Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 22. aug 2015, 10:56

Det er helt okay hvis du siger nej til at passe mit barn akut fordi jeg er møgsyg,really.

Og jeg vil klart foretrække det fremfor at du siger ja og så kommer...vi er på 3 1/2 time nu,så det bliver noget derover...for det er sådan set ligemeget så.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 22. aug 2015, 11:46

Jeg gider faktisk ikke høre på dig eller heppe på dig, nu hvor tingene går godt for dig. Du kunne slet ikke glæde dig på min vegne dengang det var mig, der skete de samme gode ting for. Det var jeg ked af dengang, og nu synes jeg egentlig bare du er irriterende.
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 23. aug 2015, 18:34

Brudekjoler med korsetsnøring bagpå, især hvis korsetsnøringen er i sort eller en farve, er ultimativt kiksede og dårlig smag.
Marengskjoler, stropløse kjoler og ekstremt nedringede brudekjoler er også lidt :tie:, men kjoler med korsetsnøring er decideret dårlig stil.

Og det er bl.a. grunden til, at jeg har det sådan lidt anstrengt med at skulle have et "klassisk" bryllup. Der er helt ekstremt få brudekjoler, jeg synes, er pæne. Faktisk har jeg endnu til gode at se en, jeg kan lide, der ikke koster 30000 kr+, og den slags penge bruger jeg ikke på tøj.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 23. aug 2015, 19:07

Karkluden skrev:Brudekjoler med korsetsnøring bagpå, især hvis korsetsnøringen er i sort eller en farve, er ultimativt kiksede og dårlig smag.
Marengskjoler, stropløse kjoler og ekstremt nedringede brudekjoler er også lidt :tie:, men kjoler med korsetsnøring er decideret dårlig stil.

Og det er bl.a. grunden til, at jeg har det sådan lidt anstrengt med at skulle have et "klassisk" bryllup. Der er helt ekstremt få brudekjoler, jeg synes, er pæne. Faktisk har jeg endnu til gode at se en, jeg kan lide, der ikke koster 30000 kr+, og den slags penge bruger jeg ikke på tøj.

Min kostede en tusse på ebay - og har ingen af delene. Kinakjoler er slet ikke så tossede.

(og i trådens ånd: stropløse brudekjoler klæder kun kvinder, der er så slanke, at de ikke får rygdeller - og det er der ikke ret mange, der er.)
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 23. aug 2015, 20:19

Fru Sunshine skrev:
Karkluden skrev:Brudekjoler med korsetsnøring bagpå, især hvis korsetsnøringen er i sort eller en farve, er ultimativt kiksede og dårlig smag.
Marengskjoler, stropløse kjoler og ekstremt nedringede brudekjoler er også lidt :tie:, men kjoler med korsetsnøring er decideret dårlig stil.

Og det er bl.a. grunden til, at jeg har det sådan lidt anstrengt med at skulle have et "klassisk" bryllup. Der er helt ekstremt få brudekjoler, jeg synes, er pæne. Faktisk har jeg endnu til gode at se en, jeg kan lide, der ikke koster 30000 kr+, og den slags penge bruger jeg ikke på tøj.

Min kostede en tusse på ebay - og har ingen af delene. Kinakjoler er slet ikke så tossede.

(og i trådens ånd: stropløse brudekjoler klæder kun kvinder, der er så slanke, at de ikke får rygdeller - og det er der ikke ret mange, der er.)

Nå, det kan da være, jeg skal lure dér til den tid, så. Ellers er kæresten vist ret indforstået med, at jeg aldrig bliver typen, der vil elske et bryllup med 100 gæster på et slot i en kæmpe kjole. Det er faktisk mit værste mareridt.

Jeg synes faktisk ikke engang, det klæder kvinder uden rygdeller. Jeg synes ikke, det er pænt eller classy. Ironisk nok synes jeg sagtens, det kan være pænt til alm. festkjoler uden stropper, men ja.. Smag og behag, heldigvis, og det vigtigste er jo, at man elsker sin egen brudekjole. Mit største problem er egentlig, når veninder og bekendte viser deres kjole eller billeder frem med: "synes du ikke, den er smuk?". Det er fandeme svært, når man synes, den er grimmere end arvesynden, men jeg plejer at sige, at jeg er sikker på, hun bliver vanvittigt smuk i den, for jeg er udmærket med på, at det er min smag, der bare er ret afvigende.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 23. aug 2015, 20:21

^Du skal bare have mig med. Jeg er heller ikke til traditionelle marengs. :lol:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Evapeva » 24. aug 2015, 12:51

Fornuftige mennesker er... uinteressante! :genert:

Min svigerinde og hendes kæreste venter barn i næste måned. De bor i et hus, der er utroolig pusse-nusset (I ved, rent og pænt og nipset hele tiden) og de er fornuftige med stort set alt - og så efteraber hun oven i købet sine forældre, som de er sammen med mindst tre gange om ugen. :stoned: Det er alt ligefra hendes sproglige vendinger "ja, nu skal I bare række til!" hapset fra sin moar, til franskbrødet, som hun byder på - opskrift hapset fra moar, til de bøger, hun læser - her bytter hun frem og tilbage med moar. De læser præcis det samme shit! :stoned:

Én ting er, at jeg ikke fatter, hvorfor man stræber efter at være så skide sat, når man kun lige er fyldt 26.
En anden ting er, at det irriterer mig voldsomt, at når vi mødes i svigerfamilien, så er det SÅ tydeligt, at svigerforældrene og svigerinde + kæreste sidder lårene af hinanden og drøfter alting med hinanden. Og at vi slet ikke har samme forhold til hverken svigerforældre eller hende svigerinden dér. Det giver altså noget asymmetri i vores familieforhold.

Oh well, det her bliver nok til en tråd på et tidspunkt, for jeg ku' blive ved! Og det irriterer mig faktisk mere, end jeg bryder mig om. :cuss:
4
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. aug 2015, 13:00

^ Jeg glæder mig allerede til den tråd, for jeg hader virkelig også den type mennesker. Blandt andet er mine forældre selv den type, dvs de efterabede så mine bedsteforældre i rigtig mange ting, således at jeg voksede op i et hjem som nærmest var et tilbageskridt i udviklingen indenfor madlavning, afholdelse af fester osv osv.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 24. aug 2015, 15:16

Jeg ser skidegodt ud i spraglede kjoler og ditto strømpebukser.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2717

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Frandsen » 25. aug 2015, 09:10

Evapeva skrev:Fornuftige mennesker er... uinteressante! :genert:

Min svigerinde og hendes kæreste venter barn i næste måned. De bor i et hus, der er utroolig pusse-nusset (I ved, rent og pænt og nipset hele tiden) og de er fornuftige med stort set alt - og så efteraber hun oven i købet sine forældre, som de er sammen med mindst tre gange om ugen. :stoned: Det er alt ligefra hendes sproglige vendinger "ja, nu skal I bare række til!" hapset fra sin moar, til franskbrødet, som hun byder på - opskrift hapset fra moar, til de bøger, hun læser - her bytter hun frem og tilbage med moar. De læser præcis det samme shit! :stoned:

Én ting er, at jeg ikke fatter, hvorfor man stræber efter at være så skide sat, når man kun lige er fyldt 26.
En anden ting er, at det irriterer mig voldsomt, at når vi mødes i svigerfamilien, så er det SÅ tydeligt, at svigerforældrene og svigerinde + kæreste sidder lårene af hinanden og drøfter alting med hinanden. Og at vi slet ikke har samme forhold til hverken svigerforældre eller hende svigerinden dér. Det giver altså noget asymmetri i vores familieforhold.

Oh well, det her bliver nok til en tråd på et tidspunkt, for jeg ku' blive ved! Og det irriterer mig faktisk mere, end jeg bryder mig om. :cuss:


Please opret den tråd :D
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. aug 2015, 21:58

Jeg elsker synet af mit nye skinnende fine feminine bestik.
Men når jeg rigtig skal nyde det jeg spiser, så vælger jeg altid mit gamle skæve ridsede bestik, det føles bare mere rigtigt.
Det kan godt være at man gerne må sige det, men jeg siger det i hvertfald ikke højt.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Urtekussen » 26. aug 2015, 14:43

Denne debats slogan kunne også (i stedet for det med kortene) være:
"Ingen flueknepperi"

:genert:
Senest rettet af Urtekussen 26. aug 2015, 15:06, rettet i alt 1 gang.
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 26. aug 2015, 14:47

Urtekussen skrev:Denne debats slogan kunne også (i stedet for det med kortene) være:
Xxxxxxxx


:genert:

Hvooooorfor bliver I ved med det der?
Hvad så hvis han kommer? Hvad skal vi så gøre? Er I bange for ham? Vil I banne ham?
Senest rettet af kidkomb 26. aug 2015, 15:15, rettet i alt 3 gange.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Urtekussen » 26. aug 2015, 14:52

Jeg ved ikke hvem "I" er?
0
2011
2015
2018
2020
2023
alias
Indlæg: 49
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:25
Kort karma: 8
Likede indlæg: 25

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf alias » 26. aug 2015, 15:02

Ret skal være ret og sloganet skal være en liste med ALLE aktive debatører, PLUS en liste over dem som ikke er her.
Okey det blir et rimelig langt slogan, men retfærdighed over alt!
0

Tilbage til "Generelt"