Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5788

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tux » 25. jan 2019, 18:32

Hvis man som mand ikke vil tage barsel, virker man til at være ret ligeglad med sit barn.

Hvis man som familie ikke økonomisk kan klare, at manden tager to måneders barsel på dagpenge, har man sat sig for hårdt.
20
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Daine » 25. jan 2019, 18:45

Spjaerten skrev:Hvad er konsekvensen af at vinde VM i håndbold? Hele landet går i selvsving, møder op på Rådhuspladsen i Kbh osv?

Hvis ja, så håber jeg vi taber finalen :genert:

Altså håndbolddanmark går nok i selvsving :D Men eftersom finalen spilles i Herning, bliver der næppe en københavnsk rådhusmodtagelse af dem, det har vist kun været brugt når de alligevel er landet i Kastrup efter finalen. Jeg kunne også forestille mig, at spillerne gerne ville hjem efter kampen (og festen), og ikke skulle bruge tid på at tage til København - der er flere nybagte fædre blandt spillerne, og deres hverdag starter igen på mandag :)
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Zombie » 25. jan 2019, 19:25

Jeg vil hellere nørde på min nye tlf som kom med posten i dag end til fødselsdag.

Telefonen er magen til min gamle, som gik i stykker. :genert:
5
aka Forbies

:gammel:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pityt » 25. jan 2019, 19:32

Spjaerten skrev:Hvad er konsekvensen af at vinde VM i håndbold? Hele landet går i selvsving, møder op på Rådhuspladsen i Kbh osv?

Hvis ja, så håber jeg vi taber finalen :genert:

But why? :nerve:
Altså, jeg ved godt, at mange synes, at håndbold (eller sport generelt) er ligegyldigt, men ligefrem at håbe at vi taber? Det er stærke følelser :lol:
7
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Spjaerten » 25. jan 2019, 19:52

Siger ikke, det ikke er flot.
Men synes alt handler om håndbold, tænker hysteriet vil være mindre med sølv ;)

Skrevet i tanker er toldfrie tråden ;)
3
Tryk på * :slem:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pityt » 25. jan 2019, 19:54

Spjaerten skrev:Siger ikke, det ikke er flot.
Men synes alt handler om håndbold, tænker hysteriet vil være mindre med sølv ;)

Skrevet i tanker er toldfrie tråden ;)

Du må da så sandelig også godt sige sådan :lol:
Men uanset om vi vinder, er hysteriet overstået sådan cirka på tirsdag og så slipper du for at høre mere om det :kram:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pityt » 25. jan 2019, 19:55

Rosa Espinosa skrev:
Lemonella skrev:
Spjaerten skrev:Hvad er konsekvensen af at vinde VM i håndbold? Hele landet går i selvsving, møder op på Rådhuspladsen i Kbh osv?

Hvis ja, så håber jeg vi taber finalen :genert:


Hvorfor så negativ? At blive verdensmestre er sgu da flot og virkelig noget at fejre og være glade for. Der er da surhed og negativitet nok rundt omkring.


Enig og hvis vi endelig skal forholde os kritisk til noget i håndbold, så er det at Norge har en på deres hold der hedder gulerod. Hvorfor bliver der ikke snakket mere om det!?

Det er et fantastisk navn :love: Jeg tror jeg vil ændre mit efternavn til noget grøntsags-agtigt :gruble: Måske Pastinak eller Jordskok :dåne:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pityt » 25. jan 2019, 20:00

AstaPasta skrev:
Rosa Espinosa skrev:Enig og hvis vi endelig skal forholde os kritisk til noget i håndbold, så er det at Norge har en på deres hold der hedder gulerod. Hvorfor bliver der ikke snakket mere om det!?


Det vil jeg godt være med til at snakke om. Er det fornavn, efternavn, kaldenavn eller hvad?

Han hedder Gullerud til efternavn :lol:
3
What's done in the dark will be brought to the light
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pityt » 25. jan 2019, 20:00

AstaPasta skrev:
Pityt skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Enig og hvis vi endelig skal forholde os kritisk til noget i håndbold, så er det at Norge har en på deres hold der hedder gulerod. Hvorfor bliver der ikke snakket mere om det!?

Det er et fantastisk navn :love: Jeg tror jeg vil ændre mit efternavn til noget grøntsags-agtigt :gruble: Måske Pastinak eller Jordskok :dåne:


Men hvis du vælger gulerod, kan du potentielt blive Kong Gulerod. Afhængig af hvem du er det selvfølgelig meget potentielt, men stadig.

Ellers tak. Kejserinde Pastinak er mere mig :-D
5
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8237

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Himmelblå » 25. jan 2019, 20:03

Lemonella skrev:
Spjaerten skrev:Hvad er konsekvensen af at vinde VM i håndbold? Hele landet går i selvsving, møder op på Rådhuspladsen i Kbh osv?

Hvis ja, så håber jeg vi taber finalen :genert:


Hvorfor så negativ? At blive verdensmestre er sgu da flot og virkelig noget at fejre og være glade for. Der er da surhed og negativitet nok rundt omkring.

Er det virkelig så flot at blive verdensmester når der kun er omkring 10 nationer der for alvor er gode til sporten?
Ikke den største præstation i mine øjne.

Generelt synes jeg også bare det er noget fis at afholde VM når alle ved, at nærmest ingen nationer går op i sporten.
5
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Wizzze » 25. jan 2019, 20:50

Spjaerten skrev:Hvad er konsekvensen af at vinde VM i håndbold? Hele landet går i selvsving, møder op på Rådhuspladsen i Kbh osv?

Hvis ja, så håber jeg vi taber finalen :genert:


Frygt Ej, DMI lover hård frost og Snestorm søndag-Mandag. Dansken fejrer kun i kådhed på Rådhuspladsen i 20+ graders vejr og solskin, Så vi er helt sikre :lol:

Men alle journalisterne, sports- eller ej, skal nok gå i VM selvsving og prøve at dreje alt arbejde i VM retning. Jeg planlægger at søge asyl i Brexit land de første uges tid, i det mindste taler de om noget andet :-D
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pølsemix » 25. jan 2019, 21:15

Håndbold er cirka ligeså spændende som at glo på maling der tørrer, med fred være med at folk går op i det. Men det er da tåbeligt at der skal afholdes VM- og em mesterskaber hvert andet år :rulle:
5
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14699

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 25. jan 2019, 21:25

Wizzze skrev:
Spjaerten skrev:Hvad er konsekvensen af at vinde VM i håndbold? Hele landet går i selvsving, møder op på Rådhuspladsen i Kbh osv?

Hvis ja, så håber jeg vi taber finalen :genert:


Frygt Ej, DMI lover hård frost og Snestorm søndag-Mandag. Dansken fejrer kun i kådhed på Rådhuspladsen i 20+ graders vejr og solskin, Så vi er helt sikre :lol:

Men alle journalisterne, sports- eller ej, skal nok gå i VM selvsving og prøve at dreje alt arbejde i VM retning. Jeg planlægger at søge asyl i Brexit land de første uges tid, i det mindste taler de om noget andet :-D


Vi kan bytte - herovre er det Brexit dit og Brexit dat. Jeg er træt af Brexit. Kunne godt bruge noget Danskerstolthed over at vinde VM i en sport halvdelen af verden ikke rigtig kender til/kan finde ud af :lol:
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25611

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 25. jan 2019, 21:27

Der er heldigvis andre kanaler, men jeg gad nu godt, hvis de ville bruge sportskanalerne, så man ikke får ondt i zapfingeren. Kan det mon kaldes en sportsskade?
2
14 11 14
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pølsemix » 25. jan 2019, 21:51

Fyrst Eberhard skrev:Som kontroversielt indlæg, er håndbold-bashing noget af det mest dræbende kedelige.

Who gives a rats ass!

Ligesom en konstatering af at håndbold-bashing er dræbende kedeligt.
0

Tilbage til "Generelt"