet i alt 1 gang.
8
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Marengs
Indlæg: 155
Tilmeldt: 23. feb 2024, 09:22
Kort karma: 8
Likede indlæg: 180

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Marengs » 28. mar 2024, 22:46

Delfin skrev:Jeg har ikke ondt i røven, det bestemmer han jo selv når han har råd til det, men jeg er alligevel en lille smule wtf over, at han spiser ude for mere end jeg får udbetalt efter skat. Han må have en ganske pæn løn https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-03- ... l8fP6gAq48


Hvis han er revisor og har en kone, der også arbejder, så har de nok en del mere udbetalt - og vælger de så at bo i en lille lejlighed og køre i en lille bil, så passer det nok forholdsvis godt med det, de sparer på ikke at prioritere anderledes.

Jeg tænker, vi alligevel er en del (også dig selv), der kunne få en masse oplevelse i bytte for nogle af de ting, vi har prioriteret i hverdagen. Det er faktisk en meget sund ting at huske :D Måske det derfor føles anderledes end hvis han havde fortalt, han brugte 50.000 om måneden på bil, båd og hus.
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15420
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25797

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 28. mar 2024, 23:08

Marengs skrev:
Delfin skrev:Jeg har ikke ondt i røven, det bestemmer han jo selv når han har råd til det, men jeg er alligevel en lille smule wtf over, at han spiser ude for mere end jeg får udbetalt efter skat. Han må have en ganske pæn løn https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-03- ... l8fP6gAq48


Hvis han er revisor og har en kone, der også arbejder, så har de nok en del mere udbetalt - og vælger de så at bo i en lille lejlighed og køre i en lille bil, så passer det nok forholdsvis godt med det, de sparer på ikke at prioritere anderledes.

Jeg tænker, vi alligevel er en del (også dig selv), der kunne få en masse oplevelse i bytte for nogle af de ting, vi har prioriteret i hverdagen. Det er faktisk en meget sund ting at huske :D Måske det derfor føles anderledes end hvis han havde fortalt, han brugte 50.000 om måneden på bil, båd og hus.


Som skrevet har jeg ikke ondt i røven, han skal da bare gøre hvad han vil, men det hindrer mig ikke i at mene, at det er et voldsomt madbudget.

Har man et hus, koster det selvfølgelig penge. Jeg må indrømme, at jeg ikke aner, hvad det koster at sidde i et hus til - lad os sige 5 mill, så om 50.000 er lidt eller meget ved jeg ikke
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
abcd
Indlæg: 6223
Tilmeldt: 3. nov 2021, 09:56
Kort karma: 292
Likede indlæg: 10184

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf abcd » 28. mar 2024, 23:33

Delfin skrev:
Marengs skrev:
Delfin skrev:Jeg har ikke ondt i røven, det bestemmer han jo selv når han har råd til det, men jeg er alligevel en lille smule wtf over, at han spiser ude for mere end jeg får udbetalt efter skat. Han må have en ganske pæn løn https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-03- ... l8fP6gAq48


Hvis han er revisor og har en kone, der også arbejder, så har de nok en del mere udbetalt - og vælger de så at bo i en lille lejlighed og køre i en lille bil, så passer det nok forholdsvis godt med det, de sparer på ikke at prioritere anderledes.

Jeg tænker, vi alligevel er en del (også dig selv), der kunne få en masse oplevelse i bytte for nogle af de ting, vi har prioriteret i hverdagen. Det er faktisk en meget sund ting at huske :D Måske det derfor føles anderledes end hvis han havde fortalt, han brugte 50.000 om måneden på bil, båd og hus.


Som skrevet har jeg ikke ondt i røven, han skal da bare gøre hvad han vil, men det hindrer mig ikke i at mene, at det er et voldsomt madbudget.

Har man et hus, koster det selvfølgelig penge. Jeg må indrømme, at jeg ikke aner, hvad det koster at sidde i et hus til - lad os sige 5 mill, så om 50.000 er lidt eller meget ved jeg ikke


Et hus til 5 millioner koster vel ca. 15.000 i lån om måneden, og så ejendomsskatter, el, vand, varme for yderligere ca. 10.000, så ca. 25.000 om måneden. 400.000 om året er ca. 33.000 om måneden. Det er ikke uopnåeligt for den øvre middelklasse hvis det virkelig er en prioritet. Man må antage at han typisk ikke spiser alene, så hvis de 400.000 er for 2 personer, bringer det udgifterne ned til 17.000 pr. person om måneden, og der kan mange vist være med - igen hvis det virkelig er deres passion.
1
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6179
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16148

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Urtekussen » 28. mar 2024, 23:47

Purple Haze skrev:Jeg er så til gengæld WTF over at der findes personer der synes at det er helt fint at være nøgen (så tæt på man kan komme det) omkring sine kolleger.

For nej!
Det er det da på ingen måde, ikke om jeg skal konfronternes med Hams-Jørgens bare røv eller Josephines bryster - og da slet ikke i en arbejdsdag sammenhæng.

WTF altså.

Jeg læste (og indrømmet, læste hurtigt og let), at det var i sin fritid kollegaen lå topløs. Jeg havde heller ikke fattet, at der var tale om unge mennesker. Men uanset, så tænker jeg alle er tilfredse med at blive reddet og næppe registrerer, om de får bare babser i ansigtet.
5
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9090
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21959

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Purple Haze » 29. mar 2024, 03:37

Urtekussen skrev:
Purple Haze skrev:Jeg er så til gengæld WTF over at der findes personer der synes at det er helt fint at være nøgen (så tæt på man kan komme det) omkring sine kolleger.

For nej!
Det er det da på ingen måde, ikke om jeg skal konfronternes med Hams-Jørgens bare røv eller Josephines bryster - og da slet ikke i en arbejdsdag sammenhæng.

WTF altså.

Jeg læste (og indrømmet, læste hurtigt og let), at det var i sin fritid kollegaen lå topløs. Jeg havde heller ikke fattet, at der var tale om unge mennesker. Men uanset, så tænker jeg alle er tilfredse med at blive reddet og næppe registrerer, om de får bare babser i ansigtet.


Jeg vil mene at det er ligegyldigt om det var i damens fritid.
Synes stadig det er sært at mene at det er A-OK at lægge sig stort set nøgen blandt sine kolleger.

Det er noget andet hvis man tilfældigt render ind i kollegerne på stranden mens man har fri, bruger badefaciliteterne på arbejdspladsen mv.
6
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
HerErJeg
Indlæg: 4246
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5051

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 29. mar 2024, 08:02

Huset på den anden side af vejen har murer til at fræse fuger ud, startende i morges kl.8.
En murer der arbejder på en højhellig dag med noget så 'simpelt' har enten ingen kunder eller afregnes uden kvittering.
Sandsynligvis det sidste.
0

Tilbage til "Generelt"